welkom terug!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:34 schreef Droopie het volgende:
Nou dan mogen mijn stats er ook wel weer bij.
Ik heb gelukkig een goede reserve opgebouwd.
Wel grappig is dat ik met mijn eerste keer schieten
drie rangen omhoog ging. Dus ik heb weer wat wapens
erbij.
Maar ik ga eens effe kijken op de server.
dat is wel een hele smerige hoor!quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Suikermais het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Suikermais het volgende:
tvp
Dankjequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:38 schreef Suikermais het volgende:
Raffie..je hebt mail !!
tot nu toe doen de front ledjes het en de fans... De bios wordt zichtbaar na wat moeite maar veel verder ben ik nog nietquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef Suikermais het volgende:
JP.....n00b !!!!!
omg! als het niet zo llaat was en ik morgen niet moest werken kwam ik je wel ff helpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
tot nu toe doen de front ledjes het en de fans... De bios wordt zichtbaar na wat moeite maar veel verder ben ik nog niet
![]()
Lord Jazz the name, so watch me scratch it in your brainquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:52 schreef -Dries- het volgende:
Here come the Lords, Here come the Lords, Here come the Lords, Here come the Lords, Here come the Lords, Here come the Lords, Here come the Looooooords!!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@RudyCarell: Mooi logo, vooral ook dat hij zilver is
Your captain is speaking here.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:33 schreef Incolumis het volgende:
was wel effe dik ownen met z'n allen vanavond, lekker chopperwhoren. 4x commander, 4x gewonnen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:39 schreef JMPoSTMaN het volgende:
@RudyCarell: Mooi logo, vooral ook dat hij zilver is
oh nee he niet hij weerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:50 schreef escape_nl het volgende:
Het is de laatste dag voor de interne wars.
Willen de leden die toch niet kunnen of wel willen invallen maar dat nog niet gemeld hebben dat alsnog doen op het BoF forum.
Jedi heeft aangeboden om mij te helpen met de organisatie van de wars. Hij neemt het TS gedeelte op zich en zal jullie vandaag nog informeren wat zijn bedoeling is.
Da's een goeie, het schijnt ook met Word te kunnen, maar aangezien ik dat niet op de laptop heb staan, zet ik deze er wel opquote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef escape_nl het volgende:
Voor het maken van de screenshots voor de scores heb ik een oplossing als je meerdere shots wil maken.
Ik heb zelf clipboard buddy, kan 20 shots opslaan in het geheugen en die kan je later opslaan naar de HD
http://www.iquesoft-online.com/clipbuddy.htm
Werkt het op X64?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 09:56 schreef escape_nl het volgende:
Voor het maken van de screenshots voor de scores heb ik een oplossing als je meerdere shots wil maken.
Ik heb zelf clipboard buddy, kan 20 shots opslaan in het geheugen en die kan je later opslaan naar de HD
http://www.iquesoft-online.com/clipbuddy.htm
hij staat helemaal links of rechts van je scherm, auto hide noemen ze dat, als je in de buurt komt krijg je hem te zienquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heb het programmaatje geinstalleerd aleen nu geeft hij bij het opstarten run time errors en hij is nergens te vinden dus ik doe het wel met de Print Screen toets.
lol,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:51 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Op mijn werk werkt het goed, ik heb hem alleen wel naar mijn systray laten verdwijnen. Ik hou niet zo van die popup schermen.
Hoe lang is de start delay? Aangezien we natuurlijk wel allemaal tegelijk willen starten. We hebben immers niet allemaal van die super pc's.
In de laatste XFIRE kun je ook ingame screens maken die worden dan bewaard in een aparte map... en aangezien iedereen xfire heeftquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:35 schreef escape_nl het volgende:
[..]
hij staat helemaal links of rechts van je scherm, auto hide noemen ze dat, als je in de buurt komt krijg je hem te zien
Ik heb me aangemeldquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Willen de mensen die mee willen met de FoD(/BoF) lan party zich hier http://forum.fightordie.com/viewtopic.php?t=346 opgeven. Je kunt daar ook in de gaten houden wat de status is en als je je hebt opgegeven dan hebben we je contact gegevens en kunnen we je bereiken.
Momenteel staat de lokatie nog op Winterswijk, maar er staat nog niks vast dus mocht iemand een beter alternatief hebben, laat het dan weten.
Kosten zijn ongeveer 50 euro, maar daar krijg je wel een mooi weekend voor terug in een bungalow parkje.
Op zich is het allemaal wel iets duurder, maar het is ook altijd nog erg gezellig geweest.
Mochten er te weinig aanmeldingen zijn dan lassen we alles af en organiseren we het op een later tijdstip
En heb me ook hier voor aangemeldquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:58 schreef jpjedi het volgende:ING*
![]()
Graag iedereen een bezoekje brengen aan de volgende link en je inschrijven als je zin hebt. Sickert moet de officiele aanmelding de deur uit gaan doen en het zou ooh zo leuk zijn als we met een leuk ploegje op pad konden gaan richting dit evenement!![]()
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showtopic=130
Schrijft u allen in!
quote:
waarom denk je dat Jedi dat berichtje plaats...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Razorback het volgende:
@Sickert
Ik keek net op die Netgamez site en ik zie dat er nog maar 300~ plekken over zijn en ergens begin deze week waren er dat nog 500~
Zou je misschien de datum van inschrijven niet wat eerder doen voordat er geen plek meer is
Oude garde weet waar ik t over heb ...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En wat zijn wij dan het voorprogramma
hehe, ik val onder de oude gardequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Oude garde weet waar ik t over heb ...![]()
Is het nu wel goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
waarom denk je dat Jedi dat berichtje plaats...
ik heb overigens geen mailtjes van netgamez gehad over jouw aanmelding en die van je vriend
Jullie moeten jezelf op netgamez aanmelden en dan e band of fok!kers joinen of mij je gebruikersnaam daar mailen !!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Oude garde weet waar ik t over heb ...![]()
Beste Kevin,quote:
Ik kan eventueel wel...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef escape_nl het volgende:
We hebben nog 1 invaller nodigvoor Team D om 19.00 uur
klopt er is een war aan de gang...Onze teamspeak server heeft een capaciteit van 15 personen dus even geduld.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef staticdata het volgende:
Teamspeak server is vol grrrrrrr
ja hoor ..waarom zou ik niet meespelen? Jumper speelt niet en daarvoor speelt Diamond.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:24 schreef staticdata het volgende:
jedi speel jij zo nog mee of niet?
laatste potje was voor ons erg zwaar om te verdedigenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kut...we werden afgemaakt![]()
Laatste potje kwamen we er eindelijk een beetje in, maar daarvoor, zeker de eerste 3 rondes, waren we echt allemaal uitermate kansloos bezig![]()
Ik moet wel zeggen dat ik niet echt weet of ik 6 vs 6 wel zo'n succes vind, mss is het toch leuker om toch gewoon een BoF-war met wat meer mannetjes te doen ipv 4 squads...
Maar ja...dat maakte voor deze keer niets uit... dus feli met de eerste overwinning Team C![]()
Potverdorie...een beetje men post lopen quoten voordat ik tijd heb om hem te edittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
laatste potje was voor ons erg zwaar om te verdedigen
nee hoor ik zou het ook doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef JumperJack het volgende:
woohoo gasten, maak je maar klaar, want JJ is comin' to the server mét een gebroken pols + ingegipste arm, hopen da da gaat
volgens mij verklaart iedereen me zo voor gek!!!![]()
Nounounou..ook niet overdrijven hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee hoor ik zou het ook doen
zeer zeker na net wat een geweldig staaltje bf2 was dit zeg
super gespeeld door
mijn team maten
maar jij bent sickertquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee hoor ik zou het ook doen
zeer zeker na net wat een geweldig staaltje bf2 was dit zeg
ansjo was op karkand meer bezig met kills als met teamplay... ik heb zelfs 1 ronde niet enkele kill gehad omdat ik alleen bezig was met commanderen (ook ik had wel enkele arty kills)en het opblazen van jullie arty,,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:03 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Nounounou..ook niet overdrijven he![]()
Jullie wonnen indd doordat jullie vanavond beter waren en jullie speelden zeker niet slecht. Maar het scheelde natuurlijk ook een hoop dat wij individueel op Ansjo na zowat allemaal een slechte/mindere dag hadden
Al was indd jullie teamplay sowieso wel wat beter dan die van ons
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Komop henkie, jij kan beter!
Hier de rondes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedanktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:42 schreef RudyCarell het volgende:
Damn wat was ik slecht bezig zeg... Voor de war begon ff rondgelopen op mashtuur.... Disconnected by server...Toen de war zelf, ik ging er met volle moed in maar al gauw zag ik dat hun beter waren, zelf speelde ik ook niet geweldig, maar daar lag het niet aan... Toen ineens knalde bf2 eruit! Maar ik hou het toch liever op grotere maps en meer man...
Gefeli Pronsquad!![]()
[afbeelding]
Dé Tankmeisterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We hebben taktisch sterk gespeeld met zeer goede communicatie en dat is gewoon belangrijk.
En ja ik kan ook zonder tank, maar ja, je moet nu eenmaal je beste tanker in dat ding plaatsen![]()
Niet lullig bedoeld, maar jullie inzet van de armor op karkand als US was slecht. Neem dat mee naar de volgende war. Als US op karkand heb je vaste spawns en een tank en apc, terwijl de mec alleen een tank hebben en geen vaste spawns. De US moet dat gewoon kunnen winnen, zeker met 6vs6.
Hopelijk leren jullie hiervan en wordt het de volgende keer spannend, al was die laatste ronde wel zweten en heen en weer scheuren, dat was echt een moeilijke pot.
Online tank ik niet zoveel meer, maar als het moet dan doe ik alles voor de overwinningquote:
Idd je hebt een soort gelijk...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Nu weet je dat voor de volgende keer!
Mocht je nu toch besluiten om weer een keer in te vallen, blijf dan gewoon spelen. Ga ook niet vragen om te stoppen, da's niet leuk tegenover de rest.
Klote van de disconnects da's kut, maar dat is ook een verbeterpuntje voor de volgende war. Het benodigde aantal spelers moet omlaag, zodat een game niet stopt.
Ik die dat je de medaille maar weer terug hebt gedraaid naar het zilver![]()
Blijft wel erg goed gedaan dat logo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:29 schreef Sickert het volgende:
[22:25] <PoSTMaN> Wel grappig trouwens als je die andere squads bekijkt
[22:25] <PoSTMaN> We hebben piemels
[22:25] <PoSTMaN> we hebben rubberen piemels
[22:26] <PoSTMaN> en puppies
[22:26] <PoSTMaN> En dan nog een pr0nsquad die zichzelf belachelijk maakt met het onderschrift
[22:26] <PoSTMaN> Nobody fucks a Pr0nSquad member
[22:27] <Sickert> hehehe
[22:27] <PoSTMaN> Het was gewoon Animal***...
[22:27] <PoSTMaN> We hebben die puppies hard in de aars genomen
zielepietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik wordt vandaag zelfs geowned door een gast met een gebroken pols....wat een drama![]()
Ik moet er bijna van huilen![]()
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef jpjedi het volgende:
Ik wacht op screenshots....![]()
ESCAPE en FJD bedankt voor de organisatie, dit is in mijn ogen een gouden formule voor spanning en sensatie.![]()
Klopt, het was een echt team! We hadden een taktiek en daarom was het zeer spannend. Iedereen kende ook zijn taken en dingen. Echter hadden wij (C) helaas geen taktiek en de tegenpartij (D) wel en daarom werden we denk ik dik ingemaakt en dan is het spelen een stuk minder leuk!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef jpjedi het volgende:
Geweldig gespeeld!
Teamplay ging super en spanning was om te snijden maar we trokken elke keer aan het langste eindje. Team was gewoon TOP!
Ik wacht op screenshots....![]()
ESCAPE en FJD bedankt voor de organisatie, dit is in mijn ogen een gouden formule voor spanning en sensatie.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg 6
Ik zeg 0
Ik zeg INGEBLIKT!!!!!!!![]()
dat zijn er 4quote:
geloof het wel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:08 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik de engelse bf over mijn nederlandse installatie zet bewaard hij dan alle instellingen?
Want ik merkte gister bij de war dat ik elke keer moest zoeken welke basis jullie bedoelde
Tot mijn grote spijt heb ik destijds nederlands geinstalled![]()
Oh dan patch ik hem gewoon opnieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
geloof het wel...
met de patch kon ik dat toen ook(daarbij kun je namelijk kiezen welke taal je wilt)
daar waren we ook heel blij meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:26 schreef Razorback het volgende:
Als speelde ik mee als invaller het was voor mij een top avond
Bla bla blaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:17 schreef staticdata het volgende:
@diamond jij denkt nu de tactiek van de rubberen robbies te kennen, nou wij hebben een dynamische tactiek hoor. we passen hem telkens aan
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Bla bla bla![]()
Mochten jullie iemand nodig hebben tegen D dan bied ik mij weer aan... *revenche neigingen*
![]()
nee maar sickert gaat Jedi wel afmakenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben jullie sickert en jedi niet afgemaakt?
Jammer mannen!
Sorry, geen tijd. moet eerst de postbode tot schroot verwerken in de war. heb het nu eenmaal beloofdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee maar sickert gaat Jedi wel afmaken
de postbode tot schroot verwerken whaha jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd. moet eerst de postbode tot schroot verwerken in de war. heb het nu eenmaal beloofd.
misschien dat ik dan nog tijd voor jou overhoud. :p
Of jij wordt gewoon vervangen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zullen zien! Al ga ik er vanuit dat ik gewoon ga winnen. En de Pr0nSquad weer een feestje kan vieren!
Ik heb trouwens nog een paar mooie taktieken bedacht die ik de komende tijd even uit ga werken.
Echter als de RR tegen de PS moeten spelen volgens het schema (3 feb), dan ben ik er niet. Ik ga dan uiteten.
Die battle moeten we dus op een andere datum spelen.
3 feb kan ik ook niet....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zullen zien! Al ga ik er vanuit dat ik gewoon ga winnen. En de Pr0nSquad weer een feestje kan vieren!
Ik heb trouwens nog een paar mooie taktieken bedacht die ik de komende tijd even uit ga werken.
Echter als de RR tegen de PS moeten spelen volgens het schema (3 feb), dan ben ik er niet. Ik ga dan uiteten.
Die battle moeten we dus op een andere datum spelen.
hehe, dan denk ik niet dat je veel zal gamenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef JumperJack het volgende:
3 feb kan ik waarschijnlijk wel. midden in de herkansingen, maar mn gips is er dan net een paar uurtjes af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu al wel zeggen dat de winnaar van C tegen D Sickert is![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik heb de scores van C tegen D erin gezet. Alleen die screen van dat potje op Sharqi dat maar een paar minuut of 1/2 duurde heb ik niet. Dat was toen omdat Rudy gedisconnect was volgens mij. Heeft iemand die toevallig wel? Anders vul ik daar gewoon bij iedereen 0 in. Dat maakt toch niet veel uit, want het potje was zo kort dat er toch nauwelijks punten zijn gehaald
Verder heb ik de screens van A en B nog nodig...want je weet het, anders telt de uitslag niet
Mailen naar:duh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu al wel zeggen dat de winnaar van C tegen D Sickert is![]()
niet helemaal verdient want als commander is dat erg makkelijk
maar tochik was ZIEK bezig
Narf!
Das indd wel een idee ja...ik zal wel ff een versie van beide doen. Kunnen we ook eventueel later kiezenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies. De commander zal dan altijd winnen, aangezien die het gemiddelde maal 2 krijgt en dat is bijna altijd beter.
Misschien moet je alleen naar de kills en teamwork punten kijken. Dus kills*2+teamwork score. Komt erop neer dat je dan dus de score van de commanders zelf moet berekenen ipv die van de screenshots te pakken.
Hoe denkt de rest hierover?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even net naar de scores van sickert gekeken en hij heeft vanwege het spelen als commander 190 punten meer gepakt. Dat is een redelijk groot verschil. Dat geeft maar weer eens aan wat voor een goed team de Pr0nSquad is.
fijn vooruitzichtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef kievit19 het volgende:
[..]
hehe, dan denk ik niet dat je veel zal gamen
ik had het toen ook , mijn arm was toen echt mega zwak
ik was 2 maal nummer 1 bij ons, 1x zelfde aantal punten als commander maar met meer kills dus goud voor mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies. De commander zal dan altijd winnen, aangezien die het gemiddelde maal 2 krijgt en dat is bijna altijd beter.
Misschien moet je alleen naar de kills en teamwork punten kijken. Dus kills*2+teamwork score. Komt erop neer dat je dan dus de score van de commanders zelf moet berekenen ipv die van de screenshots te pakken.
Edit: Als de screens er van de andere waren geweest dan was het zeker Spar geweest die bovenaan had gestaan. Ik denk dat Spar en Dries 2 van de weinige zullen zijn die een commander voor kunnen blijven op punten binnen deze wars. Time will tell.
Sorry, maar dat was ik meestalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Edit: Als de screens er van de andere waren geweest dan was het zeker Spar geweest die bovenaan had gestaan.
hij is lekker bezigquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Sickert het volgende:
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
Ja dat wou ik nog vragen, ik ken hem ook niet...quote:Op zondag 22 januari 2006 03:19 schreef Sickert het volgende:
Wie is in godsnaam
[bof] -=j@ck@ass=-
kan deze persoon zich identificeren? anders krijgt ie volgende keer een ban als ik m zie...
domo kent m ook niet
ik ban m nu wel... 3 mensen kennen m niet als ie klachten heeft hoor ik t wel...quote:Op zondag 22 januari 2006 03:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dat wou ik nog vragen, ik ken hem ook niet...*ruikt ban*
ja 60 uurquote:Op zondag 22 januari 2006 01:12 schreef -Dries- het volgende:
Heb je die gekregen door gewoon zo lang mogelijk achter die vaste RPG te gaan staan?
Ik ben er ook geen voorstander van en daarnaast lijkt het met onmogelijk om te halen. We bljven gewoon op 32 en als er geld over is dan zet ik dat weg voor nog een nieuwe periode.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef domolanglekker het volgende:
64 player is flink kut.. brengt ook een hoop extra admin werk met zich mee om de high pingers eraf te mieteren :/ en geloof me als ik zeg dat je op een 32 player veel relaxder aan je punten komt.. op een 64 player map is t of teamplay en gezellig knallen of een bende n00bs in je team en een kut pot
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef kievit19 het volgende:
http://home.planet.nl/~kievi506/duits.mp3
Supervet![]()
Carnaval bij JPquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef jpjedi het volgende:
JAaaaa
Voor de ingewijden onder ons: FTD nr: 14820![]()
Fijn dat dat eindelijk geregeld isquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef escape_nl het volgende:
Vanaf vanavond hebben we een ander RCON password, dus alle admins graag even melden via xfire vanaf 19.00 uur bij mij.
We kunnen vanaf vanavond gebruik maken van BF2RA
Is het nog wat geworden ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef kievit19 het volgende:
Ik heb misschien weer werk
morgen op gesprekom 3 uur
Heb je er nog steeds last van ? Ik kan morgenavond pas weer gamen denk ik en dan zal ik s avonds vast wel weer laggen. Hopelijk kan ik dan met dat VisualRoute achterhalen waar de lag zit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef jpjedi het volgende:
Nog steeds heb ik een fucking ping van 180 in NL. Casema zegt nu dat het een wijkprobleem is. Nu maar hopen dat het voor morgenavond opgelost is anders loop ik 0,18 seconde achter op de rest en dat kan net teveel zijn..![]()
Thnxquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef kievit19 het volgende:
ik zal van het weekend ook even overmaken als dat ok is ,
Eindelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:45 schreef jpjedi het volgende:
ideaal dat msn 8.0. Kan ik eindelijk iedereen een door mij verzonnen naam toekennen ipv die eindeloze shitzinnen met onzin.
Sickert & Frankquote:Ik heb al namen voor Sickert en Frank..![]()
Op 12 Februari om 24:00 gaat de stekker uit de server als we geen volgende periode op kunnen brengen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:11 schreef Droopie het volgende:
Moguh, wanneer gaat de nieuwe server periode weer in. dan doe ik wel weer gezellig mee.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef kievit19 het volgende:
hadden we een meiske uit amerika in de chat , BAM! kick nuts, "thats the way we say hello in the Nethelands"
Balen zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef Sickert het volgende:
P0rnsquad has done it!
sterkste squad op papier verslagen
met 6-0
quote:Op zondag 22 januari 2006 09:55 schreef escape_nl het volgende:
ja 60 uur
quote:Op zondag 22 januari 2006 03:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja avondje Karkand was zeker leuk! Had een ronde toen zat ik aan de 101, te voet nog wel. Maar toen deed Dries nog niet mee'
*zucht*quote:Op zondag 22 januari 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
EindelijkIk heb zojuist een link gekregen de huisgenote van m'n vriendin maar ik had er nog geen zin in ivm nog meer nutteloze dingen.
Lol, hij kan weer achter de dames aan!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:09 schreef kievit19 het volgende:
men
vannacht ben ik voor de grap weer eens op stap gweest
meteen hoop gezeik met de mannetjes in blauwe pakkies
lache man
Gister zat me pc echt te kuttenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, hij kan weer achter de dames aan!![]()
![]()
Ik heb ook mijn ervaringen met hem gepost daar. Nu begint het zo langzamerhand heel fok op te vallen. dat er "soms" iets niet helemaal klopt met zijn beweringen... Leuk topic, ik volg het op de voet!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Sickert het volgende:
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn ervaringen met hem gepost daar. Nu begint het zo langzamerhand heel fok op te vallen. dat er "soms" iets niet helemaal klopt met zijn beweringen... Leuk topic, ik volg het op de voet!![]()
Ik heb geen ideequote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef Droopie het volgende:
2 vragen?
Wordt dit straks ook gespeeld op de BF2 server?
Gister maar niet op de BOF server gespeeld. Karkand zuigt.. doe mij maar Fushe Pass, Dalian Plant, Gulf of Oman en Wake Island.... dus gister maar op een Deense 16 player map server wat gespeeld. Er moet toch minimaal een transport helikopter in het spel zitten, dus ok, Mashtuur city ook beter dan Karkand. Misschien ook wel dat de poepbruine kleur van de level me niet aanspreekt.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef Droopie het volgende:
VERDER vroeg ik me af of er mensen zijn die de sniper veel gebruiken.
Na het zien van film Jarhead ben ik opeens helemaal into de sniper.
Maar dat hebben sommige nieuwe Boffers al gemerkt de laatste paar dagen gheghe.
ban is al weer weg..quote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef -Dries- het volgende:
[bof] -=j@ck@ass=- = http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showuser=111
Damn daar wil ik ook heen, ff over 020 heenlopenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
a.s. dinsdag kaarten Feyenoord - Ajax halen. Frank gaat ook meeWe gaan ze pakken die Amsterdammers
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
a.s. dinsdag kaarten Feyenoord - Ajax halen. Frank gaat ook meeWe gaan ze pakken die Amsterdammers
Wie staat er ook alweer achter Groningen en Utrecht...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:58 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
je bedoelt die verrassingsuitslag in De Kuip van 1-2 en het trauma voor de feye..-aanhang na afloop en het gegeven dat AFC Ajax al jaren De Kuip dik owned!
![]()
Geniet er nog maar van!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou je hebt je zegje gedaan, kun je nu weer optiefen.
11 punten voor
Jij ook graagquote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou je hebt je zegje gedaan, kun je nu weer optiefen.
11 punten voor
ik wil ajax kijken dus dan ben ik ff weg..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef Droopie het volgende:
Gaan we vanavond massaal met zijn allen tegen de rest.
Met Teamspeak etc.. lijkt me gezellig.
Avondje zonder talpa
Bij ons in de plaatstelijke krant wordt Pierre flink afgebrand en letterlijk: "lastige flikker"quote:Op zondag 22 januari 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo, ik is terugHeerlijk genieten daar. Dik 5 sterren hotel grotendeels betaald door UPC, hele dag op de piste gestaan, s avond het zwembad in daarna in een warm zoutwaterbad om vervolgens door te gaan naar het stoombad om te eindigen in de sauna
Heb me prima vermaakt
Wie heeft er trouwens het AD nog gelezen van gister ? Pierre haalde snoeihard uit naar NAC
Merk ik ook, je bent vaak medaille-kanshebberquote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga stukken beter de laatste tijd met BF. Voordat de indeling van de BoF wars er waren was me gemiddelde score per uur 90, nu 103![]()
![]()
Je weet hoe ik over Carnaval denkquote:Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jij ook graag![]()
Het grote kots jij ook op Carnaval? topic #1
Ik kost wel; met carnaval..
Ik ,als Brabo, vind Carnaval ook 3x niks. Beetje als een gare lamlul in een raar pakje lopen alleen omdat dat zo hoort ofzo....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Carnaval denk
mail m naar Suikermais (Di3ki3)quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Hier is die Excel-sheet met scores. Die van C-D is wel volledig, A-B verre van...
Maar ja, het is beter dan niets
Edit: kut...ik kan hem niet uploaden op putfile zie ik omdat dat bestandstype niet is toegestaan bij zo'n gratis account.Iemand een idee waar ik hem wel kwijt kan?
ik heb maar 2 uurtjes gespeeld dit weekendquote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het hele weekend niet gespeeld
Na de war van vrijdag kon ik het niet opbrengen om online te gaan spelen, had even geen zin.
Morgenavond maar weer even kijken.
helaas kan ik het filmpje niet bekijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef jpjedi het volgende:
hoe inventief kun je zijn:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8727
die taktiek met die volle apc werkt 9/10 keer omdat t hele MEC team vooraan spawned en hun tank gelijk naar voren rijdtquote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef -Raffie- het volgende:
ging zeker lekkerrondje was wel snel afgelopen
Geen probleem, ben er wel een voorstander van. Trouwens me bericht gelezen van die BF cheaters? Snap sowieso niet hoe je de bovenkant van een tank snel laat ronddraaien maargoed... mochten wij ze tegenkomen op onze server: eeuwige ban.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef escape_nl het volgende:
Aankomende woensdag ben ik vrij, dus wilde ik de server op Karkand Only zetten.
iemand hier op tegen??
quote:Also, if you use AMD dual cores, download and apply AMDs Dual Core Windows Driver. This really helps things chug along nicely. I thought that my system would have come with this pre-loaded, but after a lengthy search I realised it hadn't been applied.
So, to summerise, get the Windows Hotfix AND AMDs Dual Core Windows Driver if you are running an AMD Dual Core
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=14982&sid=021201c4391cbcc1e8196785a8057dabquote:Op maandag 23 januari 2006 12:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
waar heb je dat gevonden? Ik heb de AMD driver wel maar niet die hotfix...ff zoeken dus.
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef kievit19 het volgende:
godver,
ik ben zo ziek als een hond :S
btw , tsjek dezehttp://weblog.fok.nl/blog/10098
Vage mods trouwens. Ik reageerde gisteren op die keuken, mag ik niet meer in dat topic reageren. Maar de tekst over de amerikaanse stopcontacten hebben ze wel van me overgenomenquote:Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef kievit19 het volgende:
godver,
ik ben zo ziek als een hond :S
btw , tsjek dezehttp://weblog.fok.nl/blog/10098
hij word compleet afgezeken in die blog
en terecht trouwens, het word zelfs onderbouwd waarom hij een kneus is
pff. waarom kunnen die gasten niet gewoon een leuk spelletje spelen... als battlefield ze niet meer interesseren, koop dan [of download dan] gewoon een ander spel, maar ga je ons niet het leven zuur makenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cheaters...![]()
![]()
Cheaters zijn misschien wel de meest inventieve gamers die er zijn. Ze vinden altijd wel ergens iets waarmee ze anderen het leven zuur kunnen maken. Dit keer is Battlefield 2 aan de beurt met een leuke exploit. Het komt er op neer dat mensen het bovenste deel van een tank heel snel laten draaien en dat dit ook gewoon blijft doorgaan als ze zijn uitgestapt. Vervolgens worden ze dan door deze ronddraaiende bovenkant in gebouwen geduwd.
Eenmaal in het gebouw kunnen de buitenstaanders hen wel zien, maar niet raken. De spelers in het gebouw kunnen de spelers die buiten staan wel gewoon raken. Wat natuurlijk tot erg flauwe en irritante situaties kan leiden. Een paar van deze bikkels hebben er ook een filmpje van gemaakt.
Natuurlijk zijn de developers druk bezig met een patch om dit te verhelpen.
Filmpje: http://media.putfile.com/Karklandexploit2
Makkie met een op resolutie instelbare muis. Ik heb hier een MX-518 en als ik die op maximaal zet en dan in een tank ga zitten en rondraai wordt je echt compleet gestoord. Wil vanavond wel effe een klein servertje opzetten om te testen ??quote:Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Geen probleem, ben er wel een voorstander van. Trouwens me bericht gelezen van die BF cheaters? Snap sowieso niet hoe je de bovenkant van een tank snel laat ronddraaien maargoed... mochten wij ze tegenkomen op onze server: eeuwige ban.
als ze nou eens uitlegden HOE ze dat deden......quote:Op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cheaters...![]()
![]()
Cheaters zijn misschien wel de meest inventieve gamers die er zijn. Ze vinden altijd wel ergens iets waarmee ze anderen het leven zuur kunnen maken. Dit keer is Battlefield 2 aan de beurt met een leuke exploit. Het komt er op neer dat mensen het bovenste deel van een tank heel snel laten draaien en dat dit ook gewoon blijft doorgaan als ze zijn uitgestapt. Vervolgens worden ze dan door deze ronddraaiende bovenkant in gebouwen geduwd.
Eenmaal in het gebouw kunnen de buitenstaanders hen wel zien, maar niet raken. De spelers in het gebouw kunnen de spelers die buiten staan wel gewoon raken. Wat natuurlijk tot erg flauwe en irritante situaties kan leiden. Een paar van deze bikkels hebben er ook een filmpje van gemaakt.
Natuurlijk zijn de developers druk bezig met een patch om dit te verhelpen.
Filmpje: http://media.putfile.com/Karklandexploit2
mwah mashtuur ging ook lekker gister, met z'n allen weer in de blackhawk, en rapen die vlagquote:Op maandag 23 januari 2006 00:19 schreef domolanglekker het volgende:
net weer een karkand ronde zoals t hoort.. teamplay.. met een volle APC rondrijden en vlaggen pakken voor t leven![]()
Precies, ging erg lekker, 140 puntjes met 55 kills, gelijk mijn hoogte killstreak en veel medic heals.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mwah mashtuur ging ook lekker gister, met z'n allen weer in de blackhawk, en rapen die vlag
Ja dat was s'middags toen Calabriakiller ging vliegen met jou en en of andere cold achter de guns...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Precies, ging erg lekker, 140 puntjes met 55 kills, gelijk mijn hoogte killstreak en veel medic heals.
Moeten we vaker doen.
Wil hem ook wel op Mashtuur 64 zetten woensdag
Ligt ook aan de kant waar je zit. Sommige piloten hebben een favoriete kant waar ze altijd naar toe draaien als ze iemand zien en zo kan het zijn dat altijd dezelfde gunner de kills krijgt.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dat was s'middags toen Calabriakiller ging vliegen met jou en en of andere cold achter de guns...Die mafkees had er maar 12 neergeschoten ofzo... Ga dan NIET achter een gun zitten..
Check de OP even, download Xfire, en de admins helpen je graag verder! Verder... Welkom op het forum der forums..quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef SuperBiggetje het volgende:
Kan 1 me ff adden op me mail, ik snap er niks van![]()
en werkt het voor jou escape?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=14982&sid=021201c4391cbcc1e8196785a8057dab
whehehe gefeliquote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef domolanglekker het volgende:
nou net een assesment met goed gevolg afgesloten dus heb weer twee weken vakantiedus maak jullie borsten maar nat dames
Mooi Domo, congratsquote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef domolanglekker het volgende:
nou net een assesment met goed gevolg afgesloten dus heb weer twee weken vakantiedus maak jullie borsten maar nat dames
Komop je was er bijnaquote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
whehehe gefeli
omg! nu haal ik domo nooit meer in
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Mooi Domo, congrats
Ben je er woensdag overdag ook? Kunnen we samen met diamond, inco, jij en ikke flink punten scoren
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Komende week brengt DiCE patch 1.2 uit van Battlefield 2. Deze patch ondersteunt de nieuwe boosterpacks (nieuwe wapens, nieuwe mappen, nieuwe voertuigen) en elke BF2 gameserver is na patchen in staat om deze nieuwe mappen te draaien. Deze mappen kunnen worden gebruikt in dezelfde mapcycle als de normale BF2 mappen (geen Special Forces!).
Dat kreeg ik net in m'n mail
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Komende week brengt DiCE patch 1.2 uit van Battlefield 2. Deze patch ondersteunt de nieuwe boosterpacks (nieuwe wapens, nieuwe mappen, nieuwe voertuigen) en elke BF2 gameserver is na patchen in staat om deze nieuwe mappen te draaien. Deze mappen kunnen worden gebruikt in dezelfde mapcycle als de normale BF2 mappen (geen Special Forces!).
Dat kreeg ik net in m'n mail
Nee ook in 32, linksonder op de kaart klikquote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef JumperJack het volgende:
wil ook wel eens een max score van meer dan 100, wil steeds nie lukken![]()
trouwens waar zit de blackhawk nou eigenlijk in mashtuurof zit ie alleen maar bij 64 players???
![]()
Hangt van het land af. En Engelsen gebruiken de de L85A1 of de A2 versie, de Fransen gebruiken de FAMAS en de Duitsters de G36. En die laatste hebben we al ...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
Is al bekend welke wapens er bij komen?
Europese legers werken toch met de M4?
De L85A1 ookquote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Hangt van het land af. En Engelsen gebruiken de de L85A1 of de A2 versie, de Fransen gebruiken de FAMAS en de Duitsters de G36. En die laatste hebben we al ...![]()
was 't maar kutwerk..dan had je er nog wat aan...quote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(oftewel tis kutwerk en tijdelijk)
Wat doe je nu voor werk dan??quote:Op maandag 23 januari 2006 21:52 schreef Incolumis het volgende:
ja ik kan er zelfs mijn pik er niet in kwijt, blijft ook maar hangen met dit werk
alhoewel, ik heb wel 2 superlekkere vrouwmensen op de afdeling
ja goeie genade zelfs FJD kan beter vliegenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Sickert het volgende:
na maanden weer eens goud!
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06041/JEEJ.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
en daarvoor zilver
heerlijk heli hoeren @ mashtuur
helaas in dat rondje goud had ik meer kunnen hebben als die malloot die vloog eens beter zn best had gedaan (of niet escape)
en 2 badges en 1 ribbon erbij
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja goeie genade zelfs FJD kan beter vliegen![]()
Lolquote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef Incolumis het volgende:
effe tijdelijk tot ik dus die stageplek krijg bij de luchtmacht
bij TNT Fashion, doen vooral in schoenen en kleren, grote magazijn, vrachtwagens lossen die tot de nok toe vol zitten met dozen van 23 kilo![]()
en vervolgens die dozen uitpakken en in stellingen gooien
't is breinloos werk, iedere domme doos kan het, maar het is beter dan ww (nog maar net)
ik ook.. moet nog 20 huisjes in de hens zettenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef jpjedi het volgende:
Zo weer even thuis achter de pc.
Deze week 64 uur brandweer naast mijn gewone werk. Kom amper aan BF2 toe zeg de laatste tijd..
Moet die gamepc terugverdienen![]()
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:30 schreef -Raffie- het volgende:
Ik kan ook nietik ben dus ook voor een andere keer
u leest het 3 al...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
Alsof de duvel ermee speelt .. dan kan ik ook niet!!!![]()
speel dan ook alleen als je echt! tijd over hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef JK het volgende:
Ik ga denk ik maar eens wat minder BF2 spelen.... dan heb ik wat meer tijd over voor andere dingen, m'n vriendin heeft een schijthekel aan het spel want ik geef 'r niet meer zoveel aandacht (vrouwen....) Je had 'r gezicht eens moeten zien toen ik net na het sporten zei dat ik nog even BF2 ging doen om wat puntjes te halen
Volgens keer haal ik mijn speciale duitser uit de kast.. die heeft ook een zesde zintuig om die tv guided te besturenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef JK het volgende:
Mooie exploit trouwensKan je mooi veel punten mee halen..... iemand het al gelukt ?
Ook dat soort dingen maken het spel minder leuk.
Of wat te denken van vanavond Dragon Valley met daboyz in die cobra... daar is niet tegen op te vliegen, zelfs Domo werd in de pan gehakt... weet niet of Calabriakiller nog meespeelde maar weet zeker dat ie ook moeite met die jongens zou hebben. Het is jammer dat ze geen servers hebben die kijken naar je punten aantal en skills zodat het een beetje een eerlijke wedstrijd wordt
ik zat er al op te wachten tot deze post kwamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef l-spy24 het volgende:
joe... Okay. Ik heb vd week al met een van jullie oppersmurfen hierover gesproken en ik zal het dus ook hier ff in de groep gooien.
Wat vinden jullie ervan als ik weer eens meedraai op jullie server (als die er dan nog is)
Ben een tijdje weggeweest,bewust,maar rondzwerven is op een bepaalt moment ook saai, dus dacht ik " kom laten we weer eens teruggaan naar het begin nl: BOF."
Tis een nieuw jaar,we zijn allemaal intussen aardig gevorderd t.a.v. de ranking en spel,en lijkt me het dus leuk om weer eens met jullie mee te draaien. Bedoel dat jullie gek zijn weet ik intussen ook wel. En ik ben het eigenlijk ook. Bedoel ik mis dat pak zure melk met zijn tours en 2 vingers wel een beetjeen 'sickert'- collega Ajax fan is hier natuurlijk ook in een sterke minderheid tov al die nu in hosana zijnde -omdat v hooijdonk komt-- riiiight- feyenoorders.
Daarnaast is ook weer eens leuk om middels een psychologsche oorlogsvoering - jeweetwel *ding* - vooraf aan de Clanwar ( weten we nog die afzeggingen) ff de tegenpartij weer te zien wegrennen.
![]()
Onthoud je even dat de server waarschijnlijk pas de nacht na de release wordt gepatched ? Als de patch dus om 19:00 uitkomt dan leert de ervaring dat de server pas rond 24:00 of later gepatched wordt. Als jij dan vrolijk om 19:00 patched dan kan je de server niet meer opquote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef RudyCarell het volgende:
Das mooi, dus de server wordt direct gepatched
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef escape_nl het volgende:
ja goeie genade zelfs FJD kan beter vliegen![]()
ik vind het best... zolang er geen problemen ontstaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 06:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zat er al op te wachten tot deze post kwam
en in principe heb ik er niet eens problemen mee
maar aangezien je de vorige keer de boel behoorlijk hebt lopen verstieren zeg ik in eerste instantie toch nee kijken wat derest zegt?
en anders kom je gewoon op de server spelen...
kom maar op met die duitser, geef tenminste een beetje bevrediging als je die krengen ziet ontploffenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:11 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Volgens keer haal ik mijn speciale duitser uit de kast.. die heeft ook een zesde zintuig om die tv guided te besturen
Dit is trouwens een kloon van onze vriend. Kijk maar naar de history van de echte i-spy24 en naar die van deze kloon. Wij willen de echte i-spy24 hier, dus die zonder een hoofdletter ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef l-spy24 het volgende:
joe... Okay. Ik heb vd week al met een van jullie oppersmurfen hierover gesproken en ik zal het dus ook hier ff in de groep gooien.
Wat vinden jullie ervan als ik weer eens meedraai op jullie server (als die er dan nog is)
Ben een tijdje weggeweest,bewust,maar rondzwerven is op een bepaalt moment ook saai, dus dacht ik " kom laten we weer eens teruggaan naar het begin nl: BOF."
Tis een nieuw jaar,we zijn allemaal intussen aardig gevorderd t.a.v. de ranking en spel,en lijkt me het dus leuk om weer eens met jullie mee te draaien. Bedoel dat jullie gek zijn weet ik intussen ook wel. En ik ben het eigenlijk ook. Bedoel ik mis dat pak zure melk met zijn tours en 2 vingers wel een beetjeen 'sickert'- collega Ajax fan is hier natuurlijk ook in een sterke minderheid tov al die nu in hosana zijnde -omdat v hooijdonk komt-- riiiight- feyenoorders.
Daarnaast is ook weer eens leuk om middels een psychologsche oorlogsvoering - jeweetwel *ding* - vooraf aan de Clanwar ( weten we nog die afzeggingen) ff de tegenpartij weer te zien wegrennen.
![]()
Waarschijnlijk teveel bans gehad op teveel onderdelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dit is trouwens een kloon van onze vriend. Kijk maar naar de history van de echte i-spy24 en naar die van deze kloon. Wij willen de echte i-spy24 hier, dus die zonder een hoofdletter ...![]()
ik vraag er zelf wel een aan... Sowiezo wel handig...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Als er hier geen mensen zijn die je kunnen helpen dan leen ik wel even de CC van m'n ma en kan je het daarop aanschaffen.
Alles komt goed
Sickert heeft dat filmpje vast nog wel joh.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef kievit19 het volgende:
godver de godver, vanmorgen schijfcrash gehad
Dat mag ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wist niet dat dat trouwens mocht een cloon aanmaken als je gebanned bent, dan heb je toch niks aan het bannen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef kievit19 het volgende:
ruim 100 gig aan data
en zat er aan te denken om backups te gaan maken :S
In zijn flame topic staat er ook het een en ander over vernoemd...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:14 schreef RudyCarell het volgende:
iemand ook gezien dat het nu niet i-spy 24 is maar l-spy 24... waarom is het nu met een kleine L... is het wel de echte... zijn postgeschiedenis is ook erg kort...
rofl had die i-spy gast ze post ff nagelezen, wat een uber no-life dork krijg er gewoon medelij mij..... laat hem alsjeblieft op de bof serverquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef l-spy24 het volgende:
![]()
Ik dacht meer aan Zatar en stealmate..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn er morgen overdag?
En welke maproulatie?
Zat zelf aan Karkand en mashtuur te denken, Mashtuur 64 dan en Karkand 32.
Andere Ideen?
Denk eerder aan waren zijn "internet vrienden" en zelfs dat gaat voor mij al te ver.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:11 schreef Robo0 het volgende:
alleen al het feit dat hij de dingen wat hij meemaakt op internetpost is gewoon lomp, als die vrienden heeft kan die het aan hun vertellen, maar jullie zijn zo te zijn zijn enigste vrienden![]()
grappig dat dit de topic titel is, ik heb special forces ook maar ff gekocht, dus ik zal weer wat actiever zijn.quote:Het Bof Bf2 Topic: De Verloren zoon keert weder?
ik heb bijna alle gfx op laag/middel staan, werkt nu goed, en als ik er wat aan ga doen kapt ie der weer mee, wedden!?!...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:04 schreef CittaR het volgende:
[..]
grappig dat dit de topic titel is, ik heb special forces ook maar ff gekocht, dus ik zal weer wat actiever zijn.
Heb ik gelijk een probleempje, de graphics, is er niet ergens waar je kan zien hoe hoog je de graphics kan zetten zonder irritant stotteren of van die blokjes overal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zet ff je nick er bij is wat handiger ook al zijn jullie maar met zn 2'n
dan maak ik het als ik het binnen heb meteen over naar Netgamez en hebben we plekjes!
Narf!
Hoe doe je dat ? :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:55 schreef kievit19 het volgende:
ik ben maar zo vrij geweest om nog even mijn tiscali lijn te misbruiken
Waar stel je dat in ? De gegevens van je router ofzo ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef kievit19 het volgende:
gewoon je oude inloggegevens gebruiken
lukt tot nu toch nog prima
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=73074
Google rules![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |