Hier wil ik me even van harte bij aansluiten (ja ik woon ook in Brabant).quote:Op zaterdag 11 februari 2006 23:17 schreef bsp het volgende:
Ik ben een echte Brabander, en weet echt wel waar het om gaat....maar ik kots op carnaval, en vooral op al die loosers die het carnaval aangrijpen om zich eens goed buitensporig te misdragenZuipen, ruzie maken, vreemd gaan, "omdat het carnaval is". Kwatsers, als ik vreemd wil gaan, of me van de wereld wil zuipen, heb ik daar geen zielig excuus voor nodig.
![]()
Fred
Ik woon mijn hele leven al in Brabant en ik schijt net zo hard op het feest als hij.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:13 schreef LXIV het volgende:
Je begrijpt waarschijnlijk helemaal niets van carnaval en bent boven de rivieren opgegroeit.
Dat is heel jammer voor je, helaas niets aan te doen.
Alaaaf? Boem is Ho? Dat zijn dingen waar een echte Oeteldonker nooit van gehoord heeft hoor!
Ooit gehoord van het fenomeen "vrijheid van meningsuiting"?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:20 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
GVD #%!$^$#!)^*)_*!^$!^%*!$^_*)!^$*_)!%*_)NAFD
Het feit dat je dit zegt laat zien dat je echt geen flauw idee hebt waar je over praat...
VOOR IEDEREEN HIER!!!
![]()
ALS JE NIETS POSITIEFS HEBT TE ZEGGEN. HOU DAN GVD GEWOON JE BEK DICHT
![]()
![]()
Brabanders die een tyfushekel hebben aan carnaval!quote:Op maandag 13 februari 2006 11:01 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Hier wil ik me even van harte bij aansluiten (ja ik woon ook in Brabant).
En bij deze wil ik ook even een misverstand uit de wereld helpen: er zijn vreselijk veel Brabanders die een tyfushekel hebben aan carnaval. Het is alleen vanwege die groep die het wel viert dat het lijkt alsof alle Brabo's dit domme feest helemaal geweldig vinden.
En die muziek![]()
Echt het dieptepunt van onze cultuur.
quote:Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Mgolovic het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalshitjes![]()
Het hoort er bij, maar gelukkig wordt er in veel kroegen ook muziek gedraait met een iets hoger niveau. Ik kan die huilies van boven de rivieren ook echt niet snappen. Als je niet uit het zuiden van het land komt zul je het nooit gaan begrijpen dus probeer het dan ook niet. Laat ons gewoon een dag of 5 van de wereld zijn en onze piemels bevuilen aan gewillige dames.
Gelukkig heeft mijn stad een Vastelaovend-liedjesverleden van meer dan 100 jaar. Die nummers zijn bij iedereen hier bekend, zelfs kinderen van 3-4 jaar zie je het soms meezingen.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:39 schreef Mgolovic het volgende:
Carnaval![]()
Carnavalshitjes![]()
Het hoort er bij, maar gelukkig wordt er in veel kroegen ook muziek gedraait met een iets hoger niveau. Ik kan die huilies van boven de rivieren ook echt niet snappen. Als je niet uit het zuiden van het land komt zul je het nooit gaan begrijpen dus probeer het dan ook niet. Laat ons gewoon een dag of 5 van de wereld zijn en onze piemels bevuilen aan gewillige dames.
Mag ik je aanraken vanwege je taalgebruik ?quote:
Ideaal om je SOA te verspreiden/ontvangen jaquote:Op maandag 20 februari 2006 10:07 schreef Kevanovitch het volgende:
Ik ben één keer naar het zuiden afgereisd voor een weekend carnaval. De dames zijn inderdaad een stuk gezelliger rond die tijd, maar voor de rest vond ik het maar een vage bedoening.
Ik zit dit weekend in Tampa. Daar kennen ze alleen Springbreakquote:Op maandag 20 februari 2006 10:04 schreef Rekkie het volgende:
Gelukkig kennen ze geen carnaval op mijn vakantiebestemming
Carnaval, maar dan de kleren uit in plaats van extra kleren aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend in Tampa. Daar kennen ze alleen Springbreak
Fotos aub. En als je de crew van CFF tegen komt; Doe ze de groetenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik zit dit weekend in Tampa. Daar kennen ze alleen Springbreak
Alleen deze is vollerquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Puik topic SC, alleen ik was eerder dit jaar[Centraal] Carnaval-bash-topic 2006
Misbruikt in je jeugd jong? Wat zit je dwars, menneke?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik kots op dat kut carnavalStond laatst ook weer zo'n domme mongool aan de deur of ik carnavals loten wou kopen, die mensen zijn nog vervelender dan die johova's die aan je deur komen en vragen of je een beter leven wil (die bedoelen het tenminste nog goed, dat carnavals tuig komt alleen maar geld ophalen zodat ze zichzelf de tering kunnen zuipen van mijn geld).
Kunnen we dat limboland en brabant niet aan belgie geven? je heb er toch niks aan.
Carnaval![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:25 schreef BrauN het volgende:
En over dat weggeven aan Belgie of Duitsland... Meteen doen! Ik hoef niets met die smerige, arrogante Hollanders te maken hebben.
Je hebt het over tonproaten/buutreed'nen? Da's vast onverstaanbaar voor de gemiddelde randstedelijke zwerfkees, maar ik vind het erg leuk. Traditie enzo he...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:40 schreef BigBadPete het volgende:
En dan zo n stumperd l die in een halve ton aan de muur onverstaanbaar staat te raaskallen, je handen gaan toch jeuken?
Zet de WDR op en je kunt je hart ophalenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:43 schreef BrauN het volgende:
maar ik vind het erg leuk. Traditie enzo he...
Geweldig inderdaad. Dat kijk ik regelmatig. Keuls carnaval!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:44 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zet de WDR op en je kunt je hart ophalen
En mensen uit de randstad zouden ineens geweldig tof zijn als ze een clownspak aantrekken?quote:Op maandag 20 februari 2006 11:48 schreef SeLang het volgende:
Ik vind carnaval overrated.
Vroeger dacht ik dat het met carnaval helemaal los ging, maar na een jaar of 8 in brabant te hebben gewoond is het me wel duidelijk dat 99.9% van de mensen gewoon een stelletje burgerlijke sufkutten zijn.
Om een of andere reden zijn de mensen daar ook net even wat beperkter dan in de randstad. Op carnaval verandert daar helemaal niet aan.
Als duffe mensen een clownspak aantrekken en een stom petje opzetten zijn ze niet opeens cool geworden
Zijn punt is dat Randstadters geen clownspak nodig hebben om uit de band te springenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
En mensen uit de randstad zouden ineens geweldig tof zijn als ze een clownspak aantrekken?
Wat is je punt man, idioot...?
Dat is geen carnaval.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef veldmuis het volgende:
BOEM IS HO TUUT TUUT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |