url?quote:
www.weescreatief.nlquote:Op maandag 20 maart 2006 23:45 schreef Incolumis het volgende:
url?
joomla roxx, zelf nog bezig met een site
jullie waren vreselijk irri zeg..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
goedemorgen, lekker vroeg gereageerd escape.
Gisteren heerlijk in de mec heli gezeten. eerst op wake bij inco. en op sharqi bij haagse herrie. die gast is niet egoistisch en geeft de gunner de kills. goed gedaan van hem.
En dankzij inco weet ik nu ook dat die tv guided verder te sturen is door te blijven klikken. heeft me aan meerdere tv guided kills geholpen.
Thanks inco!
Er zijn teveel mensen die dat inderdaad niet weten...Zeer irritant als je een gunner hebt die zomaar wat knalt. Eigenlijk zou je een eject knop moeten hebben.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:39 schreef staticdata het volgende:
als je tv guided inschakelt en je vuurt dat ding af dan kan je de raket sturen door op andere plekken te klikken waar je hem naar toe wil hebben. dat wist ik dus niet, maar verdomd handig voor rijdende tanks. zo pakte ik gisteren bravo bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef jpjedi het volgende:
Er zijn teveel mensen die dat inderdaad niet weten...Zeer irritant als je een gunner hebt die zomaar wat knalt. Eigenlijk zou je een eject knop moeten hebben.![]()
ik hoef nog maar 3 expert combat badges en 1 ribbonquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:53 schreef staticdata het volgende:
vanavond als het goed is sporten dus denk het niet. en ja gisteren wilde ik wel maar om alle instellingen nu weer te verandern :S. zal hem volgende keer wel op 1024 draaien dan zal het wel soepeler gaan. Ga je nu voor de SF badges & ribbions?
foto's resizen? toch geen zelfgemaakte? lijkt me niet verstandig om dat soort foto's te resizen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
en dan ondersteboven gaan vliegen en dan *eject*
@JP: ik heb gister nog 4gb achterhaald door mn foto's te resizen :p
Als je het hele verhaal er achter kent welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:09 schreef staticdata het volgende:
foto's resizen? toch geen zelfgemaakte? lijkt me niet verstandig om dat soort foto's te resizen.
Dat is juist het leuke van TV Guided! Daarom moet je als je heli opstijgt gelijk een tv guided afschieten richting Tv station... als het goed is haalt hij dat net qua afstand.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
goedemorgen, lekker vroeg gereageerd escape.
Gisteren heerlijk in de mec heli gezeten. eerst op wake bij inco. en op sharqi bij haagse herrie. die gast is niet egoistisch en geeft de gunner de kills. goed gedaan van hem.
En dankzij inco weet ik nu ook dat die tv guided verder te sturen is door te blijven klikken. heeft me aan meerdere tv guided kills geholpen.
Thanks inco!
Wie heb je nou weer uitgescholden voor hoer ?quote:
in welk scherm moet je klikken dan? in je tv guided scherm of gewoon je view scherm?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke van TV Guided! Daarom moet je als je heli opstijgt gelijk een tv guided afschieten richting Tv station... als het goed is haalt hij dat net qua afstand.
ja precies, dat verklaard dat de wazza boys zo goed zijn.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:48 schreef staticdata het volgende:
tv guided scherm, dus dat zwart-wit ding.
zie je zelfs voor escape is dit nieuw
Dat is gvd een jaar na de release van BF2quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef escape_nl het volgende:
Een release staat voorlopig gepland voor het najaar van 2006.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |