Die hoeft morgen pas.quote:Op maandag 26 juni 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
26 Juni : Izzypizzy, Rotterdam - 08.00 (Auto)
je moet blokmarkering zien als een scheiding tussen de banen.. je mag dus rechts langs de auto (maar niet als inhaalmanoeuvre..) rijden...quote:Op maandag 26 juni 2006 17:13 schreef jorienvdherik het volgende:
26 Juni : Izzypizzy, Rotterdam - 08.00 (Auto)
26 Juni : Ms_Furious, Rotterdam Zuid - 9.50 (Auto)
hoe is het met hun afgelopen ?
en als er geen blokmarkering ligt en je wilt toch voorbij die autos ze toch links inhalen ? of is het verstandiger op je examen dan maar net zo hard te gaan rijden dat je achter ze blijft
So dat is zeker kut!quote:Op maandag 26 juni 2006 17:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Hm, morgen zit ik met twee onbekenden in de auto..
Mijn gewone instructeur kan niet (details even weggelaten), en nu komt er een vrouwtje mee die er pas werkt, heb ik zelf ook nog nooit gezien. Vond het meestal toch wel fijn een vertrouwd persoon erbij te hebben....
beetje zelfvertrouwen is nooit wegquote:Op maandag 26 juni 2006 17:24 schreef Robin__ het volgende:
Deel 58.. het deel van de waarheid voor mij
Heb me vanochtend toch niet kunnen bedwingen en heb naast het geld voor de les van vandaag ook geld opgenomen om mn rijbewijs eventueel op te kunnen gaan halen (kost 50,25 hier)
kon het stiekem toch niet laten
aangepastquote:Op maandag 26 juni 2006 17:25 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
So dat is zeker kut!![]()
Ik neem dit keer ook mn instructeur maar mee...als ik het niet mocht halen weet hij tenminste waar ik nog extra aan moet werken, want ik heb toch het idee dat ik anders rij tijdens het lessen op 1 of andere manier![]()
En ik kan het zelf niet aanpassen in de OP dat ik morgen pas op moet vandaar dat er nog de 26e staat maar ik ga dus morgen, de 27e op om 11.40u....
K wil nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttttttt![]()
Schijn bedriegt.. krijg met iedere les die ik had tussen ttt en examen meer en meer het idee dat ik een hoop mazzel nodig ga hebbenquote:
hahahahaha niet echt...ik dacht gewoon als iemand zin heeft om het te veranderen is t mooi meegenomenquote:
ik ben ook superliefquote:Op maandag 26 juni 2006 18:43 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahahahaha niet echt...ik dacht gewoon als iemand zin heeft om het te veranderen is t mooi meegenomenT staat er toch nog maar 1 dag
Maar wel lief dat je t ff hebt aangepast...
Iedereen bedankt voor de succeswensen...en Robin ook vast succes voor woensdag!!!!!![]()
Dat zou zeker mooi wezen jaquote:Op maandag 26 juni 2006 19:04 schreef mirelia het volgende:
Allemaal heel veel succes morgen !!!!
Zou gaaf wezen als weer eens iedereen slaagt op dezelfde dag
oe, dan mag je al snel weer zegquote:Op maandag 26 juni 2006 19:18 schreef Shirley het volgende:
Ah shit...wil iemand mij even in deze OP zetten???Kleine kans dat ik deel 59 niet haal namelijk.
Dusjuli: Shirley, Rotterdam - 08.55 (Auto)
maar ben je geslaagd dan? geloof niet dat je dat al gezegd hebtquote:Op maandag 26 juni 2006 19:20 schreef Ms_Furious het volgende:
De propanolol heeft trouwens wel echt goed gewerkt. Had wel zenuwen in mijn buik, maar verder was ik de rust zelve. Aangezien het nu uit begint te werken, ben ik nu pas opgefokt aan het worden.
ja, maar als je deel 59 misschien niet eens meer haalt dan zal het wel ergens begin juli zijn, of we moeten heel weinig gaan posten opeensquote:
OMG, balen zegquote:Op maandag 26 juni 2006 19:17 schreef Ms_Furious het volgende:
Nou ik mocht dus stiekem vandaag ineens, niemand wist ervan. Maar ik ben dus gewoon gezakt en daar ben ik ontzettend boos over.
Aaaah...verdomme! Echt van die kutredenen!quote:Op maandag 26 juni 2006 19:17 schreef Ms_Furious het volgende:
Nou ik mocht dus stiekem vandaag ineens, niemand wist ervan. Maar ik ben dus gewoon gezakt en daar ben ik ontzettend boos over.
Andere 2 keer was het mijn eigen fout, maar nu was het gewoon een tieves-examinator. Mijn invoegen op de snelweg was niet snel genoeg want ik reed door tot het einde van de invoegstrook. Dat kwam omdat er een auto geen ruimte wilde geven, sorry dat ik dat onverantwoordelijk invoegen vind als ik gelijk de baan op schiet. Ik moest fileparkeren maar dat ging scheef maar kijken was wel goed. Echter, die hondenlul besluit dat scheef inparkeren ook een reden is om me niet te laten slagen.
Vanaf het moment dat ik hem een hand geef is hij chagerijnig. "Ja, heb je je papieren" Op mn gemak stellen deed ie niet. Tijdens de rit wel een normaal gesprek gehad, maar ik bleef het een rare vent vinden.
Ik zal niet zeggen dat ik een perfecte rit heb gereden, maar het ging wel goed. Die vent stapt zelfs zingend uit de auto. Dus ik dacht, nou dan heb ik m wel zou wel erg brutaal zijn als ie gaat lopen zingen terwijl ik gezakt ben. Nou ja zo brutaal was hij dus ook. Mijn reactie toen hij zei dat ik gezakt was, was dus ook: "Meen je dat nou?!" Toen was het zijn beurt om verbaasd te kijken. Sukkel, gadver ik ben echt boos. Eindelijk rij ik goed, heb ik weer zo'n rotvent als examinator. Bij mijn andere examinators had ik zeker geslaagd geweest.... sukkel
Ditzelfde geintje heeft ie trouwens laatst ook al bij een andere leerling van mijn rij-instructrise geflikt. Zij rijdt een goede rit en toen kwam die ook met zo'n poep-in-je-neus-reden om haar maar te laten zakken.
Nou, ervan uitgaande van het tempo van de vorige topics is het tegen het einde van dit topic of het begin van de volgende.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:22 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, maar als je deel 59 misschien niet eens meer haalt dan zal het wel ergens begin juli zijn, of we moeten heel weinig gaan posten opeens
Nee dus. Al verdient die Hoek wel een hoek. Op z'n ogen.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Ms_Furious het volgende:
Hoek
nope, heb nog niks gehad, maar zal wel lange termijn plan wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nou, ervan uitgaande van het tempo van de vorige topics is het tegen het einde van dit topic of het begin van de volgende.
Weet jij al meer over die onderzoeken enzo?
Ja...goeie vraag. De eerste keer Mudde, tweede keer Kromjong, derde keer uh.....quote:Op maandag 26 juni 2006 19:28 schreef Ms_Furious het volgende:
wie had jij vorige keer?
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee dus. Al verdient die Hoek wel een hoek. Op z'n ogen.Examinators
gefelicitieerd!!!!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik moest vanochtend om 10.45 uur en ben geslaagd, in een keerZelf vond ik het niet super gaan, maar m'n examinator dacht er anders over, hij vond het goed. Het grappige was toen we terug kwamen bij het CBR, dat ik m'n auto zo dicht naast een andere auto parkeerde dat hij er niet uit kon
![]()
gefeliciteerdquote:Op maandag 26 juni 2006 20:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik moest vanochtend om 10.45 uur en ben geslaagd, in een keerZelf vond ik het niet super gaan, maar m'n examinator dacht er anders over, hij vond het goed. Het grappige was toen we terug kwamen bij het CBR, dat ik m'n auto zo dicht naast een andere auto parkeerde dat hij er niet uit kon
![]()
Die heb je er inderdaad tussen zitten, m'n rijinstructrice had het er pas over, gaf een voorbeeld over zo'n instructeur in Utrecht. Ze stelde me gelukkig vanochtend gerust dat ik die man niet had, ik had een hele toffe peer. Ik had op een gegeven moment zo'n rijke patser achter me voor een stoplicht. Op het moment dat ik wil optrekken omdat t groen wordt, slaat m'n motor af, waardoor ik het groene licht niet haal. En die man kwaad, gevolg examinator kwaad op die man.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:17 schreef Ms_Furious het volgende:
Ditzelfde geintje heeft ie trouwens laatst ook al bij een andere leerling van mijn rij-instructrise geflikt. Zij rijdt een goede rit en toen kwam die ook met zo'n poep-in-je-neus-reden om haar maar te laten zakken.
Donequote:Op maandag 26 juni 2006 20:48 schreef jna het volgende:
Kan iemand m'n TTT nog in de OP zetten?
4 Juli om 14.55 in Rijswijk
Thanks, alleen ben je TTT vergetenquote:
Geen probleem, mijn fout dat ik het er niet zelf tussen had gezet.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:59 schreef Thrilled het volgende:
excuus
dan zeg je toch gewoon dat ze het zelf maar in de wiki moeten zetten en dat het er dan volgende topic bijkomt, dat ze dan maar eerder moesten wezen als ze het in deze OP wilden hebben. Je kunt niet aan de gang blijven iddquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Rijles&action=editquote:Op maandag 26 juni 2006 23:51 schreef Jorie het volgende:
29 Juni : Jorie, Hengelo (ov) - 10.45 (Auto)
Ja damn, hoe moet dat!?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Rijles&action=edit
Daar kun je jezelf erbij zetten.
In dat vak dat daar staat je gegevens op de juiste plek invullen, en daarna op pagina opslaan drukken.quote:
Hee, tof tof tof!! THX!!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In dat vak dat daar staat je gegevens op de juiste plek invullen, en daarna op pagina opslaan drukken.
In het volgende topic sta je er dan bij.
Maar ik heb het even voor je gedaan..
suc6!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:11 schreef Thrilled het volgende:
over 50 minuten even rijden en dan om 9.50 mn TTTbest zenuwachtig, maar gezonde zenuwen hoop ik...
jij ook!! effe kijken, 9.50 TTT, 10.40 terug, dus ik zal je net missen, veel succes.. ik ben al zenuwachtig voor mn TTT, kan je nagaan hoe jij er nu bij zitquote:
Nogmaals veel succes toegewenst!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:35 schreef izzypizzy het volgende:
Ik heb heel slecht geslapen, ben ff wakker aan t worden...Ben heel zenuwachtig!! Half 11 komt mn rij-instructeur me ophalen........
![]()
je kunt t best weet ik zekerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:37 schreef Thrilled het volgende:
[..]
jij ook!! effe kijken, 9.50 TTT, 10.40 terug, dus ik zal je net missen, veel succes.. ik ben al zenuwachtig voor mn TTT, kan je nagaan hoe jij er nu bij zit![]()
Toy Toy Toy
edit/ man wat word ik zenuwachtig, mn handen trillen zelfs...tis maar een TTT ffs.... nja hij komt er zo aan
ik ben weg...
Het lijkt wel alsof je al geslaagd bentquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:12 schreef Thrilled het volgende:
KHEB HEMMMMMMMMMM!!!!
![]()
gelijk bij het wegrijden greep hij al in door aan het stuur te trekken, ik zag een fietser nietmaar bijzondere verrichtingen deed ik goed en heb goed advies gekregen... ben blij
gefeliciteerd met je vrijstelling en je goede adviesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:12 schreef Thrilled het volgende:
edit: TTT =KHEB HEMMMMMMMMMM!!!!
![]()
gelijk bij het wegrijden greep hij al in door aan het stuur te trekken, ik zag een fietser nietmaar bijzondere verrichtingen deed ik goed en heb goed advies gekregen... ben blij
balen zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef TheTh1ng het volgende:
Nou, gefeliciteerdDaar heb je dan echt gruwelijk geluk mee.. zo'n ingreep..
Ik ben daarintegen net gezakt..
"Foutloze rit, maar niet besluitvaardig genoeg"
Gezeik allemaal, maar ja.. geen discussie mogelijk natuurlijk met die lui..![]()
Ohw, het was een TTT, dan mag het![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef TheTh1ng het volgende:
Nou, gefeliciteerdDaar heb je dan echt gruwelijk geluk mee.. zo'n ingreep..
Ik ben daarintegen net gezakt..
"Foutloze rit, maar niet besluitvaardig genoeg"
Gezeik allemaal, maar ja.. geen discussie mogelijk natuurlijk met die lui..![]()
Ohw, het was een TTT, dan mag het![]()
ik heb nog niks gehoord van het cbr, afwachten dusquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:08 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
sylvana, hoe gaat het nu verder met je rijopleiding?
Heb je dan geen behoefte aan een bril of lenzen, voor tijdens het rijden? Zijn zoveel mensen die dat hebben!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:32 schreef Yankee_One het volgende:
Kutzooi
Heb problemen met mijn ogen en ga daardoor nooit een nummerbord kunnen lezen van 25m afstand. Het ziekenhuis, waar ik heel lang voor onderzoek ben geweest, gebeld voor het begin met lessen. Zij hebben gezegd dat ik net voldoe aan de norm voor een rijbewijs.
Ok, rijschool zegt dat ik zsm de eigen verklaring moet invullen en laten tekenen door een arts. Deze is dus opgestuurd. Krijg ik vandaag dat ding terug, ongetekend, maar met brief waarin ze willen dat ik over 2 maanden voor onderzoek kom.
Ik knijp hem nu dus behoorlijk. Wat als mijn zicht nu onvoldoende scoort? Zullen ze mijn EV niet tekenen en kan ik dus niet mijn rijbewijs halen. Zijn tegen die tijd de (30?) lessen voor niets geweest. Ja, ik kan autorijden, maar ik mag het niet
![]()
ohja vergeten te vertellen. die oogafwijking is dus niet te corrigeren met bril/lenzenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Heb je dan geen behoefte aan een bril of lenzen, voor tijdens het rijden? Zijn zoveel mensen die dat hebben!
Het lijkt me, ook voor jouzelf, namelijk gewoon niet veilig als jij alleen de weg op zou gaan.
Das behoorlijk balen dan zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:37 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ohja vergeten te vertellen. die oogafwijking is dus niet te corrigeren met bril/lenzen
heyy, ik ben dus gezakt.....t was de 2e keer en dacht m nu wel te gaan halen maar nee...aan t begin ging t super...invoegen op de snelweg deed ik heel goed, want dat had ik extra veel geoefend...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:01 schreef gabri het volgende:
En hoe is het gegaan Izzypizzy? Hopelijk ben je geslaagd![]()
dat gaat idd moeilijk, maar mijn instructeur zegt dat dat wel te verhelpen is met breed kijken en borden proberen te herkennen aan vorm/kleurquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Das behoorlijk balen dan zeg
Maar hoe zit het dan met je lessen, zie je dan dingen ook niet goed? Want het is wel belangrijk dat je goed ver vooruit kunt kijken en als je al geen nummerbord op 25 meter afstand kunt lezen dan lijkt me niet dat je alles goed kunt zien onderweg, en dat je dus niet veilig kunt rijden
Maar erg balen voor je, hoop toch dat het nog goedkomt en je gewoon je rijbewijs kunt krijgen![]()
balen zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
heyy, ik ben dus gezakt.....t was de 2e keer en dacht m nu wel te gaan halen maar nee..
Jammer izzypizzy! Als je dan eenmaal onzeker wordt gaat het alleen maar slechter... Weet je al wanneer je weer mag?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
heyy, ik ben dus gezakt.....t was de 2e keer en dacht m nu wel te gaan halen maar nee...aan t begin ging t super...invoegen op de snelweg deed ik heel goed, want dat had ik extra veel geoefend...
komen we bij t industrieterrein en daar gaat t fout, ik wist dat ik links moest voorsorteren omdat er een middenberm was maar ik ging twijfelen aan mezelf, vanaf toen werd ik heel onzeker...Daardoor stopte ik ook te vaak terwijl ik gewoon kon rijden en op gegeven moment kreeg ik ook nog een ingreep omdat ik een snorfiets van rechts niet zag....Ik kijk niet ver genoeg vooruit en had dit ook al herhaaldelijk gehoord van mn rij-instructeur maar ik weet niet hoe ik dat kan veranderen....
![]()
Ik was btw ook heeeeeeeel zenuwachtig, stond ik stil voor een stoplicht, voelde ik mn hele been trillen![]()
Ik heb gejankt en 2 glazen canei achterover geslagen en nu ga ik op naar de 3e keer......
Slechte examendag vandaag! Ik denk wel dat je het bij het BNOR gaat halen trouwens, volgens mij kan je best autorijdenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Lul de behanger laat me de moeilijkste dingen rijden, alles gaat goed. Stoppen voor mensen, borden goed gezien, alles binnen de bebouwde kom perfect.
Snelweg op, invoegen ging goed. Nou komt het, het inhalen. In eerste instantie dacht ik dat het ging, dus was al een beetje aan het voorbereiden, tot ik zag dat ik niet kon inhalen. Vind 'ie dat ik dat maar meteen had moeten zien.
Tweede keer de snelweg op, ik wil inhalen, het kon, moest wel even goed gas geven. Vind 'ie dat ik niet had moeten inhalen (al was dat wel een beetje terecht).
. Bah, had er best een goed gevoel over.
Altijd hetzelfde. Alles goed, en 1 ding wat ik nog nooit fout heb gedaan, is nu ineens niet goed.
Irritante was ook dat 'ie amper richting aangaf. Zegt 'ie, ja ga maar richting Roermond joh. Ja hallo, het is wel de bedoeling dat 'ie zelf ook een beetje meekijkt hè.
Echt weer balen gewoon. Kn ik nu een BNOR examen gaan doen..
Volgens mij heette dat vroeger staatsexamen iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:44 schreef izzypizzy het volgende:
jammer always de best!!!! zeker een kutdag om af te rijden vandaag zeg!!!!!![]()
en iedereen bedankt voor jullie reacties, misschien ga ik wel aan die pillen volgende keer ja...vanavond gaat mn rij-instrcuteur weer examen aanvragen voor me...
en BNOR is dat staatsexamen ofzo??![]()
Jammer!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:10 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
heyy, ik ben dus gezakt.....t was de 2e keer en dacht m nu wel te gaan halen maar nee...aan t begin ging t super...invoegen op de snelweg deed ik heel goed, want dat had ik extra veel geoefend...
komen we bij t industrieterrein en daar gaat t fout, ik wist dat ik links moest voorsorteren omdat er een middenberm was maar ik ging twijfelen aan mezelf, vanaf toen werd ik heel onzeker...Daardoor stopte ik ook te vaak terwijl ik gewoon kon rijden en op gegeven moment kreeg ik ook nog een ingreep omdat ik een snorfiets van rechts niet zag....Ik kijk niet ver genoeg vooruit en had dit ook al herhaaldelijk gehoord van mn rij-instructeur maar ik weet niet hoe ik dat kan veranderen....
![]()
Ik was btw ook heeeeeeeel zenuwachtig, stond ik stil voor een stoplicht, voelde ik mn hele been trillen![]()
Ik heb gejankt en 2 glazen canei achterover geslagen en nu ga ik op naar de 3e keer......
Balen zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
. Bah, had er best een goed gevoel over.
Altijd hetzelfde. Alles goed, en 1 ding wat ik nog nooit fout heb gedaan, is nu ineens niet goed.
Irritante was ook dat 'ie amper richting aangaf. Zegt 'ie, ja ga maar richting Roermond joh. Ja hallo, het is wel de bedoeling dat 'ie zelf ook een beetje meekijkt hè.
Echt weer balen gewoon. Kan ik nu een BNOR examen gaan doen..
Overheen gelezen.quote:
zeker wetenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Overheen gelezen..
Leuk. Geeft toch een lekker gevoel, niet? Kun je met een goed gevoel je examen in..
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef JosvG het volgende:
Ik heb ook goed nieuws, mijn CCV-B verkeer is goed afgelopen met slechts 4 foutjes
thnx, en jij ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef JosvG het volgende:
Ik heb ook goed nieuws, mijn CCV-B verkeer is goed afgelopen met slechts 4 foutjes
Thrilled ook geliciteerd!
Hoe werkt dat? ook 50 vragen.. 6 foutjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef JosvG het volgende:
50 vragen, 7 fouten. Ik had er 4.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:02 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? ook 50 vragen.. 6 foutjes?
Maar wat wil jij nu eigenlijk met je C? Wil je ook daadwerkelijk chauffeur worden? Of zo 'alles-wat-rijd' gek dat je je hele papiertje vol wilt hebben? En ga je ook c+e doen?
Voor mijn rijbewijs had ik een Zundapp, maar een motor trekt me gewoon niet, daar komt bij dat ik mezelf ken en als ik een zware motor koop rij ik mezelf binnen een jaar doodquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:45 schreef Robin__ het volgende:
hm vanaf b naar onder word het alleen maar langzamer(over het algemeen genomen dan) waarom niet A? (je reed voor je rijbewijs toch op een mt5 ofzo dacht ik?)
Gewoon "ff rustig een rondje rijden en dat papiertje ophalen" meer stelt het ook niet voor..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik moet overmorgen examen doen, vandaag de laatste les, ging echt bagger maar ja. Iemand nog last-minute tips?
Lees ik nu pas, dat is echt bizar, want zo heette mijn examinator ookquote:Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Ms_Furious het volgende:
Hoek
Hell yeah, dat is schandalig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
Geslaagden, gefeliciteerd!
En gezakten... het is zo kloteAltijd weer die kleine dingen waarop men zakt die voornamelijk momentopnames zijn, of juist die keer fout gaan. Schandalig.
Succes alvast!!! Ik hoop voor je dat je niet dezelfde examinator als mij krijgt.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:46 schreef jorienvdherik het volgende:
zo vrijdag afrijden, en vandaag mee gegaan met een tpg bezorger. Was leuk heel de dag pakketjes bezorgen. Hij gaat zaterdag 2 weken op vakantie dan kan ik zijn wijk nemen en rijden in een busje..
daarom hoop ik echt dat ik het haal vrijdag zo relaxt werk
Ik oooooook!! 29 juni aaaaaaaarghquote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik moet overmorgen examen doen, vandaag de laatste les, ging echt bagger maar ja. Iemand nog last-minute tips?
Whaaaah chill ik ben geslaagdquote:Op woensdag 28 juni 2006 07:38 schreef pannaking_ het volgende:
Heb strax om 8.55 examen(2e keer) (en zo om 8 uur nog even een rijles) mijn instructeur zei dat ik een hele relaxte examinator heb die eerlijk is (en dus niet gaat zoeken naar dingetjes om je te laten zakken) dus dat is wel fijn![]()
Ik dacht gister en vandaag echt bij mezelf van wtf dat cbr gaat mij niet nog een keer laten zakken ik ga gewoon volle bak slagen!
Gefeliciteerd! Kreeg je er toch weer zin in?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef JosvG het volgende:
Thrilled ook geliciteerd!
En jij ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:51 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Whaaaah chill ik ben geslaagd![]()
heb bijna perfect gereden...1 foutje toen ik terugkwam van de snelweg wou ik naar zn 3 terugschakelen maar hij ging in zn 1 meer ik herstelde het ook weer snel(niet dat ik erop gezakt zou zijn ofzo :p )Echt te chill!
gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 juni 2006 09:51 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Whaaaah chill ik ben geslaagd![]()
heb bijna perfect gereden...1 foutje toen ik terugkwam van de snelweg wou ik naar zn 3 terugschakelen maar hij ging in zn 1 meer ik herstelde het ook weer snel(niet dat ik erop gezakt zou zijn ofzo :p )Echt te chill!
veel succes enne, relaxedquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:01 schreef Robin__ het volgende:
Gefeliciteerd Pannaking
Om 2 uur word ik opgehaalt.. Gisteravond was ik ineens best zenuwachtig.. om een uur of 11 als een blok in slaap gevallen en echt heerlijk geslapen, uurtje wakker nu en ik voel me kip lekker eigenlijkIk ga er keihard mn best voor doen vanmiddag
Nee, niet echt, maar nu ik verkeer binnen heb krijg ik er weer een beetje meer zin inquote:Op woensdag 28 juni 2006 10:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Kreeg je er toch weer zin in?
Het zou ook zomaar kunnen dat je je rijbewijs haaltquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:14 schreef rena het volgende:
k begin het nu toch wel spannend te vinden, ik wil absoluut niet zakkenMaar het zal wel gebeuren denk ik.
![]()
Shit, jammer voor jequote:Op woensdag 28 juni 2006 16:01 schreef Robin__ het volgende:
Ik ben gezakt..
OOOOOOH!!! Proficiat joh!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:06 schreef Robin__ het volgende:
Althans daar was ik heilig van overtuigt, echt waar.
Wat er mis ging:
- 150 meter bij het cbr vandaan draai je een 50 weg op, redelijk moeilijk zicht.. ging ergens voor, maar gaf niet genoeg gas >> auto achter me moest zelfs ff remmen
- 60 rijden op 80 weg
- op 80 weg vrij krappe bocht te hard nemen (tegelijk met een andere auto) en nog ff een stukje berm (grind) meepakken (geen grote klap ofzo, wel fout)
- Als ik m uit zn 1 trok maakt ie een 'tok' geluid. niet iedere keer, wel vaak, ookal had ik de koppeling helemaal ingetrapt. Hij zegt er wat over, ik zeg dat ik m niet verder in kan trappen en dat de mat er niet onder zit. hij vraagt aan mn instructeur of dat vaker gebeurt (en die zegt glashard nee)
- fietser die rechts naast me stond bij het stoplicht reed niet door.. miste m echt op 15 centimeter
- motor af laten slaan
- met zwaaare schokken de pakeerplaats van het cbr op draaien
- sleutel in de auto laten hangen
Maar ik ben dus gewoon geslaagd!!!!
brb
Mooi manquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:06 schreef Robin__ het volgende:
Althans daar was ik heilig van overtuigt, echt waar.
Wat er mis ging:
- 150 meter bij het cbr vandaan draai je een 50 weg op, redelijk moeilijk zicht.. ging ergens voor, maar gaf niet genoeg gas >> auto achter me moest zelfs ff remmen
- 60 rijden op 80 weg
- op 80 weg vrij krappe bocht te hard nemen (tegelijk met een andere auto) en nog ff een stukje berm (grind) meepakken (geen grote klap ofzo, wel fout)
- Als ik m uit zn 1 trok maakt ie een 'tok' geluid. niet iedere keer, wel vaak, ookal had ik de koppeling helemaal ingetrapt. Hij zegt er wat over, ik zeg dat ik m niet verder in kan trappen en dat de mat er niet onder zit. hij vraagt aan mn instructeur of dat vaker gebeurt (en die zegt glashard nee)
- fietser die rechts naast me stond bij het stoplicht reed niet door.. miste m echt op 15 centimeter
- motor af laten slaan
- met zwaaare schokken de pakeerplaats van het cbr op draaien
- sleutel in de auto laten hangen
Maar ik ben dus gewoon geslaagd!!!!
brb
Dankjewel! Maar mn examinator was een echt een botte lulquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:11 schreef Jorie het volgende:
[..]
OOOOOOH!!! Proficiat joh!!!Lang leve de lieve examinator!!
Liever een botte man die je laat slagen, dan een lieve man die je laat zakken!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:30 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar mn examinator was een echt een botte lulheb precies 1 minuut aan het tafeltje gezeten (althans met hem.. ik + instructeur iets langer) hij zei het volgende:
'meer als een voldoende kan ik er niet van maken' *5 sec* *hand uitsteekt* *ik verbaast kijk en ook maar pootje geef* maar ik begrijp je houding niet en je moet je wat opener opstellen *rijvaardigheids ding maakt* *geeft formulier* veel plezier er mee, de groeten *en toen stond ie op*
Mij zwaar verbaast achter latend.. verder ook een weinig sympatieke man naar mijn idee
Goedzo, want ik moet morgen om 10.45u afrijden en ik kan alle steun wel gebruiken!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:08 schreef Robin__ het volgende:
Dat wel..
Succes iedereenMaar ik kon af en toe nog wel langs hoor
*steun* : Succes!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:10 schreef Jorie het volgende:
[..]
Goedzo, want ik moet morgen om 10.45u afrijden en ik kan alle steun wel gebruiken!![]()
Kom op meis, een beetje meer vertrouwen in jezelf mag ook welquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:25 schreef rena het volgende:
Succes Jorie!![]()
Ik ben na mijn rijles van vandaag overtuigd dat ik het niet ga halen. Ik kan er gewoon niks van, en dan kunnen mensen wel zeggen dat het meevalt en dat ik er niet zo veel over moet piekeren, maar ik maak mezelf toch wel gek op een of andere manier. Mijn instructeur zegt ook dat ik me niet zo moet opfokken.Ach ja, misschien heb ik ook wel geluk en slaag ik. Maar ik geloof er niet meer in.
Ik moest het even kwijt, even lekker zeiken. Ik ben opzich niet eens gestressed, en ik denk dat ik op de dag zelf zo'n Valeriaanpil neem en dan komt het wel goed hoop ik, dat spul werkt goed bij mij.
![]()
Ik voel me wel een zeikerdquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kom op meis, een beetje meer vertrouwen in jezelf mag ook welEr zijn zoveel mensen die de laatste paar lessen voor het examen totaal niet goed rijden en dan wel slagen. Het is een momentopname, dus het kan net zo goed zijn dat je een goed moment hebt
En het ligt ook nog altijd aan je examinator, zie het verhaal van Robin, dus het gaat gewoon helemaal goedkomen
waar les je ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:43 schreef rena het volgende:
[..]
Ik voel me wel een zeikerdMaar vandaag had ik voor het eerst in tijden weer dat ik het autorijden eng vond en in mijn geval is dat geen goed teken. Maar ik ga er gewoon voor hoor, maar ik ben het gewoon een beetje zat aan het worden.
![]()
Hoe gaat het met jou? Ben je nog aan het lessen of ben je daar nu even mee gestopt? Ik vind het echt zo ontzettend kut voor je![]()
![]()
nee ik les nou niet, moet het nou zelf betalen, dus ga pas weer lessen als ik van het cbr gehoord heb dat ik me rijbewijs wel mag proberen te halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:43 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Ben je nog aan het lessen of ben je daar nu even mee gestopt? Ik vind het echt zo ontzettend kut voor je![]()
![]()
Richard van Eck uit Tiel, maar het ligt niet aan hun hoor, het is een goede rijschool en mijn instructeur is tofquote:
Jeetje, het is echt onwijs balen dat je nu gewoon niet verder kuntquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee ik les nou niet, moet het nou zelf betalen, dus ga pas weer lessen als ik van het cbr gehoord heb dat ik me rijbewijs wel mag proberen te halen
vroeg het om te kijken waar je woonde, leuk fotoboekquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:15 schreef rena het volgende:
[..]
Richard van Eck uit Tiel, maar het ligt niet aan hun hoor, het is een goede rijschool en mijn instructeur is tof![]()
Heb ze al gezet haha! 2 wekkers, namelijk mijn radio en mijn telefoon! Dus te laat komen doe ik denk ik nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef crossover het volgende:
Zet je wekker op tijd, desnoods 2 wekkers, en ontbijt stevig
Komt goed![]()
Oh en die examinatoren hebben alleen maar te maken met zenuwachtige mensen. Maar als je het goed kan verbergen kom je allen maar zelfverzekerder over en das mooi
Ja ben nu Friends aan het kijken. Het typische ervan is dat het een aflevering is waar Rachel en Ross het rijbewijs aan een politieagent moeten laten zien. Toeval?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef crossover het volgende:
Ohja ga in de tussentijd wat anders doen wat je gedachten afleidt, zit je je niet zo zenuwachtig te maken..
Oh en koffie voordat je gaatblijf je scherp en alert van
thanxquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:14 schreef rena het volgende:
Izzy & ATB, wat kut dat jullie gezakt zijn![]()
Voor mij nog 4 lessen en dan is mijn 1e examenVanmiddag een lesje en volgende week nog 2, plus een uurtje voor mijn examen. Ik begin het nu toch wel spannend te vinden, ik wil absoluut niet zakken
Maar het zal wel gebeuren denk ik.
![]()
Wie was je examinator?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:08 schreef Robin__ het volgende:
Dat wel..
Succes iedereenMaar ik kon af en toe nog wel langs hoor
Dankjewellllquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef izzypizzy het volgende:
Robin!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zo blij voor je!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijwaart.. oudere manquote:
Haha, dat is die baas van dat kantoor daar... Een vriendin van mij is eergisteren keihard gezakt bij hemquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:19 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dankjewellll
[..]
Mijwaart.. oudere man
Succes! En ik zou proberen je zenuwen niet téveel te verbergen.. anders denkt die examinator misschien "nou, ze is heel kalm, maar ze maakt toch wat foutjes". Een paar foutjes door de zenuwen zijn ze natuurlijk wel gewendquote:
Dan heb ik m'n praktijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:50 schreef Faithy het volgende:
oh, tvp (beetje laat)
en heb mn theorie op 18 juli voor de motor dus![]()
Damn, das balen zegquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:12 schreef jorienvdherik het volgende:
net thuis van me rijles. Stond in me boekje half 9 1 rijles en 10 over 10 me examen. Maar blijft dat me examen pas om 2 uur morgen is. En ook nog is bij de zelfde als vorige keer Spanjersberg.
Gemeente is smiddags ook dicht hier. Maar dat is me ergste probleem niet
Gelijk al kut aanloop naar morgen
balen dat het de zelfde examinator is ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Damn, das balen zeg
Veel succes morgen
En de rest die tussen vanmiddag half 4 en maandag moeten afrijden ook alvast veel succes, want ik vertrek vanmiddag voor een paar dagen naar Engeland om naar een concert van James Blunt te gaan
nee, ik doelde opquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
balen dat het de zelfde examinator is ?
quote:net thuis van me rijles. Stond in me boekje half 9 1 rijles en 10 over 10 me examen. Maar blijft dat me examen pas om 2 uur morgen is.
oke, los van de ingreep en die vrachtwagen rechts inhalen, was ik wel geslaagd geloof ik dat die zeiquote:
Eikel!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, los van de ingreep en die vrachtwagen rechts inhalen, was ik wel geslaagd geloof ik dat die zei
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Ik heb heel erg goed gereden zei die man. Ik maakte wel 1 grote fout. Ik wilde naar rechts gaan en er was een man die daar stond, die liep niet ofzo. Maar ik reed dus door en dat mocht natuurlijk niet. Maar omdat ik verder een foutloze rit heb gereden, liet hij me toch wel slagen!! Voor hetzelfde geldt dat hij op de rem trapt en dan is het een ingreep!! Maar ik ben zoooooooo blij!!!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Ik heb heel erg goed gereden zei die man. Ik maakte wel 1 grote fout. Ik wilde naar rechts gaan en er was een man die daar stond, die liep niet ofzo. Maar ik reed dus door en dat mocht natuurlijk niet. Maar omdat ik verder een foutloze rit heb gereden, liet hij me toch wel slagen!! Voor hetzelfde geldt dat hij op de rem trapt en dan is het een ingreep!! Maar ik ben zoooooooo blij!!!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Dank je, theorie en praktijk in 1 keerquote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:58 schreef Robin__ het volgende:
Trouwens.. al mijn klasgenoten die dezelfde examintor hebben gehad zijn gezakt! stuk voor stuk! (sommige tot 2 keer toe bij hem) op kleine lullige dingetjes.
Ik snap er met de minuut minder van.. maar blijkbaar heb ik toch ook wel iets heel erg goed gedaan ofzo
Vanavond eventjes alleen rijden
Ik had er maar 1tje nodig toendertijd.. geloof ik !quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:47 schreef Robin__ het volgende:
Ghehe wat een blije pagina zeg![]()
![]()
Hoeveel pasfotos heb ik nodig om mn rijbewijs op te halen? 1 of 2? (heb er nog maar 1)
Tja die 4 euro voor de foto automaat kan er ook nog wel bij..quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef pannaking_ het volgende:
En toch moet je er 2 meenemen snapte ik ook al niet :S maarja als je dat papiertje maar krijgt toch :p
Ik moest toendertijd er inderdaad 2 meenemen waarvan ik er gewoon 1 terug kreegquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef pannaking_ het volgende:
En toch moet je er 2 meenemen snapte ik ook al niet :S maarja als je dat papiertje maar krijgt toch :p
Ik had er ook 2 nodig dinsdag (maandag was ik m'n pinpas vergetenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef pannaking_ het volgende:
Ik dus 2 uur vandaag.. kijk of je een afspraak kunt maken binnen die 3 uur, het rijbewijs maken zelf duurt 10 minuutjes. Maarja, je kan altijd kijken hoe druk het is en als je nog niet aan de beurt bent als je echt naar je werk moet laat je je beurt voorbij gaan.. jammer maar helaas (maar je woont vast niet in zo'n kutstad als almere dus het wachten valt vast mee)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:20 schreef Shirley het volgende:
Geslaagden, gefeliciteerd!
Even een vraagje over het rijbewijs ophalen. Hoelang ben je daar ongeveer voor kwijt? Want áls ik het de eerstvolgende keer haal, wil ik hem meteen ophalen, maar heb maar 3 uurtjes vrij van m'n werk. Zou ik dat redden en kan ik daarna gewoon een roze papiertje showen aan m'n collega's? ( ervanuitgaande dat ik slaag)
Hihi...spannend hoor! Ik kan niet wachten tot ik alleen mag rijden. Ik mocht gister even in de auto van mijn vriend op de parkeerplaats rijden, wat rondjes enzo. Simpel als wat, maar toch even wennen aan de koppeling. En daarna mocht ik ook nog even in z'n straat parkeren, kon ik even m'n skills laten zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:23 schreef Robin__ het volgende:
Haha nou de 2 uur wachten in een bastensvol, bloedheet gemeentehuis vol bitchy medewerkers was het waard!!
Alleen rijden is zo leuk! Het wegrijden was even eng, ook omdat ik niet wist hoe dat ging met een benzine auto.. ging goed, daarna ging de rest eigenlijk van zelf.. ff paar rondjes gereden.. flink remmen enzo ging goed dus toen ging ik maar de weg op.. via woonwijk naar het bos, daarna de dijk op, richting almere haven.. daar dwars door heen.. snelweg op naar almere buiten en toen dwars door buiten en stad naar huis.. was wel lekker rustig trouwens
1 keer afgeslagen in 2 uur.. laatste stoplicht voor mn huisdaarna met piepende banden weg
iedereen kijken.. ghehe
Moeten er volgende week nog mensen op examen?! alvast veel succes![]()
Eigen stadhuis? Nee kijk, ik woon in Rotterdam. Daar is natuurlijk een stadhuis. Maar in elke wijk zit een soort deelgemeente, tenminste, zo noemen ze dat. En daar kan je bv. ook je ID kaart halen ofzo, dus dan lijkt me dat je daar ook een rijbewijs kan ophalen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:28 schreef Robin__ het volgende:
Als dat een eigen stadhuis heeft, met afdeling burgerzaken, moet dat denk ik zelfs..
Kijk! Dat wilde ik weten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:39 schreef Robin__ het volgende:
Ja ID en paspoort haal je bij dezelfde afdeling als je rijbewijs
Ik heb hem gewoon bij een stadsdeelkantoor gehaald (Amsterdam) Ik hoefde toen maar 5 minuten te wachten! En als ik het te druk vond ging ik lekker naar een ander stadsdeelkantoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:25 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik dus 2 uur vandaag.. kijk of je een afspraak kunt maken binnen die 3 uur, het rijbewijs maken zelf duurt 10 minuutjes. Maarja, je kan altijd kijken hoe druk het is en als je nog niet aan de beurt bent als je echt naar je werk moet laat je je beurt voorbij gaan.. jammer maar helaas (maar je woont vast niet in zo'n kutstad als almere dus het wachten valt vast mee)
Succes, laat je niet gek maken, en ookal maak je tijdens je rit een foutje, rustig blijven en gewoon je best blijven doenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:36 schreef jorienvdherik het volgende:
nouw het wachten is begonnen tot 12:45 dan word ik opgehaald
dank jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Succes, laat je niet gek maken, en ookal maak je tijdens je rit een foutje, rustig blijven en gewoon je best blijven doenDan komt het allemaal goed
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Gefeliciteerd allebei!quote:
Jammer voor je zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
verdomme gezakt.
Kreeg een vervanger een vrouw. Alles ging goed eigenlijk. Alleen op het laatst nog in Sportdorp een auto van rechts. Die wou mij voorlaten gaan dus ik wou niet echt stoppen. Maar zei zij dat ik moest stoppen dus deed dat ook. Zonder dat ze aan me stuur ofzo zat. Daarna voor het cbr rond keizerzwaard. Heb je een groot zebrapad maar ik was al bezig met de kruising die daarna kwam waar ik voorrang heb. Maar er stak een vrouw over rechts. Maar was dubbele baan dus ik kon doorrijden. Moest ik toch stoppen van haar.
Toen ik uitstapte had ik eigenlijk wel gevoel dat ik geslaagd was
En nu weet ik echt niet wat ik moet doen zeg
Ja man echt klote voor je!! Nou maar hopen dat die gene volgende week slaagt!! Toi Toi Toi!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
het is heel erg jammer. hopelijk kan ik de 13 al afrijden weer. Maar dan moest die gene volgende week wel gelijk slagen.
Anders pas 2 augustus
Gelukkig voor je is alles goed gegaan, je zou een flink probleem hebben als ze je hadden aangehouden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb net autogereden zonder dat ik rijbewijs heb :x.. Moest met spoed met de hond naar de dierenarts.. Buren konden/wilden niet rijden.. Ouders en zus niet thuis.. Gelukkig is alles goed gegaan.. En ook met de hond.. (volgens dierenarts had ik niet veel later moeten zijn..)
Jeetje, wat engquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb net autogereden zonder dat ik rijbewijs heb :x.. Moest met spoed met de hond naar de dierenarts.. Buren konden/wilden niet rijden.. Ouders en zus niet thuis.. Gelukkig is alles goed gegaan.. En ook met de hond.. (volgens dierenarts had ik niet veel later moeten zijn..)
Hoe ging je lesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Faithy het volgende:vanavond weer lessen
word met de motor opgehaald door vriend van meen dan naar de rijschool en zelf rijden
![]()
En morgen WÉÉR!!!!
heb er zin in! Die vriend gaat foto's maken van Feef op de motor
dierenambulance =.=quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
Tja normaal gesproken wel maar dit vindt ik toch wel een reden waardoor ik hem gelijk geef.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef thomzor het volgende:
[..]
dierenambulance =.=
daarbuiten, als er ook maar iets gebeurt met de auto ben je GIGANTISCH de lul, echt ongelofelijk stom om te rijden zonder rijbewijs (in mijn ogen)
ik blijf het onverantwoord vindenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:11 schreef FranticDJ het volgende:
Jah moet er wel een dierenambulance zijn in de omgeving he, en die is hier niet of minstens een half uur rijden (met spoedisgnalen) vandaan.. En daarbij boeien op zo'n moment de consequenties mij niet... Ik zit nu een week van mn praktijkexamen van daan.. Als ik nu nog brokken zou maken zou ik niet over een week praktijkexamen kunnen doen.. (in mijn ogen)
quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef thomzor het volgende:
[..]
dierenambulance =.=
daarbuiten, als er ook maar iets gebeurt met de auto ben je GIGANTISCH de lul, echt ongelofelijk stom om te rijden zonder rijbewijs (in mijn ogen)
Tsja, voor veel mensen betekent een huisdier heel veel voor ze. Ik zou het ook doen om mijn hond te redden, en om dan te gaan wachten op de ambulancequote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:23 schreef Faithy het volgende:
[..]vooral nu je zo in paniek bent met die hond, 'snel snel snel' naar de dierenarts..
ik zeg NIET dat ik het zelf niet had gedaan, maar het is gigantisch stom...
Dan had je zeker wel een aantal rijllessen gehad toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:10 schreef mirelia het volgende:
Ik heb in een andere situatie gezeten waarin ik zonder rijbewijs reed
We gingen met 4 man stappen
3 met rijbewijs en 1 (ik) zonder
de 3 met rijbewijs lieten zich vollopen en ik aan de cola
Het was te ver om met de taxi te gaan dus ik heb toen naar huis gereden
Ik vond het slimmer om zonder rijbewijs nuchter te rijden dan 1 van die anderen dronken met rijbewijs
Dit is jaren geleden gebeurd en natuurlijk stom vabn die gasten om te drinken maar dat ging in die tijd gewoon zo
En nu vind ik de situatie van Frantic ook wel redelijk goed te praten
Dat hij de gezondheid van zijn hond kiest boven de risicos van het rijden zonder rijbewijs dat kan ik wel begrijpen
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:57 schreef Lotjeb het volgende:
Gezakt
![]()
Wel goed gekeken maar niet goed genoeg gerageerd op wat ik zag
Geen nieuwe kritiek, maar door de zenuwen ging het gewoon niet lekker... dus wel terecht gezakt maar ik baal toch![]()
Voelde me ook niet helemaal lekker bij de examinator, hij was niet onaardig hoor, maar vond hem gewoon niet zo sympathiek (die aan het tafeltje naast mij zag er veel aardiger uit)...
Doorzetten! Het zou ideaal zijn als je binnen twee weken alweer zou kunnen afrijden, en voor hetzelfde geld was je deze keer gewoon geslaagd. Volgende keer misschien nog iets meer rijden zoals "het CBR het wil"? Als je een vrouw ziet oversteken maar gewoon stoppen, dan weten ze iig dat je diegene hebt gezien, lekker overdreven doen.. Succes!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
verdomme gezakt.
Kreeg een vervanger een vrouw. Alles ging goed eigenlijk. Alleen op het laatst nog in Sportdorp een auto van rechts. Die wou mij voorlaten gaan dus ik wou niet echt stoppen. Maar zei zij dat ik moest stoppen dus deed dat ook. Zonder dat ze aan me stuur ofzo zat. Daarna voor het cbr rond keizerzwaard. Heb je een groot zebrapad maar ik was al bezig met de kruising die daarna kwam waar ik voorrang heb. Maar er stak een vrouw over rechts. Maar was dubbele baan dus ik kon doorrijden. Moest ik toch stoppen van haar.
Jammer! Volgende keer iets tegen de zenuwen misschien? Is al aardig wat over geschreven in de topicsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:57 schreef Lotjeb het volgende:
Gezakt
![]()
Wel goed gekeken maar niet goed genoeg gerageerd op wat ik zag
Geen nieuwe kritiek, maar door de zenuwen ging het gewoon niet lekker... dus wel terecht gezakt maar ik baal toch![]()
Voelde me ook niet helemaal lekker bij de examinator, hij was niet onaardig hoor, maar vond hem gewoon niet zo sympathiek (die aan het tafeltje naast mij zag er veel aardiger uit)...
En jij gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:04 schreef MMUFC het volgende:
Meldt!!!
Vanochtend rijexamen gehad.
Had wel een paar kleine foutjes(bocht te hard en te hoge snelheid in bocht en een fietser opgehouden) maar dat vond de examinator niet erg genoeg om me te laten zakken(het was kiele kiele dus miss was ik bij een andere examinator wel gezakt), dus het was de 1e keer meteen raak.
Is toch een lekkere binnenkomer van de vakantie
Kut joh!! Wie had je dit keer? Ik hoop voor je dat je eerder mag!! 2 Augustus is nog zover weg, maar troost je, ik mag half augustus waarschijnlijk pas weer afrijden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
verdomme gezakt.
een vrouw uit rotterdam-noord ben haar naam even kwijtquote:Op zondag 2 juli 2006 03:54 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Kut joh!! Wie had je dit keer? Ik hoop voor je dat je eerder mag!! 2 Augustus is nog zover weg, maar troost je, ik mag half augustus waarschijnlijk pas weer afrijden.
Was het een redelijk dikke vrouw?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een vrouw uit rotterdam-noord ben haar naam even kwijt
maar ik ga als ik pas 2 augustus kan echt niet vanaf volgende week weer lessen, kost mij te veel
nee weet wel wat je bedoeldquote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Was het een redelijk dikke vrouw?
Die had ik voor mijn ttt toendertijd.
Nee, dat klopt nietquote:Op zondag 2 juli 2006 16:12 schreef JoRuZ het volgende:
gister geslaagd, maar kan pas maandag mijn rijbewijs ophalen, maar nu hoorde ik gister dat je met het bewijs van het cbr dat je het hebt gehaald, ook al mag rijden, klopt dit?
Nee, je zult echt tot maandag moeten wachten ben ik bang.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:12 schreef JoRuZ het volgende:
gister geslaagd, maar kan pas maandag mijn rijbewijs ophalen, maar nu hoorde ik gister dat je met het bewijs van het cbr dat je het hebt gehaald, ook al mag rijden, klopt dit?
Bestuh JoRuz.. er staat verdomme op de achterkant van je verklaring van geschiktheid (en dat 2e deel wat er aan vast zit) dat je er absoluut NIET mee mag rijden.. staat zelfs onderstreept meen ik ANDERS LEES JE GEWOON EVEN?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:12 schreef JoRuZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |