abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 23:47:44 #251
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_34398740
Ik ga denk ik maar eens wat minder BF2 spelen.... dan heb ik wat meer tijd over voor andere dingen, m'n vriendin heeft een schijthekel aan het spel want ik geef 'r niet meer zoveel aandacht (vrouwen....) Je had 'r gezicht eens moeten zien toen ik net na het sporten zei dat ik nog even BF2 ging doen om wat puntjes te halen

Plus het feit dat de rest gewoon te goed is (dus zoveel speel ik het ook weer niet, maar de meeste vrije tijd die ik heb gaat wel in het spel zitten) en de spec. forces wapens die anderen wel kunnen gebruiken, maar mensen zonder spec. forces niet (en volgens mij zijn die wapens beter... f2000 enz.) ga ik maar eens wat meer tijd in m'n andere hobbies steken... ook de lente begint er langzamerhand weer aan te komen (al is dat nu buiten niet echt te voelen), dus vanaf volgende maand waarschijnlijk weer lekker motorrijden.... heb ik meteen wat tijd over om m'n tuin af te maken om de motor erin te zetten, staat nu nog niet hier

Mooie exploit trouwens Kan je mooi veel punten mee halen..... iemand het al gelukt ?
Ook dat soort dingen maken het spel minder leuk.
Of wat te denken van vanavond Dragon Valley met daboyz in die cobra... daar is niet tegen op te vliegen, zelfs Domo werd in de pan gehakt... weet niet of Calabriakiller nog meespeelde maar weet zeker dat ie ook moeite met die jongens zou hebben. Het is jammer dat ze geen servers hebben die kijken naar je punten aantal en skills zodat het een beetje een eerlijke wedstrijd wordt
  maandag 23 januari 2006 @ 23:48:42 #252
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_34398780
Alsof de duvel ermee speelt .. dan kan ik ook niet!!!
Before all else, be armed.
pi_34399178
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:30 schreef -Raffie- het volgende:
Ik kan ook niet ik ben dus ook voor een andere keer
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
Alsof de duvel ermee speelt .. dan kan ik ook niet!!!
u leest het 3 al...

dan echt naar een andere datum..
anders heb je een squad vol met geleende mensen en dat is niet echt de bedoeling en ook niet leuk denk ik
stel dat je in een goede squad zit (zoals ik)
en die verliezen dan doordat er 2 andere bij zitten ...
ik zou dat niet zo leuk vinden
Narf!
pi_34399261
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef JK het volgende:
Ik ga denk ik maar eens wat minder BF2 spelen.... dan heb ik wat meer tijd over voor andere dingen, m'n vriendin heeft een schijthekel aan het spel want ik geef 'r niet meer zoveel aandacht (vrouwen....) Je had 'r gezicht eens moeten zien toen ik net na het sporten zei dat ik nog even BF2 ging doen om wat puntjes te halen
speel dan ook alleen als je echt! tijd over hebt
dat doe ik ook (en dat is heel veel )

je prive leven gaat voor! ik zou niet willen dat je relatie stuk gaat door een spelletje.. en zeer zeker niet door onze server
post afentoe gewoon een berichtje dat je ons mist

Narf!
pi_34400905
quote:
Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef JK het volgende:
Mooie exploit trouwens Kan je mooi veel punten mee halen..... iemand het al gelukt ?
Ook dat soort dingen maken het spel minder leuk.
Of wat te denken van vanavond Dragon Valley met daboyz in die cobra... daar is niet tegen op te vliegen, zelfs Domo werd in de pan gehakt... weet niet of Calabriakiller nog meespeelde maar weet zeker dat ie ook moeite met die jongens zou hebben. Het is jammer dat ze geen servers hebben die kijken naar je punten aantal en skills zodat het een beetje een eerlijke wedstrijd wordt
Volgens keer haal ik mijn speciale duitser uit de kast.. die heeft ook een zesde zintuig om die tv guided te besturen
  dinsdag 24 januari 2006 @ 02:42:09 #256
139853 l-spy24
"opper-hullie"
pi_34402489
joe... Okay. Ik heb vd week al met een van jullie oppersmurfen hierover gesproken en ik zal het dus ook hier ff in de groep gooien.

Wat vinden jullie ervan als ik weer eens meedraai op jullie server (als die er dan nog is)
Ben een tijdje weggeweest,bewust,maar rondzwerven is op een bepaalt moment ook saai, dus dacht ik " kom laten we weer eens teruggaan naar het begin nl: BOF."
Tis een nieuw jaar,we zijn allemaal intussen aardig gevorderd t.a.v. de ranking en spel,en lijkt me het dus leuk om weer eens met jullie mee te draaien. Bedoel dat jullie gek zijn weet ik intussen ook wel. En ik ben het eigenlijk ook. Bedoel ik mis dat pak zure melk met zijn tours en 2 vingers wel een beetje en 'sickert'- collega Ajax fan is hier natuurlijk ook in een sterke minderheid tov al die nu in hosana zijnde -omdat v hooijdonk komt-- riiiight- feyenoorders. Daarnaast is ook weer eens leuk om middels een psychologsche oorlogsvoering - jeweetwel *ding* - vooraf aan de Clanwar ( weten we nog die afzeggingen) ff de tegenpartij weer te zien wegrennen.

[ Bericht 18% gewijzigd door l-spy24 op 24-01-2006 02:48:56 ]
pi_34403339
Denk dat iemand dan maar een poll aan moet maken op ons eigen forum betreffende jou terugkeer op de BoF-server...

[ Bericht 53% gewijzigd door Suikermais op 24-01-2006 10:12:24 ]
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_34403377
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef l-spy24 het volgende:
joe... Okay. Ik heb vd week al met een van jullie oppersmurfen hierover gesproken en ik zal het dus ook hier ff in de groep gooien.

Wat vinden jullie ervan als ik weer eens meedraai op jullie server (als die er dan nog is)
Ben een tijdje weggeweest,bewust,maar rondzwerven is op een bepaalt moment ook saai, dus dacht ik " kom laten we weer eens teruggaan naar het begin nl: BOF."
Tis een nieuw jaar,we zijn allemaal intussen aardig gevorderd t.a.v. de ranking en spel,en lijkt me het dus leuk om weer eens met jullie mee te draaien. Bedoel dat jullie gek zijn weet ik intussen ook wel. En ik ben het eigenlijk ook. Bedoel ik mis dat pak zure melk met zijn tours en 2 vingers wel een beetje en 'sickert'- collega Ajax fan is hier natuurlijk ook in een sterke minderheid tov al die nu in hosana zijnde -omdat v hooijdonk komt-- riiiight- feyenoorders. Daarnaast is ook weer eens leuk om middels een psychologsche oorlogsvoering - jeweetwel *ding* - vooraf aan de Clanwar ( weten we nog die afzeggingen) ff de tegenpartij weer te zien wegrennen.
ik zat er al op te wachten tot deze post kwam
en in principe heb ik er niet eens problemen mee
maar aangezien je de vorige keer de boel behoorlijk hebt lopen verstieren zeg ik in eerste instantie toch nee kijken wat derest zegt?
en anders kom je gewoon op de server spelen...
en ik kan die feyeneurders wel alleen aan hoor
Narf!
pi_34403831
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef RudyCarell het volgende:
Das mooi, dus de server wordt direct gepatched
Onthoud je even dat de server waarschijnlijk pas de nacht na de release wordt gepatched ? Als de patch dus om 19:00 uitkomt dan leert de ervaring dat de server pas rond 24:00 of later gepatched wordt. Als jij dan vrolijk om 19:00 patched dan kan je de server niet meer op
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef escape_nl het volgende:
ja goeie genade zelfs FJD kan beter vliegen

Jajajaja ik ken m'n plaats

Iemand die nog mee wil naar Feyenoord - Ajax ? 35,- en dan kom je in het Z vak. Morph en Rudy konden helaas niet
Vrijwilliger gevonden

[ Bericht 5% gewijzigd door UnleashMitch op 24-01-2006 08:40:31 ]
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_34405182
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 06:53 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik zat er al op te wachten tot deze post kwam
en in principe heb ik er niet eens problemen mee
maar aangezien je de vorige keer de boel behoorlijk hebt lopen verstieren zeg ik in eerste instantie toch nee kijken wat derest zegt?
en anders kom je gewoon op de server spelen...
ik vind het best... zolang er geen problemen ontstaan
  dinsdag 24 januari 2006 @ 10:29:09 #261
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34405814
Van mij mag i-spy ook wel komen op de server hoor. Iedereen is welkom zolang ze zich aan de regels houden toch?

Ik kan vrijdag wel gewoon voor de war. Ik kan waarschijnlijk de hele avond wel.

Vanavond ga ik ook weer even knallen, ben er gisteren weer niet aan toe gekomen
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_34405965
Mijn oordeel: op de server is wat mij betreft iedereen welkom (behalve TKers & Pointfarmers etc).

Voor een aandeel in BoF is er teveel gebeurd.
pi_34406231
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 01:11 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Volgens keer haal ik mijn speciale duitser uit de kast.. die heeft ook een zesde zintuig om die tv guided te besturen
kom maar op met die duitser, geef tenminste een beetje bevrediging als je die krengen ziet ontploffen
pi_34409020
iemand ook gezien dat het nu niet i-spy 24 is maar l-spy 24... waarom is het nu met een kleine L... is het wel de echte... zijn postgeschiedenis is ook erg kort...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:15:06 #265
53211 Umm-Qasr
Fatality!!!
pi_34409045
quote:

Dit is trouwens een kloon van onze vriend. Kijk maar naar de history van de echte i-spy24 en naar die van deze kloon. Wij willen de echte i-spy24 hier, dus die zonder een hoofdletter ...
Before all else, be armed.
pi_34409122
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dit is trouwens een kloon van onze vriend. Kijk maar naar de history van de echte i-spy24 en naar die van deze kloon. Wij willen de echte i-spy24 hier, dus die zonder een hoofdletter ...
Waarschijnlijk teveel bans gehad op teveel onderdelen
pi_34409506
even over de boosterpacks... die kun je dus alleen downloaden... maar de betaling moet dan zeker met de credit card... en als je die nou niet hebt?
pi_34409580
Als er hier geen mensen zijn die je kunnen helpen dan leen ik wel even de CC van m'n ma en kan je het daarop aanschaffen.

Alles komt goed
pi_34409818
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Als er hier geen mensen zijn die je kunnen helpen dan leen ik wel even de CC van m'n ma en kan je het daarop aanschaffen.

Alles komt goed
ik vraag er zelf wel een aan... Sowiezo wel handig...
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:28:11 #270
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34411100
godver de godver, vanmorgen schijfcrash gehad
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_34411121
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef kievit19 het volgende:
godver de godver, vanmorgen schijfcrash gehad
Sickert heeft dat filmpje vast nog wel joh.

Veel kwijt geraakt ?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:32:25 #272
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34411225
Je kunt ze ook met een bankoverschrijving kopen. Ik geloof dat escape zoiets zie.
Maar een CC is wel super handig, ik gebruik de mijne zeer geregeld, zeker tijdens de vakantie.
Of voor alle aankopen in het buitenland zoals een boosterpackje.

Ik wist niet dat dat trouwens mocht een cloon aanmaken als je gebanned bent, dan heb je toch niks aan het bannen.
2de in de Tour de BoF!
pi_34411334
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wist niet dat dat trouwens mocht een cloon aanmaken als je gebanned bent, dan heb je toch niks aan het bannen.
Dat mag ook niet.
wacht op de eerste topic report
  dinsdag 24 januari 2006 @ 13:41:54 #274
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34411529
ruim 100 gig aan data
en zat er aan te denken om backups te gaan maken :S
Cause all I ever do
pi_34411740
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef kievit19 het volgende:
ruim 100 gig aan data
en zat er aan te denken om backups te gaan maken :S
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:39:46 #276
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34413641
Misschien moet ik ook eens een paar backups gaan maken, maar ja ik ben daar een beetje te lui voor. Het is ook zoveel data. Ik heb een externe HDD helemaal vol staan, maar ja da's 250 gig die backup je niet 123.

Misschien gewoon nog een HDD kopen en dan een 1op1 kopie maken, niet echt een goeie kopie, maar ja.
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:42:27 #277
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34413716
idd, dat had ik ook , 100 gig backuppen , hoe doe ik dat
maar ik ga wel een manier bedenken , nu het te laat is :S
Cause all I ever do
pi_34414994
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:14 schreef RudyCarell het volgende:
iemand ook gezien dat het nu niet i-spy 24 is maar l-spy 24... waarom is het nu met een kleine L... is het wel de echte... zijn postgeschiedenis is ook erg kort...
In zijn flame topic staat er ook het een en ander over vernoemd...

Echter bovenstaande tekst heeft inhoud die alleen hij kan weten.
pi_34416481
quote:

rofl had die i-spy gast ze post ff nagelezen, wat een uber no-life dork krijg er gewoon medelij mij..... laat hem alsjeblieft op de bof server

alleen al het feit dat hij de dingen wat hij meemaakt op internetpost is gewoon lomp, als die vrienden heeft kan die het aan hun vertellen, maar jullie zijn zo te zijn zijn enigste vrienden

i-spy with my little eye an retardo with no friends in disguise

[ Bericht 10% gewijzigd door Robo0 op 24-01-2006 16:23:24 ]
pi_34416589
Wie zijn er morgen overdag?
En welke maproulatie?
Zat zelf aan Karkand en mashtuur te denken, Mashtuur 64 dan en Karkand 32.
Andere Ideen?
pi_34416808
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn er morgen overdag?
En welke maproulatie?
Zat zelf aan Karkand en mashtuur te denken, Mashtuur 64 dan en Karkand 32.
Andere Ideen?
Ik dacht meer aan Zatar en stealmate..
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:39:04 #282
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_34417247
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:11 schreef Robo0 het volgende:
alleen al het feit dat hij de dingen wat hij meemaakt op internetpost is gewoon lomp, als die vrienden heeft kan die het aan hun vertellen, maar jullie zijn zo te zijn zijn enigste vrienden
Denk eerder aan waren zijn "internet vrienden" en zelfs dat gaat voor mij al te ver.

Maar ik zou voorzichtig zijn hoor, voor je het weet haalt hij je uit de anonimiteit
2de in de Tour de BoF!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:09:02 #283
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34418059
nou doet mijn schijf het opeens weer goed :S
nu ik alle belangrijke data eraf gehaald heb
Cause all I ever do
pi_34419632
Kievit, mik je vanavond BF2 nog even aan om te kijken of Planet aan t kutten is ?

Algemene opmerking: Ik gooi nu BF2 aan om m'n inet verbinding alvast te laten wennen aan het verkeer. Op de een of andere manier wordt de lag na een tijd altijd veel erger. Ik zal zo dus wel een hele tijd idle zijn, dan weten jullie dat
pi_34419966
quote:
Het Bof Bf2 Topic: De Verloren zoon keert weder?
grappig dat dit de topic titel is, ik heb special forces ook maar ff gekocht, dus ik zal weer wat actiever zijn.
Heb ik gelijk een probleempje, de graphics, is er niet ergens waar je kan zien hoe hoog je de graphics kan zetten zonder irritant stotteren of van die blokjes overal?
pi_34420532
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:04 schreef CittaR het volgende:

[..]

grappig dat dit de topic titel is, ik heb special forces ook maar ff gekocht, dus ik zal weer wat actiever zijn.
Heb ik gelijk een probleempje, de graphics, is er niet ergens waar je kan zien hoe hoog je de graphics kan zetten zonder irritant stotteren of van die blokjes overal?
ik heb bijna alle gfx op laag/middel staan, werkt nu goed, en als ik er wat aan ga doen kapt ie der weer mee, wedden!?!...

en waar je dat in kunt stellen, geen idee
pi_34421144
Dames en heertjes koekerepeertje HAHAHA

de mensen die mee gaan naar Netgamez

Jedi
en
Razorback

zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om de 40,- naar mij over te maken?

mn giro nummer is:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zet ff je nick er bij is wat handiger ook al zijn jullie maar met zn 2'n
dan maak ik het als ik het binnen heb meteen over naar Netgamez en hebben we plekjes!
Narf!
pi_34421297
"i-spy24 is vannacht ontmaskerd en het topic staat nu achter de schermen
Via een wois op het maildomeintje waarmee hij geregged had kwam z'n naam naarboven, en op z'n webspace welke ook nog eens open dir was stonden pics

Ook is hij op MacOSX.nl een modje geweest, genaamd Ruben, en had ik daar ook nog pics van em gevonden van een meeting" (http://forum.macosx.nl/profile.php?mode=viewprofile&u=873)

Apple Slowchat - Deel 28.

"Ruben Schouten. En hij woont in spijkenisse"

Alles maar dan ook alles was verzonnen en was een grote fantasie wereld. (uit betrouwbare bron vernomen). Helaas zijn vannacht alle gegevens en zijn foto`s weg ge-edit.. Ik was te laat om ze veilig te stellen..

Op google vind je wel een berg info over die jongen...tot en met zijn mailadres toe...: http://www.sonicstate.com/synth/casio_csm1.cfm

[ Bericht 9% gewijzigd door jpjedi op 24-01-2006 19:17:22 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:55:06 #289
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34421315
ik ben maar zo vrij geweest om nog even mijn tiscali lijn te misbruiken
dus helaas unleashmitch , ik ken dat tooltje om alles om te zetten ook niet meer vinden

zit nu trouwens nog even op mijn "oude" systeem ,
want de schijf in de andere loopt toch niet helemaal lekker
Cause all I ever do
pi_34421448
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:55 schreef kievit19 het volgende:
ik ben maar zo vrij geweest om nog even mijn tiscali lijn te misbruiken
Hoe doe je dat ? :p

I-spy uit Spijkenisse, dat is bij me in de buurt Gezellig
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:59:27 #291
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34421475
gewoon je oude inloggegevens gebruiken

lukt tot nu toch nog prima
Cause all I ever do
pi_34421509
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef kievit19 het volgende:
gewoon je oude inloggegevens gebruiken

lukt tot nu toch nog prima
Waar stel je dat in ? De gegevens van je router ofzo ?
pi_34421526
Ruben
Spijkenisse
Enige goede wat uit Spijkenisse komt is de metro naar Rotterdam.
Hell To The Liars
pi_34421612
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=73074

Google rules

[ Bericht 25% gewijzigd door UnleashMitch op 24-01-2006 19:10:21 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:06:59 #295
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_34421632
Ruben S mag van mij best weer op de Server komen spelen alstie zich voorbeeldig gedraagt
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:07:18 #296
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_34421636
bij mij heb ik gewoon voor de inbel gegevens (ik heb zo'n achterlijke usb modem nog)
gewoon tiscali login en pass
en ziehier

maar nu begint het opeens redelijk langzaam te worden :S
Cause all I ever do
pi_34422103
blablabla...hierna nog 4. En weer een topic vol !!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_34422129
en toen waren het er 3
pi_34422197
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=73074

Google rules

ik ga stuk hier
omg al die verhalen (die ik al nooit geloofd heb) al die moeite van m voor niks?!! en waarvoor ?

btw
ik ga ff douchen en de server opzoeken zet er maar een avondje mashtuur in en ons aan de USMC kant ga ik vliegen en jullie hoeren *heerlijk*
Narf!
pi_34422217
1
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')