Dat ze je toch echt verkeerd JP.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:20 schreef jpjedi het volgende:
nooit achter jou een kudde dier gezocht..![]()
uwe grote heilige herder...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:23 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dat ze je toch echt verkeerd JP.
Ik ben de leider, de rest is de kudde. Ofwel, jullie zijn mijn kudde
quote:
quote:The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish, and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and goodwill shephards the weak through the valley of darkness, for he is truly his brothers keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger, those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the LORD, when I lay my vengeance upon thee!
-edit-quote:
eind volgende week SLIquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Flikkerssssss
Heb eindelijk een shirt uitgekozen en besteld en het topic is weer een heel pagina verder!
Me keuze is uiteindelijk dees geworden:
[afbeelding]
![]()
![]()
Als je friesland sletje dit weer ziet ben je er voorlopig niet vanaf...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:01 schreef diamondvoodoo het volgende:
Flikkerssssss
Heb eindelijk een shirt uitgekozen en besteld en het topic is weer een heel pagina verder!
Me keuze is uiteindelijk dees geworden:
[afbeelding]
![]()
![]()
Part of the deal heumeu...levering geschied pas als ik 2 nieuwe kaarten binnen heb.. XFX 7900GT XXXquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
eind volgende week SLI
en ookal heb je die 7900 niet JP dan heb je pech!
en dat shirt is suweet!
Nou die eerste 2 heb ze wel door maar dat laatste nog nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:06 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Als je friesland sletje dit weer ziet ben je er voorlopig niet vanaf...![]()
niks daarvan!!! ik zal eens langskomen! dan zullen we zien!!! duw ik zo een Pkm in je aarsch!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Part of the deal heumeu...levering geschied pas als ik 2 nieuwe kaarten binnen heb.. XFX 7900GT XXX![]()
Aangezien de 7900`s wereldwijd voorlopig uitverkocht zijn zou ik nog maar even geduld hebben..![]()
nep pooierquote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:08 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Nou die eerste 2 heb ze wel door maar dat laatste nog niet![]()
Whehe met je allereerste keer??? Jij moet weer apart zijn hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
nep pooier![]()
dat was het eerste standje wat ik deed
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:11 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehe met je allereerste keer??? Jij moet weer apart zijn he
LOL!quote:
van de drie?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:18 schreef BattleLies het volgende:
Joehoe! Ik ben driede geworden!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOL!of je had een meisje die graag de leiding neemt en je had dus geen andere keus!
![]()
Whehehe, ja Sickert vertel is...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:16 schreef BattleLies het volgende:
[..]
LOL!of je had een meisje die graag de leiding neemt en je had dus geen andere keus!
![]()
Op welke server ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:18 schreef BattleLies het volgende:
Joehoe! Ik ben driede geworden!
[afbeelding]
ja ik ga hier mn eerste keer lopen posten !quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:20 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Whehehe, ja Sickert vertel is...Echter geloof ik Sickert eerder dan dat meisjes de leiding nemen
![]()
Nou schijnbaar! Ik zat op een spook-server en alle kaarten waren door spoook_nl gemaakt enz.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:22 schreef jpjedi het volgende:
[..]
draait spoook een eigen server? Ik speel altijd op de fok server..
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
ja ik ga hier mn eerste keer lopen posten !
ben malle pietje niet
en toen schoof ze zo haar voorbind..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 18:10 schreef Sickert het volgende:
nep pooier![]()
dat was het eerste standje wat ik deed
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:18 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Hoe durf je het te zeggen... Stil straks horen ze het...
![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
![]()
Aah nee he! Rudy kijkt trouw naar Gordon & Joling!![]()
Oreos + Gerard & Joling ...![]()
EN will & Grace hoor ik nu ...![]()
jij welquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:08 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Ja! We waren aan het schieten!
Ging weer prima
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |