een filosoofquote:Op donderdag 7 september 2006 10:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wie is Bas Haring ?
Overigens 133.000 kijkers.![]()
Jurgen Raymannquote:Op donderdag 7 september 2006 23:41 schreef borisz het volgende:
wie komt er maandag ook alweer ?
Thanx @borisz, maar ik hoorde Linda dat zeggen.quote:
Ik kijkquote:Op maandag 11 september 2006 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Begonnen dus!
Ik neem het op. Lekker straks zonder reclame doorspoelen.quote:Op maandag 11 september 2006 22:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kijk weer eens, voor het eerst echt dit jaar.
Kun je daar gratis kijken of moet je betalen.?quote:Op dinsdag 12 september 2006 11:15 schreef borisz het volgende:
ik heb het gemist, maar goed, ik kijk het wel terug via talpa tv op internet
Mary-Lou van Steenis !quote:Op woensdag 13 september 2006 22:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wie is die vrouw?
Jurgen is een fantastische man! Leuk dat hij weer gewonnen heeft.quote:Op woensdag 13 september 2006 23:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, en Vrienden voor het Leven toch?
Jorgen weer dik de Slimste.
Vanavond zijn Jurgen Raymann, Bart Chabot en Mark van de Linde de gasten ! Dus Bart is nog niet eruit.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:38 schreef AgeEll het volgende:
bart chabot is een zwaar irritant persoon, ik heb de afgelopen dagen ook niet gekeken is ie er eindelijk uit. voor de rest vind ik die belg echt minder dan cees geel die ik sinds 'simon' wel vet vind.
de 5e nieuwssite van nederland, dat moet toch commercieel kunnen. maar ach ja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Danny kwam er ter sprake door die Jan uit België
Fok staat idd op de vijde plek
Tja...quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:50 schreef __Saviour__ het volgende:
de 5e nieuwssite van nederland, dat moet toch commercieel kunnen. maar ach ja...
Ik blijf het leuk vindenquote:Op dinsdag 19 september 2006 01:29 schreef ScottTracy het volgende:
Zo overdreven doen bij het stop zeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |