Dat maakt het nog grappigerquote:
Ik heb dat hoofd expres zo gelatenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:45 schreef babette21 het volgende:
dat hoofd van Dian![]()
ga je schamen
nee hoor, erg lollig!!
Zeur niet, binnenkort Sjors in een leren pakje en je gaat smullenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Een topic over Sjors is niet leuk![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
hoewel dat niet uitmaakt, ze heeft toch maar 1 gezichtsuitdrukking
Alleen Sjors en Jack zijn vast, de rest zijn nog geen vaste figurenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
De op moet ook anders de vrienden van de families moet de familie Grantsaan en de familie van houten worden![]()
Weet ik maar dan krijg je een balkje van 4 personen:quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen Sjors en Jack zijn vast, de rest zijn nog geen vaste figuren
Harmsen moet uit de OP
Oeps... ik las het verkeerdquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Weet ik maar dan krijg je een balkje van 4 personen:
Jack Bing Sjors en Dorothea dat kan toch wel
Daarom zeg ik ook de familie Grantsaan en de familie van Houten![]()
Nee een Amerikaansequote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:48 schreef JohnDDD het volgende:
wat is Alias? is dat een nederlandse serie?
In april alquote:Op donderdag 9 februari 2006 23:07 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat ik dat dit weekend ga doen
nee dan gaat hij die cd voor mij branden.... maar zo tegen de zomerstop heeft ie vast wel 'n plekkiequote:
't is dan ook niet bepaald 'n eerbetoon hequote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
en hier niet bepaald een publiekslieveling is![]()
Niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is dan ook niet bepaald 'n eerbetoon he![]()
met zulke fakes?!?!quote:
oh ik vergeet helemaal te kijken....quote:Daarnet Sjors in dat gebouw met die vrouw die ineens weg was, dat liet me echt denken aan Bassie en Adriaan en die geheimzinne opdrachtgever![]()
die ene borsthaar sprong er natuurlijk steeds uit, die probeert ie onder bedwang te houdenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Sinds wanneer is het modieus onder jongeren om het bovenste knoopje van de overhemd dicht te hebben(Fos)?
Jezus.. wat ben je toch ook achterlijk. Kijk eens een keer naar de mode. Dat is tegenwoordig in. Ik doe dat tegenwoordig ookquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:10 schreef pberends het volgende:
Sinds wanneer is het modieus onder jongeren om het bovenste knoopje van de overhemd dicht te hebben(Fos)?
Toch wel erg hoor, iedereen solt, plaagt en bespot Fos maar en hij laat het maar over zich heen komenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef pberends het volgende:
Morris: "Het moet niet veel gekker met je worden, Fosje".
Eigenlijk hebben Nina en Morris allebei een beetje hetzelfde hoofd, allebei zoiets glads en gluiperigs!quote:
Wat een nicht ben jij!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jezus.. wat ben je toch ook achterlijk. Kijk eens een keer naar de mode. Dat is tegenwoordig in. Ik doe dat tegenwoordig ook![]()
Tis omdat ze wat tienerfans heeft, maar ik denk dat ze anders allang de soap uitgemietert was.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:17 schreef Socratestikel het volgende:
Ik vind die Sjors echt dom.Zoals ze in die camera praatte was nog nepper dan ze normaal praat.
Maar zometeen neukt Fos Janine.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Toch wel erg hoor, iedereen solt, plaagt en bespot Fos maar en hij laat het maar over zich heen komen![]()
Na die foto's waar je haar zag zonder make-up en bijna in d'r blote kont hoeft ze voor mij ook niet meer.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis omdat ze wat tienerfans heeft, maar ik denk dat ze anders allang de soap uitgemietert was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |