quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef thomzor het volgende:
[..]
dierenambulance =.=
daarbuiten, als er ook maar iets gebeurt met de auto ben je GIGANTISCH de lul, echt ongelofelijk stom om te rijden zonder rijbewijs (in mijn ogen)
Tsja, voor veel mensen betekent een huisdier heel veel voor ze. Ik zou het ook doen om mijn hond te redden, en om dan te gaan wachten op de ambulancequote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:23 schreef Faithy het volgende:
[..]vooral nu je zo in paniek bent met die hond, 'snel snel snel' naar de dierenarts..
ik zeg NIET dat ik het zelf niet had gedaan, maar het is gigantisch stom...
Dan had je zeker wel een aantal rijllessen gehad toch?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:10 schreef mirelia het volgende:
Ik heb in een andere situatie gezeten waarin ik zonder rijbewijs reed
We gingen met 4 man stappen
3 met rijbewijs en 1 (ik) zonder
de 3 met rijbewijs lieten zich vollopen en ik aan de cola
Het was te ver om met de taxi te gaan dus ik heb toen naar huis gereden
Ik vond het slimmer om zonder rijbewijs nuchter te rijden dan 1 van die anderen dronken met rijbewijs
Dit is jaren geleden gebeurd en natuurlijk stom vabn die gasten om te drinken maar dat ging in die tijd gewoon zo
En nu vind ik de situatie van Frantic ook wel redelijk goed te praten
Dat hij de gezondheid van zijn hond kiest boven de risicos van het rijden zonder rijbewijs dat kan ik wel begrijpen
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:57 schreef Lotjeb het volgende:
Gezakt
![]()
Wel goed gekeken maar niet goed genoeg gerageerd op wat ik zag
Geen nieuwe kritiek, maar door de zenuwen ging het gewoon niet lekker... dus wel terecht gezakt maar ik baal toch![]()
Voelde me ook niet helemaal lekker bij de examinator, hij was niet onaardig hoor, maar vond hem gewoon niet zo sympathiek (die aan het tafeltje naast mij zag er veel aardiger uit)...
Doorzetten! Het zou ideaal zijn als je binnen twee weken alweer zou kunnen afrijden, en voor hetzelfde geld was je deze keer gewoon geslaagd. Volgende keer misschien nog iets meer rijden zoals "het CBR het wil"? Als je een vrouw ziet oversteken maar gewoon stoppen, dan weten ze iig dat je diegene hebt gezien, lekker overdreven doen.. Succes!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
verdomme gezakt.
Kreeg een vervanger een vrouw. Alles ging goed eigenlijk. Alleen op het laatst nog in Sportdorp een auto van rechts. Die wou mij voorlaten gaan dus ik wou niet echt stoppen. Maar zei zij dat ik moest stoppen dus deed dat ook. Zonder dat ze aan me stuur ofzo zat. Daarna voor het cbr rond keizerzwaard. Heb je een groot zebrapad maar ik was al bezig met de kruising die daarna kwam waar ik voorrang heb. Maar er stak een vrouw over rechts. Maar was dubbele baan dus ik kon doorrijden. Moest ik toch stoppen van haar.
Toen ik uitstapte had ik eigenlijk wel gevoel dat ik geslaagd was
En nu weet ik echt niet wat ik moet doen zeg
Jammer! Volgende keer iets tegen de zenuwen misschien? Is al aardig wat over geschreven in de topicsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:57 schreef Lotjeb het volgende:
Gezakt
![]()
Wel goed gekeken maar niet goed genoeg gerageerd op wat ik zag
Geen nieuwe kritiek, maar door de zenuwen ging het gewoon niet lekker... dus wel terecht gezakt maar ik baal toch![]()
Voelde me ook niet helemaal lekker bij de examinator, hij was niet onaardig hoor, maar vond hem gewoon niet zo sympathiek (die aan het tafeltje naast mij zag er veel aardiger uit)...
En jij gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:04 schreef MMUFC het volgende:
Meldt!!!
Vanochtend rijexamen gehad.
Had wel een paar kleine foutjes(bocht te hard en te hoge snelheid in bocht en een fietser opgehouden) maar dat vond de examinator niet erg genoeg om me te laten zakken(het was kiele kiele dus miss was ik bij een andere examinator wel gezakt), dus het was de 1e keer meteen raak.
Is toch een lekkere binnenkomer van de vakantie
Kut joh!! Wie had je dit keer? Ik hoop voor je dat je eerder mag!! 2 Augustus is nog zover weg, maar troost je, ik mag half augustus waarschijnlijk pas weer afrijden.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:55 schreef jorienvdherik het volgende:
verdomme gezakt.
Kreeg een vervanger een vrouw. Alles ging goed eigenlijk. Alleen op het laatst nog in Sportdorp een auto van rechts. Die wou mij voorlaten gaan dus ik wou niet echt stoppen. Maar zei zij dat ik moest stoppen dus deed dat ook. Zonder dat ze aan me stuur ofzo zat. Daarna voor het cbr rond keizerzwaard. Heb je een groot zebrapad maar ik was al bezig met de kruising die daarna kwam waar ik voorrang heb. Maar er stak een vrouw over rechts. Maar was dubbele baan dus ik kon doorrijden. Moest ik toch stoppen van haar.
Toen ik uitstapte had ik eigenlijk wel gevoel dat ik geslaagd was
En nu weet ik echt niet wat ik moet doen zeg
een vrouw uit rotterdam-noord ben haar naam even kwijtquote:Op zondag 2 juli 2006 03:54 schreef Ms_Furious het volgende:
[..]
Kut joh!! Wie had je dit keer? Ik hoop voor je dat je eerder mag!! 2 Augustus is nog zover weg, maar troost je, ik mag half augustus waarschijnlijk pas weer afrijden.
Was het een redelijk dikke vrouw?quote:Op zondag 2 juli 2006 10:08 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
een vrouw uit rotterdam-noord ben haar naam even kwijt
maar ik ga als ik pas 2 augustus kan echt niet vanaf volgende week weer lessen, kost mij te veel
nee weet wel wat je bedoeldquote:Op zondag 2 juli 2006 12:00 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Was het een redelijk dikke vrouw?
Die had ik voor mijn ttt toendertijd.
Nee, dat klopt nietquote:Op zondag 2 juli 2006 16:12 schreef JoRuZ het volgende:
gister geslaagd, maar kan pas maandag mijn rijbewijs ophalen, maar nu hoorde ik gister dat je met het bewijs van het cbr dat je het hebt gehaald, ook al mag rijden, klopt dit?
Nee, je zult echt tot maandag moeten wachten ben ik bang.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:12 schreef JoRuZ het volgende:
gister geslaagd, maar kan pas maandag mijn rijbewijs ophalen, maar nu hoorde ik gister dat je met het bewijs van het cbr dat je het hebt gehaald, ook al mag rijden, klopt dit?
Bestuh JoRuz.. er staat verdomme op de achterkant van je verklaring van geschiktheid (en dat 2e deel wat er aan vast zit) dat je er absoluut NIET mee mag rijden.. staat zelfs onderstreept meen ik ANDERS LEES JE GEWOON EVEN?quote:Op zondag 2 juli 2006 16:12 schreef JoRuZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |