moet ik na één dag TS nu al alle stemmen herkennenquote:Op maandag 20 maart 2006 22:07 schreef Incolumis het volgende:
je vergist je wel vaak met namen zeg, dat was escape
Je durfde gewoon niet meer nadat ik je 2x geowned hadquote:
2-1 voor jou... REVENGE (om er even een worms kreet in te gooien!)quote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je durfde gewoon niet meer nadat ik je 2x geowned had![]()
Ik lag boven op t dak, zie ik JP voorbij komen, heel geconcentreerd gaat ie liggen, kijkt om zich heen. Ik aanschouw het, trek de pin uit de granaat, *BOEM*.
[BoF]FJD [Hand Grenade] [BoF]JPJedi
![]()
Eerst een fotootje posten lieverd..quote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef -XX- het volgende:
We kunnen natuurlijk ook eens met zijn allen BF 1942 gaan spelen![]()
Dat moeten alle vrouwenquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef -XX- het volgende:
We kunnen natuurlijk ook eens met zijn allen BF 1942 gaan spelen![]()
iddquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat moeten alle vrouwenNee Lies niet nee, maar goed die staat op de huishoudbeurs
Geweldige TT trouwens
Hmm nou je het zegt, das wel erg vreemd.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:14 schreef Sickert het volgende:
idd
en dan toevallig dat ik met een dame aan kom zetten
quote:Op maandag 20 maart 2006 22:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Hmm nou je het zegt, das wel erg vreemd.
-edit-
Aha ! De post van jou en van -XX- komen van hetzelfde IP
ow ze heeft alleen de demoquote:Op maandag 20 maart 2006 22:17 schreef Incolumis het volgende:
kun je met een gekraakte bf1942 ook online?
kan me herinneren dat ik het toentertijd ook wat gespeeld heb
Waarom zou je ook een foto posten als je een fok-fotoboek hebt?! Slimmerdsquote:Op maandag 20 maart 2006 22:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat moeten alle vrouwenNee Lies niet nee, maar goed die staat op de huishoudbeurs
url?quote:
www.weescreatief.nlquote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef Incolumis het volgende:
url?
joomla roxx, zelf nog bezig met een site
jullie waren vreselijk irri zeg..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
goedemorgen, lekker vroeg gereageerd escape.
Gisteren heerlijk in de mec heli gezeten. eerst op wake bij inco. en op sharqi bij haagse herrie. die gast is niet egoistisch en geeft de gunner de kills. goed gedaan van hem.
En dankzij inco weet ik nu ook dat die tv guided verder te sturen is door te blijven klikken. heeft me aan meerdere tv guided kills geholpen.
Thanks inco!
Er zijn teveel mensen die dat inderdaad niet weten...Zeer irritant als je een gunner hebt die zomaar wat knalt. Eigenlijk zou je een eject knop moeten hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:39 schreef staticdata het volgende:
als je tv guided inschakelt en je vuurt dat ding af dan kan je de raket sturen door op andere plekken te klikken waar je hem naar toe wil hebben. dat wist ik dus niet, maar verdomd handig voor rijdende tanks. zo pakte ik gisteren bravo bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Er zijn teveel mensen die dat inderdaad niet weten...Zeer irritant als je een gunner hebt die zomaar wat knalt. Eigenlijk zou je een eject knop moeten hebben.![]()
ik hoef nog maar 3 expert combat badges en 1 ribbonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef staticdata het volgende:
vanavond als het goed is sporten dus denk het niet. en ja gisteren wilde ik wel maar om alle instellingen nu weer te verandern :S. zal hem volgende keer wel op 1024 draaien dan zal het wel soepeler gaan. Ga je nu voor de SF badges & ribbions?
foto's resizen? toch geen zelfgemaakte? lijkt me niet verstandig om dat soort foto's te resizen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en dan ondersteboven gaan vliegen en dan *eject*
@JP: ik heb gister nog 4gb achterhaald door mn foto's te resizen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |