Aan de andere kant, wie z'n teller constant tussen de 165 en 170 houdt is net zo beredeneerd bezig.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:
Om mijn laatste punt uit het vorige topic nog ff aan te halen:
ik vind het zeikerig dat er bekeurd wordt op kortstondige extremen, terwijl een bekeuring voor structureel gedrag eerlijker/beter is.
En die hufters die net zo lang doormeten om maar te hopen op een dusdanige snelheid waarbij iemand z'n rijbewijs moet innemen, en vervolgens balen als het niet lukt, die mogen ze meteen bij de gemeentereiniging aan het werk zetten
Hoeveel mensen zouden echt eenmalig veel te hard rijden? Lijkt me toch ook echt iemand aanspreken op structureel wangedrag op de weg.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:
Om mijn laatste punt uit het vorige topic nog ff aan te halen:
ik vind het zeikerig dat er bekeurd wordt op kortstondige extremen, terwijl een bekeuring voor structureel gedrag eerlijker/beter is.
En die hufters die net zo lang doormeten om maar te hopen op een dusdanige snelheid waarbij iemand z'n rijbewijs moet innemen, en vervolgens balen als het niet lukt, die mogen ze meteen bij de gemeentereiniging aan het werk zetten
Geleerd om 140 te rijden?quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:30 schreef r_one het volgende:
Die motorrijder vond ik inderdaad ook correct handelen: inhalen met redelijk snelheidverschil en dan terug laten zakken, zo heb ik het zelfs geleerd.
Wie zegt dat de rest netjes 80 reed?quote:
Heeeeeeeee... jij ook hierquote:
Dan ben ik blij als ik vóór een vrachtauto rij ipv sukkelend inhalen ernaast. Koeien van rechts gaan nl voor.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Heeeeeeeee... jij ook hier
Zo hee, ja, met 140 inhalen, die is gekkkkkk heeStel je voor dat er een horde koeien plots overstak.
Hee, dat heb ik nu juist andersom, vind blik op de weg te soft. Alleen de camaramotor mis ik wel in Wegmisbruikers.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
Ach... het blijft toch boeiend om mee te kijken met de verkeerspolitie, al kan wegmisbruikers niet tippen aan Blik op de Weg.
Soft? Minder sensatiebelust, zou ik het noemen. 't is wel SBS, natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:50 schreef r_one het volgende:
[..]
Hee, dat heb ik nu juist andersom, vind blik op de weg te soft. Alleen de camaramotor mis ik wel in Wegmisbruikers.
Copy that.quote:Op zaterdag 16 april 2005 23:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Soft? Minder sensatiebelust, zou ik het noemen. 't is wel SBS, natuurlijk.
Ach, ik zie liever een patser z'n rijbewijs kwijtraken dan dat een gegoede burger een bekeuring krijgen omdat z'n rechterachterlichtlampje het niet doet. Ieder z'n meug.quote:Op zondag 17 april 2005 00:15 schreef Jordy-B het volgende:
BodW valt volgens mij ook nog ruim onder het kopje "informatief". Wegmisbruikers is puur en alleen een programma over wegmisbruikers. Bij BodW heb je door de thema's ook het gevoel dat het ook nog wat zinnigs te melden heeft.
Een paar weken terug deed de presentator zelfs een beetje brutaal tegen Spee. Ging het om die bordjes dat er radarcontrole is, terwijl daar vervolgens helemaal geen sprake van blijkt te zijn.quote:Op zondag 17 april 2005 00:22 schreef DaDemoMan het volgende:
Wegmisbruikers ik vind die overgangen van die presentator ook zo boeiend. Alsof hij het zelf heeft verzonnen
Die vragen die spee krijgt zijn ook van een denderent niveau. "maar dat mag dus niet" vraagt de presentator. Nee hij zei dat dat niet mag maar toch even vragen voor de mensen thuis.
Hoort er ook bij. Het is véél leuker om wat meer afwisselende dingen tegen te komen dan alleen snelheidsovertredingen. Dat geeft nogal een eenzijdig beeld. Bij beide programma's zijn het normale politieagenten die met een burgerwagen rondrijden. SBS laat liever de ingevorderde rijbewijzen zien en de avro geeft een wat breder beeld van de werkzaamheden. Ieder z'n meug, idd.quote:Op zondag 17 april 2005 00:21 schreef r_one het volgende:
Ach, ik zie liever een patser z'n rijbewijs kwijtraken dan dat een gegoede burger een bekeuring krijgen omdat z'n rechterachterlichtlampje het niet doet. Ieder z'n meug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |