waarom denk je dat Jedi dat berichtje plaats...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:32 schreef Razorback het volgende:
@Sickert
Ik keek net op die Netgamez site en ik zie dat er nog maar 300~ plekken over zijn en ergens begin deze week waren er dat nog 500~
Zou je misschien de datum van inschrijven niet wat eerder doen voordat er geen plek meer is
Oude garde weet waar ik t over heb ...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En wat zijn wij dan het voorprogramma
hehe, ik val onder de oude gardequote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Oude garde weet waar ik t over heb ...![]()
Is het nu wel goed?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:02 schreef Sickert het volgende:
[..]
waarom denk je dat Jedi dat berichtje plaats...
ik heb overigens geen mailtjes van netgamez gehad over jouw aanmelding en die van je vriend
Jullie moeten jezelf op netgamez aanmelden en dan e band of fok!kers joinen of mij je gebruikersnaam daar mailen !!
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:04 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Oude garde weet waar ik t over heb ...![]()
Beste Kevin,quote:
Ik kan eventueel wel...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef escape_nl het volgende:
We hebben nog 1 invaller nodigvoor Team D om 19.00 uur
klopt er is een war aan de gang...Onze teamspeak server heeft een capaciteit van 15 personen dus even geduld.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:13 schreef staticdata het volgende:
Teamspeak server is vol grrrrrrr
ja hoor ..waarom zou ik niet meespelen? Jumper speelt niet en daarvoor speelt Diamond.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:24 schreef staticdata het volgende:
jedi speel jij zo nog mee of niet?
laatste potje was voor ons erg zwaar om te verdedigenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:48 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Kut...we werden afgemaakt![]()
Laatste potje kwamen we er eindelijk een beetje in, maar daarvoor, zeker de eerste 3 rondes, waren we echt allemaal uitermate kansloos bezig![]()
Ik moet wel zeggen dat ik niet echt weet of ik 6 vs 6 wel zo'n succes vind, mss is het toch leuker om toch gewoon een BoF-war met wat meer mannetjes te doen ipv 4 squads...
Maar ja...dat maakte voor deze keer niets uit... dus feli met de eerste overwinning Team C![]()
Potverdorie...een beetje men post lopen quoten voordat ik tijd heb om hem te edittenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:51 schreef Sickert het volgende:
[..]
laatste potje was voor ons erg zwaar om te verdedigen
nee hoor ik zou het ook doenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:58 schreef JumperJack het volgende:
woohoo gasten, maak je maar klaar, want JJ is comin' to the server mét een gebroken pols + ingegipste arm, hopen da da gaat
volgens mij verklaart iedereen me zo voor gek!!!![]()
Nounounou..ook niet overdrijven hequote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee hoor ik zou het ook doen
zeer zeker na net wat een geweldig staaltje bf2 was dit zeg
super gespeeld door
mijn team maten
maar jij bent sickertquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:01 schreef Sickert het volgende:
[..]
nee hoor ik zou het ook doen
zeer zeker na net wat een geweldig staaltje bf2 was dit zeg
ansjo was op karkand meer bezig met kills als met teamplay... ik heb zelfs 1 ronde niet enkele kill gehad omdat ik alleen bezig was met commanderen (ook ik had wel enkele arty kills)en het opblazen van jullie arty,,quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:03 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Nounounou..ook niet overdrijven he![]()
Jullie wonnen indd doordat jullie vanavond beter waren en jullie speelden zeker niet slecht. Maar het scheelde natuurlijk ook een hoop dat wij individueel op Ansjo na zowat allemaal een slechte/mindere dag hadden
Al was indd jullie teamplay sowieso wel wat beter dan die van ons
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Komop henkie, jij kan beter!
Hier de rondes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedanktquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:42 schreef RudyCarell het volgende:
Damn wat was ik slecht bezig zeg... Voor de war begon ff rondgelopen op mashtuur.... Disconnected by server...Toen de war zelf, ik ging er met volle moed in maar al gauw zag ik dat hun beter waren, zelf speelde ik ook niet geweldig, maar daar lag het niet aan... Toen ineens knalde bf2 eruit! Maar ik hou het toch liever op grotere maps en meer man...
Gefeli Pronsquad!![]()
[afbeelding]
Dé Tankmeisterquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:44 schreef JMPoSTMaN het volgende:
We hebben taktisch sterk gespeeld met zeer goede communicatie en dat is gewoon belangrijk.
En ja ik kan ook zonder tank, maar ja, je moet nu eenmaal je beste tanker in dat ding plaatsen![]()
Niet lullig bedoeld, maar jullie inzet van de armor op karkand als US was slecht. Neem dat mee naar de volgende war. Als US op karkand heb je vaste spawns en een tank en apc, terwijl de mec alleen een tank hebben en geen vaste spawns. De US moet dat gewoon kunnen winnen, zeker met 6vs6.
Hopelijk leren jullie hiervan en wordt het de volgende keer spannend, al was die laatste ronde wel zweten en heen en weer scheuren, dat was echt een moeilijke pot.
Online tank ik niet zoveel meer, maar als het moet dan doe ik alles voor de overwinningquote:
Idd je hebt een soort gelijk...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:47 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Bedankt![]()
Nu weet je dat voor de volgende keer!
Mocht je nu toch besluiten om weer een keer in te vallen, blijf dan gewoon spelen. Ga ook niet vragen om te stoppen, da's niet leuk tegenover de rest.
Klote van de disconnects da's kut, maar dat is ook een verbeterpuntje voor de volgende war. Het benodigde aantal spelers moet omlaag, zodat een game niet stopt.
Ik die dat je de medaille maar weer terug hebt gedraaid naar het zilver![]()
Blijft wel erg goed gedaan dat logo.
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:29 schreef Sickert het volgende:
[22:25] <PoSTMaN> Wel grappig trouwens als je die andere squads bekijkt
[22:25] <PoSTMaN> We hebben piemels
[22:25] <PoSTMaN> we hebben rubberen piemels
[22:26] <PoSTMaN> en puppies
[22:26] <PoSTMaN> En dan nog een pr0nsquad die zichzelf belachelijk maakt met het onderschrift
[22:26] <PoSTMaN> Nobody fucks a Pr0nSquad member
[22:27] <Sickert> hehehe
[22:27] <PoSTMaN> Het was gewoon Animal***...
[22:27] <PoSTMaN> We hebben die puppies hard in de aars genomen
zielepietquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:26 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Ik wordt vandaag zelfs geowned door een gast met een gebroken pols....wat een drama![]()
Ik moet er bijna van huilen![]()
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:18 schreef jpjedi het volgende:
Ik wacht op screenshots....![]()
ESCAPE en FJD bedankt voor de organisatie, dit is in mijn ogen een gouden formule voor spanning en sensatie.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |