Voor het geval dat iemand daar aan ging twijfelen heb je het er maar even bij gezetquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef Creature het volgende:
Carnaval... een feest voor zwakzinnigen!![]()
En ja... ik heb vrienden!
Net wat ik dacht.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:03 schreef Creature het volgende:
Carnaval... een feest voor zwakzinnigen!![]()
En ja... ik heb vrienden!
aan wie vraag je het in hemelsnaam?!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:29 schreef EsDe het volgende:
Carnaval = één groot kutfeest.
Leuke is nog, dat als je aan mensen vraagt wát ze nou écht zo leuk vinden aan carnaval, ze allemaal hetzelfde zeggen! " Uhh... Zuipuh!"![]()
Als ik ga stappen drink ik bier. Met carnaval drinkt men bier. Nu ineens meer ofzo...? onder het genot van eerste klas k*tpauper muziek gemaakt door de lokale jostie band..? in lelijke kostuums waarbij men ineens iemand anders voorstelt? TRIEST!![]()
![]()
![]()
Carnaval... het zou verboden moeten worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, vast en zeker mensen van bvoen de rivierenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Aan een ieder die carnaval viert onder het mom van 'ZUIPUH'?
Je bent een mongool. Heeft je moeder je dat al eens verteld?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Aan een ieder die carnaval viert onder het mom van 'ZUIPUH'?
Open er een topic over, mijn schat.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je bent een mongool. Heeft je moeder je dat al eens verteld?
Random lui van me opleiding, die dus allemaal in Gelderland / nabij gelderland wonenquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
aan wie vraag je het in hemelsnaam?!
Dat kan..., maar als jij echt de volle vier dagen gaat carnavallen en ook aanwezig bent bij de 'belangrijke' gebeurtenissen in je dorp of stad hou jij het dus echt niet vol als je je elke dag kachel lam zuipt hè. Goed zat worden is natuurlijk wel de bedoeling, maar je kan mij niet wijs maken dat je vier dagen lang niet op je hoeven kan staan...quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef Maisnon het volgende:
Maar BrauN, even realistisch gesteld, ik ga ook carnavallen, en veel van mijn vrienden hanteren het dan wel niet als hoofdmotto, maar jezelf helemaal kapot zuipuh is natuurlijk wel onderdeel van
4 dagen maar?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat kan..., maar als jij echt de volle vier dagen gaat carnavallen en ook aanwezig bent bij de 'belangrijke' gebeurtenissen in je dorp of stad hou jij het dus echt niet vol als je je elke dag kachel lam zuipt hè. Goed zat worden is natuurlijk wel de bedoeling, maar je kan mij niet wijs maken dat je vier dagen lang niet op je hoeven kan staan...
Jawel!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef Maisnon het volgende:
Ik ga dan ook maar 2 dagen, maar idd, je bent natuurlijk niet de volle 4 dagen aan het drinken
Hulde als dat luktquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef Maisnon het volgende:
ik weet niet eens hoe ik ga eigenlijk, ga maar 2 dagen maar toch ff iets cools bouwen, we hebben hier nog superveel foam
misschien bouw ik mn eigen struisvogelpak, dat zou pas gaaf zijn! (die pakken waarbij het net lijkt alsof je op een struisvogel zit met van die nepbenen)
leuk.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef Maisnon het volgende:
ik weet niet eens hoe ik ga eigenlijk, ga maar 2 dagen maar toch ff iets cools bouwen, we hebben hier nog superveel foam
misschien bouw ik mn eigen struisvogelpak, dat zou pas gaaf zijn! (die pakken waarbij het net lijkt alsof je op een struisvogel zit met van die nepbenen)
dat jij gelderland als maatstaf neemt voor je mening over goed carnavalquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:54 schreef EsDe het volgende:
[..]
Random lui van me opleiding, die dus allemaal in Gelderland / nabij gelderland wonen![]()
Hmm, klopt. Alsjeblieft, stenig mij!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:09 schreef Refragmental het volgende:
[..]
4 dagen maar?
Je vergeet morgenavond en as-woensdag![]()
Ik ga als romein. De originele stichters van Maastricht!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |