Oh ok ik wist niet dat je het generaliserend bedoeldequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
alles boven de sloot. voor het gemak. een paar dorpen in Twente daargelaten waar ze ook nog weten wat fatsoenlijk vieren is.
Volgens mij snap jij het topic niet helemaalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
GVD #%!$^$#!)^*)_*!^$!^%*!$^_*)!^$*_)!%*_)NAFD
Het feit dat je dit zegt laat zien dat je echt geen flauw idee hebt waar je over praat...
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
ALS JE NIETS POSITIEFS HEBT TE ZEGGEN. HOU DAN GVD GEWOON JE BEK DICHT
![]()
![]()
Tijd voor een pilletje, meneer Droge?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
![]()
![]()
anders kunnen we ook een topic openen over...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:21 schreef Fling het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het topic niet helemaal
Doen we dat toch ook!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
anders kunnen we ook een topic openen over...
HOE KOTS IK OP MENSEN DIE NIKS DAN TE ZEUREN HEBBEN OVER IETS WAT ZE NIET KENNEN!![]()
Daar zit dus het probleem , ik ken het wel terwijl ik dat absoluut niet wilquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
anders kunnen we ook een topic openen over...
HOE KOTS IK OP MENSEN DIE NIKS DAN TE ZEUREN HEBBEN OVER IETS WAT ZE NIET KENNEN!![]()
Ik heb ook wel tekst voor jequote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
leuk he?? een heel topic vervuilen met plaatjes![]()
Vandaar KLB hèquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Het feit dat je dit zegt laat zien dat je echt geen flauw idee hebt waar je over praat...
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef heiden6 het volgende:
Ik ben blij dat ik weer in Nederland woon, waar ik geen last heb van dit soort praktjken.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:26 schreef SunChaser het volgende:
Nep-carnavalsartiest-tekst van de Deurpaupers
Gevloerd door buzzer!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
Het grote "Ik kots over het kosten over carnaval topic"
asjeblieft zevers
quote:
Kijk eens in welk subforum je post alsjeblieftquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
![]()
![]()
Kansloze missie. Mensen zoals jij zullen helaas nooit begrijpen wat "vestelaovend" inhoudt. Net zoals ik misschien jouw lokale Urker-snuif-je-de-rambam-feest niet kan begrijpen. Cultuur is wat ik je brom, daar word je nu eenmaal mee opgevoed en daar kom je ook nooit meer vanaf.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef Zeurberus het volgende:
Ik heb nog steeds geen betoog gezien![]()
Ik ben bang dat het dit jaar wederom niemand gaat lukken.
Dirktator , waag jij nog eens een poging , Limburgs ca:rnaval klinkt al ietsjes aantrekkelijker dan de brabantse variant.
okay, waarom is het zo kut dan? wat maakt het de maatschappij slechter door? en kom niet met verkleden aan want in rotterdam of amsterdam zie ik wekelijks monsters rondlopen. en kom niet aan met kutmuziek, want diemen-zuid is ook niet echt bepaald hoogstand en nota bene het gehele jaar door te horen. heb het niet over zuipen en zat zijn want er worden tenminste geen breezers gedronken, iets wat vooral in de grote steden het hele jaar door nota bene hip is.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:32 schreef Zeurberus het volgende:
Ik heb nog steeds geen betoog gezien![]()
Ik ben bang dat het dit jaar wederom niemand gaat lukken.
Dirktator , waag jij nog eens een poging , Limburgs ca:rnaval klinkt al ietsjes aantrekkelijker dan de brabantse variant.
je hebt net mijn Wereldtopic gemistquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:38 schreef i-spy24 het volgende:
Ik kots op mensen die op carnaval kotsen en alleen maar zich bij die oerhollandse dingen houden uit 1700 ofzo. Nee..elke avond een Bauer cd opzetten met die nep-carnaval " Heb je even voor mij..." is wat..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:07 schreef Dirktator het volgende:
Mag ik even mijn gal spuien over Brabanders (en andere Huilanders) die denken dat ze carnaval kunnen vieren? Die "er-staat-een-paard-in-de-gang-mentaliteit" komt me al jaren de strot uit. En "Oeteldonk", laat me niet lachen...wat is carnaval in Brabant nou? Een gek petje opzetten, boerekieletje aan en je volledig naar de tyfus zuipen.
Nee, in Limburg is dat helemaal anders: daar is het een verbroederingsfeest, waar jong en oud, arm en rijk bij elkaar komen om te feesten. Natuurlijk gaat dit ook gepaard met gezuip, gehos en dergelijke, maar de insteek is compleet anders. Laat me dit nog beter uitleggen.
De enige die zo gek wil zijn om in Brabant een prins te zijn, is vrijwel altijd een Johan-Vleminx-achtige vrijgezel van 50, de dorpsgek die al weken van tevoren een Ter-Land-Ter-Zee-En-In-De-Lucht mobiel heeft gezaagd op zijn werk: de sociale werkplaats. Hier in Limburg is het een eer om gekozen te worden als prins, zelfs getrouwde managers met een ijzeren reputatie slaan zoiets niet af.
Bovendien, ik hoorde een Brabander het laatst weer zeggen: "ik heb zin in het carnaval, flink zuipen en muziek van de Deurzakkers".Als de Deurzakkers het niveau aangeven van het Brabantse carnaval, dan zegt dat mijns inziens al genoeg. Andre van Duin als carnavalsartiest? Laat me niet lachen, dat is pas echt triest. Het verbaast me dan ook niets dat triangeljosti Adje de nieuwe artiest van Brabant gaat worden, na Arie Ribbens (
) en Vader Abraham (
).
Carnaval is CULTUUR: een stukje verbondenheid van de verschillende lagen van de bevolking. Met EIGEN muziek (dus niet Andre van Duin die even een carnavals-hitje opdoekt uit de ouwe doos), met EIGEN mensen en EIGEN bier.
Het cultuurloze carnavalsgevier van veel Brabanders en andere Huilanders doet me denken aan de Amerikanen, die als ze in Rome zijn niet in een Italiaans restaurant gaan eten maar meteen naar de McDonald's sprinten.
![]()
![]()
[afbeelding]
O ja, Buzzert, dat slotje was echt niet nodig hoor.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
okay, waarom is het zo kut dan? wat maakt het de maatschappij slechter door? en kom niet met verkleden aan want in rotterdam of amsterdam zie ik wekelijks monsters rondlopen. en kom niet aan met kutmuziek, want diemen-zuid is ook niet echt bepaald hoogstand en nota bene het gehele jaar door te horen. heb het niet over zuipen en zat zijn want er worden tenminste geen breezers gedronken, iets wat vooral in de grote steden het hele jaar door nota bene hip is.
vertel mij maar eens waarom mensen zich zo enorm druk maken over 5 dagen traditioneel gefeest, waarbij het de feestende mensen helemaal niks kan schelen hoe mensen over hen denken maar zich op zijn minst gebroederlijk gedragen en lol en leut hebben? want was ik al vergeten te vertellen dat ondanks de drank en feesten er nauwelijks tot geen geweld is (en als het al geweld is, komt het omdat er randstedelingen zijn die denken leuk te zijn, en dit is een gegeven), iets waar de oh zo veilige grote steden alleen maarover kunnen dromen.
dus vertel maar.
owja, en het is je goed recht om het niet leuk te vinden, daar hebben we helemaal geen moeite mee, alleen kom dan niet met argumenten aankakken die in feite nergens op slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |