abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 april 2005 @ 23:23:55 #1
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26284789
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:08:59 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 16 april 2005 @ 23:26:30 #2
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_26284853
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 12:08:59 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_26284892
Och, flitsen gebeurt op een willekeurig moment. Kan ook net de piek zijn.

Dan heb je met zo'n trajectmeting al een beter beeld.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 16-04-2005 23:28:40 ]
pi_26284957
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:
Om mijn laatste punt uit het vorige topic nog ff aan te halen:

ik vind het zeikerig dat er bekeurd wordt op kortstondige extremen, terwijl een bekeuring voor structureel gedrag eerlijker/beter is.

En die hufters die net zo lang doormeten om maar te hopen op een dusdanige snelheid waarbij iemand z'n rijbewijs moet innemen, en vervolgens balen als het niet lukt, die mogen ze meteen bij de gemeentereiniging aan het werk zetten
Aan de andere kant, wie z'n teller constant tussen de 165 en 170 houdt is net zo beredeneerd bezig.

Die motorrijder vond ik inderdaad ook correct handelen: inhalen met redelijk snelheidverschil en dan terug laten zakken, zo heb ik het zelfs geleerd.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_26285080
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:26 schreef Mikkie het volgende:
Om mijn laatste punt uit het vorige topic nog ff aan te halen:

ik vind het zeikerig dat er bekeurd wordt op kortstondige extremen, terwijl een bekeuring voor structureel gedrag eerlijker/beter is.

En die hufters die net zo lang doormeten om maar te hopen op een dusdanige snelheid waarbij iemand z'n rijbewijs moet innemen, en vervolgens balen als het niet lukt, die mogen ze meteen bij de gemeentereiniging aan het werk zetten
Hoeveel mensen zouden echt eenmalig veel te hard rijden? Lijkt me toch ook echt iemand aanspreken op structureel wangedrag op de weg.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_26285152
Is het iemand wel eens opgevallen dat de presentator tegenwoordig op een krukje of iets dergelijks staat als hij Koos Spee interviewt? Voorheen zag je ze samen lopen en dan zag je duidelijk dat die tuinkabouter veel kleiner is dan Spee. Tegenwoordig houden ze het shot heel krap en lijkt hij in beeld groter dan Spee.
pi_26285225
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:30 schreef r_one het volgende:
Die motorrijder vond ik inderdaad ook correct handelen: inhalen met redelijk snelheidverschil en dan terug laten zakken, zo heb ik het zelfs geleerd.
Geleerd om 140 te rijden?
pi_26285254
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Wie zegt dat de rest netjes 80 reed?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_26285256
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:41 schreef k_man het volgende:

[..]

Heeeeeeeee... jij ook hier

Zo hee, ja, met 140 inhalen, die is gekkkkkk hee Stel je voor dat er een horde koeien plots overstak.
pi_26285345
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:43 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Heeeeeeeee... jij ook hier

Zo hee, ja, met 140 inhalen, die is gekkkkkk hee Stel je voor dat er een horde koeien plots overstak.
Dan ben ik blij als ik vóór een vrachtauto rij ipv sukkelend inhalen ernaast. Koeien van rechts gaan nl voor.
.
pi_26285368
Ik vind de presentator steeds minder storend. Hoewel het vanavond wel weer wat minder is dan afgelopen weken.

Maar nog altijd beter dan vorig jaar, toen je je daadwerkelijk zat af te vragen hoe ver hij z'n hoofd in het hol van Spee wist te douwen.

Ach... het blijft toch boeiend om mee te kijken met de verkeerspolitie, al kan wegmisbruikers niet tippen aan Blik op de Weg.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26285411
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:48 schreef Jordy-B het volgende:
Ach... het blijft toch boeiend om mee te kijken met de verkeerspolitie, al kan wegmisbruikers niet tippen aan Blik op de Weg.
Hee, dat heb ik nu juist andersom, vind blik op de weg te soft. Alleen de camaramotor mis ik wel in Wegmisbruikers.
.
pi_26285573
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:50 schreef r_one het volgende:

[..]

Hee, dat heb ik nu juist andersom, vind blik op de weg te soft. Alleen de camaramotor mis ik wel in Wegmisbruikers.
Soft? Minder sensatiebelust, zou ik het noemen. 't is wel SBS, natuurlijk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_26285807
quote:
Op zaterdag 16 april 2005 23:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Soft? Minder sensatiebelust, zou ik het noemen. 't is wel SBS, natuurlijk.
Copy that.
BODW is ook meer themagericht, bij SBS gaat het puur om snelheid (en dan graag >50 teveel).
Soms heeft BODW wel een sterk thema (bumperkleven oid) maar soms is het ook 3x niks.
.
pi_26286045
BodW valt volgens mij ook nog ruim onder het kopje "informatief". Wegmisbruikers is puur en alleen een programma over wegmisbruikers. Bij BodW heb je door de thema's ook het gevoel dat het ook nog wat zinnigs te melden heeft.

BodW heeft trouwens geen gast dit seizoen... Vorige seizoenen had je min-of-meer bekende Nederlanders die met bussen en vrachtwagens in de weer gingen. Dat doen ze tegenwoordig niet meer (wat een verbetering is, want dat deel was geen reet aan). En idd... soms is het niet zo interessant, maar het is niet iedere keer meer van hetzelfde, zoals wegmisbruikers dat wel is.
pi_26286173
quote:
Op zondag 17 april 2005 00:15 schreef Jordy-B het volgende:
BodW valt volgens mij ook nog ruim onder het kopje "informatief". Wegmisbruikers is puur en alleen een programma over wegmisbruikers. Bij BodW heb je door de thema's ook het gevoel dat het ook nog wat zinnigs te melden heeft.
Ach, ik zie liever een patser z'n rijbewijs kwijtraken dan dat een gegoede burger een bekeuring krijgen omdat z'n rechterachterlichtlampje het niet doet. Ieder z'n meug.
.
  zondag 17 april 2005 @ 00:22:58 #17
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_26286198
Wegmisbruikers ik vind die overgangen van die presentator ook zo boeiend. Alsof hij het zelf heeft verzonnen
Die vragen die spee krijgt zijn ook van een denderent niveau. "maar dat mag dus niet" vraagt de presentator. Nee hij zei dat dat niet mag maar toch even vragen voor de mensen thuis.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_26286276
quote:
Op zondag 17 april 2005 00:22 schreef DaDemoMan het volgende:
Wegmisbruikers ik vind die overgangen van die presentator ook zo boeiend. Alsof hij het zelf heeft verzonnen
Die vragen die spee krijgt zijn ook van een denderent niveau. "maar dat mag dus niet" vraagt de presentator. Nee hij zei dat dat niet mag maar toch even vragen voor de mensen thuis.
Een paar weken terug deed de presentator zelfs een beetje brutaal tegen Spee. Ging het om die bordjes dat er radarcontrole is, terwijl daar vervolgens helemaal geen sprake van blijkt te zijn.
pi_26286357
quote:
Op zondag 17 april 2005 00:21 schreef r_one het volgende:
Ach, ik zie liever een patser z'n rijbewijs kwijtraken dan dat een gegoede burger een bekeuring krijgen omdat z'n rechterachterlichtlampje het niet doet. Ieder z'n meug.
Hoort er ook bij. Het is véél leuker om wat meer afwisselende dingen tegen te komen dan alleen snelheidsovertredingen. Dat geeft nogal een eenzijdig beeld. Bij beide programma's zijn het normale politieagenten die met een burgerwagen rondrijden. SBS laat liever de ingevorderde rijbewijzen zien en de avro geeft een wat breder beeld van de werkzaamheden. Ieder z'n meug, idd.
  zondag 17 april 2005 @ 00:37:33 #20
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_26286497
Avro doet het toch wat completer. Kijk liever naar BODW dan naar wegmisbruikers.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
pi_26286577
Had de EO niet ooit ook zo'n programma? Rij ik zo? of zo?
.
pi_26289631
Ik vind wegmisbruikers echt fantastisch, gisteren weer heerlijk genoten. Dat van die motorrijder was inderdaad erg flauw, maargoed, die man van de KLPD had wel een punt dat als de rest ruim 80 rijdt hij geen enkele reden heeft om in te halen.

Ik vond die gasten in Assen met meerdere metingen om maar te zorgen dat ze konden invorderen juist wel grappig en feit blijft dat als je structureel 170 rijdt dat gewoon écht te hard is. Wat mij betreft mogen ze trouwens wat meer boetes uitdelen voor links rijden en geen knipperlicht, dat vind ik minstens zo irritant.
  zondag 17 april 2005 @ 07:09:28 #23
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_26289639
Mijn instelling is nog steeds dat als je te hard rijd of wat dan ook je de risico's maar moet aanvaarden , en ik vind die undercover wagens een heeeeel stuk beter als flitskasten .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 17 april 2005 @ 11:19:47 #24
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_26461295
OF ze starten de reclame halverwege een zin in .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')