Dan heb ik m'n praktijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:50 schreef Faithy het volgende:
oh, tvp (beetje laat)
en heb mn theorie op 18 juli voor de motor dus![]()
Damn, das balen zegquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:12 schreef jorienvdherik het volgende:
net thuis van me rijles. Stond in me boekje half 9 1 rijles en 10 over 10 me examen. Maar blijft dat me examen pas om 2 uur morgen is. En ook nog is bij de zelfde als vorige keer Spanjersberg.
Gemeente is smiddags ook dicht hier. Maar dat is me ergste probleem niet
Gelijk al kut aanloop naar morgen
balen dat het de zelfde examinator is ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Damn, das balen zeg
Veel succes morgen
En de rest die tussen vanmiddag half 4 en maandag moeten afrijden ook alvast veel succes, want ik vertrek vanmiddag voor een paar dagen naar Engeland om naar een concert van James Blunt te gaan
nee, ik doelde opquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
balen dat het de zelfde examinator is ?
quote:net thuis van me rijles. Stond in me boekje half 9 1 rijles en 10 over 10 me examen. Maar blijft dat me examen pas om 2 uur morgen is.
oke, los van de ingreep en die vrachtwagen rechts inhalen, was ik wel geslaagd geloof ik dat die zeiquote:
Eikel!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, los van de ingreep en die vrachtwagen rechts inhalen, was ik wel geslaagd geloof ik dat die zei
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Ik heb heel erg goed gereden zei die man. Ik maakte wel 1 grote fout. Ik wilde naar rechts gaan en er was een man die daar stond, die liep niet ofzo. Maar ik reed dus door en dat mocht natuurlijk niet. Maar omdat ik verder een foutloze rit heb gereden, liet hij me toch wel slagen!! Voor hetzelfde geldt dat hij op de rem trapt en dan is het een ingreep!! Maar ik ben zoooooooo blij!!!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Ik heb heel erg goed gereden zei die man. Ik maakte wel 1 grote fout. Ik wilde naar rechts gaan en er was een man die daar stond, die liep niet ofzo. Maar ik reed dus door en dat mocht natuurlijk niet. Maar omdat ik verder een foutloze rit heb gereden, liet hij me toch wel slagen!! Voor hetzelfde geldt dat hij op de rem trapt en dan is het een ingreep!! Maar ik ben zoooooooo blij!!!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Dank je, theorie en praktijk in 1 keerquote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:58 schreef Robin__ het volgende:
Trouwens.. al mijn klasgenoten die dezelfde examintor hebben gehad zijn gezakt! stuk voor stuk! (sommige tot 2 keer toe bij hem) op kleine lullige dingetjes.
Ik snap er met de minuut minder van.. maar blijkbaar heb ik toch ook wel iets heel erg goed gedaan ofzo
Vanavond eventjes alleen rijden
Ik had er maar 1tje nodig toendertijd.. geloof ik !quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:47 schreef Robin__ het volgende:
Ghehe wat een blije pagina zeg![]()
![]()
Hoeveel pasfotos heb ik nodig om mn rijbewijs op te halen? 1 of 2? (heb er nog maar 1)
Tja die 4 euro voor de foto automaat kan er ook nog wel bij..quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef pannaking_ het volgende:
En toch moet je er 2 meenemen snapte ik ook al niet :S maarja als je dat papiertje maar krijgt toch :p
Ik moest toendertijd er inderdaad 2 meenemen waarvan ik er gewoon 1 terug kreegquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef pannaking_ het volgende:
En toch moet je er 2 meenemen snapte ik ook al niet :S maarja als je dat papiertje maar krijgt toch :p
Ik had er ook 2 nodig dinsdag (maandag was ik m'n pinpas vergetenquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:54 schreef pannaking_ het volgende:
Ik dus 2 uur vandaag.. kijk of je een afspraak kunt maken binnen die 3 uur, het rijbewijs maken zelf duurt 10 minuutjes. Maarja, je kan altijd kijken hoe druk het is en als je nog niet aan de beurt bent als je echt naar je werk moet laat je je beurt voorbij gaan.. jammer maar helaas (maar je woont vast niet in zo'n kutstad als almere dus het wachten valt vast mee)quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:20 schreef Shirley het volgende:
Geslaagden, gefeliciteerd!
Even een vraagje over het rijbewijs ophalen. Hoelang ben je daar ongeveer voor kwijt? Want áls ik het de eerstvolgende keer haal, wil ik hem meteen ophalen, maar heb maar 3 uurtjes vrij van m'n werk. Zou ik dat redden en kan ik daarna gewoon een roze papiertje showen aan m'n collega's? ( ervanuitgaande dat ik slaag)
Hihi...spannend hoor! Ik kan niet wachten tot ik alleen mag rijden. Ik mocht gister even in de auto van mijn vriend op de parkeerplaats rijden, wat rondjes enzo. Simpel als wat, maar toch even wennen aan de koppeling. En daarna mocht ik ook nog even in z'n straat parkeren, kon ik even m'n skills laten zien.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:23 schreef Robin__ het volgende:
Haha nou de 2 uur wachten in een bastensvol, bloedheet gemeentehuis vol bitchy medewerkers was het waard!!
Alleen rijden is zo leuk! Het wegrijden was even eng, ook omdat ik niet wist hoe dat ging met een benzine auto.. ging goed, daarna ging de rest eigenlijk van zelf.. ff paar rondjes gereden.. flink remmen enzo ging goed dus toen ging ik maar de weg op.. via woonwijk naar het bos, daarna de dijk op, richting almere haven.. daar dwars door heen.. snelweg op naar almere buiten en toen dwars door buiten en stad naar huis.. was wel lekker rustig trouwens
1 keer afgeslagen in 2 uur.. laatste stoplicht voor mn huisdaarna met piepende banden weg
iedereen kijken.. ghehe
Moeten er volgende week nog mensen op examen?! alvast veel succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |