abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:11:05 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34309033
Ja hoor, het komt er weer aan. Op de radio carnavalskrakers (Boem is Ho, Tuut Tuut, dat zij mijn tante Jo ) en op straat zie ik van die karren die testritten maken. Potsierlijke praalwagens. En dan dat Alaaaaaaaaaaaaf, Alaaaaaaaaaaaaf, lekker zuipen en vreemdgaan. Daar hebben nuchere Hollanders geen 1 weekend voor nodig, dat doen ze gewoon het hele jaar door.

Hypocriet kutfeest

[ Bericht 1% gewijzigd door SunChaser op 21-01-2006 14:17:40 ]
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:13:58 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_34309112
Je begrijpt waarschijnlijk helemaal niets van carnaval en bent boven de rivieren opgegroeit.

Dat is heel jammer voor je, helaas niets aan te doen.

Alaaaf? Boem is Ho? Dat zijn dingen waar een echte Oeteldonker nooit van gehoord heeft hoor!
The End Times are wild
pi_34309136
* wegvlugt
pi_34309140
Ik denk dat ik als vrouwtje theelepel verkleed zal gaan.
pi_34309204
wij hebben dan een zuipkar dus nee ik kots niet op carnaval maar ik kots door carnaval
  Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:17:17 #6
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34309212
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef LXIV het volgende:
Alaaaf? Boem is Ho? Dat zijn dingen waar een echte Oeteldonker nooit van gehoord heeft hoor!
Ook Alaaf en Boem is Ho hoor je in Den Bosch. Maar definieer eens een Echte Oeteldonker?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:17:58 #7
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_34309233
ohja, dat komt ook weer. Tyfus carnaval
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_34309237
Ik heb nog nooit van Boem is Ho gehoord.
pi_34309303
Ik heb er nu al zin in.
Elke ochtend/nacht na het stappen. TV brabant opzetten en genieten.
Kijken naar het carnaval in diverse Brabse steden.
Kijken naar het 'TON'praten
Jolijt!
pi_34309304
Ik heb geen idee waar TS zich druk om maakt. Blijf lekker stinken boven de rivieren, kom vooral niet langs en feest het hele jaar maar als een Hollander
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:20:50 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_34309331
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:17 schreef SunChaser het volgende:
Ook Alaaf en Boem is Ho hoor je in Den Bosch. Maar definieer eens een Echte Oeteldonker?
Ik heb zelfs weleens "Er staat een paard in de gang" gehoord in Den Bosch. Maar gelukkig zijn er nog genoeg kroegen te vinden waar de echte Bossche carnavalsmuziek te vinden is.

Wat is een echte Oeteldonker? Een definitie kan ik niet 123 geven. In ieder geval iemand die iedere carnaval in Oeteldonk te vinden is en goed meefeest!
The End Times are wild
  Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:20:55 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34309335
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef vrouwtje het volgende:
Ik heb nog nooit van Boem is Ho gehoord.

Bekijk Boem is Ho

Of Beluister het.
pi_34309358
Ach als mensen benenden de rivieren zich graag willen verkleden en een paar dagen achter elkaar willen gaan zuipen, laat ze. En als je er zo aan stoort, kom dan niet ten tijde van carnaval in Noord-Brabant&Limburg. Is maar een ideetje
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
  Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:23:00 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34309401
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Ach als mensen benenden de rivieren zich graag willen verkleden en een paar dagen achter elkaar willen gaan zuipen, laat ze.
Het erge is dat HEEL Brabant en Limburg is ontregelt, al een maand VOOR Carnaval. Ik moet voor mn werk wel eens in Brabant zijn, en die achterbakse gluiperts zijn zes weken, wat zeg ik, 8 weken niet aanspreekbaar.
pi_34309403
Brabantse nachten zijn lang.
Lalalalalala.
Polonaise.
Lekker ongegeneerd in andermas tieten knijpen ow wacht dat doet ik niet
  Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:23:45 #16
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34309430
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef vrouwtje het volgende:

Lekker ongegeneerd in andermas tieten knijpen ow wacht dat doet ik niet
Of gewoon een dronken slet neuken in de wc.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:24:25 #17
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34309458
Idd zielig gedoe

Nog steeds hebben de mensen daar zelf niet door hoe erg ze voor lul lopen...
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_34309550
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Of gewoon een dronken slet neuken in de wc.
Dit is voor vele computernerds de kans
om te neuken.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:28:12 #19
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34309572
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef vrouwtje het volgende:

[..]

Dit is voor vele computernerds de kans
om te neuken.
Of voor lelijke oude wijven, dat ze weer eens een beurt krijgen

Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:29:31 #21
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34309607
Het enige positieve aan Carnaval zijn de Dansmariekes

pi_34309642
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef SunChaser het volgende:

[afbeelding]
En juist die, samen met de fanfare en samen met de delegatie prinsen,
mogen ze door de plee spoelen.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:36:05 #23
116662 CrazyTaxi
Vóór ambivalentie
pi_34309818
Over de herkomst van het woord 'carnaval' en het ontstaan van de festiviteiten is er eigenlijk niets met zekerheid geweten. De katholieken zeggen dat het afkomstig is van het woord 'carnelevarium', wat 'het wegnemen van het vlees' betekent. Dus de start van de Vastenperiode. Je kan het ook verklaren door de Griekse feesten ter ere van Dionysus, de god van de wijn. De Romeinen hadden dan hun feest ter ere van Bacchus, waar drank en seks de hoofdingrediënten vormden.

Wat is er nou niet leuk aan carnaval?
Je kunt geen identiteit vormen op basis van iets wat je niét bent, dat is puur nihilisme.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:37:37 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34309875
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef CrazyTaxi het volgende:
Wat is er nou niet leuk aan carnaval?
Dit bijvoorbeeld:

pi_34309892
ah. ca:rnaval

Die muur om brabant mag er nu echt wel eens komen
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:40:13 #26
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_34309976
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Zeurberus het volgende:

Graag zelfs!

Blaas die Moerdijkbruggen maar op!!

Wij Brabanders kunnen onszelf uitstekend redden! Ik denk dat het alleen maar gezellig wordt zonder die jankerds van boven de rivieren erbij!

Maar ook niet meer onze belastingcenten aftroggelen dan he? Wij gaan jullie uitkeringen dan ook niet meer betalen!
The End Times are wild
pi_34310030
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Zeurberus het volgende:

elk jaar komen er weer bussen met hollanders om de sfeer te verzieken, dus van mij mogen ze wegblijven
Lelijke @@p!
Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:42:42 #28
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34310075
Zie ik hier Heatwave op de foto?

pi_34310081
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Graag zelfs!

Blaas die Moerdijkbruggen maar op!!

Wij Brabanders kunnen onszelf uitstekend redden! Ik denk dat het alleen maar gezellig wordt zonder die jankerds van boven de rivieren erbij!

Maar ook niet meer onze belastingcenten aftroggelen dan he? Wij gaan jullie uitkeringen dan ook niet meer betalen!
1-0
pi_34310128
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

elk jaar komen er weer bussen met hollanders om de sfeer te verzieken, dus van mij mogen ze wegblijven
Die offeren zich gewoon graag op voor het grotere doel.
  Redactie Frontpage zaterdag 21 januari 2006 @ 14:45:42 #31
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34310176
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Die offeren zich gewoon graag op voor het grotere doel.
Idd En brengen geld mee, dat wordt geinvesteerd in Brabants Horeca. Daar zijn we zeker wel goed voor he?
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:47:04 #32
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_34310228
carnaval, boeren die neuken en zuipen..
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
pi_34310236
Wie gaat mij overtuigen dat ca:rnaval echt iets is.

Ik wil een goed betoog met concrete voorbeelden en salespitch die zo goed is dat ik na het lezen van die post gelijk wil afreizen om het zelf mee te maken.

Let wel , vele brabanders zijn u voor gegaan zonder enig succes.
pi_34310591
Als dat betoog er komt reis ik met je mee
| Beware of the magon named Charles |De Eukaryoto Animalia Chordata Vertebrata Mammalia Primates Hominidae Homo Sapien|
pi_34310638
Ik kots niet, heb wel een tering hekel aan carnaval
pi_34310674
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Als dat betoog er komt reis ik met je mee
Ik ga niet reizen omdat er een betoog is. Het moet een overtuigend betoog zijn die mij kan overhalen om al mijn principes opzij te zetten.

Mocht dat lukken dan heb ik je graag als reisgenoot
pi_34310714
Carnaval: meisjes in korte rokjes die het koud hebben.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:04:06 #38
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34310841
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef SunChaser het volgende:

[afbeelding]
als ik iets een genante vertoning vind, is het wel een optreden van majorettes...
mijn kinderen mogen daar ook niet op zolang ik leef
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34310882
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef Zeurberus het volgende:

[..]

Ik ga niet reizen omdat er een betoog is. Het moet een overtuigend betoog zijn die mij kan overhalen om al mijn principes opzij te zetten.

Mocht dat lukken dan heb ik je graag als reisgenoot
Ik bedoel dan ook een betoog met jou eerder genoemde voorwaarden. Woon nu al zo'n 2 1/2 jaar samen met een Brabantse huisgenoot, Ultra brabands, met vlag en al. Daaarnaast heb ik nu al een tijdje een vriendin uit Breda. Maar ook ik heb nog nooit een zinnig argument gehoord waarom ik zou meegaan. Denk dat ik het carnaval gen niet heb als Fries...godzijdank
pi_34310910
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef buzzer het volgende:

[..]

als ik iets een genante vertoning vind, is het wel een optreden van majorettes...
mijn kinderen mogen daar ook niet op zolang ik leef
Als je echt een goede vader bent dan bescherm je ze van het HELE ca:rnaval gebeuren.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:07:52 #41
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_34310970
Mag ik even mijn gal spuien over Brabanders (en andere Huilanders) die denken dat ze carnaval kunnen vieren? Die "er-staat-een-paard-in-de-gang-mentaliteit" komt me al jaren de strot uit. En "Oeteldonk", laat me niet lachen...wat is carnaval in Brabant nou? Een gek petje opzetten, boerekieletje aan en je volledig naar de tyfus zuipen.

Nee, in Limburg is dat helemaal anders: daar is het een verbroederingsfeest, waar jong en oud, arm en rijk bij elkaar komen om te feesten. Natuurlijk gaat dit ook gepaard met gezuip, gehos en dergelijke, maar de insteek is compleet anders. Laat me dit nog beter uitleggen.

De enige die zo gek wil zijn om in Brabant een prins te zijn, is vrijwel altijd een Johan-Vleminx-achtige vrijgezel van 50, de dorpsgek die al weken van tevoren een Ter-Land-Ter-Zee-En-In-De-Lucht mobiel heeft gezaagd op zijn werk: de sociale werkplaats. Hier in Limburg is het een eer om gekozen te worden als prins, zelfs getrouwde managers met een ijzeren reputatie slaan zoiets niet af.

Bovendien, ik hoorde een Brabander het laatst weer zeggen: "ik heb zin in het carnaval, flink zuipen en muziek van de Deurzakkers". Als de Deurzakkers het niveau aangeven van het Brabantse carnaval, dan zegt dat mijns inziens al genoeg. Andre van Duin als carnavalsartiest? Laat me niet lachen, dat is pas echt triest. Het verbaast me dan ook niets dat triangeljosti Adje de nieuwe artiest van Brabant gaat worden, na Arie Ribbens ( ) en Vader Abraham ( ).

Carnaval is CULTUUR: een stukje verbondenheid van de verschillende lagen van de bevolking. Met EIGEN muziek (dus niet Andre van Duin die even een carnavals-hitje opdoekt uit de ouwe doos), met EIGEN mensen en EIGEN bier.

Het cultuurloze carnavalsgevier van veel Brabanders en andere Huilanders doet me denken aan de Amerikanen, die als ze in Rome zijn niet in een Italiaans restaurant gaan eten maar meteen naar de McDonald's sprinten.

O ja, Buzzert, dat slotje was echt niet nodig hoor.
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_34310979
Carnaval zuigt ja, gelukkig ben ik vaak op vakantie als het carnaval is.
Bauer's Law: "Whatever CAN go wrong, WILL be resolved in a period of 24 hours."
pi_34310993
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:47 schreef Zeurberus het volgende:
Wie gaat mij overtuigen dat ca:rnaval echt iets is.

Ik wil een goed betoog met concrete voorbeelden en salespitch die zo goed is dat ik na het lezen van die post gelijk wil afreizen om het zelf mee te maken.

Let wel , vele brabanders zijn u voor gegaan zonder enig succes.
ik ga geen betoog formuleren omdat ik juist wil dat hollanders niet komen
Lelijke @@p!
pi_34311051
Als je het niet erg vind ga ik vandaag naar de zitting op het dorp hier
pi_34311066
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:

[..]

ik ga geen betoog formuleren omdat ik juist wil dat hollanders niet komen
Hollanders? en daarmee bedoel je?
pi_34311095
Dirktator komt een aardig eind met zijn rant , maar het is absoluut nog niet voldoende.

Op een goed feestje op een zaterdag kan ik ook al die genoemde ingredienten vinden.
pi_34311153
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:11 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Hollanders? en daarmee bedoel je?
alles boven de sloot. voor het gemak. een paar dorpen in Twente daargelaten waar ze ook nog weten wat fatsoenlijk vieren is.
Lelijke @@p!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:15:29 #48
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34311181
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd zielig gedoe

dat randstadters nou niet zo nuchter zijn dat ze bij het minste geringste afwijking meteen denken aan voor lul lopen...
dat randstadters zich druk maken over carnaval....
en dan worden brabanders en limburgers niet nuchter genoemd?
whehehe....
put
your
clothes
on!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 15:18:39 #49
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_34311273
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over Brabanders (en andere Huilanders) die denken dat ze carnaval kunnen vieren? Die "er-staat-een-paard-in-de-gang-mentaliteit" komt me al jaren de strot uit. En "Oeteldonk", laat me niet lachen...wat is carnaval in Brabant nou? Een gek petje opzetten, boerekieletje aan en je volledig naar de tyfus zuipen.

Nee, in Limburg is dat helemaal anders: daar is het een verbroederingsfeest, waar jong en oud, arm en rijk bij elkaar komen om te feesten. Natuurlijk gaat dit ook gepaard met gezuip, gehos en dergelijke, maar de insteek is compleet anders. Laat me dit nog beter uitleggen.

De enige die zo gek wil zijn om in Brabant een prins te zijn, is vrijwel altijd een Johan-Vleminx-achtige vrijgezel van 50, de dorpsgek die al weken van tevoren een Ter-Land-Ter-Zee-En-In-De-Lucht mobiel heeft gezaagd op zijn werk: de sociale werkplaats. Hier in Limburg is het een eer om gekozen te worden als prins, zelfs getrouwde managers met een ijzeren reputatie slaan zoiets niet af.

Bovendien, ik hoorde een Brabander het laatst weer zeggen: "ik heb zin in het carnaval, flink zuipen en muziek van de Deurzakkers". Als de Deurzakkers het niveau aangeven van het Brabantse carnaval, dan zegt dat mijns inziens al genoeg. Andre van Duin als carnavalsartiest? Laat me niet lachen, dat is pas echt triest. Het verbaast me dan ook niets dat triangeljosti Adje de nieuwe artiest van Brabant gaat worden, na Arie Ribbens ( ) en Vader Abraham ( ).

Carnaval is CULTUUR: een stukje verbondenheid van de verschillende lagen van de bevolking. Met EIGEN muziek (dus niet Andre van Duin die even een carnavals-hitje opdoekt uit de ouwe doos), met EIGEN mensen en EIGEN bier.

Het cultuurloze carnavalsgevier van veel Brabanders en andere Huilanders doet me denken aan de Amerikanen, die als ze in Rome zijn niet in een Italiaans restaurant gaan eten maar meteen naar de McDonald's sprinten.

[afbeelding]

O ja, Buzzert, dat slotje was echt niet nodig hoor.
mwoa, bij ons in het brabamdsche Made hebben we anders langlopend etradities die geen zak te maken hebben met de apres ski carnaval die je probeert af te zeiken... en ik zie in ons zelfde dorp wagens die toen keer zo groot, mooi en traditioneel zijn als ik in maastricht heb gezien. en laat datzelfde dorp nou haske veel kapelletjes hebben die lekker traditionele muziek spelen zoals het liburgs carnaval doet? brabant is zo erg nog niet, maar goed, het zal het concurrentiegevoel wel zijn... 1 keer in het jaar beter zijn in iets dan de rest. .
put
your
clothes
on!
pi_34311336
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd zielig gedoe

GVD #%!$^$#!)^*)_*!^$!^%*!$^_*)!^$*_)!%*_)NAFD

Het feit dat je dit zegt laat zien dat je echt geen flauw idee hebt waar je over praat...

VOOR IEDEREEN HIER!!!

ALS JE NIETS POSITIEFS HEBT TE ZEGGEN. HOU DAN GVD GEWOON JE BEK DICHT
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')