abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35283014
Wat ik pas treurig vind zijn mensen die echt voor carnaval leven, die het zó serieus nemen dat ze carnaval vieren in een andere stad zien als het plegen van landverraad.
pi_35283091
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Zijn punt is dat Randstadters geen clownspak nodig hebben om uit de band te springen
Neu, een voetbalshirtje is genoeg
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_35283119
Nog even en dan verdwijnt dit josti-topic ook uit mijn AT
pi_35283205
Ik heb gehoord dat vooral in Maastricht de vrouwtjes nogal berig zijn met carneval. Kan iemand dat beamen?
pi_35283288
Ik ga weer carnaval vieren volgende week, vorig jaar was de eerste keer (ben Zeeuw;)) Maar ach... tis gewoon gezellig (Y)

dr zitten hier nogal wat zeikerds zeg, jezus....
If this is the best God can do, I'm not impressed!
pi_35283340
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef BeanTheForce het volgende:

dr zitten hier nogal wat zeikerds zeg, jezus....
Het is hier dan ook KLB
  Redactie Frontpage maandag 20 februari 2006 @ 12:10:08 #257
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35283387
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Puik topic SC, alleen ik was eerder dit jaar

[Centraal] Carnaval-bash-topic 2006
Over 40 posts schoppen we deze omhoog
pi_35283395
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef Croupouque het volgende:
Wat ik pas treurig vind zijn mensen die echt voor carnaval leven, die het zó serieus nemen dat ze carnaval vieren in een andere stad zien als het plegen van landverraad.
Hier zo iemand tezamen met een heel dorp. Bij ons is het vanaf 11-11 elk weekend wel feest met iets gerelateerd aan Carnaval.

Dorpje van 10000 inwoners
150 Carnavalsclubs
Kinderoptocht is groter dan de grote optocht, grote optocht trekt 40.000 bezoekers.
pi_35292460
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef BrauN het volgende:

[..]

Brabanders die een tyfushekel hebben aan carnaval!

Dat zijn óf gereformeerde zeikzakken, óf verzuurde nerds zonder vrienden, óf import-Brabanders. Kortom: volk waar menig Brabander een broertje dood aan heeft.

Maar ga jij maar fijn zitten kniezen en schelden tijdens carnaval hoor..., veel plezier.
Ik vermaak me wel, thanks
En nee ik wil er niet bij horen, "erbij horen" is voor mensen die geen eigen mening hebben.
Maar goed, als je er van houdt, ga vooral je gang.... ik heb een hekel aan carnaval, maar als het wel je ding is, geniet er dan maar van.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  maandag 20 februari 2006 @ 16:49:21 #260
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_35292850
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:10 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Hier zo iemand tezamen met een heel dorp. Bij ons is het vanaf 11-11 elk weekend wel feest met iets gerelateerd aan Carnaval.

Dorpje van 10000 inwoners
150 Carnavalsclubs
Kinderoptocht is groter dan de grote optocht, grote optocht trekt 40.000 bezoekers.
JP plz

Word eens Nederlander!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 20 februari 2006 @ 16:52:59 #261
15869 gr8w8
Better by design.
pi_35292981
Heb vorige week geoefend op het carnavallen door naar de Pirates in Amsterdam te gaan. Mên, wat een volk.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_35293760
Ik heb er wel zin in. Als mensen er echt zo'n hekel aan hebben moet je het gewoon negeren. Ik woon en werk in Breda, en mijn baas is een Fries. Die gaat gewoon 4 dagen naar Friesland omdat hij er geen flikker om geeft. Dat lijkt me een goede oplossing voor de azijnzeikerds.
pi_35293894
Carnaval. Het feest bij uitstek voor en door PAUPERS. Snoepjes rapen bij de optocht, naar de lelijke praalwagens kijken met dronken en dansende mongooltjes. Carnavalsverenigingen zijn gewoon verkapte josti-verenigingen voor mensen met het down-syndroom. En elk jaar rond deze tijd heb je in elke stad wel een paar cafés die van die carnavalsbaggermuziek draaien. De Deurzakkers, Gebroeders Ko, Ome Henk, Party Poepers, Big Benny worden dan grijsgedraaid. Ik krijg er spontaan diarree van. Als het aan mij lag, mag Prins Carnaval wat mij betreft afgeschoten worden. Wat een baggergebeuren zeg. Ik ben blij als het weer voorbij is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35294452
Kunnen we aanstaande vrijdag avond en zaterdag avond ook al feest verwachten?
Lijkt me wel toch?
pi_35294930
"Kom laten we met z'n allen op een vooraf vastgestelde datum spontaan vrolijk doen"-naval

Hypocriet kut feest

Normaal is het merendeel zo chagerijnig als de pest in Braboland, maar nee als het carnaval is dan is iedereen ineens spontaan hartstikke vrolijk, en is iedereen ineens je vriend

Echt zo'n feest waarvan de oorsprong allang vergeten is maar iedereen aan meedoet omdat het traditie is en iedereen het doet - maar het waarom dat zijn we vergeten, we verkleden ons dom en we maken domme wagens die voortborduren op een nog dommer bedacht thema die nergens op slaat, en bijna niemand weet waarom behalve dan dat iedereen het doet.

Die prins carnaval, en raad van 11 moeten ze ook afknallen, stelletje popi jopi's. Het zijn altijd de plaatselijke dorpsgekken die van zichzelf denken dat ze heel populair zijn, en vooral ook denken dat ze humor hebben - terwijl ze de humor hebben van een gemiddelde koekoeksklok.

Echt een dom feest. Ik ben dan wel geboren en getogen Brabander, woon dan wel zo ongeveer bijna op de grens met Zuid-Holland - maar soms wou ik echt dat ik in Z-Holland woonde. Die mentaliteit is daar ook veel beter, zo ga ik liever stappen in Rotterdam dan in Breda bijvoorbeeld.

Zo, da's d'r ook weer uit
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_35294965
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
"Kom laten we met z'n allen op een vooraf vastgestelde datum spontaan vrolijk doen"-naval

Hypocriet kut feest

Normaal is het merendeel zo chagerijnig als de pest in Braboland, maar nee als het carnaval is dan is iedereen ineens spontaan hartstikke vrolijk, en is iedereen ineens je vriend

Echt zo'n feest waarvan de oorsprong allang vergeten is maar iedereen aan meedoet omdat het traditie is en iedereen het doet - maar het waarom dat zijn we vergeten, we verkleden ons dom en we maken domme wagens die voortborduren op een nog dommer bedacht thema die nergens op slaat, en bijna niemand weet waarom behalve dan dat iedereen het doet.

Die prins carnaval, en raad van 11 moeten ze ook afknallen, stelletje popi jopi's. Het zijn altijd de plaatselijke dorpsgekken die van zichzelf denken dat ze heel populair zijn, en vooral ook denken dat ze humor hebben - terwijl ze de humor hebben van een gemiddelde koekoeksklok.

Echt een dom feest. Ik ben dan wel geboren en getogen Brabander, woon dan wel zo ongeveer bijna op de grens met Zuid-Holland - maar soms wou ik echt dat ik in Z-Holland woonde. Die mentaliteit is daar ook veel beter, zo ga ik liever stappen in Rotterdam dan in Breda bijvoorbeeld.

Amen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  Redactie Frontpage maandag 20 februari 2006 @ 19:40:25 #267
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_35299115
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef kevin85 het volgende:
Kunnen we aanstaande vrijdag avond en zaterdag avond ook al feest verwachten?
Lijkt me wel toch?
Ja, met Johan Vlemmix en zijn Vogeltjesgriepdans uit de boxen
pi_35299395
JAAAA CARNAVAL!!!! Een stijve lul die is gemaakt om mee te pompen, valderieeee valderaaaaa!!!
pi_35301145
quote:
Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef BigBadPete het volgende:
Ik heb gehoord dat vooral in Maastricht de vrouwtjes nogal berig zijn met carneval. Kan iemand dat beamen?
berig?

Als dat een ander woord voor "geil" is dan kan ik dat inderdaad beamen

Mensen die een hekel aan carnaval hebben zijn meestal mensen zonder vrienden
Gaan jullie maar lekker achter de pc zitten of alleen op de bank met een pilsje

Vrijdag t/m Dinsdag is het weer feest in maastricht!!!
pi_35301197
quote:
Op maandag 20 februari 2006 16:52 schreef gr8w8 het volgende:
Heb vorige week geoefend op het carnavallen door naar de Pirates in Amsterdam te gaan. Mên, wat een volk.
Oefenen met carnavallen in amsterdam??
Voor wintersport ga ik inderdaad ook altijd naar de behama's
  maandag 20 februari 2006 @ 20:24:15 #271
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_35301231
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Mensen die een hekel aan carnaval hebben zijn meestal mensen zonder vrienden
Of mensen die niet in Brabant wonen...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 20 februari 2006 @ 20:26:16 #272
15869 gr8w8
Better by design.
pi_35301338
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:

Hypocriet kut feest

Ik nam je serieus, totdat je zei dat je liever in Rotterdam ging stappen dan in Breda, Rotterdam!
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_35301653
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef gr8w8 het volgende:

[..]

Ik nam je serieus, totdat je zei dat je liever in Rotterdam ging stappen dan in Breda, Rotterdam!
ieder z'n voorkeur.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_35301741
Nog 4 dagen jaja, Alaaf!!
pi_35425192
quote:
Op maandag 20 februari 2006 20:34 schreef Tuutje het volgende:
Nog 4 dagen jaja, Alaaf!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')