niet piepen maar spelen ventje!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:44 schreef JumperJack het volgende:
[..]
jij wel![]()
@escape: heaumeaux met je kl*te APCje bent net niet mijn "worst enemy"
![]()
en omfg, K/D ratio van de engi gedaald van 1.01 naar 0.91, EN ALLEEN MAAR DOOR ESCAPE![]()
Als die vent nou eens zijn camera stil houdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef BattleLies het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mediabase/show.php?id=31&check=6351c417
pff .. wijvenruzie!
die ene is wel stoer elke keer een klapje gevenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:17 schreef BattleLies het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mediabase/show.php?id=31&check=6351c417
pff .. wijvenruzie!
Dan moet je haar naam wel 2x vervangen voor een fictieve naamquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:44 schreef Sickert het volgende:
*subjectief gekozen naam omdat de vriendin van FJD niet herkend mag worden..
omdat FJD dan 2 biefstukjes krijgt
wat wat wat ik zie niks;)quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:52 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Dan moet je haar naam wel 2x vervangen voor een fictieve naam
Ja idd, allemaal schreeuwen eromheen hoe iemand in elkaar word getrapt. Als het 1 tegen 1 is oke, maar 2 tegen 1 is zo laag bij de grond ongeacht wat er is gebeurd. Maargoed... kinders komen uit de derde klas, iq zal niet al te hoog zijnquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
die ene is wel stoer elke keer een klapje geven
en dan weglopen
moet ik meteen weer terug denken aan mijn middelbare schooltijd
wat een trieste figuren altijd zeg
iedereen op de tafels kijken naar een gevecht![]()
ik bleef altijd lekker zittenlekker boeiend allemaal kutkinders!!
BIEHIEHIERRRRRRRRRRRRRRRquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:11 schreef UnleashMitch het volgende:
8 april zuip-meet
We moeten nog even kijken wie er allemaal kunnen komen maar ik kwam net samen met Kevin tot de conclusie dat er meer gezopen moet worden binnen BoF. Kortom, we gaan eens een biertje drinken. Het idee was om dat op 8 april te doen, gewoon nothing fancy, een biertje en daarna naar een cafe ofzo.
Op dit moment gaan we er vanuit dat de locatie Breda gaat worden aangezien Dordrecht volgens Kevin saai is en Breda is Brabant en daar is t altijd feestNog meer mensen die mee willen ?
Niemand wil de organisatie oppakken.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
niemand wil meer tegen de rubberen robbies
ik had het echt hartstikke leuk gevonden, maar ik kan me echt niet aan bepaalde tijden hechten... dus voor mij gaat het ook niet doorquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:44 schreef UnleashMitch het volgende:
Nee maar goed, misschien als er een groep van 8 is die opstaat en wat samen traint enzo dat t wel goed gaatIk heb er zelf alleen echt geen tijd voor.
Misschien. Moet ff kijken of ik dan kan.quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Niemand wil de organisatie oppakken.
Nog meer liefhebbers voor de zuip-meet van 8 april ?![]()
Zou leuk zijnquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Misschien. Moet ff kijken of ik dan kan.
Je gaat zuipen in Bibelot en gaat op 8 april voor ons werken ?quote:
Grapjas.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:41 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Je gaat zuipen in Bibelot en gaat op 8 april voor ons werken ?
He Frank ! Breng ons bier !
heey, daar ga ik ook binnenkort heen, om ski's uit te proberen die ik dan ook ga kopenquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Grapjas.
Vanavond naar Snow World
Ik ben degene die telkens op z'n bek gaat!quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:01 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Er is een webcam op piste 1
http://www.snowworld.nl/snowworld-inside#
Doe je even zwaaien ?![]()
alwright, veel plezier in ... en ga de zwarte niet af na één les, (en ik zou de rode ook niet doenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga les nemen omdat ik nog nooit heb geskied en aantand weekend ga wintersporten
[..]
Ik ben degene die telkens op z'n bek gaat!
we zullen het allemaal gaan opnemenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga les nemen omdat ik nog nooit heb geskied en aantand weekend ga wintersporten
[..]
Ik ben degene die telkens op z'n bek gaat!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:43 schreef UnleashMitch het volgende:
Ja ! en dan noemen we het BoF Wars ! Lijkt me een leuk idee !
Mijn opmerking was puur sarcastisch bedoeld. Enige tijd geleden hadden we een dergelijke opzet en men was er ook erg enthousiast over, echter er moet wel iemand zijn die er een paar uur in de week in wil steken om het geheel te organiseren. Dat lukte me de eerste paar weken nog wel omdat ik toen vrij had, vanaf februari dook ik echter weer m'n master periode in en toen heb ik aangegeven dat ik er geen tijd meer voor had. Toen heb ik het geheel een paar weken stil gelegd, mede omdat we net van server aan het verwisselen waren en tegelijkertijd een oproep geplaatst om mensen te zoeken die de leiding ervan op zich wilde nemen. De aanmeldingen waren niet op twee handen te tellen, simpelweg omdat 0 niet te tellen valt. Mijn zegen heb je als je het op wilt pakken en ik wil je overal in steunen als je besluit het op te pakkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:51 schreef staticdata het volgende:
Dan knallen we toch gewoon op onze server, zonder bof wars...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |