Vast sarcasme, als je dat kent. Edit: ok, die usert was gewoon domquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Aan het eind van de vorige thread zei iemand iets in de trant van "joepie, nog maar 2 afleveringen!" .... vind je het geen leuke serie, of ben je echt in de veronderstelling dat je over 2 afleveringen uit je lijden verlost gaat worden en dat dat het eind is
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:41 schreef RedFever007 het volgende:
Als je wilt/gaat downloaden prima, maar val ons er niet mee lastig!!!!![]()
Alsof we al iets hèbben gedownloadquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:41 schreef RedFever007 het volgende:
Tegen mensen die alwaar 'trots' verkondigen:quote:
Anders ik wel, dat dus ook niet meer doenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:43 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Alsof we al iets hèbben gedownload. Het was een ALS situatie.. Ik poep ook op spoilers van die USA luitjes in dit topic.
Ik ga niet de hele zomer wachten op die afleveringenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:41 schreef RedFever007 het volgende:
Hmmm smart thinkingquote:Op vrijdag 26 mei 2006 13:29 schreef Julien het volgende:
1 Week is inderdaad precies goed genoeg, anders ga ik ze gewoon ook elke donderdag de gedownloade kijken als er een zomerstop komt:p. Maar ik denk zelf dat ze binnen 2 afleveringen gaan ontsnappen en dat het daarna over hun leven buiten de gevangenis gaat. Want de titel van de serie is niet voor niets Escape is just the beginning.
En je kunt de reclame's doorspoelenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:47 schreef Copycat het volgende:
Heb het opgenomen. Vandaag is de perfecte druilerige dag voor een adrenalineshot in de vorm van een episode van Prison Break.
Dat zou ik jammer vinden, ik vind hem een van de beste karakters in de serie.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:44 schreef Laniboekje het volgende:
Het is opzich wel leuk om te speculeren wie er niet mee zal gaan met 'The Big Escape'. Ik weet niet of diegene dan dood zal gaan of gewoon achter gelaten wordt.. maaar.. ik gok op T-Bag.
Ik geloof er niks van.. T-Bag zullen ze er nog wel in houden. Hij heeft zo'n goede rol, die móét je gewoon vervelend vinden. Ik hoop op C-note..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:44 schreef Laniboekje het volgende:
Het is opzich wel leuk om te speculeren wie er niet mee zal gaan met 'The Big Escape'. Ik weet niet of diegene dan dood zal gaan of gewoon achter gelaten wordt.. maaar.. ik gok op T-Bag.
Argument: Echt iedereen heeft gewoon een hekel aan hem. Was gisteren ook weer duidelijk dat iedereen hem gewoon een smerige pedofiel vindt. Als er iemand is die ze willen lozen, moeten ze T-Bag hebben.
Het zou natuurlijk PB niet zijn als ze er een twist aan zouden geven, maar ik ben gewoon overtuigd.. T-Bag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |