Of je haalt effe dooie koeien uit de slootquote:Op donderdag 28 september 2006 20:42 schreef Ambrosius het volgende:
Net een gast: "Moet je dan richting aangeven op de snelweg? Ik ga toch gewoon naar de rechtse baan"en dan daarvoor hebben aangegeven dat de teller van z'n gloednieuwe VW-bestelbus niet harder dan 135 aangeeft terwijl hij gemiddeld 149 reed
.
Was het een herhaling? Dat wist ik niet, het waren namelijk beelden van augustus 2006.quote:Op donderdag 28 september 2006 20:47 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Of je haalt effe dooie koeien uit de sloot![]()
is bij velen zoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Waarom reed je zo hard?'
'Gewoon hobby.'.
Wel ze liet voor stukje zien voor volgende week, hij vliegt zo tegen de vangrail aan bumpers er half af en rijdt gewoon door.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:16 schreef CasB het volgende:
Da's zeker wel iets om te kijken, maar waarschijnlijk zie je de crash niet omdat de politie ze niet kan bijhouden...maar ben wel benieuwd
De politie rijd niet in standaard autos, die zijn helemaal gechiptuned en weet ik veel wat allemaal..quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:30 schreef sander89 het volgende:
[..]
Wel ze liet voor stukje zien voor volgende week, hij vliegt zo tegen de vangrail aan bumpers er half af en rijdt gewoon door.
Trouwens die video auto's waar ze in rijden, die zijn best snel deze aflevering reden onder andere ook met Volvo V50 T5.
topsnelheid 240 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,9 s![]()
Oke die Porsche is veel sneller maar ze haken ook af als het te gevaarlijk word om die te achtervolgen voor de andere weg gebruikers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |