Ik voel me wel een zeikerdquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Kom op meis, een beetje meer vertrouwen in jezelf mag ook welEr zijn zoveel mensen die de laatste paar lessen voor het examen totaal niet goed rijden en dan wel slagen. Het is een momentopname, dus het kan net zo goed zijn dat je een goed moment hebt
En het ligt ook nog altijd aan je examinator, zie het verhaal van Robin, dus het gaat gewoon helemaal goedkomen
waar les je ?quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:43 schreef rena het volgende:
[..]
Ik voel me wel een zeikerdMaar vandaag had ik voor het eerst in tijden weer dat ik het autorijden eng vond en in mijn geval is dat geen goed teken. Maar ik ga er gewoon voor hoor, maar ik ben het gewoon een beetje zat aan het worden.
![]()
Hoe gaat het met jou? Ben je nog aan het lessen of ben je daar nu even mee gestopt? Ik vind het echt zo ontzettend kut voor je![]()
![]()
nee ik les nou niet, moet het nou zelf betalen, dus ga pas weer lessen als ik van het cbr gehoord heb dat ik me rijbewijs wel mag proberen te halenquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:43 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou? Ben je nog aan het lessen of ben je daar nu even mee gestopt? Ik vind het echt zo ontzettend kut voor je![]()
![]()
Richard van Eck uit Tiel, maar het ligt niet aan hun hoor, het is een goede rijschool en mijn instructeur is tofquote:
Jeetje, het is echt onwijs balen dat je nu gewoon niet verder kuntquote:Op woensdag 28 juni 2006 18:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee ik les nou niet, moet het nou zelf betalen, dus ga pas weer lessen als ik van het cbr gehoord heb dat ik me rijbewijs wel mag proberen te halen
vroeg het om te kijken waar je woonde, leuk fotoboekquote:Op woensdag 28 juni 2006 19:15 schreef rena het volgende:
[..]
Richard van Eck uit Tiel, maar het ligt niet aan hun hoor, het is een goede rijschool en mijn instructeur is tof![]()
Heb ze al gezet haha! 2 wekkers, namelijk mijn radio en mijn telefoon! Dus te laat komen doe ik denk ik nietquote:Op woensdag 28 juni 2006 21:52 schreef crossover het volgende:
Zet je wekker op tijd, desnoods 2 wekkers, en ontbijt stevig
Komt goed![]()
Oh en die examinatoren hebben alleen maar te maken met zenuwachtige mensen. Maar als je het goed kan verbergen kom je allen maar zelfverzekerder over en das mooi
Ja ben nu Friends aan het kijken. Het typische ervan is dat het een aflevering is waar Rachel en Ross het rijbewijs aan een politieagent moeten laten zien. Toeval?quote:Op woensdag 28 juni 2006 22:00 schreef crossover het volgende:
Ohja ga in de tussentijd wat anders doen wat je gedachten afleidt, zit je je niet zo zenuwachtig te maken..
Oh en koffie voordat je gaatblijf je scherp en alert van
thanxquote:Op woensdag 28 juni 2006 12:14 schreef rena het volgende:
Izzy & ATB, wat kut dat jullie gezakt zijn![]()
Voor mij nog 4 lessen en dan is mijn 1e examenVanmiddag een lesje en volgende week nog 2, plus een uurtje voor mijn examen. Ik begin het nu toch wel spannend te vinden, ik wil absoluut niet zakken
Maar het zal wel gebeuren denk ik.
![]()
Wie was je examinator?quote:Op woensdag 28 juni 2006 17:08 schreef Robin__ het volgende:
Dat wel..
Succes iedereenMaar ik kon af en toe nog wel langs hoor
Dankjewellllquote:Op woensdag 28 juni 2006 22:03 schreef izzypizzy het volgende:
Robin!!!!!!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zo blij voor je!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijwaart.. oudere manquote:
Haha, dat is die baas van dat kantoor daar... Een vriendin van mij is eergisteren keihard gezakt bij hemquote:Op woensdag 28 juni 2006 23:19 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Dankjewellll
[..]
Mijwaart.. oudere man
Succes! En ik zou proberen je zenuwen niet téveel te verbergen.. anders denkt die examinator misschien "nou, ze is heel kalm, maar ze maakt toch wat foutjes". Een paar foutjes door de zenuwen zijn ze natuurlijk wel gewendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |