Sorry, geen tijd. moet eerst de postbode tot schroot verwerken in de war. heb het nu eenmaal beloofdquote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:48 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee maar sickert gaat Jedi wel afmaken
de postbode tot schroot verwerken whaha jij?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 13:26 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sorry, geen tijd. moet eerst de postbode tot schroot verwerken in de war. heb het nu eenmaal beloofd.
misschien dat ik dan nog tijd voor jou overhoud. :p
Of jij wordt gewoon vervangen...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zullen zien! Al ga ik er vanuit dat ik gewoon ga winnen. En de Pr0nSquad weer een feestje kan vieren!
Ik heb trouwens nog een paar mooie taktieken bedacht die ik de komende tijd even uit ga werken.
Echter als de RR tegen de PS moeten spelen volgens het schema (3 feb), dan ben ik er niet. Ik ga dan uiteten.
Die battle moeten we dus op een andere datum spelen.
3 feb kan ik ook niet....quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zullen zien! Al ga ik er vanuit dat ik gewoon ga winnen. En de Pr0nSquad weer een feestje kan vieren!
Ik heb trouwens nog een paar mooie taktieken bedacht die ik de komende tijd even uit ga werken.
Echter als de RR tegen de PS moeten spelen volgens het schema (3 feb), dan ben ik er niet. Ik ga dan uiteten.
Die battle moeten we dus op een andere datum spelen.
hehe, dan denk ik niet dat je veel zal gamenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef JumperJack het volgende:
3 feb kan ik waarschijnlijk wel. midden in de herkansingen, maar mn gips is er dan net een paar uurtjes af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu al wel zeggen dat de winnaar van C tegen D Sickert is![]()
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik heb de scores van C tegen D erin gezet. Alleen die screen van dat potje op Sharqi dat maar een paar minuut of 1/2 duurde heb ik niet. Dat was toen omdat Rudy gedisconnect was volgens mij. Heeft iemand die toevallig wel? Anders vul ik daar gewoon bij iedereen 0 in. Dat maakt toch niet veel uit, want het potje was zo kort dat er toch nauwelijks punten zijn gehaald
Verder heb ik de screens van A en B nog nodig...want je weet het, anders telt de uitslag niet
Mailen naar:duh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nu al wel zeggen dat de winnaar van C tegen D Sickert is![]()
niet helemaal verdient want als commander is dat erg makkelijk
maar tochik was ZIEK bezig
Narf!
Das indd wel een idee ja...ik zal wel ff een versie van beide doen. Kunnen we ook eventueel later kiezenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies. De commander zal dan altijd winnen, aangezien die het gemiddelde maal 2 krijgt en dat is bijna altijd beter.
Misschien moet je alleen naar de kills en teamwork punten kijken. Dus kills*2+teamwork score. Komt erop neer dat je dan dus de score van de commanders zelf moet berekenen ipv die van de screenshots te pakken.
Hoe denkt de rest hierover?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even net naar de scores van sickert gekeken en hij heeft vanwege het spelen als commander 190 punten meer gepakt. Dat is een redelijk groot verschil. Dat geeft maar weer eens aan wat voor een goed team de Pr0nSquad is.
fijn vooruitzichtquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef kievit19 het volgende:
[..]
hehe, dan denk ik niet dat je veel zal gamen
ik had het toen ook , mijn arm was toen echt mega zwak
ik was 2 maal nummer 1 bij ons, 1x zelfde aantal punten als commander maar met meer kills dus goud voor mijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies. De commander zal dan altijd winnen, aangezien die het gemiddelde maal 2 krijgt en dat is bijna altijd beter.
Misschien moet je alleen naar de kills en teamwork punten kijken. Dus kills*2+teamwork score. Komt erop neer dat je dan dus de score van de commanders zelf moet berekenen ipv die van de screenshots te pakken.
Edit: Als de screens er van de andere waren geweest dan was het zeker Spar geweest die bovenaan had gestaan. Ik denk dat Spar en Dries 2 van de weinige zullen zijn die een commander voor kunnen blijven op punten binnen deze wars. Time will tell.
Sorry, maar dat was ik meestalquote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Edit: Als de screens er van de andere waren geweest dan was het zeker Spar geweest die bovenaan had gestaan.
hij is lekker bezigquote:Op zondag 22 januari 2006 02:18 schreef Sickert het volgende:
i-spy24 deeltje twee van zovelen die komen gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |