abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34307633
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 12:48 schreef Sickert het volgende:

[..]

nee maar sickert gaat Jedi wel afmaken
Sorry, geen tijd. moet eerst de postbode tot schroot verwerken in de war. heb het nu eenmaal beloofd .

misschien dat ik dan nog tijd voor jou overhoud. :p
pi_34307982
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 13:26 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Sorry, geen tijd. moet eerst de postbode tot schroot verwerken in de war. heb het nu eenmaal beloofd .

misschien dat ik dan nog tijd voor jou overhoud. :p
de postbode tot schroot verwerken whaha jij?
Narf!
pi_34308083
Kreeg net voor de tweede keer

en deze als kadootje
  zaterdag 21 januari 2006 @ 14:25:52 #130
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34309502
We zullen zien! Al ga ik er vanuit dat ik gewoon ga winnen. En de Pr0nSquad weer een feestje kan vieren!
Ik heb trouwens nog een paar mooie taktieken bedacht die ik de komende tijd even uit ga werken.

Echter als de RR tegen de PS moeten spelen volgens het schema (3 feb), dan ben ik er niet. Ik ga dan uiteten.
Die battle moeten we dus op een andere datum spelen.
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34310812
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We zullen zien! Al ga ik er vanuit dat ik gewoon ga winnen. En de Pr0nSquad weer een feestje kan vieren!
Ik heb trouwens nog een paar mooie taktieken bedacht die ik de komende tijd even uit ga werken.

Echter als de RR tegen de PS moeten spelen volgens het schema (3 feb), dan ben ik er niet. Ik ga dan uiteten.
Of jij wordt gewoon vervangen...
pi_34311373
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 14:25 schreef JMPoSTMaN het volgende:

3 feb kan ik ook niet....
(en ik wil toch echt wel mee doen tegen die rubberen noeps)

dan moet het een andere datum worden vind ik want dan is de pr0nsquad ten dode opgeschreven

en 27 januari ook niet.... dan ben ik mn pc.. halen nouja dan ben ik op de terug weg... met een beetje mazzel ben ik dan net thuis....

[ Bericht 12% gewijzigd door Sickert op 21-01-2006 15:28:46 ]
Narf!
pi_34312406
3 feb kan ik waarschijnlijk wel. midden in de herkansingen, maar mn gips is er dan net een paar uurtjes af
  zaterdag 21 januari 2006 @ 16:15:43 #134
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34312924
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 15:57 schreef JumperJack het volgende:
3 feb kan ik waarschijnlijk wel. midden in de herkansingen, maar mn gips is er dan net een paar uurtjes af
hehe, dan denk ik niet dat je veel zal gamen

ik had het toen ook , mijn arm was toen echt mega zwak
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_34313244
Ik heb de scores van C tegen D erin gezet. Alleen die screen van dat potje op Sharqi dat maar een paar minuut of 1/2 duurde heb ik niet. Dat was toen omdat Rudy gedisconnect was volgens mij. Heeft iemand die toevallig wel? Anders vul ik daar gewoon bij iedereen 0 in. Dat maakt toch niet veel uit, want het potje was zo kort dat er toch nauwelijks punten zijn gehaald
Verder heb ik de screens van A en B nog nodig...want je weet het, anders telt de uitslag niet
Mailen naar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kan nu al wel zeggen dat de winnaar van C tegen D Sickert is
pi_34313376
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:26 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik heb de scores van C tegen D erin gezet. Alleen die screen van dat potje op Sharqi dat maar een paar minuut of 1/2 duurde heb ik niet. Dat was toen omdat Rudy gedisconnect was volgens mij. Heeft iemand die toevallig wel? Anders vul ik daar gewoon bij iedereen 0 in. Dat maakt toch niet veel uit, want het potje was zo kort dat er toch nauwelijks punten zijn gehaald
Verder heb ik de screens van A en B nog nodig...want je weet het, anders telt de uitslag niet
Mailen naar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Kan nu al wel zeggen dat de winnaar van C tegen D Sickert is
duh..

niet helemaal verdient want als commander is dat erg makkelijk
maar toch ik was ZIEK bezig
Narf!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:33:18 #137
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34317466
Precies. De commander zal dan altijd winnen, aangezien die het gemiddelde maal 2 krijgt en dat is bijna altijd beter.
Misschien moet je alleen naar de kills en teamwork punten kijken. Dus kills*2+teamwork score. Komt erop neer dat je dan dus de score van de commanders zelf moet berekenen ipv die van de screenshots te pakken.

Hoe denkt de rest hierover?

Edit: Als de screens er van de andere waren geweest dan was het zeker Spar geweest die bovenaan had gestaan. Ik denk dat Spar en Dries 2 van de weinige zullen zijn die een commander voor kunnen blijven op punten binnen deze wars. Time will tell.
2de in de Tour de BoF!
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:42:34 #138
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34317753
Even net naar de scores van sickert gekeken en hij heeft vanwege het spelen als commander 190 punten meer gepakt. Dat is een redelijk groot verschil. Dat geeft maar weer eens aan wat voor een goed team de Pr0nSquad is.
2de in de Tour de BoF!
pi_34317923
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Precies. De commander zal dan altijd winnen, aangezien die het gemiddelde maal 2 krijgt en dat is bijna altijd beter.
Misschien moet je alleen naar de kills en teamwork punten kijken. Dus kills*2+teamwork score. Komt erop neer dat je dan dus de score van de commanders zelf moet berekenen ipv die van de screenshots te pakken.

Das indd wel een idee ja...ik zal wel ff een versie van beide doen. Kunnen we ook eventueel later kiezen
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:54:17 #140
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_34318105
Die wapens die je krijgt in de bijvulling zijn UBER! Maar toch koop ik de bijvulling niet.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 21 januari 2006 @ 19:06:49 #141
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34318514
Mochten we problemen krijgen met plekken op de Lan dan heb ik zojuist de oplossing gevonden:
http://www.davesdaily.com/pictures/308-lanparty.htm
2de in de Tour de BoF!
pi_34319417
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 18:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Even net naar de scores van sickert gekeken en hij heeft vanwege het spelen als commander 190 punten meer gepakt. Dat is een redelijk groot verschil. Dat geeft maar weer eens aan wat voor een goed team de Pr0nSquad is.

need i say more!

kick ass!
Narf!
pi_34321201
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef kievit19 het volgende:

[..]

hehe, dan denk ik niet dat je veel zal gamen

ik had het toen ook , mijn arm was toen echt mega zwak
fijn vooruitzicht
pi_34322731
quote:

Edit: Als de screens er van de andere waren geweest dan was het zeker Spar geweest die bovenaan had gestaan. Ik denk dat Spar en Dries 2 van de weinige zullen zijn die een commander voor kunnen blijven op punten binnen deze wars. Time will tell.
ik was 2 maal nummer 1 bij ons, 1x zelfde aantal punten als commander maar met meer kills dus goud voor mij
pi_34323646
quote:

Edit: Als de screens er van de andere waren geweest dan was het zeker Spar geweest die bovenaan had gestaan.
Sorry, maar dat was ik meestal
pi_34332083
Joepie, expert ground defense

pi_34332651
Heb je die gekregen door gewoon zo lang mogelijk achter die vaste RPG te gaan staan?
pi_34334092
Heb vanavond nog nooit zo lang achter elkaar BF2 gespeeld. Karkand avond is top! Elke ronde die ik speelde kreeg ik goud en het ging super lekker. Kanonnenvoer-galore voor mij
pi_34334843
quote:
hij is lekker bezig
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')