abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39260355
Ah shit...wil iemand mij even in deze OP zetten??? Kleine kans dat ik deel 59 niet haal namelijk.

Dus juli: Shirley, Rotterdam - 08.55 (Auto)
Back in business.
pi_39260397
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:18 schreef Shirley het volgende:
Ah shit...wil iemand mij even in deze OP zetten??? Kleine kans dat ik deel 59 niet haal namelijk.

Dus juli: Shirley, Rotterdam - 08.55 (Auto)
oe, dan mag je al snel weer zeg
pi_39260438
De propanolol heeft trouwens wel echt goed gewerkt. Had wel zenuwen in mijn buik, maar verder was ik de rust zelve. Aangezien het nu uit begint te werken, ben ik nu pas opgefokt aan het worden.
;)
pi_39260476
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

oe, dan mag je al snel weer zeg
Tussen nu en eind juli.
Back in business.
pi_39260502
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:20 schreef Ms_Furious het volgende:
De propanolol heeft trouwens wel echt goed gewerkt. Had wel zenuwen in mijn buik, maar verder was ik de rust zelve. Aangezien het nu uit begint te werken, ben ik nu pas opgefokt aan het worden.
maar ben je geslaagd dan? geloof niet dat je dat al gezegd hebt
pi_39260531
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:21 schreef Shirley het volgende:

[..]

Tussen nu en eind juli.
ja, maar als je deel 59 misschien niet eens meer haalt dan zal het wel ergens begin juli zijn, of we moeten heel weinig gaan posten opeens
pi_39260534
paar posts naar boven, we hebben volgens mij net met zijn allen tegelijk op het reageer knopje gedrukt
;)
pi_39260608
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:17 schreef Ms_Furious het volgende:
Nou ik mocht dus stiekem vandaag ineens, niemand wist ervan. Maar ik ben dus gewoon gezakt en daar ben ik ontzettend boos over.
OMG, balen zeg en wat een K*T examinator heb je dan gehad ja

Sterkte
pi_39260619
quote:
Nou ik mocht dus stiekem vandaag ineens, niemand wist ervan. Maar ik ben dus gewoon gezakt en daar ben ik ontzettend boos over.

Andere 2 keer was het mijn eigen fout, maar nu was het gewoon een tieves-examinator. Mijn invoegen op de snelweg was niet snel genoeg want ik reed door tot het einde van de invoegstrook. Dat kwam omdat er een auto geen ruimte wilde geven, sorry dat ik dat onverantwoordelijk invoegen vind als ik gelijk de baan op schiet. Ik moest fileparkeren maar dat ging scheef maar kijken was wel goed. Echter, die hondenlul besluit dat scheef inparkeren ook een reden is om me niet te laten slagen.

Vanaf het moment dat ik hem een hand geef is hij chagerijnig. "Ja, heb je je papieren" Op mn gemak stellen deed ie niet. Tijdens de rit wel een normaal gesprek gehad, maar ik bleef het een rare vent vinden.

Ik zal niet zeggen dat ik een perfecte rit heb gereden, maar het ging wel goed. Die vent stapt zelfs zingend uit de auto. Dus ik dacht, nou dan heb ik m wel zou wel erg brutaal zijn als ie gaat lopen zingen terwijl ik gezakt ben. Nou ja zo brutaal was hij dus ook. Mijn reactie toen hij zei dat ik gezakt was, was dus ook: "Meen je dat nou?!" Toen was het zijn beurt om verbaasd te kijken. Sukkel, gadver ik ben echt boos. Eindelijk rij ik goed, heb ik weer zo'n rotvent als examinator. Bij mijn andere examinators had ik zeker geslaagd geweest.... sukkel

Ditzelfde geintje heeft ie trouwens laatst ook al bij een andere leerling van mijn rij-instructrise geflikt. Zij rijdt een goede rit en toen kwam die ook met zo'n poep-in-je-neus-reden om haar maar te laten zakken.
Aaaah...verdomme! Echt van die kutredenen! Slaat echt helemaal nergens op! Hoe heette die balzak? Klinkt als dezelfde vent die ik de laatste keer had.
Back in business.
pi_39260662
Hoek
;)
pi_39260668
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:22 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, maar als je deel 59 misschien niet eens meer haalt dan zal het wel ergens begin juli zijn, of we moeten heel weinig gaan posten opeens
Nou, ervan uitgaande van het tempo van de vorige topics is het tegen het einde van dit topic of het begin van de volgende.

Weet jij al meer over die onderzoeken enzo?
Back in business.
pi_39260685
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Ms_Furious het volgende:
Hoek
Nee dus. Al verdient die Hoek wel een hoek. Op z'n ogen. Examinators
Back in business.
pi_39260840
wie had jij vorige keer?
;)
pi_39260936
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou, ervan uitgaande van het tempo van de vorige topics is het tegen het einde van dit topic of het begin van de volgende.

Weet jij al meer over die onderzoeken enzo?
nope, heb nog niks gehad, maar zal wel lange termijn plan worden
pi_39261149
quote:
Op maandag 26 juni 2006 18:57 schreef Thrilled het volgende:

[..]

ik ben ook superlief
eens
While there's life, there's hope - Marcus Julius Cicero
Answer me
pi_39261238
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:28 schreef Ms_Furious het volgende:
wie had jij vorige keer?
Ja...goeie vraag. De eerste keer Mudde, tweede keer Kromjong, derde keer uh..... Ik heb het toen nog ergens in een topic gezet.
Back in business.
  maandag 26 juni 2006 @ 19:42:29 #42
88233 Steve
Still the best.
pi_39261299
quote:
Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nee dus. Al verdient die Hoek wel een hoek. Op z'n ogen. Examinators
.

Klote ms_Furious. .
Die redenen soms, echt zo stom gewoon. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_39262297
Ik moest vanochtend om 10.45 uur en ben geslaagd, in een keer Zelf vond ik het niet super gaan, maar m'n examinator dacht er anders over, hij vond het goed. Het grappige was toen we terug kwamen bij het CBR, dat ik m'n auto zo dicht naast een andere auto parkeerde dat hij er niet uit kon
pi_39262336
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik moest vanochtend om 10.45 uur en ben geslaagd, in een keer Zelf vond ik het niet super gaan, maar m'n examinator dacht er anders over, hij vond het goed. Het grappige was toen we terug kwamen bij het CBR, dat ik m'n auto zo dicht naast een andere auto parkeerde dat hij er niet uit kon
gefelicitieerd!!!!
pi_39262511
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
gefeliciteerd
pi_39262517
Thanx!
quote:
Ditzelfde geintje heeft ie trouwens laatst ook al bij een andere leerling van mijn rij-instructrise geflikt. Zij rijdt een goede rit en toen kwam die ook met zo'n poep-in-je-neus-reden om haar maar te laten zakken.
Die heb je er inderdaad tussen zitten, m'n rijinstructrice had het er pas over, gaf een voorbeeld over zo'n instructeur in Utrecht. Ze stelde me gelukkig vanochtend gerust dat ik die man niet had, ik had een hele toffe peer. Ik had op een gegeven moment zo'n rijke patser achter me voor een stoplicht. Op het moment dat ik wil optrekken omdat t groen wordt, slaat m'n motor af, waardoor ik het groene licht niet haal. En die man kwaad, gevolg examinator kwaad op die man.

Ik ben overigens nog nooit zo nerveus geweest, tot vanochtend had ik nergens last van, maar ik was doodnerveus toen ik op moest. Ik heb geen idee hoe ik er door gekomen ben.
pi_39262524
gEFELI!!!
;)
pi_39262690
Die zenuwen, ik herken ze. Had er ook last van, kon er ook niet meer fatsoenlijk door rijden. Nu had ik propanolol tegen de zenuwen, hielp ontzettend goed. dacht ik.
;)
pi_39263019
Er is gewoon geen pijl op te trekken bij het CBR, als je goed rijdt zak je en als je slecht rijdt slaag je
Ik zou m'n motorrijbewijs ook wel willen halen maar daar zijn de regels weer voor aangescherpt geloof ik, dat praktijkexamen bestaat nu uit 2 aparte delen toch?
Wat ben je ongeveer kwijt voor een motorrijbewijs en is er iets bekend over een prijsverlaging in het rijschoolwereldje of duurt dat nog een tijdje...
  maandag 26 juni 2006 @ 20:47:15 #50
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_39263098
Missie-Furious wat onzettend !
Echt weer zo'n rottige smoes, en over dat file parkeren daar heb je gelijk in!
Soms vinden ze het niet erg als ze mislukken, als je maar goed blijft kijken idd!
Tenzij je m echt verprutst, en blijkbaar vond hij dat ook toen je scheef ging!

CD1985 gefeliciteerd !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')