Balen zegquote:Op dinsdag 27 juni 2006 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
. Bah, had er best een goed gevoel over.
Altijd hetzelfde. Alles goed, en 1 ding wat ik nog nooit fout heb gedaan, is nu ineens niet goed.
Irritante was ook dat 'ie amper richting aangaf. Zegt 'ie, ja ga maar richting Roermond joh. Ja hallo, het is wel de bedoeling dat 'ie zelf ook een beetje meekijkt hè.
Echt weer balen gewoon. Kan ik nu een BNOR examen gaan doen..
Overheen gelezen.quote:
zeker wetenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Overheen gelezen..
Leuk. Geeft toch een lekker gevoel, niet? Kun je met een goed gevoel je examen in..
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef JosvG het volgende:
Ik heb ook goed nieuws, mijn CCV-B verkeer is goed afgelopen met slechts 4 foutjes
thnx, en jij ook gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef JosvG het volgende:
Ik heb ook goed nieuws, mijn CCV-B verkeer is goed afgelopen met slechts 4 foutjes
Thrilled ook geliciteerd!
Hoe werkt dat? ook 50 vragen.. 6 foutjes?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:46 schreef JosvG het volgende:
50 vragen, 7 fouten. Ik had er 4.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:02 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? ook 50 vragen.. 6 foutjes?
Maar wat wil jij nu eigenlijk met je C? Wil je ook daadwerkelijk chauffeur worden? Of zo 'alles-wat-rijd' gek dat je je hele papiertje vol wilt hebben? En ga je ook c+e doen?
Voor mijn rijbewijs had ik een Zundapp, maar een motor trekt me gewoon niet, daar komt bij dat ik mezelf ken en als ik een zware motor koop rij ik mezelf binnen een jaar doodquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:45 schreef Robin__ het volgende:
hm vanaf b naar onder word het alleen maar langzamer(over het algemeen genomen dan) waarom niet A? (je reed voor je rijbewijs toch op een mt5 ofzo dacht ik?)
Gewoon "ff rustig een rondje rijden en dat papiertje ophalen" meer stelt het ook niet voor..quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik moet overmorgen examen doen, vandaag de laatste les, ging echt bagger maar ja. Iemand nog last-minute tips?
Lees ik nu pas, dat is echt bizar, want zo heette mijn examinator ookquote:Op maandag 26 juni 2006 19:25 schreef Ms_Furious het volgende:
Hoek
Hell yeah, dat is schandalig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 23:19 schreef Shirley het volgende:
Geslaagden, gefeliciteerd!
En gezakten... het is zo kloteAltijd weer die kleine dingen waarop men zakt die voornamelijk momentopnames zijn, of juist die keer fout gaan. Schandalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |