cultuurbarbaarquote:Op zondag 22 januari 2006 20:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh nee.... ik ben gewoon in nederland, aan het werk
suckt echt hardquote:Op zondag 22 januari 2006 20:02 schreef carmiie het volgende:
carnaval
Ik hou ook ontzettend van blij zijn.... ben dagelijks blij....quote:Op zondag 22 januari 2006 20:05 schreef carmiie het volgende:
[..]
hou jij niet van blij zijn dan?
blije gedoe![]()
wat is er mis aan met zn allen blij zijn?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:12 schreef sjeppert het volgende:
maar dan moet iedereen in een keer zo blij doen
blij doen op z'n tijd is oke, maar niet met z'n allen en dat verkleden is ook ergernis
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef BrauN het volgende:
Zoals die Hollanders kotsen op 'ons' carnaval, zo spuug ik op de 'kermissen' die nogal een happening schijnen te zijn in Noord- en Zuid-Holland.
For God's sake, kermis!
Braun to the rescue!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef BrauN het volgende:
Zoals die Hollanders kotsen op 'ons' carnaval, zo spuug ik op de 'kermissen' die nogal een happening schijnen te zijn in Noord- en Zuid-Holland.
For God's sake, kermis!
Er is wel een wezenlijk verschil; op kermissen komt alleen sjonnie-volk, tijdens carnaval is bijna iedereen in de ban van dat feest.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:19 schreef BrauN het volgende:
For God's sake, kermis!
Hmm, best zielig. Dus de gegoede burgerij heeft helemaal geen lolletje? Nooit? Helemaal niks?quote:Op zondag 22 januari 2006 20:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Er is wel een wezenlijk verschil; op kermissen komt alleen sjonnie-volk, tijdens carnaval is bijna iedereen in de ban van dat feest.
De bieb is the place to be.quote:Op zondag 22 januari 2006 20:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, best zielig. Dus de gegoede burgerij heeft helemaal geen lolletje? Nooit? Helemaal niks?
1 ding scheelt Maikuuul.... jij hoeft geen feestpak te huren/kopen en je hoeft ook geen masker op.quote:Op zondag 22 januari 2006 23:41 schreef Maikuuul het volgende:
Inderdaadwtf is er vet aan een kermis ? wow wat molentjes en oude house muziek
Tis bijna zover mensenCarnaval in Mestreech !
Khoef hem ook niet te huren want ik heb er al 1:quote:Op zondag 22 januari 2006 23:43 schreef Rekkie het volgende:
[..]
1 ding scheelt Maikuuul.... jij hoeft geen feestpak te huren/kopen en je hoeft ook geen masker op.
![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Khoef hem ook niet te huren want ik heb er al 1:
[afbeelding]
had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
GVD #%!$^$#!)^*)_*!^$!^%*!$^_*)!^$*_)!%*_)NAFD
Het feit dat je dit zegt laat zien dat je echt geen flauw idee hebt waar je over praat...
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
ALS JE NIETS POSITIEFS HEBT TE ZEGGEN. HOU DAN GVD GEWOON JE BEK DICHT
![]()
![]()
doe eens niet zo raar over moslims ja....quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:11 schreef immortalsean het volgende:
pauperfeest voor paupervolk, ze zijn hun agrarische roots nog niet ontstegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |