Donequote:Op maandag 26 juni 2006 20:48 schreef jna het volgende:
Kan iemand m'n TTT nog in de OP zetten?
4 Juli om 14.55 in Rijswijk
Thanks, alleen ben je TTT vergetenquote:
Geen probleem, mijn fout dat ik het er niet zelf tussen had gezet.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:59 schreef Thrilled het volgende:
excuus
dan zeg je toch gewoon dat ze het zelf maar in de wiki moeten zetten en dat het er dan volgende topic bijkomt, dat ze dan maar eerder moesten wezen als ze het in deze OP wilden hebben. Je kunt niet aan de gang blijven iddquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 26 juni 2006 20:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik moest vanochtend om 10.45 uur en ben geslaagd, in een keerZelf vond ik het niet super gaan, maar m'n examinator dacht er anders over, hij vond het goed. Het grappige was toen we terug kwamen bij het CBR, dat ik m'n auto zo dicht naast een andere auto parkeerde dat hij er niet uit kon
![]()
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Rijles&action=editquote:Op maandag 26 juni 2006 23:51 schreef Jorie het volgende:
29 Juni : Jorie, Hengelo (ov) - 10.45 (Auto)
Ja damn, hoe moet dat!?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Rijles&action=edit
Daar kun je jezelf erbij zetten.
In dat vak dat daar staat je gegevens op de juiste plek invullen, en daarna op pagina opslaan drukken.quote:
Hee, tof tof tof!! THX!!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In dat vak dat daar staat je gegevens op de juiste plek invullen, en daarna op pagina opslaan drukken.
In het volgende topic sta je er dan bij.
Maar ik heb het even voor je gedaan..
suc6!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:11 schreef Thrilled het volgende:
over 50 minuten even rijden en dan om 9.50 mn TTTbest zenuwachtig, maar gezonde zenuwen hoop ik...
jij ook!! effe kijken, 9.50 TTT, 10.40 terug, dus ik zal je net missen, veel succes.. ik ben al zenuwachtig voor mn TTT, kan je nagaan hoe jij er nu bij zitquote:
Nogmaals veel succes toegewenst!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 08:35 schreef izzypizzy het volgende:
Ik heb heel slecht geslapen, ben ff wakker aan t worden...Ben heel zenuwachtig!! Half 11 komt mn rij-instructeur me ophalen........
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |