Thnx ik ga kijken, zie dat je daar onder rembours kan betalen dat vind ik toch wat fijner en betrouwbaarder.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:27 schreef staticdata het volgende:
jumperjack, je ben de enige die het leuk vind volgens mij...
maar voor dat soort shirts diamond moet je ff op large kijken www.large.nl
quote:
Large is betrouwbaar. Ik bestelde er ook wel eens wat en alles gaat goedquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Thnx ik ga kijken, zie dat je daar onder rembours kan betalen dat vind ik toch wat fijner en betrouwbaarder.
Dat is nou de plaats waar een paar weken geleden een duizendtal Ajax supporters afdroop, terug naar de ArenA (quote:Kijk voor wat lelijks ik zonet vond met Google Earth
[afbeelding]
Lol, ze hebben na 10 jaar weer wat te zeggen hoor in de kuipquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:10 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Large is betrouwbaar. Ik bestelde er ook wel eens wat en alles gaat goedOnder rembours is schijnveiligheid aangezien je eerst moet betalen voordat je het pakketje mag openmaken, je hebt er dus niets aan. Daarnaast is Large een bedrijf dus dat zal wel goed komen
[..]
Dat is nou de plaats waar een paar weken geleden een duizendtal Ajax supporters afdroop, terug naar de ArenA (), weer een illusie armer !
Doet nog steeds een beetje pijn hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Lol, ze hebben na 10 jaar weer wat te zeggen hoor in de kuip![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Thnx ik ga kijken, zie dat je daar onder rembours kan betalen dat vind ik toch wat fijner en betrouwbaarder.
Kijk voor wat lelijks ik zonet vond met Google Earth
[afbeelding]
Terugkijkend op de prestatie van Ajax dit seizoen valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Doet nog steeds een beetje pijn he![]()
Ik vond het niet ook echt heel erg leuk ... het geluid liep niet gelijk en ik vond het gewoon niet grappig! Wel mooi gemaakt enzquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:26 schreef UnleashMitch het volgende:
Er zaten wel grappig stukjes in Mine2 maar ik denk dat ik Mine1 toch leuker vind
Ik stuur je m'n adres gegevens wel evenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:01 schreef escape_nl het volgende:
Wat zouden jullie doen met 2 pc's + 1 tft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |