heb al een HD recorder van Lite Onquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:14 schreef staticdata het volgende:
Escape, bouw er 1 om tot een mediacenter, zodat je eigenlijk een harddisk recorder maakt die je in de woonkamer kan gebruiken?
Nee was ik ook niet van plan.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:18 schreef staticdata het volgende:
maar heb je ook een mediacenter? waar je al je 1300 dvd's op kan afspelen. je mp3's. blalbla
was maar een idee
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:42 schreef RudyCarell het volgende:
heeft iemand FIFA 06 al gespeeld of PC? en is het waard om te... kopen
doet het hier niet...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:47 schreef Timminater het volgende:
misschien stom dat ik het hierzo post maar ik heb een probleempje, er word een site gedraait vanaf een ip waar ik een DNS voor heb aangemaakt. Het probleem is dat sommige mensen de site wel kunnen bekijken en andere weer niet. De site is van groot belang voor me dus moet het wel gefixt hebben voor iedereen. Iemand een oplossing misschien ?
voor de mensen die de link nodig hebben: http://tds.wow-nl.be:8080
Tim,quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:47 schreef Timminater het volgende:
misschien stom dat ik het hierzo post maar ik heb een probleempje, er word een site gedraait vanaf een ip waar ik een DNS voor heb aangemaakt. Het probleem is dat sommige mensen de site wel kunnen bekijken en andere weer niet. De site is van groot belang voor me dus moet het wel gefixt hebben voor iedereen. Iemand een oplossing misschien ?
voor de mensen die de link nodig hebben: http://tds.wow-nl.be:8080
Pro Evolution Soccer 5quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:47 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
is dat toevallig World Soccer Winning Eleven 9 International (c) Konami?
niet te geloven. en met die patch 1.21 heb ik het toch nog voor elkaar gekregen om de veteran explosives met claymores te halen!!! terwijl ik met patch 1.2 nog moeite had om de basic te halenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:58 schreef Incolumis het volgende:
tja dat is zo gedaan zodat Lies niet meer zo claymore kon hoeren. mensen hebben geklaagd over haar bij EA, en ze hebben gelijk gekregen
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:58 schreef Incolumis het volgende:
PES is zo onrealistisch, 't gaat allemaal zo houterig, ze lijken allemaal op Dirk Kuyt
onzin! fifa is mooier dan pes, met hun nepnamenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ga je mond eens spoelen!
FIFA is onrealistisch, je draait de rollen om.
is die World Soccer Winning Eleven 9 International (c) Konami zeker een tournamentquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:58 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou Viro, jammer jongen, het heeft lang geduurd maar het is nu toch gebeurd.
Vanaf vandaag ben je de Spuit 11-Award kwijt aan JumperJack![]()
weet toch echt wel wat van games af, maar van "WSWE9I" heb ik echt NOG NOOIT gehoordquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:02 schreef Incolumis het volgende:
WSWE9I (kutnaam btw) is een spel opzich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |