Juist.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:07 schreef UnleashMitch het volgende:
Winning Eleven is de Japanse naam voor het spel als ik het goed heb. PES is de US & Europese naam.
http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=1905quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:07 schreef Incolumis het volgende:
fout
jammer dan, toch best wat sappige details in die 4 pagina'squote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef Sickert het volgende:
GODVERDOMME! wat zei ik NOU ga werken!!
ipv 4 pagina's vol lullen zodat ik alles moet terug lezen!!
krijg de vinkenslag maar!!
dat heb ik ook altijd wanneer ik alleen 's avonds kijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef Sickert het volgende:
GODVERDOMME! wat zei ik NOU ga werken!!
ipv 4 pagina's vol lullen zodat ik alles moet terug lezen!!
krijg de vinkenslag maar!!
Het was ooit wel geweldig. Zaalvoetbal heerste echt zwaarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:12 schreef RudyCarell het volgende:
Zie je wel... Wist dat dit de US naam was... Maar ik ben ook meer FIFA fan... Heb ze tot nu toe allemaal gespeeld...
dit geloof ik niet! komt dit nou uit de mond van een Feyenoord supporter?!?!?!!?!?!?!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=1905
http://www.haussiepalace.nl/content/view/1817/107/
Ik heb Fifa 06 gespeeld maar ik heb de AI daar een hoop domme dingen zien doen dat ik er na een half uur al genoeg van had. Zuig spel![]()
Maar goed die ervaring kan dus varieren met je voetbalinzicht. Ik verwacht bepaalde dingen van m'n 'medespelers' en als dat niet waar wordt gemaakt dan zit ik dus vast in m'n spel en vind ik het dus een zuig spel![]()
Pfff ik ging ooit eens anderhalve week naar Toscanequote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:13 schreef JumperJack het volgende:
dat heb ik ook altijd wanneer ik alleen 's avonds kijkalleen dan is er meestal al een heel topic vol
![]()
Ik wilde het niet zeggen maar waarschijnlijk bevalt Fifa 06 bij jullie wel door het gebrek aan voetbalinzicht.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:13 schreef Incolumis het volgende:
dit geloof ik niet! komt dit nou uit de mond van een Feyenoord supporter?!?!?!!?!?!?!![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Pfff ik ging ooit eens anderhalve week naar Toscane
HAP HAPquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen maar waarschijnlijk bevalt Fifa 06 bij jullie wel door het gebrek aan voetbalinzicht.![]()
Mijn voetbalinzicht zorgde er iig voor dat niet Fifa 06 maar PES5 de meest realistische voetbalgame is en als je de verschillende reviews leest zul je zien dat de meesten er zo over denken
dat doe ik ook altijd op dinsdagquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:16 schreef Incolumis het volgende:
effe voedsel schooieren bij ons mams en ons paps, tot over 1,5 uur of beter gezegd, 2 topics verder
Sickert en ik hebben controllers besteld en we gaan het spelen op regroup! Ik ben ook van plan de nixbox mee te nemen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:13 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Het was ooit wel geweldig. Zaalvoetbal heerste echt zwaaren halverwege was er ook een versie waarin je makkelijk trucjes kon doen, zoals een schwalbe
Geniaal
'quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:15 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
blbla
de meesten er zo over denken
Ik weet van niks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:58 schreef Incolumis het volgende:
tja dat is zo gedaan zodat Lies niet meer zo claymore kon hoeren. mensen hebben geklaagd over haar bij EA, en ze hebben gelijk gekregen
Dat ze je toch echt verkeerd JP.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:20 schreef jpjedi het volgende:
nooit achter jou een kudde dier gezocht..![]()
uwe grote heilige herder...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat ze je toch echt verkeerd JP.
Ik ben de leider, de rest is de kudde. Ofwel, jullie zijn mijn kudde
quote:
quote:The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish, and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and goodwill shephards the weak through the valley of darkness, for he is truly his brothers keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the LORD, when I lay my vengeance upon thee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |