moet ik na één dag TS nu al alle stemmen herkennenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:07 schreef Incolumis het volgende:
je vergist je wel vaak met namen zeg, dat was escape
Je durfde gewoon niet meer nadat ik je 2x geowned hadquote:
2-1 voor jou... REVENGE (om er even een worms kreet in te gooien!)quote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je durfde gewoon niet meer nadat ik je 2x geowned had![]()
Ik lag boven op t dak, zie ik JP voorbij komen, heel geconcentreerd gaat ie liggen, kijkt om zich heen. Ik aanschouw het, trek de pin uit de granaat, *BOEM*.
[BoF]FJD [Hand Grenade] [BoF]JPJedi
![]()
Eerst een fotootje posten lieverd..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef -XX- het volgende:
We kunnen natuurlijk ook eens met zijn allen BF 1942 gaan spelen![]()
Dat moeten alle vrouwenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef -XX- het volgende:
We kunnen natuurlijk ook eens met zijn allen BF 1942 gaan spelen![]()
iddquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat moeten alle vrouwenNee Lies niet nee, maar goed die staat op de huishoudbeurs
Geweldige TT trouwens
Hmm nou je het zegt, das wel erg vreemd.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef Sickert het volgende:
idd
en dan toevallig dat ik met een dame aan kom zetten
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hmm nou je het zegt, das wel erg vreemd.
-edit-
Aha ! De post van jou en van -XX- komen van hetzelfde IP
ow ze heeft alleen de demoquote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef Incolumis het volgende:
kun je met een gekraakte bf1942 ook online?
kan me herinneren dat ik het toentertijd ook wat gespeeld heb
Waarom zou je ook een foto posten als je een fok-fotoboek hebt?! Slimmerdsquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat moeten alle vrouwenNee Lies niet nee, maar goed die staat op de huishoudbeurs
url?quote:
www.weescreatief.nlquote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef Incolumis het volgende:
url?
joomla roxx, zelf nog bezig met een site
jullie waren vreselijk irri zeg..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
goedemorgen, lekker vroeg gereageerd escape.
Gisteren heerlijk in de mec heli gezeten. eerst op wake bij inco. en op sharqi bij haagse herrie. die gast is niet egoistisch en geeft de gunner de kills. goed gedaan van hem.
En dankzij inco weet ik nu ook dat die tv guided verder te sturen is door te blijven klikken. heeft me aan meerdere tv guided kills geholpen.
Thanks inco!
Er zijn teveel mensen die dat inderdaad niet weten...Zeer irritant als je een gunner hebt die zomaar wat knalt. Eigenlijk zou je een eject knop moeten hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:39 schreef staticdata het volgende:
als je tv guided inschakelt en je vuurt dat ding af dan kan je de raket sturen door op andere plekken te klikken waar je hem naar toe wil hebben. dat wist ik dus niet, maar verdomd handig voor rijdende tanks. zo pakte ik gisteren bravo bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Er zijn teveel mensen die dat inderdaad niet weten...Zeer irritant als je een gunner hebt die zomaar wat knalt. Eigenlijk zou je een eject knop moeten hebben.![]()
ik hoef nog maar 3 expert combat badges en 1 ribbonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef staticdata het volgende:
vanavond als het goed is sporten dus denk het niet. en ja gisteren wilde ik wel maar om alle instellingen nu weer te verandern :S. zal hem volgende keer wel op 1024 draaien dan zal het wel soepeler gaan. Ga je nu voor de SF badges & ribbions?
foto's resizen? toch geen zelfgemaakte? lijkt me niet verstandig om dat soort foto's te resizen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en dan ondersteboven gaan vliegen en dan *eject*
@JP: ik heb gister nog 4gb achterhaald door mn foto's te resizen :p
Als je het hele verhaal er achter kent welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:09 schreef staticdata het volgende:
foto's resizen? toch geen zelfgemaakte? lijkt me niet verstandig om dat soort foto's te resizen.
Dat is juist het leuke van TV Guided! Daarom moet je als je heli opstijgt gelijk een tv guided afschieten richting Tv station... als het goed is haalt hij dat net qua afstand.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
goedemorgen, lekker vroeg gereageerd escape.
Gisteren heerlijk in de mec heli gezeten. eerst op wake bij inco. en op sharqi bij haagse herrie. die gast is niet egoistisch en geeft de gunner de kills. goed gedaan van hem.
En dankzij inco weet ik nu ook dat die tv guided verder te sturen is door te blijven klikken. heeft me aan meerdere tv guided kills geholpen.
Thanks inco!
Wie heb je nou weer uitgescholden voor hoer ?quote:
in welk scherm moet je klikken dan? in je tv guided scherm of gewoon je view scherm?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van TV Guided! Daarom moet je als je heli opstijgt gelijk een tv guided afschieten richting Tv station... als het goed is haalt hij dat net qua afstand.
ja precies, dat verklaard dat de wazza boys zo goed zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:48 schreef staticdata het volgende:
tv guided scherm, dus dat zwart-wit ding.
zie je zelfs voor escape is dit nieuw
Dat is gvd een jaar na de release van BF2quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef escape_nl het volgende:
Een release staat voorlopig gepland voor het najaar van 2006.
Oh nou ik zei dat ik Oblivion met 1,1 mb/s downloadde en dat mocht blijkbaar nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:54 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat is gvd een jaar na de release van BF2![]()
Hoer toch een eind op met je melktrekkerij![]()
@Frank, wij kunnen geen notes lezen aangezien wij klootjesvolk zijn; users.
ja het verklaard veel. ik had gisteren 4 tv guided kills die ik anders nooit zou halen. maakt het schieten wel makkelijkerquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja precies, dat verklaard dat de wazza boys zo goed zijn.
Heb trouwens een conversatie gehad met Evilpino van GOT, dat is 1 van de boys.
En ik zei dat we een kutteam hebben, en dan zeg jij tegen mij dat het een fantastisch team is?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jullie waren vreselijk irri zeg..Tank was gewoon nutteloos geworden. We hadden ook een enorm shit team.
tnx. ga ik vanavond ook ff proberenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:39 schreef staticdata het volgende:
als je tv guided inschakelt en je vuurt dat ding af dan kan je de raket sturen door op andere plekken te klikken waar je hem naar toe wil hebben. dat wist ik dus niet, maar verdomd handig voor rijdende tanks. zo pakte ik gisteren bravo bijvoorbeeld.
nowwww. dat gastje werd gewoon onzichtbaarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef escape_nl het volgende:
NIEUWS!!!
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9974
Filmpje van Battlefield 2142
Dinsdag 21 maart 2006 | Een aantal weken geleden kwamen de eerste hints over een mogelijk nieuwe Battlefield game door een gelekte trailer en verschillende interviews. Een post op het officiële PCGamer forum lijkt dit te bevestigen, aangezien meerdere mensen in de meiuitgave een artikel en een trailer hebben gekregen, waarvan de laatste je ook hieronder kunt bekijken.
Battlefield 2142 vindt plaats in de toekomst, wanneer de wereld wederom geplaagd word door de IJstijd en oorlogen uit zijn gebroken in de overgebleven gebieden. Een release staat voorlopig gepland voor het najaar van 2006.
die wazza'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:51 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja precies, dat verklaard dat de wazza boys zo goed zijn.
Heb trouwens een conversatie gehad met Evilpino van GOT, dat is 1 van de boys.
waar staat het dan in de handleidingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:54 schreef UnleashMitch het volgende:
Vandaar dat ik altijd van die n00bs in m'n chopper hebNiemand die door heeft hoe de TVguided werkt
Ik kan je vertellen dat het voor de geoefende skier misschien gaaf is, maar voor iemand die voor het eerst op skies staat is het niet zo verstandig, maar het was gewoon sneller dan lopenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Offpiste is zo gaaf
Verse maagdelijke poedersneeuw, echt geniaal
en je moet er ook aparte ski's voor hebben, namelijk Fat Ski's, en ik heb zo'n voorgevoel dat je die niet hadquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het voor de geoefende skier misschien gaaf is, maar voor iemand die voor het eerst op skies staat is het niet zo verstandig, maar het was gewoon sneller dan lopen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:22 schreef staticdata het volgende:
Maar goed er zullen ook genoeg mensen zijn die niet weten hoe je een smokescreen uit je tank kan laten komen.
Dat wist ik welquote:Of dat mensen niet beseffen/weten dat je al springend een granaat kan gooien. en dat die dus vele malen verder daardoor komt.
Nou ik dacht dat de meeste me toch wel doorhadden onderhand.. Ze zeggen niet voor niks "gekke Brabo". Mijn opmerking was cynisch en ik heb af en toe nogal eens "tegendraadse" uitspattingen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 10:05 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En ik zei dat we een kutteam hebben, en dan zeg jij tegen mij dat het een fantastisch team is?
Of had je na nog eens 10* gekilled te zijn het ook door?
en die staat wel in de handleidingquote:
Ik ga vrijdag Skiën en morgen naar Snow World om les te nemen. Heb nog nooit geskied...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Offpiste is zo gaaf
Verse maagdelijke poedersneeuw, echt geniaal
Daar wordt offpiste een beetje moeilijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ga vrijdag Skiën en morgen naar Snow World om les te nemen. Heb nog nooit geskied...
Snowboarden is echt fucked om te leren maar als je het eenmaal een beetje kan is het zo gaafquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:37 schreef VeerMans het volgende:
skieen is wel te doen, maar snowborden is echt fucked
Eerst zit ik in een kutteam, dan schoppen ze me eruit, dan vluchten alle BoFFers inclusief de commander (duurt even tot je dat doorhebt) naar de andere kant waar escape de baas is en pikt dat tuig ook nog eens de chopperquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:29 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat de meeste me toch wel doorhadden onderhand.. Ze zeggen niet voor niks "gekke Brabo". Mijn opmerking was cynisch en ik heb af en toe nogal eens "tegendraadse" uitspattingen.
Sorry dat het wat verkeerd overkwam maar ik bedoelde dus ook dat we een boutteam hadden.Al hebben we de ronde erna wel gewonnen. Toen kreeg ik ook nog die shit met mijn verbinding dus toen ben ik maar weer gekapt.![]()
pff. als je flares kan gebruiken in je heli en jet, waarom zou je dan geen smoke screen kunnen gebruiken in je tankquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:22 schreef staticdata het volgende:
Maar goed er zullen ook genoeg mensen zijn die niet weten hoe je een smokescreen uit je tank kan laten komen.
Nog raarder was.. dat toen ik erop kwam pas echt alle boffers weg waren!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:33 schreef escape_nl het volgende:
Het rare aan gisteravond karkand was, ik neem de APC, krijg goud op Karkand, volgende rondje op Karkand alle boffers weg
daar heb je een speciale hendel voor nodig, naast je gas hendelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
laat ik dan maar gelijk nog een vraag stellen:
het intrekken van het landingsgestel bij jets, gebeurt dat automatisch of moet je daar nog een knop voor indrukken, of kan het helmeaal niet?
en hoe laat je in godsnaam een jet verticaal opstijgen!
Zoals ik de vorige keer ook al zei ... ik zal deze versie hoogstwaarschijnlijk NIET gaan kopen! Ik vind het helemaal niks! Ik hou juist van een beetje 'echtheid' in een spel ... maar anderen zullen het vast helemaal super vinden ... ik hou het lekker bij BF2quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef escape_nl het volgende:
NIEUWS!!!
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9974
Filmpje van Battlefield 2142
1. gaat automatischquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
het intrekken van het landingsgestel bij jets, gebeurt dat automatisch of moet je daar nog een knop voor indrukken, of kan het helmeaal niet?
vergeet niet dat je hem in de "P" parkeerstand zet anders krijg je nog minpunten ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
winrarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:18 schreef BattleLies het volgende:
VRAAGJE!
Als je Mine2 download is het een .rar !
Met wat voor proggie pak ik die uit??
He bah, hebbik niet! ... heeft iemand misschien de uitgepakte versie voor me!quote:
.com doet 't niet ... www.winrar.nl doet het welquote:
Voor de echte downloader wel jaquote:
Ik zou er ook niet zo snel mee over straat lopen, eerder voor de gein om het te hebben. Toch zie je er veel mee lopen, zeker bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben niet zo van dat soort shirts, maar in de apres skie bar zag ik wel een meid met een vergelijkbaar shirt.
Op de achterkant stond "Puta de Madre" en op de voorkant stond "Fuck Barbi".
Als ik zou moeten kiezen dan zou het trouwens tussen 2 en 4 gaan.
hebben ze ook nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat de jets een 'turbo' hadden wist ik wel maar de heli's
Thnx ik ga kijken, zie dat je daar onder rembours kan betalen dat vind ik toch wat fijner en betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
jumperjack, je ben de enige die het leuk vind volgens mij...
maar voor dat soort shirts diamond moet je ff op large kijken www.large.nl
quote:
Large is betrouwbaar. Ik bestelde er ook wel eens wat en alles gaat goedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Thnx ik ga kijken, zie dat je daar onder rembours kan betalen dat vind ik toch wat fijner en betrouwbaarder.
Dat is nou de plaats waar een paar weken geleden een duizendtal Ajax supporters afdroop, terug naar de ArenA (quote:Kijk voor wat lelijks ik zonet vond met Google Earth
[afbeelding]
Lol, ze hebben na 10 jaar weer wat te zeggen hoor in de kuipquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Large is betrouwbaar. Ik bestelde er ook wel eens wat en alles gaat goedOnder rembours is schijnveiligheid aangezien je eerst moet betalen voordat je het pakketje mag openmaken, je hebt er dus niets aan. Daarnaast is Large een bedrijf dus dat zal wel goed komen
[..]
Dat is nou de plaats waar een paar weken geleden een duizendtal Ajax supporters afdroop, terug naar de ArenA (), weer een illusie armer !
Doet nog steeds een beetje pijn hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lol, ze hebben na 10 jaar weer wat te zeggen hoor in de kuip![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Thnx ik ga kijken, zie dat je daar onder rembours kan betalen dat vind ik toch wat fijner en betrouwbaarder.
Kijk voor wat lelijks ik zonet vond met Google Earth
[afbeelding]
Terugkijkend op de prestatie van Ajax dit seizoen valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Doet nog steeds een beetje pijn he![]()
Ik vond het niet ook echt heel erg leuk ... het geluid liep niet gelijk en ik vond het gewoon niet grappig! Wel mooi gemaakt enzquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Er zaten wel grappig stukjes in Mine2 maar ik denk dat ik Mine1 toch leuker vind
Ik stuur je m'n adres gegevens wel evenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:01 schreef escape_nl het volgende:
Wat zouden jullie doen met 2 pc's + 1 tft.
heb al een HD recorder van Lite Onquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
Escape, bouw er 1 om tot een mediacenter, zodat je eigenlijk een harddisk recorder maakt die je in de woonkamer kan gebruiken?
Nee was ik ook niet van plan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:18 schreef staticdata het volgende:
maar heb je ook een mediacenter? waar je al je 1300 dvd's op kan afspelen. je mp3's. blalbla
was maar een idee
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:42 schreef RudyCarell het volgende:
heeft iemand FIFA 06 al gespeeld of PC? en is het waard om te... kopen
doet het hier niet...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:47 schreef Timminater het volgende:
misschien stom dat ik het hierzo post maar ik heb een probleempje, er word een site gedraait vanaf een ip waar ik een DNS voor heb aangemaakt. Het probleem is dat sommige mensen de site wel kunnen bekijken en andere weer niet. De site is van groot belang voor me dus moet het wel gefixt hebben voor iedereen. Iemand een oplossing misschien ?
voor de mensen die de link nodig hebben: http://tds.wow-nl.be:8080
Tim,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:47 schreef Timminater het volgende:
misschien stom dat ik het hierzo post maar ik heb een probleempje, er word een site gedraait vanaf een ip waar ik een DNS voor heb aangemaakt. Het probleem is dat sommige mensen de site wel kunnen bekijken en andere weer niet. De site is van groot belang voor me dus moet het wel gefixt hebben voor iedereen. Iemand een oplossing misschien ?
voor de mensen die de link nodig hebben: http://tds.wow-nl.be:8080
Pro Evolution Soccer 5quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
is dat toevallig World Soccer Winning Eleven 9 International (c) Konami?
niet te geloven. en met die patch 1.21 heb ik het toch nog voor elkaar gekregen om de veteran explosives met claymores te halen!!! terwijl ik met patch 1.2 nog moeite had om de basic te halenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:58 schreef Incolumis het volgende:
tja dat is zo gedaan zodat Lies niet meer zo claymore kon hoeren. mensen hebben geklaagd over haar bij EA, en ze hebben gelijk gekregen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:58 schreef Incolumis het volgende:
PES is zo onrealistisch, 't gaat allemaal zo houterig, ze lijken allemaal op Dirk Kuyt
onzin! fifa is mooier dan pes, met hun nepnamenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen!
FIFA is onrealistisch, je draait de rollen om.
is die World Soccer Winning Eleven 9 International (c) Konami zeker een tournamentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou Viro, jammer jongen, het heeft lang geduurd maar het is nu toch gebeurd.
Vanaf vandaag ben je de Spuit 11-Award kwijt aan JumperJack![]()
weet toch echt wel wat van games af, maar van "WSWE9I" heb ik echt NOG NOOIT gehoordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:02 schreef Incolumis het volgende:
WSWE9I (kutnaam btw) is een spel opzich
Juist.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Winning Eleven is de Japanse naam voor het spel als ik het goed heb. PES is de US & Europese naam.
http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=1905quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
fout
jammer dan, toch best wat sappige details in die 4 pagina'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef Sickert het volgende:
GODVERDOMME! wat zei ik NOU ga werken!!
ipv 4 pagina's vol lullen zodat ik alles moet terug lezen!!
krijg de vinkenslag maar!!
dat heb ik ook altijd wanneer ik alleen 's avonds kijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef Sickert het volgende:
GODVERDOMME! wat zei ik NOU ga werken!!
ipv 4 pagina's vol lullen zodat ik alles moet terug lezen!!
krijg de vinkenslag maar!!
Het was ooit wel geweldig. Zaalvoetbal heerste echt zwaarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
Zie je wel... Wist dat dit de US naam was... Maar ik ben ook meer FIFA fan... Heb ze tot nu toe allemaal gespeeld...
dit geloof ik niet! komt dit nou uit de mond van een Feyenoord supporter?!?!?!!?!?!?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=1905
http://www.haussiepalace.nl/content/view/1817/107/
Ik heb Fifa 06 gespeeld maar ik heb de AI daar een hoop domme dingen zien doen dat ik er na een half uur al genoeg van had. Zuig spel![]()
Maar goed die ervaring kan dus varieren met je voetbalinzicht. Ik verwacht bepaalde dingen van m'n 'medespelers' en als dat niet waar wordt gemaakt dan zit ik dus vast in m'n spel en vind ik het dus een zuig spel![]()
Pfff ik ging ooit eens anderhalve week naar Toscanequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:13 schreef JumperJack het volgende:
dat heb ik ook altijd wanneer ik alleen 's avonds kijkalleen dan is er meestal al een heel topic vol
![]()
Ik wilde het niet zeggen maar waarschijnlijk bevalt Fifa 06 bij jullie wel door het gebrek aan voetbalinzicht.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:13 schreef Incolumis het volgende:
dit geloof ik niet! komt dit nou uit de mond van een Feyenoord supporter?!?!?!!?!?!?!![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pfff ik ging ooit eens anderhalve week naar Toscane
HAP HAPquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar waarschijnlijk bevalt Fifa 06 bij jullie wel door het gebrek aan voetbalinzicht.![]()
Mijn voetbalinzicht zorgde er iig voor dat niet Fifa 06 maar PES5 de meest realistische voetbalgame is en als je de verschillende reviews leest zul je zien dat de meesten er zo over denken
dat doe ik ook altijd op dinsdagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:16 schreef Incolumis het volgende:
effe voedsel schooieren bij ons mams en ons paps, tot over 1,5 uur of beter gezegd, 2 topics verder
Sickert en ik hebben controllers besteld en we gaan het spelen op regroup! Ik ben ook van plan de nixbox mee te nemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het was ooit wel geweldig. Zaalvoetbal heerste echt zwaaren halverwege was er ook een versie waarin je makkelijk trucjes kon doen, zoals een schwalbe
Geniaal
'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
blbla
de meesten er zo over denken
Ik weet van niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:58 schreef Incolumis het volgende:
tja dat is zo gedaan zodat Lies niet meer zo claymore kon hoeren. mensen hebben geklaagd over haar bij EA, en ze hebben gelijk gekregen
Dat ze je toch echt verkeerd JP.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:20 schreef jpjedi het volgende:
nooit achter jou een kudde dier gezocht..![]()
uwe grote heilige herder...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat ze je toch echt verkeerd JP.
Ik ben de leider, de rest is de kudde. Ofwel, jullie zijn mijn kudde
quote:
quote:The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish, and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and goodwill shephards the weak through the valley of darkness, for he is truly his brothers keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the LORD, when I lay my vengeance upon thee!
-edit-quote:
eind volgende week SLIquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Flikkerssssss
Heb eindelijk een shirt uitgekozen en besteld en het topic is weer een heel pagina verder!
Me keuze is uiteindelijk dees geworden:
[afbeelding]
![]()
![]()
Als je friesland sletje dit weer ziet ben je er voorlopig niet vanaf...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Flikkerssssss
Heb eindelijk een shirt uitgekozen en besteld en het topic is weer een heel pagina verder!
Me keuze is uiteindelijk dees geworden:
[afbeelding]
![]()
![]()
Part of the deal heumeu...levering geschied pas als ik 2 nieuwe kaarten binnen heb.. XFX 7900GT XXXquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
eind volgende week SLI
en ookal heb je die 7900 niet JP dan heb je pech!
en dat shirt is suweet!
Nou die eerste 2 heb ze wel door maar dat laatste nog nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je friesland sletje dit weer ziet ben je er voorlopig niet vanaf...![]()
niks daarvan!!! ik zal eens langskomen! dan zullen we zien!!! duw ik zo een Pkm in je aarsch!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Part of the deal heumeu...levering geschied pas als ik 2 nieuwe kaarten binnen heb.. XFX 7900GT XXX![]()
Aangezien de 7900`s wereldwijd voorlopig uitverkocht zijn zou ik nog maar even geduld hebben..![]()
nep pooierquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou die eerste 2 heb ze wel door maar dat laatste nog niet![]()
Whehe met je allereerste keer??? Jij moet weer apart zijn hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
nep pooier![]()
dat was het eerste standje wat ik deed
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehe met je allereerste keer??? Jij moet weer apart zijn he
LOL!quote:
van de drie?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:18 schreef BattleLies het volgende:
Joehoe! Ik ben driede geworden!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOL!of je had een meisje die graag de leiding neemt en je had dus geen andere keus!
![]()
Whehehe, ja Sickert vertel is...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOL!of je had een meisje die graag de leiding neemt en je had dus geen andere keus!
![]()
Op welke server ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:18 schreef BattleLies het volgende:
Joehoe! Ik ben driede geworden!
[afbeelding]
ja ik ga hier mn eerste keer lopen posten !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehehe, ja Sickert vertel is...Echter geloof ik Sickert eerder dan dat meisjes de leiding nemen
![]()
Nou schijnbaar! Ik zat op een spook-server en alle kaarten waren door spoook_nl gemaakt enz.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
draait spoook een eigen server? Ik speel altijd op de fok server..
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja ik ga hier mn eerste keer lopen posten !
ben malle pietje niet
en toen schoof ze zo haar voorbind..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef Sickert het volgende:
nep pooier![]()
dat was het eerste standje wat ik deed
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoe durf je het te zeggen... Stil straks horen ze het...
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
Aah nee he! Rudy kijkt trouw naar Gordon & Joling!![]()
Oreos + Gerard & Joling ...![]()
EN will & Grace hoor ik nu ...![]()
jij welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja! We waren aan het schieten!
Ging weer prima
[afbeelding]
niet piepen maar spelen ventje!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
jij wel![]()
@escape: heaumeaux met je kl*te APCje bent net niet mijn "worst enemy"
![]()
en omfg, K/D ratio van de engi gedaald van 1.01 naar 0.91, EN ALLEEN MAAR DOOR ESCAPE![]()
Als die vent nou eens zijn camera stil houdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef BattleLies het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mediabase/show.php?id=31&check=6351c417
pff .. wijvenruzie!
die ene is wel stoer elke keer een klapje gevenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef BattleLies het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mediabase/show.php?id=31&check=6351c417
pff .. wijvenruzie!
Dan moet je haar naam wel 2x vervangen voor een fictieve naamquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:44 schreef Sickert het volgende:
*subjectief gekozen naam omdat de vriendin van FJD niet herkend mag worden..
omdat FJD dan 2 biefstukjes krijgt
wat wat wat ik zie niks;)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dan moet je haar naam wel 2x vervangen voor een fictieve naam
Ja idd, allemaal schreeuwen eromheen hoe iemand in elkaar word getrapt. Als het 1 tegen 1 is oke, maar 2 tegen 1 is zo laag bij de grond ongeacht wat er is gebeurd. Maargoed... kinders komen uit de derde klas, iq zal niet al te hoog zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
die ene is wel stoer elke keer een klapje geven
en dan weglopen
moet ik meteen weer terug denken aan mijn middelbare schooltijd
wat een trieste figuren altijd zeg
iedereen op de tafels kijken naar een gevecht![]()
ik bleef altijd lekker zittenlekker boeiend allemaal kutkinders!!
BIEHIEHIERRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef UnleashMitch het volgende:
8 april zuip-meet
We moeten nog even kijken wie er allemaal kunnen komen maar ik kwam net samen met Kevin tot de conclusie dat er meer gezopen moet worden binnen BoF. Kortom, we gaan eens een biertje drinken. Het idee was om dat op 8 april te doen, gewoon nothing fancy, een biertje en daarna naar een cafe ofzo.
Op dit moment gaan we er vanuit dat de locatie Breda gaat worden aangezien Dordrecht volgens Kevin saai is en Breda is Brabant en daar is t altijd feestNog meer mensen die mee willen ?
Niemand wil de organisatie oppakken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
niemand wil meer tegen de rubberen robbies
ik had het echt hartstikke leuk gevonden, maar ik kan me echt niet aan bepaalde tijden hechten... dus voor mij gaat het ook niet doorquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee maar goed, misschien als er een groep van 8 is die opstaat en wat samen traint enzo dat t wel goed gaatIk heb er zelf alleen echt geen tijd voor.
Misschien. Moet ff kijken of ik dan kan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niemand wil de organisatie oppakken.
Nog meer liefhebbers voor de zuip-meet van 8 april ?![]()
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien. Moet ff kijken of ik dan kan.
Je gaat zuipen in Bibelot en gaat op 8 april voor ons werken ?quote:
Grapjas.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je gaat zuipen in Bibelot en gaat op 8 april voor ons werken ?
He Frank ! Breng ons bier !
heey, daar ga ik ook binnenkort heen, om ski's uit te proberen die ik dan ook ga kopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Grapjas.
Vanavond naar Snow World
Ik ben degene die telkens op z'n bek gaat!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er is een webcam op piste 1
http://www.snowworld.nl/snowworld-inside#
Doe je even zwaaien ?![]()
alwright, veel plezier in ... en ga de zwarte niet af na één les, (en ik zou de rode ook niet doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga les nemen omdat ik nog nooit heb geskied en aantand weekend ga wintersporten
[..]
Ik ben degene die telkens op z'n bek gaat!
we zullen het allemaal gaan opnemenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga les nemen omdat ik nog nooit heb geskied en aantand weekend ga wintersporten
[..]
Ik ben degene die telkens op z'n bek gaat!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja ! en dan noemen we het BoF Wars ! Lijkt me een leuk idee !
Mijn opmerking was puur sarcastisch bedoeld. Enige tijd geleden hadden we een dergelijke opzet en men was er ook erg enthousiast over, echter er moet wel iemand zijn die er een paar uur in de week in wil steken om het geheel te organiseren. Dat lukte me de eerste paar weken nog wel omdat ik toen vrij had, vanaf februari dook ik echter weer m'n master periode in en toen heb ik aangegeven dat ik er geen tijd meer voor had. Toen heb ik het geheel een paar weken stil gelegd, mede omdat we net van server aan het verwisselen waren en tegelijkertijd een oproep geplaatst om mensen te zoeken die de leiding ervan op zich wilde nemen. De aanmeldingen waren niet op twee handen te tellen, simpelweg omdat 0 niet te tellen valt. Mijn zegen heb je als je het op wilt pakken en ik wil je overal in steunen als je besluit het op te pakkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
Dan knallen we toch gewoon op onze server, zonder bof wars...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |