OOOOOOH!!! Proficiat joh!!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:06 schreef Robin__ het volgende:
Althans daar was ik heilig van overtuigt, echt waar.
Wat er mis ging:
- 150 meter bij het cbr vandaan draai je een 50 weg op, redelijk moeilijk zicht.. ging ergens voor, maar gaf niet genoeg gas >> auto achter me moest zelfs ff remmen
- 60 rijden op 80 weg
- op 80 weg vrij krappe bocht te hard nemen (tegelijk met een andere auto) en nog ff een stukje berm (grind) meepakken (geen grote klap ofzo, wel fout)
- Als ik m uit zn 1 trok maakt ie een 'tok' geluid. niet iedere keer, wel vaak, ookal had ik de koppeling helemaal ingetrapt. Hij zegt er wat over, ik zeg dat ik m niet verder in kan trappen en dat de mat er niet onder zit. hij vraagt aan mn instructeur of dat vaker gebeurt (en die zegt glashard nee)
- fietser die rechts naast me stond bij het stoplicht reed niet door.. miste m echt op 15 centimeter
- motor af laten slaan
- met zwaaare schokken de pakeerplaats van het cbr op draaien
- sleutel in de auto laten hangen
Maar ik ben dus gewoon geslaagd!!!!
brb
Mooi manquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:06 schreef Robin__ het volgende:
Althans daar was ik heilig van overtuigt, echt waar.
Wat er mis ging:
- 150 meter bij het cbr vandaan draai je een 50 weg op, redelijk moeilijk zicht.. ging ergens voor, maar gaf niet genoeg gas >> auto achter me moest zelfs ff remmen
- 60 rijden op 80 weg
- op 80 weg vrij krappe bocht te hard nemen (tegelijk met een andere auto) en nog ff een stukje berm (grind) meepakken (geen grote klap ofzo, wel fout)
- Als ik m uit zn 1 trok maakt ie een 'tok' geluid. niet iedere keer, wel vaak, ookal had ik de koppeling helemaal ingetrapt. Hij zegt er wat over, ik zeg dat ik m niet verder in kan trappen en dat de mat er niet onder zit. hij vraagt aan mn instructeur of dat vaker gebeurt (en die zegt glashard nee)
- fietser die rechts naast me stond bij het stoplicht reed niet door.. miste m echt op 15 centimeter
- motor af laten slaan
- met zwaaare schokken de pakeerplaats van het cbr op draaien
- sleutel in de auto laten hangen
Maar ik ben dus gewoon geslaagd!!!!
brb
Dankjewel! Maar mn examinator was een echt een botte lulquote:Op woensdag 28 juni 2006 16:11 schreef Jorie het volgende:
[..]
OOOOOOH!!! Proficiat joh!!!Lang leve de lieve examinator!!
Liever een botte man die je laat slagen, dan een lieve man die je laat zakken!!quote:Op woensdag 28 juni 2006 16:30 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dankjewel! Maar mn examinator was een echt een botte lulheb precies 1 minuut aan het tafeltje gezeten (althans met hem.. ik + instructeur iets langer) hij zei het volgende:
'meer als een voldoende kan ik er niet van maken' *5 sec* *hand uitsteekt* *ik verbaast kijk en ook maar pootje geef* maar ik begrijp je houding niet en je moet je wat opener opstellen *rijvaardigheids ding maakt* *geeft formulier* veel plezier er mee, de groeten *en toen stond ie op*
Mij zwaar verbaast achter latend.. verder ook een weinig sympatieke man naar mijn idee
Goedzo, want ik moet morgen om 10.45u afrijden en ik kan alle steun wel gebruiken!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:08 schreef Robin__ het volgende:
Dat wel..
Succes iedereenMaar ik kon af en toe nog wel langs hoor
*steun* : Succes!quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:10 schreef Jorie het volgende:
[..]
Goedzo, want ik moet morgen om 10.45u afrijden en ik kan alle steun wel gebruiken!![]()
Kom op meis, een beetje meer vertrouwen in jezelf mag ook welquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:25 schreef rena het volgende:
Succes Jorie!![]()
Ik ben na mijn rijles van vandaag overtuigd dat ik het niet ga halen. Ik kan er gewoon niks van, en dan kunnen mensen wel zeggen dat het meevalt en dat ik er niet zo veel over moet piekeren, maar ik maak mezelf toch wel gek op een of andere manier. Mijn instructeur zegt ook dat ik me niet zo moet opfokken.Ach ja, misschien heb ik ook wel geluk en slaag ik. Maar ik geloof er niet meer in.
Ik moest het even kwijt, even lekker zeiken. Ik ben opzich niet eens gestressed, en ik denk dat ik op de dag zelf zo'n Valeriaanpil neem en dan komt het wel goed hoop ik, dat spul werkt goed bij mij.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |