Klopt, het was een echt team! We hadden een taktiek en daarom was het zeer spannend. Iedereen kende ook zijn taken en dingen. Echter hadden wij (C) helaas geen taktiek en de tegenpartij (D) wel en daarom werden we denk ik dik ingemaakt en dan is het spelen een stuk minder leuk!!!!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef jpjedi het volgende:
Geweldig gespeeld!
Teamplay ging super en spanning was om te snijden maar we trokken elke keer aan het langste eindje. Team was gewoon TOP!
Ik wacht op screenshots....![]()
ESCAPE en FJD bedankt voor de organisatie, dit is in mijn ogen een gouden formule voor spanning en sensatie.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zeg 6
Ik zeg 0
Ik zeg INGEBLIKT!!!!!!!![]()
dat zijn er 4quote:
geloof het wel...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:08 schreef BaraCuda het volgende:
Als ik de engelse bf over mijn nederlandse installatie zet bewaard hij dan alle instellingen?
Want ik merkte gister bij de war dat ik elke keer moest zoeken welke basis jullie bedoelde
Tot mijn grote spijt heb ik destijds nederlands geinstalled![]()
Oh dan patch ik hem gewoon opnieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:22 schreef Sickert het volgende:
[..]
geloof het wel...
met de patch kon ik dat toen ook(daarbij kun je namelijk kiezen welke taal je wilt)
daar waren we ook heel blij meequote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:26 schreef Razorback het volgende:
Als speelde ik mee als invaller het was voor mij een top avond
Bla bla blaquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:17 schreef staticdata het volgende:
@diamond jij denkt nu de tactiek van de rubberen robbies te kennen, nou wij hebben een dynamische tactiek hoor. we passen hem telkens aan
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Bla bla bla![]()
Mochten jullie iemand nodig hebben tegen D dan bied ik mij weer aan... *revenche neigingen*
![]()
nee maar sickert gaat Jedi wel afmakenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hebben jullie sickert en jedi niet afgemaakt?
Jammer mannen!
Sorry, geen tijd. moet eerst de postbode tot schroot verwerken in de war. heb het nu eenmaal beloofdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee maar sickert gaat Jedi wel afmaken
de postbode tot schroot verwerken whaha jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd. moet eerst de postbode tot schroot verwerken in de war. heb het nu eenmaal beloofd.
misschien dat ik dan nog tijd voor jou overhoud. :p
Of jij wordt gewoon vervangen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zullen zien! Al ga ik er vanuit dat ik gewoon ga winnen. En de Pr0nSquad weer een feestje kan vieren!
Ik heb trouwens nog een paar mooie taktieken bedacht die ik de komende tijd even uit ga werken.
Echter als de RR tegen de PS moeten spelen volgens het schema (3 feb), dan ben ik er niet. Ik ga dan uiteten.
Die battle moeten we dus op een andere datum spelen.
3 feb kan ik ook niet....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zullen zien! Al ga ik er vanuit dat ik gewoon ga winnen. En de Pr0nSquad weer een feestje kan vieren!
Ik heb trouwens nog een paar mooie taktieken bedacht die ik de komende tijd even uit ga werken.
Echter als de RR tegen de PS moeten spelen volgens het schema (3 feb), dan ben ik er niet. Ik ga dan uiteten.
Die battle moeten we dus op een andere datum spelen.
hehe, dan denk ik niet dat je veel zal gamenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef JumperJack het volgende:
3 feb kan ik waarschijnlijk wel. midden in de herkansingen, maar mn gips is er dan net een paar uurtjes af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu al wel zeggen dat de winnaar van C tegen D Sickert is![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik heb de scores van C tegen D erin gezet. Alleen die screen van dat potje op Sharqi dat maar een paar minuut of 1/2 duurde heb ik niet. Dat was toen omdat Rudy gedisconnect was volgens mij. Heeft iemand die toevallig wel? Anders vul ik daar gewoon bij iedereen 0 in. Dat maakt toch niet veel uit, want het potje was zo kort dat er toch nauwelijks punten zijn gehaald
Verder heb ik de screens van A en B nog nodig...want je weet het, anders telt de uitslag niet
Mailen naar:duh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu al wel zeggen dat de winnaar van C tegen D Sickert is![]()
niet helemaal verdient want als commander is dat erg makkelijk
maar tochik was ZIEK bezig
Narf!
Das indd wel een idee ja...ik zal wel ff een versie van beide doen. Kunnen we ook eventueel later kiezenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies. De commander zal dan altijd winnen, aangezien die het gemiddelde maal 2 krijgt en dat is bijna altijd beter.
Misschien moet je alleen naar de kills en teamwork punten kijken. Dus kills*2+teamwork score. Komt erop neer dat je dan dus de score van de commanders zelf moet berekenen ipv die van de screenshots te pakken.
Hoe denkt de rest hierover?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even net naar de scores van sickert gekeken en hij heeft vanwege het spelen als commander 190 punten meer gepakt. Dat is een redelijk groot verschil. Dat geeft maar weer eens aan wat voor een goed team de Pr0nSquad is.
fijn vooruitzichtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef kievit19 het volgende:
[..]
hehe, dan denk ik niet dat je veel zal gamen
ik had het toen ook , mijn arm was toen echt mega zwak
ik was 2 maal nummer 1 bij ons, 1x zelfde aantal punten als commander maar met meer kills dus goud voor mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies. De commander zal dan altijd winnen, aangezien die het gemiddelde maal 2 krijgt en dat is bijna altijd beter.
Misschien moet je alleen naar de kills en teamwork punten kijken. Dus kills*2+teamwork score. Komt erop neer dat je dan dus de score van de commanders zelf moet berekenen ipv die van de screenshots te pakken.
Edit: Als de screens er van de andere waren geweest dan was het zeker Spar geweest die bovenaan had gestaan. Ik denk dat Spar en Dries 2 van de weinige zullen zijn die een commander voor kunnen blijven op punten binnen deze wars. Time will tell.
Sorry, maar dat was ik meestalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Edit: Als de screens er van de andere waren geweest dan was het zeker Spar geweest die bovenaan had gestaan.
hij is lekker bezigquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Sickert het volgende:
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
Ja dat wou ik nog vragen, ik ken hem ook niet...quote:Op zondag 22 januari 2006 03:19 schreef Sickert het volgende:
Wie is in godsnaam
[bof] -=j@ck@ass=-
kan deze persoon zich identificeren? anders krijgt ie volgende keer een ban als ik m zie...
domo kent m ook niet
ik ban m nu wel... 3 mensen kennen m niet als ie klachten heeft hoor ik t wel...quote:Op zondag 22 januari 2006 03:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dat wou ik nog vragen, ik ken hem ook niet...*ruikt ban*
ja 60 uurquote:Op zondag 22 januari 2006 01:12 schreef -Dries- het volgende:
Heb je die gekregen door gewoon zo lang mogelijk achter die vaste RPG te gaan staan?
Ik ben er ook geen voorstander van en daarnaast lijkt het met onmogelijk om te halen. We bljven gewoon op 32 en als er geld over is dan zet ik dat weg voor nog een nieuwe periode.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef domolanglekker het volgende:
64 player is flink kut.. brengt ook een hoop extra admin werk met zich mee om de high pingers eraf te mieteren :/ en geloof me als ik zeg dat je op een 32 player veel relaxder aan je punten komt.. op een 64 player map is t of teamplay en gezellig knallen of een bende n00bs in je team en een kut pot
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef kievit19 het volgende:
http://home.planet.nl/~kievi506/duits.mp3
Supervet![]()
Carnaval bij JPquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef jpjedi het volgende:
JAaaaa
Voor de ingewijden onder ons: FTD nr: 14820![]()
Fijn dat dat eindelijk geregeld isquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:37 schreef escape_nl het volgende:
Vanaf vanavond hebben we een ander RCON password, dus alle admins graag even melden via xfire vanaf 19.00 uur bij mij.
We kunnen vanaf vanavond gebruik maken van BF2RA
Is het nog wat geworden ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef kievit19 het volgende:
Ik heb misschien weer werk
morgen op gesprekom 3 uur
Heb je er nog steeds last van ? Ik kan morgenavond pas weer gamen denk ik en dan zal ik s avonds vast wel weer laggen. Hopelijk kan ik dan met dat VisualRoute achterhalen waar de lag zit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef jpjedi het volgende:
Nog steeds heb ik een fucking ping van 180 in NL. Casema zegt nu dat het een wijkprobleem is. Nu maar hopen dat het voor morgenavond opgelost is anders loop ik 0,18 seconde achter op de rest en dat kan net teveel zijn..![]()
Thnxquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:31 schreef kievit19 het volgende:
ik zal van het weekend ook even overmaken als dat ok is ,
Eindelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:45 schreef jpjedi het volgende:
ideaal dat msn 8.0. Kan ik eindelijk iedereen een door mij verzonnen naam toekennen ipv die eindeloze shitzinnen met onzin.
Sickert & Frankquote:Ik heb al namen voor Sickert en Frank..![]()
Op 12 Februari om 24:00 gaat de stekker uit de server als we geen volgende periode op kunnen brengen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:11 schreef Droopie het volgende:
Moguh, wanneer gaat de nieuwe server periode weer in. dan doe ik wel weer gezellig mee.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef kievit19 het volgende:
hadden we een meiske uit amerika in de chat , BAM! kick nuts, "thats the way we say hello in the Nethelands"
Balen zegquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:50 schreef Sickert het volgende:
P0rnsquad has done it!
sterkste squad op papier verslagen
met 6-0
quote:Op zondag 22 januari 2006 09:55 schreef escape_nl het volgende:
ja 60 uur
quote:Op zondag 22 januari 2006 03:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ja avondje Karkand was zeker leuk! Had een ronde toen zat ik aan de 101, te voet nog wel. Maar toen deed Dries nog niet mee'
*zucht*quote:Op zondag 22 januari 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
EindelijkIk heb zojuist een link gekregen de huisgenote van m'n vriendin maar ik had er nog geen zin in ivm nog meer nutteloze dingen.
Lol, hij kan weer achter de dames aan!quote:Op zondag 22 januari 2006 12:09 schreef kievit19 het volgende:
men
vannacht ben ik voor de grap weer eens op stap gweest
meteen hoop gezeik met de mannetjes in blauwe pakkies
lache man
Gister zat me pc echt te kuttenquote:Op zondag 22 januari 2006 12:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Lol, hij kan weer achter de dames aan!![]()
![]()
Ik heb ook mijn ervaringen met hem gepost daar. Nu begint het zo langzamerhand heel fok op te vallen. dat er "soms" iets niet helemaal klopt met zijn beweringen... Leuk topic, ik volg het op de voet!quote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Sickert het volgende:
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn ervaringen met hem gepost daar. Nu begint het zo langzamerhand heel fok op te vallen. dat er "soms" iets niet helemaal klopt met zijn beweringen... Leuk topic, ik volg het op de voet!![]()
Ik heb geen ideequote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef Droopie het volgende:
2 vragen?
Wordt dit straks ook gespeeld op de BF2 server?
Gister maar niet op de BOF server gespeeld. Karkand zuigt.. doe mij maar Fushe Pass, Dalian Plant, Gulf of Oman en Wake Island.... dus gister maar op een Deense 16 player map server wat gespeeld. Er moet toch minimaal een transport helikopter in het spel zitten, dus ok, Mashtuur city ook beter dan Karkand. Misschien ook wel dat de poepbruine kleur van de level me niet aanspreekt.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:14 schreef Droopie het volgende:
VERDER vroeg ik me af of er mensen zijn die de sniper veel gebruiken.
Na het zien van film Jarhead ben ik opeens helemaal into de sniper.
Maar dat hebben sommige nieuwe Boffers al gemerkt de laatste paar dagen gheghe.
ban is al weer weg..quote:Op zondag 22 januari 2006 11:48 schreef -Dries- het volgende:
[bof] -=j@ck@ass=- = http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?showuser=111
Damn daar wil ik ook heen, ff over 020 heenlopenquote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
a.s. dinsdag kaarten Feyenoord - Ajax halen. Frank gaat ook meeWe gaan ze pakken die Amsterdammers
quote:Op zondag 22 januari 2006 13:28 schreef UnleashMitch het volgende:
a.s. dinsdag kaarten Feyenoord - Ajax halen. Frank gaat ook meeWe gaan ze pakken die Amsterdammers
Wie staat er ook alweer achter Groningen en Utrecht...quote:Op zondag 22 januari 2006 14:58 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
je bedoelt die verrassingsuitslag in De Kuip van 1-2 en het trauma voor de feye..-aanhang na afloop en het gegeven dat AFC Ajax al jaren De Kuip dik owned!
![]()
Geniet er nog maar van!quote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou je hebt je zegje gedaan, kun je nu weer optiefen.
11 punten voor
Jij ook graagquote:Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nou je hebt je zegje gedaan, kun je nu weer optiefen.
11 punten voor
ik wil ajax kijken dus dan ben ik ff weg..quote:Op zondag 22 januari 2006 17:28 schreef Droopie het volgende:
Gaan we vanavond massaal met zijn allen tegen de rest.
Met Teamspeak etc.. lijkt me gezellig.
Avondje zonder talpa
Bij ons in de plaatstelijke krant wordt Pierre flink afgebrand en letterlijk: "lastige flikker"quote:Op zondag 22 januari 2006 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Zo, ik is terugHeerlijk genieten daar. Dik 5 sterren hotel grotendeels betaald door UPC, hele dag op de piste gestaan, s avond het zwembad in daarna in een warm zoutwaterbad om vervolgens door te gaan naar het stoombad om te eindigen in de sauna
Heb me prima vermaakt
Wie heeft er trouwens het AD nog gelezen van gister ? Pierre haalde snoeihard uit naar NAC
Merk ik ook, je bent vaak medaille-kanshebberquote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ik ga stukken beter de laatste tijd met BF. Voordat de indeling van de BoF wars er waren was me gemiddelde score per uur 90, nu 103![]()
![]()
Je weet hoe ik over Carnaval denkquote:Op zondag 22 januari 2006 18:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Jij ook graag![]()
Het grote kots jij ook op Carnaval? topic #1
Ik kost wel; met carnaval..
Ik ,als Brabo, vind Carnaval ook 3x niks. Beetje als een gare lamlul in een raar pakje lopen alleen omdat dat zo hoort ofzo....quote:Op zondag 22 januari 2006 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Carnaval denk
mail m naar Suikermais (Di3ki3)quote:Op zondag 22 januari 2006 21:09 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Hier is die Excel-sheet met scores. Die van C-D is wel volledig, A-B verre van...
Maar ja, het is beter dan niets
Edit: kut...ik kan hem niet uploaden op putfile zie ik omdat dat bestandstype niet is toegestaan bij zo'n gratis account.Iemand een idee waar ik hem wel kwijt kan?
ik heb maar 2 uurtjes gespeeld dit weekendquote:Op zondag 22 januari 2006 22:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het hele weekend niet gespeeld
Na de war van vrijdag kon ik het niet opbrengen om online te gaan spelen, had even geen zin.
Morgenavond maar weer even kijken.
helaas kan ik het filmpje niet bekijkenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:22 schreef jpjedi het volgende:
hoe inventief kun je zijn:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8727
die taktiek met die volle apc werkt 9/10 keer omdat t hele MEC team vooraan spawned en hun tank gelijk naar voren rijdtquote:Op maandag 23 januari 2006 00:28 schreef -Raffie- het volgende:
ging zeker lekkerrondje was wel snel afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |