Dan heb ik m'n praktijkquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:50 schreef Faithy het volgende:
oh, tvp (beetje laat)
en heb mn theorie op 18 juli voor de motor dus![]()
Damn, das balen zegquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:12 schreef jorienvdherik het volgende:
net thuis van me rijles. Stond in me boekje half 9 1 rijles en 10 over 10 me examen. Maar blijft dat me examen pas om 2 uur morgen is. En ook nog is bij de zelfde als vorige keer Spanjersberg.
Gemeente is smiddags ook dicht hier. Maar dat is me ergste probleem niet
Gelijk al kut aanloop naar morgen
balen dat het de zelfde examinator is ?quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:27 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Damn, das balen zeg
Veel succes morgen
En de rest die tussen vanmiddag half 4 en maandag moeten afrijden ook alvast veel succes, want ik vertrek vanmiddag voor een paar dagen naar Engeland om naar een concert van James Blunt te gaan
nee, ik doelde opquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
balen dat het de zelfde examinator is ?
quote:net thuis van me rijles. Stond in me boekje half 9 1 rijles en 10 over 10 me examen. Maar blijft dat me examen pas om 2 uur morgen is.
oke, los van de ingreep en die vrachtwagen rechts inhalen, was ik wel geslaagd geloof ik dat die zeiquote:
Eikel!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
oke, los van de ingreep en die vrachtwagen rechts inhalen, was ik wel geslaagd geloof ik dat die zei
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Ik heb heel erg goed gereden zei die man. Ik maakte wel 1 grote fout. Ik wilde naar rechts gaan en er was een man die daar stond, die liep niet ofzo. Maar ik reed dus door en dat mocht natuurlijk niet. Maar omdat ik verder een foutloze rit heb gereden, liet hij me toch wel slagen!! Voor hetzelfde geldt dat hij op de rem trapt en dan is het een ingreep!! Maar ik ben zoooooooo blij!!!![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Ik heb heel erg goed gereden zei die man. Ik maakte wel 1 grote fout. Ik wilde naar rechts gaan en er was een man die daar stond, die liep niet ofzo. Maar ik reed dus door en dat mocht natuurlijk niet. Maar omdat ik verder een foutloze rit heb gereden, liet hij me toch wel slagen!! Voor hetzelfde geldt dat hij op de rem trapt en dan is het een ingreep!! Maar ik ben zoooooooo blij!!!![]()
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |