een levensgenieter in hart en nierenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:18 schreef Maikuuul het volgende:
Oh oke
Carnavalheerlijk bier drinken onder het genot van veel Maastrichtse muziek
Beter dan op de pc zittenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:19 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
een levensgenieter in hart en nieren
mee eens:quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:33 schreef Camplo het volgende:
Meldt zich ff om keihard te klagen over fucking kut carnaval!
Geboren en getogen in Brabant, nu op kamers in Maastricht. Maar toch eensch.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:08 schreef Croupouque het volgende:
Ook al woon ik in Brabant, ik heb echt een schijthekel aan carnaval.
Dus had je niet in dit topic moeten komen. Je kunt toch voorstellen dat niet iedereen alles even leuk vindt wat jij allemaal leuk vindt?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:52 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik start geen topic om iets af te zeiken wat veel mensen WEL leuk vinden.
Dus je woont zelf ook boven de rivieren?quote:Op zondag 22 januari 2006 02:32 schreef Nocturno het volgende:
och in zeeuwsch vlaanderen vieren we ook carnaval. Maar das gewoon 5 dagen zuipen en feesten, snap niet wat je er NIET leuk aan kunt vinden. maar goed niet iedereen is sociaal en houd van uitgaan.
ik ga 3 dagen dit jaar,mag ik eindelijk weer een rokje aan
"boven de rivieren" snappen ze toch al niet wat leuk is, altijd al gevonden.
ga je een keer in adam stappen, gaan de kroegen om 2 uur dicht, maar das in breda ook.
bij ons vaak 24/7 cafe's open, alhoewel om een uur of 5 begint het toch wat leeg te lopen.
en voor een fatsoenlijke disco gaan we wel naar belgie.
Dan hoef je ook niet naar België te gaan.quote:Op zondag 22 januari 2006 03:44 schreef Nocturno het volgende:
nee
En dit hoor je dan elke avond, live, op zeer hoog volume, door de straten gezongen worden door een oerdomme kneus met inmiddels een duidelijk bacardi-accent, en de hele dag in winkels en dergelijke op de radio.quote:"WAVE IT(POSSEE)" by Mighty Talent
ROADMARCH winner for 1999
People you know what time it is?
It's time to get on bad I say (coro: What?)
Wave it possee wave it I say wave it possee 3x
Wave it possee wave it
Put down your hand and work up the band now
Woman them wok up you bam bam
Man them wok up yo'bam bam
Children them wok up yo'bam bam coro: Jammin' jourvert morning
Wave when the big truck passing you go to
Wave when the queens them passing you got to
Wave when the costumes passing you got to
Wave 45 we celebrate HOORAY HOORAY
Show me yo'T-shirt
Show me yo'Washrag
Show me yo'Towel
Show me yo'something
Show me yo'Pechi
Show me yo'false hair
Show me yo'finger
Hands in the air like you just don't care
Wave it possee wave it I say wave it possee 3x
Wave it possee wave it
Put down your hand and wok up the band now
Jump to the left side, Jump to the right side 3x
Jump to the left side
STOP NOW,…… GET SOMETHING AND WAVE 8x
Wave when the big truck passing you go to
Wave when the queens them passing you got to
Wave when the costumes passing you got to
Wave when O.R.E.O. passing yo'got to
(REPEAT FROM JUMP TO THE LEFT SIDE………..)
volgens mij begrijpen we elkaar niet?quote:Dan hoef je ook niet naar België te gaan
Wolf,jij hierquote:Op zondag 22 januari 2006 05:42 schreef -Wolf- het volgende:
carnaval is voor proleten. kutproleten!
In Amsterdam en Breda de kroegen om 0200 uur dicht,hou toch op manquote:Op zondag 22 januari 2006 02:32 schreef Nocturno het volgende:
och in zeeuwsch vlaanderen vieren we ook carnaval. Maar das gewoon 5 dagen zuipen en feesten, snap niet wat je er NIET leuk aan kunt vinden. maar goed niet iedereen is sociaal en houd van uitgaan.
ik ga 3 dagen dit jaar,mag ik eindelijk weer een rokje aan
"boven de rivieren" snappen ze toch al niet wat leuk is, altijd al gevonden.
ga je een keer in adam stappen, gaan de kroegen om 2 uur dicht, maar das in breda ook.
bij ons vaak 24/7 cafe's open, alhoewel om een uur of 5 begint het toch wat leeg te lopen.
en voor een fatsoenlijke disco gaan we wel naar belgie.
hmzz in de 4 jaar dat ik er woonde toch wel. behalve de lente, maar das nou niet echt een kroeg.quote:Breda de kroegen om 0200 uur dicht,hou toch op man
gelukkig niet.quote:Op zondag 22 januari 2006 06:30 schreef Nocturno het volgende:
praag is idd vet , maar we raken nogal OT . carnaval in Praag?
Wie bedoel je nu in godsnaam met kaaskoppen?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:53 schreef gr8w8 het volgende:
Draai het eens om. De Zuiderlingen beperken het volslagen idioot gedrag tot een bepaalde periode. De kaaskoppen staan het hele jaar volstrekt kansloos in de Aprés Ski en Cooldown onder het genot van overprijsd Heineken-bocht Hei te geilen op dat ene serveerstertje dat ooit een keer hun kant opkeek.
Kom op, wat denk je zelf?quote:Op zondag 22 januari 2006 12:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wie bedoel je nu in godsnaam met kaaskoppen?
Oh, dat is dan voor het eerst in dit hele topic.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh het is generaliserend bedoelt.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |