1. gaat automatischquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
laat ik dan maar gelijk nog een vraag stellen:
het intrekken van het landingsgestel bij jets, gebeurt dat automatisch of moet je daar nog een knop voor indrukken, of kan het helmeaal niet?
en hoe laat je in godsnaam een jet verticaal opstijgen!
vergeet niet dat je hem in de "P" parkeerstand zet anders krijg je nog minpunten ook.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:12 schreef staticdata het volgende:
laat ik dan maar gelijk nog een vraag stellen:
het intrekken van het landingsgestel bij jets, gebeurt dat automatisch of moet je daar nog een knop voor indrukken, of kan het helmeaal niet?
en hoe laat je in godsnaam een jet verticaal opstijgen!
winrarquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:18 schreef BattleLies het volgende:
VRAAGJE!
Als je Mine2 download is het een .rar !
Met wat voor proggie pak ik die uit??
He bah, hebbik niet! ... heeft iemand misschien de uitgepakte versie voor me!quote:
.com doet 't niet ... www.winrar.nl doet het welquote:
Voor de echte downloader wel jaquote:
Ik zou er ook niet zo snel mee over straat lopen, eerder voor de gein om het te hebben. Toch zie je er veel mee lopen, zeker bij het uitgaan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:41 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik ben niet zo van dat soort shirts, maar in de apres skie bar zag ik wel een meid met een vergelijkbaar shirt.
Op de achterkant stond "Puta de Madre" en op de voorkant stond "Fuck Barbi".
Als ik zou moeten kiezen dan zou het trouwens tussen 2 en 4 gaan.
hebben ze ook nietquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:04 schreef UnleashMitch het volgende:
Dat de jets een 'turbo' hadden wist ik wel maar de heli's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |