Ook Alaaf en Boem is Ho hoor je in Den Bosch. Maar definieer eens een Echte Oeteldonker?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef LXIV het volgende:
Alaaaf? Boem is Ho? Dat zijn dingen waar een echte Oeteldonker nooit van gehoord heeft hoor!
Ik heb zelfs weleens "Er staat een paard in de gang" gehoord in Den Bosch.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:17 schreef SunChaser het volgende:
Ook Alaaf en Boem is Ho hoor je in Den Bosch. Maar definieer eens een Echte Oeteldonker?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:18 schreef vrouwtje het volgende:
Ik heb nog nooit van Boem is Ho gehoord.
Het erge is dat HEEL Brabant en Limburg is ontregelt, al een maand VOOR Carnaval. Ik moet voor mn werk wel eens in Brabant zijn, en die achterbakse gluiperts zijn zes weken, wat zeg ik, 8 weken niet aanspreekbaar.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:21 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Ach als mensen benenden de rivieren zich graag willen verkleden en een paar dagen achter elkaar willen gaan zuipen, laat ze.
Of gewoon een dronken slet neuken in de wc.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef vrouwtje het volgende:
Lekker ongegeneerd in andermas tieten knijpenow wacht dat doet ik niet
Dit is voor vele computernerds de kansquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:23 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of gewoon een dronken slet neuken in de wc.
Of voor lelijke oude wijven, dat ze weer eens een beurt krijgenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:27 schreef vrouwtje het volgende:
[..]
Dit is voor vele computernerds de kans
om te neuken.
En juist die, samen met de fanfare en samen met de delegatie prinsen,quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef SunChaser het volgende:
Het enige positieve aan Carnaval zijn de Dansmariekes
[afbeelding]
Dit bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:36 schreef CrazyTaxi het volgende:
Wat is er nou niet leuk aan carnaval?![]()
Graag zelfs!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Zeurberus het volgende:
ah. ca:rnaval
Die muur om brabant mag er nu echt wel eens komen
elk jaar komen er weer bussen met hollanders om de sfeer te verzieken, dus van mij mogen ze wegblijvenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:37 schreef Zeurberus het volgende:
ah. ca:rnaval
Die muur om brabant mag er nu echt wel eens komen
1-0quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Graag zelfs!
Blaas die Moerdijkbruggen maar op!!
Wij Brabanders kunnen onszelf uitstekend redden! Ik denk dat het alleen maar gezellig wordt zonder die jankerds van boven de rivieren erbij!
Maar ook niet meer onze belastingcenten aftroggelen dan he? Wij gaan jullie uitkeringen dan ook niet meer betalen!
Die offeren zich gewoon graag op voor het grotere doel.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
elk jaar komen er weer bussen met hollanders om de sfeer te verzieken, dus van mij mogen ze wegblijven![]()
Idd En brengen geld mee, dat wordt geinvesteerd in Brabants Horeca. Daar zijn we zeker wel goed voor he?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:44 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Die offeren zich gewoon graag op voor het grotere doel.
Ik ga niet reizen omdat er een betoog is. Het moet een overtuigend betoog zijn die mij kan overhalen om al mijn principes opzij te zetten.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:57 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Als dat betoog er komt reis ik met je mee![]()
als ik iets een genante vertoning vind, is het wel een optreden van majorettes...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:29 schreef SunChaser het volgende:
Het enige positieve aan Carnaval zijn de Dansmariekes
[afbeelding]
Ik bedoel dan ook een betoog met jou eerder genoemde voorwaarden. Woon nu al zo'n 2 1/2 jaar samen met een Brabantse huisgenoot, Ultra brabands, met vlag en al. Daaarnaast heb ik nu al een tijdje een vriendin uit Breda. Maar ook ik heb nog nooit een zinnig argument gehoord waarom ik zou meegaan. Denk dat ik het carnaval gen niet heb als Fries...godzijdankquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik ga niet reizen omdat er een betoog is. Het moet een overtuigend betoog zijn die mij kan overhalen om al mijn principes opzij te zetten.
Mocht dat lukken dan heb ik je graag als reisgenoot
Als je echt een goede vader bent dan bescherm je ze van het HELE ca:rnaval gebeuren.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:04 schreef buzzer het volgende:
[..]
als ik iets een genante vertoning vind, is het wel een optreden van majorettes...
mijn kinderen mogen daar ook niet op zolang ik leef
ik ga geen betoog formuleren omdat ik juist wil dat hollanders niet komenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:47 schreef Zeurberus het volgende:
Wie gaat mij overtuigen dat ca:rnaval echt iets is.
Ik wil een goed betoog met concrete voorbeelden en salespitch die zo goed is dat ik na het lezen van die post gelijk wil afreizen om het zelf mee te maken.
Let wel , vele brabanders zijn u voor gegaan zonder enig succes.
Hollanders? en daarmee bedoel je?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
ik ga geen betoog formuleren omdat ik juist wil dat hollanders niet komen![]()
alles boven de sloot. voor het gemak. een paar dorpen in Twente daargelaten waar ze ook nog weten wat fatsoenlijk vieren is.quote:
dat randstadters nou niet zo nuchter zijn dat ze bij het minste geringste afwijking meteen denken aan voor lul lopen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd zielig gedoe
Nog steeds hebben de mensen daar zelf niet door hoe erg ze voor lul lopen...
mwoa, bij ons in het brabamdsche Made hebben we anders langlopend etradities die geen zak te maken hebben met de apres ski carnaval die je probeert af te zeiken... en ik zie in ons zelfde dorp wagens die toen keer zo groot, mooi en traditioneel zijn als ik in maastricht heb gezien. en laat datzelfde dorp nou haske veel kapelletjes hebben die lekker traditionele muziek spelen zoals het liburgs carnaval doet? brabant is zo erg nog niet, maar goed, het zal het concurrentiegevoel wel zijn... 1 keer in het jaar beter zijn in iets dan de rest.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over Brabanders (en andere Huilanders) die denken dat ze carnaval kunnen vieren? Die "er-staat-een-paard-in-de-gang-mentaliteit" komt me al jaren de strot uit. En "Oeteldonk", laat me niet lachen...wat is carnaval in Brabant nou? Een gek petje opzetten, boerekieletje aan en je volledig naar de tyfus zuipen.
Nee, in Limburg is dat helemaal anders: daar is het een verbroederingsfeest, waar jong en oud, arm en rijk bij elkaar komen om te feesten. Natuurlijk gaat dit ook gepaard met gezuip, gehos en dergelijke, maar de insteek is compleet anders. Laat me dit nog beter uitleggen.
De enige die zo gek wil zijn om in Brabant een prins te zijn, is vrijwel altijd een Johan-Vleminx-achtige vrijgezel van 50, de dorpsgek die al weken van tevoren een Ter-Land-Ter-Zee-En-In-De-Lucht mobiel heeft gezaagd op zijn werk: de sociale werkplaats. Hier in Limburg is het een eer om gekozen te worden als prins, zelfs getrouwde managers met een ijzeren reputatie slaan zoiets niet af.
Bovendien, ik hoorde een Brabander het laatst weer zeggen: "ik heb zin in het carnaval, flink zuipen en muziek van de Deurzakkers".Als de Deurzakkers het niveau aangeven van het Brabantse carnaval, dan zegt dat mijns inziens al genoeg. Andre van Duin als carnavalsartiest? Laat me niet lachen, dat is pas echt triest. Het verbaast me dan ook niets dat triangeljosti Adje de nieuwe artiest van Brabant gaat worden, na Arie Ribbens (
) en Vader Abraham (
).
Carnaval is CULTUUR: een stukje verbondenheid van de verschillende lagen van de bevolking. Met EIGEN muziek (dus niet Andre van Duin die even een carnavals-hitje opdoekt uit de ouwe doos), met EIGEN mensen en EIGEN bier.
Het cultuurloze carnavalsgevier van veel Brabanders en andere Huilanders doet me denken aan de Amerikanen, die als ze in Rome zijn niet in een Italiaans restaurant gaan eten maar meteen naar de McDonald's sprinten.
![]()
![]()
[afbeelding]
O ja, Buzzert, dat slotje was echt niet nodig hoor.
GVD #%!$^$#!)^*)_*!^$!^%*!$^_*)!^$*_)!%*_)NAFDquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd zielig gedoe
Oh ok ik wist niet dat je het generaliserend bedoeldequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
alles boven de sloot. voor het gemak. een paar dorpen in Twente daargelaten waar ze ook nog weten wat fatsoenlijk vieren is.
Volgens mij snap jij het topic niet helemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
GVD #%!$^$#!)^*)_*!^$!^%*!$^_*)!^$*_)!%*_)NAFD
Het feit dat je dit zegt laat zien dat je echt geen flauw idee hebt waar je over praat...
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
ALS JE NIETS POSITIEFS HEBT TE ZEGGEN. HOU DAN GVD GEWOON JE BEK DICHT
![]()
![]()
Tijd voor een pilletje, meneer Droge?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
![]()
![]()
anders kunnen we ook een topic openen over...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:21 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het topic niet helemaal
Doen we dat toch ook!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
anders kunnen we ook een topic openen over...
HOE KOTS IK OP MENSEN DIE NIKS DAN TE ZEUREN HEBBEN OVER IETS WAT ZE NIET KENNEN!![]()
Daar zit dus het probleem , ik ken het wel terwijl ik dat absoluut niet wilquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
anders kunnen we ook een topic openen over...
HOE KOTS IK OP MENSEN DIE NIKS DAN TE ZEUREN HEBBEN OVER IETS WAT ZE NIET KENNEN!![]()
Ik heb ook wel tekst voor jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
leuk he?? een heel topic vervuilen met plaatjes![]()
Vandaar KLB hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Het feit dat je dit zegt laat zien dat je echt geen flauw idee hebt waar je over praat...
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben blij dat ik weer in Nederland woon, waar ik geen last heb van dit soort praktjken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef SunChaser het volgende:
Nep-carnavalsartiest-tekst van de Deurpaupers
Gevloerd door buzzer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Het grote "Ik kots over het kosten over carnaval topic"
asjeblieft zevers
quote:
Kijk eens in welk subforum je post alsjeblieftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
![]()
![]()
Kansloze missie. Mensen zoals jij zullen helaas nooit begrijpen wat "vestelaovend" inhoudt. Net zoals ik misschien jouw lokale Urker-snuif-je-de-rambam-feest niet kan begrijpen. Cultuur is wat ik je brom, daar word je nu eenmaal mee opgevoed en daar kom je ook nooit meer vanaf.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef Zeurberus het volgende:
Ik heb nog steeds geen betoog gezien![]()
Ik ben bang dat het dit jaar wederom niemand gaat lukken.
Dirktator , waag jij nog eens een poging , Limburgs ca:rnaval klinkt al ietsjes aantrekkelijker dan de brabantse variant.
okay, waarom is het zo kut dan? wat maakt het de maatschappij slechter door? en kom niet met verkleden aan want in rotterdam of amsterdam zie ik wekelijks monsters rondlopen. en kom niet aan met kutmuziek, want diemen-zuid is ook niet echt bepaald hoogstand en nota bene het gehele jaar door te horen. heb het niet over zuipen en zat zijn want er worden tenminste geen breezers gedronken, iets wat vooral in de grote steden het hele jaar door nota bene hip is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef Zeurberus het volgende:
Ik heb nog steeds geen betoog gezien![]()
Ik ben bang dat het dit jaar wederom niemand gaat lukken.
Dirktator , waag jij nog eens een poging , Limburgs ca:rnaval klinkt al ietsjes aantrekkelijker dan de brabantse variant.
je hebt net mijn Wereldtopic gemistquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:38 schreef i-spy24 het volgende:
Ik kots op mensen die op carnaval kotsen en alleen maar zich bij die oerhollandse dingen houden uit 1700 ofzo. Nee..elke avond een Bauer cd opzetten met die nep-carnaval " Heb je even voor mij..." is wat..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over Brabanders (en andere Huilanders) die denken dat ze carnaval kunnen vieren? Die "er-staat-een-paard-in-de-gang-mentaliteit" komt me al jaren de strot uit. En "Oeteldonk", laat me niet lachen...wat is carnaval in Brabant nou? Een gek petje opzetten, boerekieletje aan en je volledig naar de tyfus zuipen.
Nee, in Limburg is dat helemaal anders: daar is het een verbroederingsfeest, waar jong en oud, arm en rijk bij elkaar komen om te feesten. Natuurlijk gaat dit ook gepaard met gezuip, gehos en dergelijke, maar de insteek is compleet anders. Laat me dit nog beter uitleggen.
De enige die zo gek wil zijn om in Brabant een prins te zijn, is vrijwel altijd een Johan-Vleminx-achtige vrijgezel van 50, de dorpsgek die al weken van tevoren een Ter-Land-Ter-Zee-En-In-De-Lucht mobiel heeft gezaagd op zijn werk: de sociale werkplaats. Hier in Limburg is het een eer om gekozen te worden als prins, zelfs getrouwde managers met een ijzeren reputatie slaan zoiets niet af.
Bovendien, ik hoorde een Brabander het laatst weer zeggen: "ik heb zin in het carnaval, flink zuipen en muziek van de Deurzakkers".Als de Deurzakkers het niveau aangeven van het Brabantse carnaval, dan zegt dat mijns inziens al genoeg. Andre van Duin als carnavalsartiest? Laat me niet lachen, dat is pas echt triest. Het verbaast me dan ook niets dat triangeljosti Adje de nieuwe artiest van Brabant gaat worden, na Arie Ribbens (
) en Vader Abraham (
).
Carnaval is CULTUUR: een stukje verbondenheid van de verschillende lagen van de bevolking. Met EIGEN muziek (dus niet Andre van Duin die even een carnavals-hitje opdoekt uit de ouwe doos), met EIGEN mensen en EIGEN bier.
Het cultuurloze carnavalsgevier van veel Brabanders en andere Huilanders doet me denken aan de Amerikanen, die als ze in Rome zijn niet in een Italiaans restaurant gaan eten maar meteen naar de McDonald's sprinten.
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
okay, waarom is het zo kut dan? wat maakt het de maatschappij slechter door? en kom niet met verkleden aan want in rotterdam of amsterdam zie ik wekelijks monsters rondlopen. en kom niet aan met kutmuziek, want diemen-zuid is ook niet echt bepaald hoogstand en nota bene het gehele jaar door te horen. heb het niet over zuipen en zat zijn want er worden tenminste geen breezers gedronken, iets wat vooral in de grote steden het hele jaar door nota bene hip is.
vertel mij maar eens waarom mensen zich zo enorm druk maken over 5 dagen traditioneel gefeest, waarbij het de feestende mensen helemaal niks kan schelen hoe mensen over hen denken maar zich op zijn minst gebroederlijk gedragen en lol en leut hebben? want was ik al vergeten te vertellen dat ondanks de drank en feesten er nauwelijks tot geen geweld is (en als het al geweld is, komt het omdat er randstedelingen zijn die denken leuk te zijn, en dit is een gegeven), iets waar de oh zo veilige grote steden alleen maarover kunnen dromen.
dus vertel maar.
owja, en het is je goed recht om het niet leuk te vinden, daar hebben we helemaal geen moeite mee, alleen kom dan niet met argumenten aankakken die in feite nergens op slaan.
hou dan gewoon je bekquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik ga geen betoog schrijven met tegenargumenten voor jullie voordat ik zelf een betoog zie waarom ik wel moet komen.
mietje.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:43 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Ik ga geen betoog schrijven met tegenargumenten voor jullie voordat ik zelf een betoog zie waarom ik wel moet komen.
Dat is ook correct , maar het onderuit trappen van 'mijn argumenten' (ik heb die namelijk nog helemaal niet gegeven) maakt het niet zo dat ik nu ineens wel kom.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mietje.
jij zeikt
staaf maar!
en ik heb in mijn stukje al een hoop argumenten onderuit geschopt.
Wat een spelfoutquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:11 schreef SunChaser het volgende:
Ja hoor, het komt er weer aan. Op de radio carnavalskrakers (Boem is Ho, Tuut Tuut, dat zij mijn tante Jo)
Je weet dat je daar zelf de grootste oorzaak van bent?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:46 schreef ErwinEHVNL het volgende:
slapen de modjes ofzow....
lijkt hier dalijk beverwijk wel....
waar spreken we af om te matten??![]()
wat dacht je hiervan.. veel brabanders en limburgers vinden het wel leuk omdat ze er mee zijn opgevoed...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:48 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets overtuigends gezien.
ik start geen topic om iets af te zeiken wat veel mensen WEL leuk vinden.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je weet dat je daar zelf de grootste oorzaak van bent?
Echt nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:49 schreef i-spy24 het volgende:
los als in " Ik zet nog een keer die Bauer CD op en hos ff door mijn slaapkamer? "
Yeah fucking right. Woon nu in dat "nuchtere" holland maar qua feesten komt het zelfs in een stad als Utrecht bij lange na nog niet in de buurt van carnaval.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:11 schreef SunChaser het volgende:
Daar hebben nuchere Hollanders geen 1 weekend voor nodig, dat doen ze gewoon het hele jaar door.
OMG!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
) en Vader Abraham (
).
![]()
![]()
[afbeelding]
mijn stem heeft iequote:
Idd Maastricht. Ik heb eens een keer een Hollander meegenomen naar de vastelaovend. DIe heeft een kwartier lang met open muil op het vrijthof gestaan. Hij had echt geen idee dat dit zo fanatiek gevierd werd door bijna de gehele stad. Echt mooi. De mooiste pakjes, overal zaate herremeniekes, dansende mensen, etc.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:01 schreef AkTje het volgende:
Jullie stelletje kansloze rukkers.
Carnaval zijn de 3 dagen van het jaar, hele dag door stappen. Gewoon relax.
Maarja jullie kneuzen daarboven in holland snappen het niet :p
Ooh en carnaval in Eindhoven etc is zo verneukt. Als je carnaval wilt vieren -> ga naar Maastricht![]()
Dat is nu pas echt carnaval!
ongeloofelijke achtelijke k*t mongool....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:43 schreef Agiath het volgende:
Carnaval
Kom we gaan ons verkleden als piraten en clowns en hollanse hits schreeuwen
Dirktator. Ik ben het 100% met je eens hoe je de carnaval beschrijft zoals die door mensen gevierd wordt die er helemaal niets van begrepen hebben. Zuipen, ordinair gedrag en carnavals"hits" van boven de rivieren...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
) en Vader Abraham (
).
Nee nee, hits in Nederlands dialect. Ook Nederlandstalig. Er kan dan wel een soort elitecarnaval zijn, maar 90% van de Brabo's en Limburgers hossen op Frans Bauer, verkleden zich in Bin Laden, clowns en nonnen, zuipen en neuken zich een slag in de rondte en zijn daarna een week ziek.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ongeloofelijke achtelijke k*t mongool....
er staat al 10000000000000000000000000000000000000000X dat carnaval geen nederlandse hits is!
Neen inderdaad , het ziet er weer niet naar uit dat ik dit jaar ca:rnaval vier.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:04 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
Hey Zeurberus gaan we al naar carnaval? Volgens mij komt het er niet meer van....
haha ja idd. Hoewel mijn vriendin me nu meelokt op de donderdag voor carnaval in Breda. Dan is het er schijnbaar niet zo druk en achterlijk. Ik weet niet hoezeer dit waar is, iemand hier ervaring mee? En ja ik hecht meer waarde aan de mening van anonieme fokkers dan mijn vriendinquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:16 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Neen inderdaad , het ziet er weer niet naar uit dat ik dit jaar ca:rnaval vier.
Tot mijn allergrootste spijt natuurlijk![]()
gast , je hebt principes of je hebt ze niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:20 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
haha ja idd. Hoewel mijn vriendin me nu meelokt op de donderdag voor carnaval in Breda. Dan is het er schijnbaar niet zo druk en achterlijk. Ik weet niet hoezeer dit waar is, iemand hier ervaring mee? En ja ik hecht meer waarde aan de mening van anonieme fokkers dan mijn vriendin![]()
kutkopquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:22 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
gast , je hebt principes of je hebt ze niet.
Als je die avond al meegaat kan je net zogoed alle avonden meegaan.
Ruggengraatloos figuur![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:09 schreef LXIV het volgende:
Trouwens, gaan wij Brabanders en Limburgers, die eeuwenlang als generaliteitsgebieden door de Hollanders onderdrukt zijn, nu met elkaar ruzie maken over wie de beste carnaval heeft?
Wij zouden met onze gemeenschappelijke achtergrond, de Spaanse tijd, katholicisme, carnaval en levensvreugd elkaar juist moeten ondersteunen binnen de opgedrongen staat der Nederlanden!!
Graagquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:24 schreef Crudus het volgende:
Mooie woorden. Hier sluit ik me bij aan.
Weg met de Hollanders. Ik wil weer bij Belgie horen.![]()
quote:
haha ja zo pussy whipedquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:22 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
gast , je hebt principes of je hebt ze niet.
Als je die avond al meegaat kan je net zogoed alle avonden meegaan.
Ruggegraatloos figuur![]()
En nu nog smoesjes verzinnen ook om het goed te praten , je hebt iig al de mentaliteit van een ca:rnaval vierder.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:26 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
haha ja zo pussy whiped. Technisch gezien is het dan toch geen carnaval, dus in theorie heb ik dan nog een ruggegraat...
![]()
hahah denk dat ik toch meer fucked up ben geraakt door mijn huisgenoot dan ik dacht.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:28 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
En nu nog smoesjes verzinnen ook om het goed te praten , je hebt iig al de mentaliteit van een ca:rnaval vierder.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:34 schreef 2biergraag het volgende:
Carnaval: je gedragen als een dronken aap, op muziek die zelfs de triangeljosti kan maken, onder invloed van teveel drank, de schouders van degene die voor je loopt pakken en dan rondjes door de zaal heen lopen.
Net zolang tot je weer zelfstandig kunt lopen en een geile slet in d'r kont knijpt en haar aframt in de te krappe plee en je een vervelende soa aan overhoudt.
Nou, jij presenteert jezelf echt als het schoolvoorbeeld van verbroedering!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
Nee, in Limburg is dat helemaal anders: daar is het een verbroederingsfeest,
een levensgenieter in hart en nierenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef Maikuuul het volgende:
Oh oke
Carnavalheerlijk bier drinken onder het genot van veel Maastrichtse muziek
Beter dan op de pc zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
een levensgenieter in hart en nieren
mee eens:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:33 schreef Camplo het volgende:
Meldt zich ff om keihard te klagen over fucking kut carnaval!
Geboren en getogen in Brabant, nu op kamers in Maastricht. Maar toch eensch.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef Croupouque het volgende:
Ook al woon ik in Brabant, ik heb echt een schijthekel aan carnaval.
Dus had je niet in dit topic moeten komen. Je kunt toch voorstellen dat niet iedereen alles even leuk vindt wat jij allemaal leuk vindt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik start geen topic om iets af te zeiken wat veel mensen WEL leuk vinden.
Dus je woont zelf ook boven de rivieren?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:32 schreef Nocturno het volgende:
och in zeeuwsch vlaanderen vieren we ook carnaval. Maar das gewoon 5 dagen zuipen en feesten, snap niet wat je er NIET leuk aan kunt vinden. maar goed niet iedereen is sociaal en houd van uitgaan.
ik ga 3 dagen dit jaar,mag ik eindelijk weer een rokje aan
"boven de rivieren" snappen ze toch al niet wat leuk is, altijd al gevonden.
ga je een keer in adam stappen, gaan de kroegen om 2 uur dicht, maar das in breda ook.
bij ons vaak 24/7 cafe's open, alhoewel om een uur of 5 begint het toch wat leeg te lopen.
en voor een fatsoenlijke disco gaan we wel naar belgie.
Dan hoef je ook niet naar België te gaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:44 schreef Nocturno het volgende:
nee
En dit hoor je dan elke avond, live, op zeer hoog volume, door de straten gezongen worden door een oerdomme kneus met inmiddels een duidelijk bacardi-accent, en de hele dag in winkels en dergelijke op de radio.quote:"WAVE IT(POSSEE)" by Mighty Talent
ROADMARCH winner for 1999
People you know what time it is?
It's time to get on bad I say (coro: What?)
Wave it possee wave it I say wave it possee 3x
Wave it possee wave it
Put down your hand and work up the band now
Woman them wok up you bam bam
Man them wok up yo'bam bam
Children them wok up yo'bam bam coro: Jammin' jourvert morning
Wave when the big truck passing you go to
Wave when the queens them passing you got to
Wave when the costumes passing you got to
Wave 45 we celebrate HOORAY HOORAY
Show me yo'T-shirt
Show me yo'Washrag
Show me yo'Towel
Show me yo'something
Show me yo'Pechi
Show me yo'false hair
Show me yo'finger
Hands in the air like you just don't care
Wave it possee wave it I say wave it possee 3x
Wave it possee wave it
Put down your hand and wok up the band now
Jump to the left side, Jump to the right side 3x
Jump to the left side
STOP NOW,…… GET SOMETHING AND WAVE 8x
Wave when the big truck passing you go to
Wave when the queens them passing you got to
Wave when the costumes passing you got to
Wave when O.R.E.O. passing yo'got to
(REPEAT FROM JUMP TO THE LEFT SIDE………..)
volgens mij begrijpen we elkaar niet?quote:Dan hoef je ook niet naar België te gaan
Wolf,jij hierquote:Op zondag 22 januari 2006 05:42 schreef -Wolf- het volgende:
carnaval is voor proleten. kutproleten!
In Amsterdam en Breda de kroegen om 0200 uur dicht,hou toch op manquote:Op zondag 22 januari 2006 02:32 schreef Nocturno het volgende:
och in zeeuwsch vlaanderen vieren we ook carnaval. Maar das gewoon 5 dagen zuipen en feesten, snap niet wat je er NIET leuk aan kunt vinden. maar goed niet iedereen is sociaal en houd van uitgaan.
ik ga 3 dagen dit jaar,mag ik eindelijk weer een rokje aan
"boven de rivieren" snappen ze toch al niet wat leuk is, altijd al gevonden.
ga je een keer in adam stappen, gaan de kroegen om 2 uur dicht, maar das in breda ook.
bij ons vaak 24/7 cafe's open, alhoewel om een uur of 5 begint het toch wat leeg te lopen.
en voor een fatsoenlijke disco gaan we wel naar belgie.
hmzz in de 4 jaar dat ik er woonde toch wel. behalve de lente, maar das nou niet echt een kroeg.quote:Breda de kroegen om 0200 uur dicht,hou toch op man
gelukkig niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 06:30 schreef Nocturno het volgende:
praag is idd vet , maar we raken nogal OT . carnaval in Praag?
Wie bedoel je nu in godsnaam met kaaskoppen?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:53 schreef gr8w8 het volgende:
Draai het eens om. De Zuiderlingen beperken het volslagen idioot gedrag tot een bepaalde periode. De kaaskoppen staan het hele jaar volstrekt kansloos in de Aprés Ski en Cooldown onder het genot van overprijsd Heineken-bocht Hei te geilen op dat ene serveerstertje dat ooit een keer hun kant opkeek.
Kom op, wat denk je zelf?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie bedoel je nu in godsnaam met kaaskoppen?
Oh, dat is dan voor het eerst in dit hele topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh het is generaliserend bedoelt.....![]()
Ik had het over jouw opmerkingquote:Op zondag 22 januari 2006 13:03 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Oh, dat is dan voor het eerst in dit hele topic.
Had ik van jou niet verwacht...:(quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd zielig gedoe
JUIST!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:09 schreef LXIV het volgende:
Trouwens, gaan wij Brabanders en Limburgers, die eeuwenlang als generaliteitsgebieden door de Hollanders onderdrukt zijn, nu met elkaar ruzie maken over wie de beste carnaval heeft?
Wij zouden met onze gemeenschappelijke achtergrond, de Spaanse tijd, katholicisme, carnaval en levensvreugd elkaar juist moeten ondersteunen binnen de opgedrongen staat der Nederlanden!!
Jij slaat de spijker op zijn kop! Bij ons in Roosendaal, Tullepetaonestad, is de prins ook niet de plaatselijke dorpsgek en in Roosendaal hoor je in de echte carnavalscafé's ook alleen maar Roosendaalse carnavalsmuziek, in het Roosendaals!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dirktator. Ik ben het 100% met je eens hoe je de carnaval beschrijft zoals die door mensen gevierd wordt die er helemaal niets van begrepen hebben. Zuipen, ordinair gedrag en carnavals"hits" van boven de rivieren...
Ook in sommige Brabantse steden is dit fenomeen soms waar te nemen.
Maar je zit helemaal fout wanneer je denkt dat de echte Brabanders hun carnaval op deze manier vieren. Wanneer in een cafe Vader Abrahams, Andre van Duin of Adje gedraaid worden dan gaan we er meteen weg, om nooit meer terug te komen. (De deurzakkers is een ander verhaal, dat is voor ons wel eigen)
In 's-Hertogenbosch is er beslist wel een eigen carnavalscultuur. Er is voldoende Bossche carnavalsmuziek om de hele carnaval te draaien. Er zijn vele andere tradities, zoals Knillis, de Peer, Hendrien, de carnavalsmis, het ophalen van de prins, etc.etc. Wanneer je hier overal aan meedoet heb je nog niet eens tijd om dronken te raken!
Natuurlijk vieren wij een andere variant als in Limburg gevierd wordt, onze traditie is de boerenkiel in plaats van als iets verkleed zijn. Ook alaaf roepen en de polonaise zijn hier uit den boze. Maar dat wil niet zeggen dat de echte carnaval hier ontdaan is van alle kultuur.
[afbeelding]
Met oprechte Brabantse groet,
LXIV
Overigens, het feit dat de rand-debiel van het dorp prins Carnaval wordt in plaats van een duurbetaalde manager vind ik juist erg goed. Dat is helemaal in overeenstemming met de traditie van het carnavalsspel van de omgekeerde wereld. Helaas is het hier ook meestal zo dat degene die het meeste geld op tafel kan leggen deze eer krijgt.![]()
ow nou klopt het opeens allemaal niet meerquote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie bedoel je nu in godsnaam met kaaskoppen?
met carnaval haal ik 2 uur meestal niet... Maar sta wel om 10:00 paraat voor de eerste pint.quote:Op zondag 22 januari 2006 06:03 schreef junkiexp het volgende:
[..]
In Amsterdam en Breda de kroegen om 0200 uur dicht,hou toch op man.
In Rotterdam () ook niet overigens.
Waar heb jij het nu weer over?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow nou klopt het opeens allemaal niet meer.
kaaskop kaaskop kaas kaas kaaskop!.
Ik heb er totaal geen benul van. Klopt. Ik heb het 1 keer meegemaakt in een discotheek in het noorden en toen was het voor mij direct over.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mensen die carnaval afzeiken hebben er 75% van de keren geen benul van hoe het is, omdat ze ergens in dat paupere achterland wonen.
Ik kraak toch ook niet het fierljeppen af, kan ook lachen zijn als je erzelf woont. Tis gewoon een traditie.
het valt me op dat carnavalskotsers het grootse genoegen in scheppen om alle misverstanden en cliches naar boven te halen en af te zeiken en zich niet in het hele fenomeen verdiepen maar dat als ze zelf op het allerdaagse gedrag worden gewezen, het opeens onzin is. als je alle argumenten die over een kutcarnaval gaan en die in dit topic staan in een niet carnavaleske context plaatst, gelden ze nog steeds en sterker nog: vind je ze terug in het dagelijks leven, alleen dan het hele jaar door. het feit dat sommige mensne het hele jaar door als slet verkleed gaan in het amsterdams euitgaansleven is dan opeens minder erg dan 5 dagen boerenkiel, want dat is toch zo dom. elke zaterdagnacht bezopen op rembrandplein rondhangen een jaar lang is minder erg dan 3 a 4 dagen bezopen carnavallen, want dat is toch zooo nutteloos. huppelen op andre van duin is zo dom zeg... man moet je es in een apres ski tent gaan kijken elke zaterdag avond, daar wordt je vrolijk van.. maar dat is dan weer minder erg dan carnaval. en dan is mijn vraga: waarom moet dat wel kunnen en is carnaval opeens eht toppunt van domheid...?!quote:
In het Noorden carnaval vierenquote:Op zondag 22 januari 2006 19:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb er totaal geen benul van. Klopt. Ik heb het 1 keer meegemaakt in een discotheek in het noorden en toen was het voor mij direct over.
Aan de andere kant, kraak ik ook niemand af die het wel leuk vindt.
Ik zelf vind het gewoon geen reet aan en ik vind het veeeeel te duur.
Voor iedereen die er lol aan heeft..... veel plezier ermee![]()
Ach Jerruh, agge-maor-leut-het....quote:
ik vermaak me met carnaval prima, en tijdens uitgaan in de randstad ookquote:
Wie zegt dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In het Noorden carnaval vieren
Za Place Zoe Be
Leuk betoog, maar waarom noem je mij nu een kaaskop?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het valt me op dat carnavalskotsers het grootse genoegen in scheppen om alle misverstanden en cliches naar boven te halen en af te zeiken en zich niet in het hele fenomeen verdiepen maar dat als ze zelf op het allerdaagse gedrag worden gewezen, het opeens onzin is. als je alle argumenten die over een kutcarnaval gaan en die in dit topic staan in een niet carnavaleske context plaatst, gelden ze nog steeds en sterker nog: vind je ze terug in het dagelijks leven, alleen dan het hele jaar door. het feit dat sommige mensne het hele jaar door als slet verkleed gaan in het amsterdams euitgaansleven is dan opeens minder erg dan 5 dagen boerenkiel, want dat is toch zo dom. elke zaterdagnacht bezopen op rembrandplein rondhangen een jaar lang is minder erg dan 3 a 4 dagen bezopen carnavallen, want dat is toch zooo nutteloos. huppelen op andre van duin is zo dom zeg... man moet je es in een apres ski tent gaan kijken elke zaterdag avond, daar wordt je vrolijk van.. maar dat is dan weer minder erg dan carnaval. en dan is mijn vraga: waarom moet dat wel kunnen en is carnaval opeens eht toppunt van domheid...?!
was even een reactie op jouw reactie op de kaaskop reactie van gr8w8quote:Op zondag 22 januari 2006 19:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Leuk betoog, maar waarom noem je mij nu een kaaskop?
Omdat ik niets aan carnaval doe?
En waar beticht ik carnaval-vierders van domheid? Man als je gelukkig wordt van het vieren van carnaval moet je dat zeker doen. Prima toch!!
Zolang ik er geen last van heb, vind ik het prima!
doe maar niet, want het was geen grap.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik proberen te lachen ok?
Je raakt offtopic.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe maar niet, want het was geen grap.
hehe viel mij ook meteen op..moet ja dan nog serieus reageren?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:15 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
In het Noorden carnaval vieren
Za Place Zoe Be
Nogmaals ik vier geen carnaval.... maar then again.... ik veroordeel ook niemand die het wel doet.quote:Op zondag 22 januari 2006 19:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hehe viel mij ook meteen op..moet ja dan nog serieus reageren?![]()
après ski in Oostenrijk?quote:Op zondag 22 januari 2006 19:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je raakt offtopic.
Veel plezier carnaval-vierders.![]()
Ik zoek mijn heil ergens anders dan in carnaval-vierend nederland!
cultuurbarbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh nee.... ik ben gewoon in nederland, aan het werk
suckt echt hardquote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef carmiie het volgende:
carnaval
Ik hou ook ontzettend van blij zijn.... ben dagelijks blij....quote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
hou jij niet van blij zijn dan?
blije gedoe![]()
wat is er mis aan met zn allen blij zijn?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:12 schreef sjeppert het volgende:
maar dan moet iedereen in een keer zo blij doen
blij doen op z'n tijd is oke, maar niet met z'n allen en dat verkleden is ook ergernis
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef BrauN het volgende:
Zoals die Hollanders kotsen op 'ons' carnaval, zo spuug ik op de 'kermissen' die nogal een happening schijnen te zijn in Noord- en Zuid-Holland.
For God's sake, kermis!
Braun to the rescue!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef BrauN het volgende:
Zoals die Hollanders kotsen op 'ons' carnaval, zo spuug ik op de 'kermissen' die nogal een happening schijnen te zijn in Noord- en Zuid-Holland.
For God's sake, kermis!
Er is wel een wezenlijk verschil; op kermissen komt alleen sjonnie-volk, tijdens carnaval is bijna iedereen in de ban van dat feest.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef BrauN het volgende:
For God's sake, kermis!
Hmm, best zielig. Dus de gegoede burgerij heeft helemaal geen lolletje? Nooit? Helemaal niks?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er is wel een wezenlijk verschil; op kermissen komt alleen sjonnie-volk, tijdens carnaval is bijna iedereen in de ban van dat feest.
De bieb is the place to be.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, best zielig. Dus de gegoede burgerij heeft helemaal geen lolletje? Nooit? Helemaal niks?
1 ding scheelt Maikuuul.... jij hoeft geen feestpak te huren/kopen en je hoeft ook geen masker op.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaadwtf is er vet aan een kermis ? wow wat molentjes en oude house muziek
Tis bijna zover mensenCarnaval in Mestreech !
Khoef hem ook niet te huren want ik heb er al 1:quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 ding scheelt Maikuuul.... jij hoeft geen feestpak te huren/kopen en je hoeft ook geen masker op.
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Khoef hem ook niet te huren want ik heb er al 1:
[afbeelding]
had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
![]()
![]()
doe eens niet zo raar over moslims ja....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:11 schreef immortalsean het volgende:
pauperfeest voor paupervolk, ze zijn hun agrarische roots nog niet ontstegen.
Hier wil ik me even van harte bij aansluiten (ja ik woon ook in Brabant).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef bsp het volgende:
Ik ben een echte Brabander, en weet echt wel waar het om gaat....maar ik kots op carnaval, en vooral op al die loosers die het carnaval aangrijpen om zich eens goed buitensporig te misdragenZuipen, ruzie maken, vreemd gaan, "omdat het carnaval is". Kwatsers, als ik vreemd wil gaan, of me van de wereld wil zuipen, heb ik daar geen zielig excuus voor nodig.
![]()
Fred
Ik woon mijn hele leven al in Brabant en ik schijt net zo hard op het feest als hij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef LXIV het volgende:
Je begrijpt waarschijnlijk helemaal niets van carnaval en bent boven de rivieren opgegroeit.
Dat is heel jammer voor je, helaas niets aan te doen.
Alaaaf? Boem is Ho? Dat zijn dingen waar een echte Oeteldonker nooit van gehoord heeft hoor!
Ooit gehoord van het fenomeen "vrijheid van meningsuiting"?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
![]()
![]()
Brabanders die een tyfushekel hebben aan carnaval!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Hier wil ik me even van harte bij aansluiten (ja ik woon ook in Brabant).
En bij deze wil ik ook even een misverstand uit de wereld helpen: er zijn vreselijk veel Brabanders die een tyfushekel hebben aan carnaval. Het is alleen vanwege die groep die het wel viert dat het lijkt alsof alle Brabo's dit domme feest helemaal geweldig vinden.
En die muziek![]()
Echt het dieptepunt van onze cultuur.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Mgolovic het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalshitjes![]()
Het hoort er bij, maar gelukkig wordt er in veel kroegen ook muziek gedraait met een iets hoger niveau. Ik kan die huilies van boven de rivieren ook echt niet snappen. Als je niet uit het zuiden van het land komt zul je het nooit gaan begrijpen dus probeer het dan ook niet. Laat ons gewoon een dag of 5 van de wereld zijn en onze piemels bevuilen aan gewillige dames.
Gelukkig heeft mijn stad een Vastelaovend-liedjesverleden van meer dan 100 jaar. Die nummers zijn bij iedereen hier bekend, zelfs kinderen van 3-4 jaar zie je het soms meezingen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Mgolovic het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalshitjes![]()
Het hoort er bij, maar gelukkig wordt er in veel kroegen ook muziek gedraait met een iets hoger niveau. Ik kan die huilies van boven de rivieren ook echt niet snappen. Als je niet uit het zuiden van het land komt zul je het nooit gaan begrijpen dus probeer het dan ook niet. Laat ons gewoon een dag of 5 van de wereld zijn en onze piemels bevuilen aan gewillige dames.
Mag ik je aanraken vanwege je taalgebruik ?quote:
Ideaal om je SOA te verspreiden/ontvangen jaquote:Op maandag 20 februari 2006 10:07 schreef Kevanovitch het volgende:
Ik ben één keer naar het zuiden afgereisd voor een weekend carnaval. De dames zijn inderdaad een stuk gezelliger rond die tijd, maar voor de rest vond ik het maar een vage bedoening.
Ik zit dit weekend in Tampa. Daar kennen ze alleen Springbreakquote:Op maandag 20 februari 2006 10:04 schreef Rekkie het volgende:
Gelukkig kennen ze geen carnaval op mijn vakantiebestemming
Carnaval, maar dan de kleren uit in plaats van extra kleren aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend in Tampa. Daar kennen ze alleen Springbreak
Fotos aub. En als je de crew van CFF tegen komt; Doe ze de groetenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend in Tampa. Daar kennen ze alleen Springbreak
Alleen deze is vollerquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Puik topic SC, alleen ik was eerder dit jaar[Centraal] Carnaval-bash-topic 2006
Misbruikt in je jeugd jong? Wat zit je dwars, menneke?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik kots op dat kut carnavalStond laatst ook weer zo'n domme mongool aan de deur of ik carnavals loten wou kopen, die mensen zijn nog vervelender dan die johova's die aan je deur komen en vragen of je een beter leven wil (die bedoelen het tenminste nog goed, dat carnavals tuig komt alleen maar geld ophalen zodat ze zichzelf de tering kunnen zuipen van mijn geld).
Kunnen we dat limboland en brabant niet aan belgie geven? je heb er toch niks aan.
Carnaval![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:25 schreef BrauN het volgende:
En over dat weggeven aan Belgie of Duitsland... Meteen doen! Ik hoef niets met die smerige, arrogante Hollanders te maken hebben.
Je hebt het over tonproaten/buutreed'nen? Da's vast onverstaanbaar voor de gemiddelde randstedelijke zwerfkees, maar ik vind het erg leuk. Traditie enzo he...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef BigBadPete het volgende:
En dan zo n stumperd l die in een halve ton aan de muur onverstaanbaar staat te raaskallen, je handen gaan toch jeuken?
Zet de WDR op en je kunt je hart ophalenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:43 schreef BrauN het volgende:
maar ik vind het erg leuk. Traditie enzo he...
Geweldig inderdaad. Dat kijk ik regelmatig. Keuls carnaval!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zet de WDR op en je kunt je hart ophalen
En mensen uit de randstad zouden ineens geweldig tof zijn als ze een clownspak aantrekken?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:48 schreef SeLang het volgende:
Ik vind carnaval overrated.
Vroeger dacht ik dat het met carnaval helemaal los ging, maar na een jaar of 8 in brabant te hebben gewoond is het me wel duidelijk dat 99.9% van de mensen gewoon een stelletje burgerlijke sufkutten zijn.
Om een of andere reden zijn de mensen daar ook net even wat beperkter dan in de randstad. Op carnaval verandert daar helemaal niet aan.
Als duffe mensen een clownspak aantrekken en een stom petje opzetten zijn ze niet opeens cool geworden
Zijn punt is dat Randstadters geen clownspak nodig hebben om uit de band te springenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
En mensen uit de randstad zouden ineens geweldig tof zijn als ze een clownspak aantrekken?
Wat is je punt man, idioot...?
Dat is geen carnaval.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef veldmuis het volgende:
BOEM IS HO TUUT TUUT!
Neu, een voetbalshirtje is genoegquote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zijn punt is dat Randstadters geen clownspak nodig hebben om uit de band te springen
Het is hier dan ook KLBquote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef BeanTheForce het volgende:
dr zitten hier nogal wat zeikerds zeg, jezus....
Over 40 posts schoppen we deze omhoogquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Puik topic SC, alleen ik was eerder dit jaar[Centraal] Carnaval-bash-topic 2006
Hier zo iemand tezamen met een heel dorp. Bij ons is het vanaf 11-11 elk weekend wel feest met iets gerelateerd aan Carnaval.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef Croupouque het volgende:
Wat ik pas treurig vind zijn mensen die echt voor carnaval leven, die het zó serieus nemen dat ze carnaval vieren in een andere stad zien als het plegen van landverraad.
Ik vermaak me wel, thanksquote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Brabanders die een tyfushekel hebben aan carnaval!
Dat zijn óf gereformeerde zeikzakken, óf verzuurde nerds zonder vrienden, óf import-Brabanders. Kortom: volk waar menig Brabander een broertje dood aan heeft.
Maar ga jij maar fijn zitten kniezen en schelden tijdens carnaval hoor..., veel plezier.
JP plzquote:Op maandag 20 februari 2006 12:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier zo iemand tezamen met een heel dorp. Bij ons is het vanaf 11-11 elk weekend wel feest met iets gerelateerd aan Carnaval.
Dorpje van 10000 inwoners
150 Carnavalsclubs
Kinderoptocht is groter dan de grote optocht, grote optocht trekt 40.000 bezoekers.
Amen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
"Kom laten we met z'n allen op een vooraf vastgestelde datum spontaan vrolijk doen"-naval
Hypocriet kut feest![]()
Normaal is het merendeel zo chagerijnig als de pest in Braboland, maar nee als het carnaval is dan is iedereen ineens spontaan hartstikke vrolijk, en is iedereen ineens je vriend
Echt zo'n feest waarvan de oorsprong allang vergeten is maar iedereen aan meedoet omdat het traditie is en iedereen het doet - maar het waarom dat zijn we vergeten, we verkleden ons dom en we maken domme wagens die voortborduren op een nog dommer bedacht thema die nergens op slaat, en bijna niemand weet waarom behalve dan dat iedereen het doet.
Die prins carnaval, en raad van 11 moeten ze ook afknallen, stelletje popi jopi's. Het zijn altijd de plaatselijke dorpsgekken die van zichzelf denken dat ze heel populair zijn, en vooral ook denken dat ze humor hebben - terwijl ze de humor hebben van een gemiddelde koekoeksklok.
Echt een dom feest. Ik ben dan wel geboren en getogen Brabander, woon dan wel zo ongeveer bijna op de grens met Zuid-Holland - maar soms wou ik echt dat ik in Z-Holland woonde. Die mentaliteit is daar ook veel beter, zo ga ik liever stappen in Rotterdam dan in Breda bijvoorbeeld.
Zo, da's d'r ook weer uit![]()
Ja, met Johan Vlemmix en zijn Vogeltjesgriepdans uit de boxenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef kevin85 het volgende:
Kunnen we aanstaande vrijdag avond en zaterdag avond ook al feest verwachten?
Lijkt me wel toch?
berig?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef BigBadPete het volgende:
Ik heb gehoord dat vooral in Maastricht de vrouwtjes nogal berig zijn met carneval. Kan iemand dat beamen?
Oefenen met carnavallen in amsterdam??quote:Op maandag 20 februari 2006 16:52 schreef gr8w8 het volgende:
Heb vorige week geoefend op het carnavallen door naar de Pirates in Amsterdam te gaan. Mên, wat een volk.
Of mensen die niet in Brabant wonen...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mensen die een hekel aan carnaval hebben zijn meestal mensen zonder vrienden![]()
Ik nam je serieus, totdat je zei dat je liever in Rotterdam ging stappen dan in Breda, Rotterdam!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
"Kom laten we met z'n allen op een vooraf vastgestelde datum spontaan vrolijk doen"-naval
Hypocriet kut feest![]()
Normaal is het merendeel zo chagerijnig als de pest in Braboland, maar nee als het carnaval is dan is iedereen ineens spontaan hartstikke vrolijk, en is iedereen ineens je vriend
Echt zo'n feest waarvan de oorsprong allang vergeten is maar iedereen aan meedoet omdat het traditie is en iedereen het doet - maar het waarom dat zijn we vergeten, we verkleden ons dom en we maken domme wagens die voortborduren op een nog dommer bedacht thema die nergens op slaat, en bijna niemand weet waarom behalve dan dat iedereen het doet.
Die prins carnaval, en raad van 11 moeten ze ook afknallen, stelletje popi jopi's. Het zijn altijd de plaatselijke dorpsgekken die van zichzelf denken dat ze heel populair zijn, en vooral ook denken dat ze humor hebben - terwijl ze de humor hebben van een gemiddelde koekoeksklok.
Echt een dom feest. Ik ben dan wel geboren en getogen Brabander, woon dan wel zo ongeveer bijna op de grens met Zuid-Holland - maar soms wou ik echt dat ik in Z-Holland woonde. Die mentaliteit is daar ook veel beter, zo ga ik liever stappen in Rotterdam dan in Breda bijvoorbeeld.
Zo, da's d'r ook weer uit![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik nam je serieus, totdat je zei dat je liever in Rotterdam ging stappen dan in Breda, Rotterdam!
Voor het geval dat iemand daar aan ging twijfelen heb je het er maar even bij gezetquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef Creature het volgende:
Carnaval... een feest voor zwakzinnigen!![]()
En ja... ik heb vrienden!
Net wat ik dacht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef Creature het volgende:
Carnaval... een feest voor zwakzinnigen!![]()
En ja... ik heb vrienden!
aan wie vraag je het in hemelsnaam?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef EsDe het volgende:
Carnaval = één groot kutfeest.
Leuke is nog, dat als je aan mensen vraagt wát ze nou écht zo leuk vinden aan carnaval, ze allemaal hetzelfde zeggen! " Uhh... Zuipuh!"![]()
Als ik ga stappen drink ik bier. Met carnaval drinkt men bier. Nu ineens meer ofzo...? onder het genot van eerste klas k*tpauper muziek gemaakt door de lokale jostie band..? in lelijke kostuums waarbij men ineens iemand anders voorstelt? TRIEST!![]()
![]()
![]()
Carnaval... het zou verboden moeten worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, vast en zeker mensen van bvoen de rivierenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Aan een ieder die carnaval viert onder het mom van 'ZUIPUH'?
Je bent een mongool. Heeft je moeder je dat al eens verteld?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Aan een ieder die carnaval viert onder het mom van 'ZUIPUH'?
Open er een topic over, mijn schat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bent een mongool. Heeft je moeder je dat al eens verteld?
Random lui van me opleiding, die dus allemaal in Gelderland / nabij gelderland wonenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aan wie vraag je het in hemelsnaam?!
Dat kan..., maar als jij echt de volle vier dagen gaat carnavallen en ook aanwezig bent bij de 'belangrijke' gebeurtenissen in je dorp of stad hou jij het dus echt niet vol als je je elke dag kachel lam zuipt hè. Goed zat worden is natuurlijk wel de bedoeling, maar je kan mij niet wijs maken dat je vier dagen lang niet op je hoeven kan staan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Maar BrauN, even realistisch gesteld, ik ga ook carnavallen, en veel van mijn vrienden hanteren het dan wel niet als hoofdmotto, maar jezelf helemaal kapot zuipuh is natuurlijk wel onderdeel van
4 dagen maar?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat kan..., maar als jij echt de volle vier dagen gaat carnavallen en ook aanwezig bent bij de 'belangrijke' gebeurtenissen in je dorp of stad hou jij het dus echt niet vol als je je elke dag kachel lam zuipt hè. Goed zat worden is natuurlijk wel de bedoeling, maar je kan mij niet wijs maken dat je vier dagen lang niet op je hoeven kan staan...
Jawel!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga dan ook maar 2 dagen, maar idd, je bent natuurlijk niet de volle 4 dagen aan het drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |