quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef jpjedi het volgende:
JAaaaa
Voor de ingewijden onder ons: FTD nr: 14820![]()
ik kan me niet registreren voor dat ftd :Squote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef jpjedi het volgende:
JAaaaa
Voor de ingewijden onder ons: FTD nr: 14820![]()
klopt er is een ledenstop voorlopig..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:09 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik kan me niet registreren voor dat ftd :S
ik had een acountje maar die leeft niet meer ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
klopt er is een ledenstop voorlopig..
Geloof dat je tegenwoordig na een maand inaktief eruit geflikkerd wordt. Heb zelfs gehoord dat je ook moet gaan posten en niet alleen downen maar in hoeverre dat dat een gerucht blijft weet ik niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:03 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik had een acountje maar die leeft niet meer ofzo
dan beschouw ik em ook niet als BoF-erquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
maximus was/is ook online, hij heeft er alleen geen BoF voor staan.![]()
Klote voor, maar ik zou zeggen check je bankrekening, nog ff en je kunt een nieuw board kopenquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor degene die mij mn wintersport vakantie niet gunden en een vloek hebben uitgesproken; dat heeft gewerkt.
Vanmorgen vertrokken om 11 uur. Toen had ons vliegtuig vertraging, daardoor miste we onze aansluiting op Frankfurt waardoor we van 5 tot 9 moesten wachten op de volgende vlucht. Eenmaal aangekomen in Innsbruck blijkt dat onze bagage niet is meegekomen. Op dit moment mis ik mn normale koffer en nog belangrijker: mn snowboard![]()
Maar goed, morgen even relaxen. Ze schijnen hier een zoutwater zwembad te hebben waarin je kan drijven. Als je dan achterover gaat liggen en je oren onder water doet hoor je allemaal sounds of the oceanFlipper, Willy en meer van dat soort zeebanket.
Ze moeten ook altijd die arme studenten hebben.. (was wel goedkoop vliegen zeker?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Voor degene die mij mn wintersport vakantie niet gunden en een vloek hebben uitgesproken; dat heeft gewerkt.
Vanmorgen vertrokken om 11 uur. Toen had ons vliegtuig vertraging, daardoor miste we onze aansluiting op Frankfurt waardoor we van 5 tot 9 moesten wachten op de volgende vlucht. Eenmaal aangekomen in Innsbruck blijkt dat onze bagage niet is meegekomen. Op dit moment mis ik mn normale koffer en nog belangrijker: mn snowboard![]()
Maar goed, morgen even relaxen. Ze schijnen hier een zoutwater zwembad te hebben waarin je kan drijven. Als je dan achterover gaat liggen en je oren onder water doet hoor je allemaal sounds of the oceanFlipper, Willy en meer van dat soort zeebanket.
Vertel mij wat, toen ik weer naar huis ging in de kerstvakantie was ik bij 1 vlucht gewoon 2 koffers kwijt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:14 schreef UnleashMitch het volgende:
Eenmaal aangekomen in Innsbruck blijkt dat onze bagage niet is meegekomen. Op dit moment mis ik mn normale koffer en nog belangrijker: mn snowboard![]()
dan kan ik denk ik wel de hele tijd blijvenquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik geloof dat wij al om 19:00 moeten beginnen en dan is het ongeveer een 1,5 uur. Dus tot uiterlijk 20:30 zijn wij (Pr0nSquad) bezig.
woohoo, ik zit bij de rubberen robbiesquote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef Incolumis het volgende:
Team B: De Rubberen Robbies
Squad B - JPJedi
Squad B - Incolumis
Squad B - Spar
Squad B - Egamer1
Squad B - JumperJack
Squad B - Punishers-sd
[afbeelding]
Net zoals de fruitmand voor mn vriendin zeker, ik zit nog steeds dagenlang op de deurmat te wachtenquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:07 schreef jpjedi het volgende:
Ze moeten ook altijd die arme studenten hebben.. (was wel goedkoop vliegen zeker?)
We zijn ondertussen al geld aan het inzamelen voor je nieuwe snowboard zoals we besproken hebben.![]()
Zonder gekheid: Dat is wel heel zuur ja,. De nachtmerrie van iedere reiziger.![]()
Hoe duur?? Dan weet ik dat mocht iemand nog een laptop zoekenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:49 schreef RudyCarell het volgende:
He als ik in mei me nieuwe comp heb, dan heb ik een laptop over dus... Promedion D410V, P4 2.6, 768 MB, 128MB ATI 9600 Pro, 30 GB HD... Dus als er dan iemand interesse heeft... hoor ik het wel!
Ik weet nog niet, het duurt ook nog wel ff natuurlijk, ik weet niet wat een redelijke prijs is. Wel belangrijk het is GEEN glossy scherm... native resolutie is 1400x1050... ik kom er ooit nog wel op terug, maar ik dacht ik post het even 4 maanden van tevorenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hoe duur?? Dan weet ik dat mocht iemand nog een laptop zoeken
zonder jou is het altijd leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Succes iig met de BoF Wars, maak er wat leuks van
Lol, hij zit er altijd als een van de eersten op, nu ook weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:03 schreef RudyCarell het volgende:
srg opie, die gast woont volgens mij op onze server... is die eigenlijk lid? hij is vaker online dan ons...
Hou jij je grote bek es ff tegen onze regelnicht Ferdi pestventje!quote:
hey hey ! ok ferdi is cool maar het blijft een feyenoorder netzoals jij stuk tuig!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hou jij je grote bek es ff tegen onze regelnicht Ferdi pestventje!
Ik ben nog geen 5 seconden online en meteen springt mn MSN scherm open, je mist me welquote:
.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 5 seconden online en meteen springt mn MSN scherm open, je mist me wel![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Haha valt die Keven hier ff door de mand!
Auw...quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:52 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 5 seconden online en meteen springt mn MSN scherm open, je mist me wel![]()
Ik was er gister en eergister lieve schat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:57 schreef Sickert het volgende:
[..]
![]()
wat weet jij er nou van! jij bent nognooit gesmurft door grote smurf![]()
trouwens wanneer betreed jij weer eens het slagveld
jij blijft wel in het vleesch hequote:Op woensdag 18 januari 2006 18:09 schreef kievit19 het volgende:
ik heb misschien weer werk
morgen op gesprekom 3 uur
kip snijdenachja , beter als niks
ach boeit jou dat als het werk bevalt hoef je daar geen last van te hebbenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef kievit19 het volgende:
achja, ik had eigenlijk ook liever iets anders,
maja dit is de kip of slagers cao en dat verdient behoorlijk lekker
kan ik tenminste een keer een zak met geld sparen
enige nadeel is wel dat er een tante van mijn ex werkt :S
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sickert probeert dames te verleiden in het FOK! Fotoboek![]()
Voor het geval dat iemand hier de game nog niet heeftquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[TK] Battlefield 2 + Battlefield Special Forces (PC)
We moeten ff eens wat gaan posten in onze squad-thread op t BoF-forum voor as vrijdag ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Voor het geval dat iemand hier de game nog niet heeft
Helaas missen we nog 2 squad membersquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:30 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
We moeten ff eens wat gaan posten in onze squad-thread op t BoF-forum voor as vrijdag ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |