Neu, een voetbalshirtje is genoegquote:Op maandag 20 februari 2006 11:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Zijn punt is dat Randstadters geen clownspak nodig hebben om uit de band te springen
Het is hier dan ook KLBquote:Op maandag 20 februari 2006 12:06 schreef BeanTheForce het volgende:
dr zitten hier nogal wat zeikerds zeg, jezus....
Over 40 posts schoppen we deze omhoogquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Puik topic SC, alleen ik was eerder dit jaar[Centraal] Carnaval-bash-topic 2006
Hier zo iemand tezamen met een heel dorp. Bij ons is het vanaf 11-11 elk weekend wel feest met iets gerelateerd aan Carnaval.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:57 schreef Croupouque het volgende:
Wat ik pas treurig vind zijn mensen die echt voor carnaval leven, die het zó serieus nemen dat ze carnaval vieren in een andere stad zien als het plegen van landverraad.
Ik vermaak me wel, thanksquote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Brabanders die een tyfushekel hebben aan carnaval!
Dat zijn óf gereformeerde zeikzakken, óf verzuurde nerds zonder vrienden, óf import-Brabanders. Kortom: volk waar menig Brabander een broertje dood aan heeft.
Maar ga jij maar fijn zitten kniezen en schelden tijdens carnaval hoor..., veel plezier.
JP plzquote:Op maandag 20 februari 2006 12:10 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Hier zo iemand tezamen met een heel dorp. Bij ons is het vanaf 11-11 elk weekend wel feest met iets gerelateerd aan Carnaval.
Dorpje van 10000 inwoners
150 Carnavalsclubs
Kinderoptocht is groter dan de grote optocht, grote optocht trekt 40.000 bezoekers.
Amen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
"Kom laten we met z'n allen op een vooraf vastgestelde datum spontaan vrolijk doen"-naval
Hypocriet kut feest![]()
Normaal is het merendeel zo chagerijnig als de pest in Braboland, maar nee als het carnaval is dan is iedereen ineens spontaan hartstikke vrolijk, en is iedereen ineens je vriend
Echt zo'n feest waarvan de oorsprong allang vergeten is maar iedereen aan meedoet omdat het traditie is en iedereen het doet - maar het waarom dat zijn we vergeten, we verkleden ons dom en we maken domme wagens die voortborduren op een nog dommer bedacht thema die nergens op slaat, en bijna niemand weet waarom behalve dan dat iedereen het doet.
Die prins carnaval, en raad van 11 moeten ze ook afknallen, stelletje popi jopi's. Het zijn altijd de plaatselijke dorpsgekken die van zichzelf denken dat ze heel populair zijn, en vooral ook denken dat ze humor hebben - terwijl ze de humor hebben van een gemiddelde koekoeksklok.
Echt een dom feest. Ik ben dan wel geboren en getogen Brabander, woon dan wel zo ongeveer bijna op de grens met Zuid-Holland - maar soms wou ik echt dat ik in Z-Holland woonde. Die mentaliteit is daar ook veel beter, zo ga ik liever stappen in Rotterdam dan in Breda bijvoorbeeld.
Zo, da's d'r ook weer uit![]()
Ja, met Johan Vlemmix en zijn Vogeltjesgriepdans uit de boxenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:34 schreef kevin85 het volgende:
Kunnen we aanstaande vrijdag avond en zaterdag avond ook al feest verwachten?
Lijkt me wel toch?
berig?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:03 schreef BigBadPete het volgende:
Ik heb gehoord dat vooral in Maastricht de vrouwtjes nogal berig zijn met carneval. Kan iemand dat beamen?
Oefenen met carnavallen in amsterdam??quote:Op maandag 20 februari 2006 16:52 schreef gr8w8 het volgende:
Heb vorige week geoefend op het carnavallen door naar de Pirates in Amsterdam te gaan. Mên, wat een volk.
Of mensen die niet in Brabant wonen...quote:Op maandag 20 februari 2006 20:22 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Mensen die een hekel aan carnaval hebben zijn meestal mensen zonder vrienden![]()
Ik nam je serieus, totdat je zei dat je liever in Rotterdam ging stappen dan in Breda, Rotterdam!quote:Op maandag 20 februari 2006 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
"Kom laten we met z'n allen op een vooraf vastgestelde datum spontaan vrolijk doen"-naval
Hypocriet kut feest![]()
Normaal is het merendeel zo chagerijnig als de pest in Braboland, maar nee als het carnaval is dan is iedereen ineens spontaan hartstikke vrolijk, en is iedereen ineens je vriend
Echt zo'n feest waarvan de oorsprong allang vergeten is maar iedereen aan meedoet omdat het traditie is en iedereen het doet - maar het waarom dat zijn we vergeten, we verkleden ons dom en we maken domme wagens die voortborduren op een nog dommer bedacht thema die nergens op slaat, en bijna niemand weet waarom behalve dan dat iedereen het doet.
Die prins carnaval, en raad van 11 moeten ze ook afknallen, stelletje popi jopi's. Het zijn altijd de plaatselijke dorpsgekken die van zichzelf denken dat ze heel populair zijn, en vooral ook denken dat ze humor hebben - terwijl ze de humor hebben van een gemiddelde koekoeksklok.
Echt een dom feest. Ik ben dan wel geboren en getogen Brabander, woon dan wel zo ongeveer bijna op de grens met Zuid-Holland - maar soms wou ik echt dat ik in Z-Holland woonde. Die mentaliteit is daar ook veel beter, zo ga ik liever stappen in Rotterdam dan in Breda bijvoorbeeld.
Zo, da's d'r ook weer uit![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 20:26 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik nam je serieus, totdat je zei dat je liever in Rotterdam ging stappen dan in Breda, Rotterdam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |