dank jequote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:43 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Succes, laat je niet gek maken, en ookal maak je tijdens je rit een foutje, rustig blijven en gewoon je best blijven doenDan komt het allemaal goed
![]()
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:47 schreef Jorie het volgende:
IK BEN GESLAAGD!!!
![]()
Ik heb heel erg goed gereden zei die man. Ik maakte wel 1 grote fout. Ik wilde naar rechts gaan en er was een man die daar stond, die liep niet ofzo. Maar ik reed dus door en dat mocht natuurlijk niet. Maar omdat ik verder een foutloze rit heb gereden, liet hij me toch wel slagen!! Voor hetzelfde geldt dat hij op de rem trapt en dan is het een ingreep!! Maar ik ben zoooooooo blij!!!![]()
Gefeliciteerd allebei!quote:
Jammer voor je zeg.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
verdomme gezakt.
Kreeg een vervanger een vrouw. Alles ging goed eigenlijk. Alleen op het laatst nog in Sportdorp een auto van rechts. Die wou mij voorlaten gaan dus ik wou niet echt stoppen. Maar zei zij dat ik moest stoppen dus deed dat ook. Zonder dat ze aan me stuur ofzo zat. Daarna voor het cbr rond keizerzwaard. Heb je een groot zebrapad maar ik was al bezig met de kruising die daarna kwam waar ik voorrang heb. Maar er stak een vrouw over rechts. Maar was dubbele baan dus ik kon doorrijden. Moest ik toch stoppen van haar.
Toen ik uitstapte had ik eigenlijk wel gevoel dat ik geslaagd was
En nu weet ik echt niet wat ik moet doen zeg
Ja man echt klote voor je!! Nou maar hopen dat die gene volgende week slaagt!! Toi Toi Toi!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:09 schreef jorienvdherik het volgende:
het is heel erg jammer. hopelijk kan ik de 13 al afrijden weer. Maar dan moest die gene volgende week wel gelijk slagen.
Anders pas 2 augustus
Gelukkig voor je is alles goed gegaan, je zou een flink probleem hebben als ze je hadden aangehouden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb net autogereden zonder dat ik rijbewijs heb :x.. Moest met spoed met de hond naar de dierenarts.. Buren konden/wilden niet rijden.. Ouders en zus niet thuis.. Gelukkig is alles goed gegaan.. En ook met de hond.. (volgens dierenarts had ik niet veel later moeten zijn..)
Jeetje, wat engquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb net autogereden zonder dat ik rijbewijs heb :x.. Moest met spoed met de hond naar de dierenarts.. Buren konden/wilden niet rijden.. Ouders en zus niet thuis.. Gelukkig is alles goed gegaan.. En ook met de hond.. (volgens dierenarts had ik niet veel later moeten zijn..)
Hoe ging je lesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:55 schreef Faithy het volgende:vanavond weer lessen
word met de motor opgehaald door vriend van meen dan naar de rijschool en zelf rijden
![]()
En morgen WÉÉR!!!!
heb er zin in! Die vriend gaat foto's maken van Feef op de motor
dierenambulance =.=quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
Tja normaal gesproken wel maar dit vindt ik toch wel een reden waardoor ik hem gelijk geef.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef thomzor het volgende:
[..]
dierenambulance =.=
daarbuiten, als er ook maar iets gebeurt met de auto ben je GIGANTISCH de lul, echt ongelofelijk stom om te rijden zonder rijbewijs (in mijn ogen)
ik blijf het onverantwoord vindenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:11 schreef FranticDJ het volgende:
Jah moet er wel een dierenambulance zijn in de omgeving he, en die is hier niet of minstens een half uur rijden (met spoedisgnalen) vandaan.. En daarbij boeien op zo'n moment de consequenties mij niet... Ik zit nu een week van mn praktijkexamen van daan.. Als ik nu nog brokken zou maken zou ik niet over een week praktijkexamen kunnen doen.. (in mijn ogen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |