graag reserve voor mij of bij de andere squad... met een beetje mazzel kan ik vrijdag mn pc'tje bij diekmans ophalen dus dan kan ik niet mee gamenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:56 schreef RudyCarell het volgende:
Ik wil stiekum toch ook wel meedoen (reserve is ook goed), ik lijk nu net iemand die niet mee op schoolreisje gaat![]()
D8 't niet........quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:52 schreef Sickert het volgende:
[..]
met een beetje mazzel kan ik vrijdag mn pc'tje bij diekmans ophalen
ey gasten, jullie hebben er toch wel aan gedacht dat ik nog ff niet kan spelen [gebroken pols enzo...].quote:Op maandag 16 januari 2006 16:24 schreef Incolumis het volgende:
Team B: De Rubberen Robbies
Squad B - JPJedi
Squad B - Incolumis
Squad B - Spar
Squad B - Egamer1
Squad B - JumperJack
Squad B - Punishers-sd
[afbeelding]
spam spam spam...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:27 schreef jpjedi het volgende:
Leest allen!!!
http://www.dr-clan.nl/forum/index.php?act=ST&f=3&t=140&st=0
Bulkmail is ook onderweg.
Geef gul![]()
edit: volgens mij heb ik het bulkmail scherm drie keer ververst en dus ook drie ker verzonden..![]()
niet lullen: LAPPEN!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef Suikermais het volgende:
4 keer dus.......
ja lappen! LAPPEN LAPPEN JAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
niet lullen: LAPPEN!!
Stelletje uitkaaiers![]()
blablablablablablablaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
blablablablablablablaquote:
effe winaspi drivers vinden bij googlequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef jpjedi het volgende:
OWJA
Ik heb shit met mijn NEC brander...Alle anderen (USB) doen het maar die fucking NEC..
In apparaatbeheer alles oke en hij staat op DMA maar geeneen brandprogje ziet hem! Kan wel gewoon een schijfje lezen maar verder niks.![]()
Die fix voor de X2 roepen ze al vanaf Juli over en nog niks na 2 patches..![]()
allang onderweg manquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Danke en alle anderen die mij feliciterenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef Sickert het volgende:
of het is al gepost (en aangezien ik te lui ben om terug te zoeken) ik zag dit dus tussen de jarige staan in het fotoboek
naam: Wouter Schuckman
geslacht: Man
geb. datum: 1989-01-17
RAZORBACK IS JARUUUUUUUUUUUUG![]()
ZOENUUUH ZOENUUUH!
ik zag het staan en dacht meteen van hey! die gaan we eens in het zonnetje zettenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef Razorback het volgende:
[..]
Danke en alle anderen die mij feliciteren![]()
Noooit geweten dat het ergens te staan komt als je jarig bent
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ware soldaat wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
Gefeliciteerd en dat je een ware soldaat mag worden!!![]()
Het heeft me minstens 5 minuten geduurt om mijn eigen naam te vinden maar met een beetje hulp van de zoekfunctie van firefox kom je verquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zag het staan en dacht meteen van hey! die gaan we eens in het zonnetje zetten![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:44 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds creatieferquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:05 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is er een jarig hoera hoera, er is er een jarig dat is Razorback
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
64 player is flink kut.. brengt ook een hoop extra admin werk met zich mee om de high pingers eraf te mieteren :/ en geloof me als ik zeg dat je op een 32 player veel relaxder aan je punten komt.. op een 64 player map is t of teamplay en gezellig knallen of een bende n00bs in je team en een kut potquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:41 schreef VeerMans het volgende:
Als de donaties nou flink zijn kunnen we dan geen 64 player server huren?
Ik trakteer geld voor de serverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:25 schreef -Dries- het volgende:
Ja, ga je nog trakteren of hoe zit dat, Razorback?![]()
Me moeder keek me raar aan toen ze naar binnen kwam lopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef kievit19 het volgende:
http://home.planet.nl/~kievi506/duits.mp3
Supervet![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Razorback het volgende:
[..]
Me moeder keek me raar aan toen ze naar binnen kwam lopen
lijkt me zekers vet, heb hl2 nog wel ergens liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:http://www.1944game.com lijkt mij best een kicken game!
eye-candyquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Incolumis het volgende:
mwah gewoon een kopie van CoD imo, maar dan ietsje meer eyecandy :/
Bij CoD lopen er geen 250000 mannetjes door het veld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Incolumis het volgende:
mwah gewoon een kopie van CoD imo, maar dan ietsje meer eyecandy :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |