quote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef melonovy het volgende:
`Whaa! Deze serie is echt heel tof! Te gek spannend en die Michael is echt een lekker ding, ik ben geboeid! En wat een typecasting hebben ze gedaan zeg! Te gek, die pedo met dat vieze tongetje, de grote jongens, de stoute jongens.
Het deed me wel sterk denken aan een film die waargebeurd is, die gevangene zat ook jaren te hakken in zijn cel en werkte ook voor zijn baas, de gevangenisdirectuer. Hoe heette die film nu ook al weer?
Shawshank redemptionquote:Op maandag 27 maart 2006 14:30 schreef melonovy het volgende:
`Whaa! Deze serie is echt heel tof! Te gek spannend en die Michael is echt een lekker ding, ik ben geboeid! En wat een typecasting hebben ze gedaan zeg! Te gek, die pedo met dat vieze tongetje, de grote jongens, de stoute jongens.
Het deed me wel sterk denken aan een film die waargebeurd is, die gevangene zat ook jaren te hakken in zijn cel en werkte ook voor zijn baas, de gevangenisdirectuer. Hoe heette die film nu ook al weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2006 14:58:41 ]
quote:Op maandag 27 maart 2006 14:56 schreef Syd het volgende:
Weer ff een Guide List
http://www.tv.com/prison-break/show/31635/episode_listings.html
Vannacht episode 16 op FOX.
Weer ff een vraagjeep 15 dus, 15 is nu alleen te zien omdat de screener gelekt is. ep 16 is pas volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik gebruik zelf: http://epguides.com/PrisonBreak/
quote:Op maandag 27 maart 2006 15:07 schreef Silentuz het volgende:
[..]
ep 15 dus, 15 is nu alleen te zien omdat de screener gelekt is. ep 16 is pas volgende week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: ik gebruik zelf: http://epguides.com/PrisonBreak/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik dacht dat vanavond 16 erop kwam, maar klopt wel wat je zei.
stiekem hoop ik dat 16 is gelekt
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2006 15:12:08 ]
ik heb zelf 1 t/m 14 op DVD's kunnen vindenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:28 schreef Silentuz het volgende:
ik heb alle eps (t/m 14) in 700mb/stuk, lijkt me vrij goede kwaliteit (heb gehoord van dvd rips van 5 eps/dvd (4.7gig) maar dat lijkt me beetje saai).
en is dat merkbaar betere kwaliteit dan 700mb divx? ander zal ik die vrind van me es even een duwtje gevenquote:Op maandag 27 maart 2006 15:35 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik heb zelf 1 t/m 14 op DVD's kunnen vinden
Laten we het hopenquote:Op maandag 27 maart 2006 20:41 schreef Lief-visje het volgende:
als het goed is komt er ook een seizoen 2 !!nog meer wentworth miller
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |