pff. als je flares kan gebruiken in je heli en jet, waarom zou je dan geen smoke screen kunnen gebruiken in je tankquote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:22 schreef staticdata het volgende:
Maar goed er zullen ook genoeg mensen zijn die niet weten hoe je een smokescreen uit je tank kan laten komen.
Nog raarder was.. dat toen ik erop kwam pas echt alle boffers weg waren!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:33 schreef escape_nl het volgende:
Het rare aan gisteravond karkand was, ik neem de APC, krijg goud op Karkand, volgende rondje op Karkand alle boffers weg
daar heb je een speciale hendel voor nodig, naast je gas hendelquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
laat ik dan maar gelijk nog een vraag stellen:
het intrekken van het landingsgestel bij jets, gebeurt dat automatisch of moet je daar nog een knop voor indrukken, of kan het helmeaal niet?
en hoe laat je in godsnaam een jet verticaal opstijgen!
Zoals ik de vorige keer ook al zei ... ik zal deze versie hoogstwaarschijnlijk NIET gaan kopen! Ik vind het helemaal niks! Ik hou juist van een beetje 'echtheid' in een spel ... maar anderen zullen het vast helemaal super vinden ... ik hou het lekker bij BF2quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:44 schreef escape_nl het volgende:
NIEUWS!!!
http://www.insidegamer.nl/content.php?id=9974
Filmpje van Battlefield 2142
1. gaat automatischquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
het intrekken van het landingsgestel bij jets, gebeurt dat automatisch of moet je daar nog een knop voor indrukken, of kan het helmeaal niet?
vergeet niet dat je hem in de "P" parkeerstand zet anders krijg je nog minpunten ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
winrarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:18 schreef BattleLies het volgende:
VRAAGJE!
Als je Mine2 download is het een .rar !
Met wat voor proggie pak ik die uit??
He bah, hebbik niet! ... heeft iemand misschien de uitgepakte versie voor me!quote:
.com doet 't niet ... www.winrar.nl doet het welquote:
Voor de echte downloader wel jaquote:
Ik zou er ook niet zo snel mee over straat lopen, eerder voor de gein om het te hebben. Toch zie je er veel mee lopen, zeker bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben niet zo van dat soort shirts, maar in de apres skie bar zag ik wel een meid met een vergelijkbaar shirt.
Op de achterkant stond "Puta de Madre" en op de voorkant stond "Fuck Barbi".
Als ik zou moeten kiezen dan zou het trouwens tussen 2 en 4 gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |