quote:Op maandag 23 januari 2006 23:30 schreef -Raffie- het volgende:
Ik kan ook nietik ben dus ook voor een andere keer
u leest het 3 al...quote:Op maandag 23 januari 2006 23:48 schreef Umm-Qasr het volgende:
Alsof de duvel ermee speelt .. dan kan ik ook niet!!!![]()
speel dan ook alleen als je echt! tijd over hebtquote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef JK het volgende:
Ik ga denk ik maar eens wat minder BF2 spelen.... dan heb ik wat meer tijd over voor andere dingen, m'n vriendin heeft een schijthekel aan het spel want ik geef 'r niet meer zoveel aandacht (vrouwen....) Je had 'r gezicht eens moeten zien toen ik net na het sporten zei dat ik nog even BF2 ging doen om wat puntjes te halen
Volgens keer haal ik mijn speciale duitser uit de kast.. die heeft ook een zesde zintuig om die tv guided te besturenquote:Op maandag 23 januari 2006 23:47 schreef JK het volgende:
Mooie exploit trouwensKan je mooi veel punten mee halen..... iemand het al gelukt ?
Ook dat soort dingen maken het spel minder leuk.
Of wat te denken van vanavond Dragon Valley met daboyz in die cobra... daar is niet tegen op te vliegen, zelfs Domo werd in de pan gehakt... weet niet of Calabriakiller nog meespeelde maar weet zeker dat ie ook moeite met die jongens zou hebben. Het is jammer dat ze geen servers hebben die kijken naar je punten aantal en skills zodat het een beetje een eerlijke wedstrijd wordt
ik zat er al op te wachten tot deze post kwamquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef l-spy24 het volgende:
joe... Okay. Ik heb vd week al met een van jullie oppersmurfen hierover gesproken en ik zal het dus ook hier ff in de groep gooien.
Wat vinden jullie ervan als ik weer eens meedraai op jullie server (als die er dan nog is)
Ben een tijdje weggeweest,bewust,maar rondzwerven is op een bepaalt moment ook saai, dus dacht ik " kom laten we weer eens teruggaan naar het begin nl: BOF."
Tis een nieuw jaar,we zijn allemaal intussen aardig gevorderd t.a.v. de ranking en spel,en lijkt me het dus leuk om weer eens met jullie mee te draaien. Bedoel dat jullie gek zijn weet ik intussen ook wel. En ik ben het eigenlijk ook. Bedoel ik mis dat pak zure melk met zijn tours en 2 vingers wel een beetjeen 'sickert'- collega Ajax fan is hier natuurlijk ook in een sterke minderheid tov al die nu in hosana zijnde -omdat v hooijdonk komt-- riiiight- feyenoorders.
Daarnaast is ook weer eens leuk om middels een psychologsche oorlogsvoering - jeweetwel *ding* - vooraf aan de Clanwar ( weten we nog die afzeggingen) ff de tegenpartij weer te zien wegrennen.
![]()
Onthoud je even dat de server waarschijnlijk pas de nacht na de release wordt gepatched ? Als de patch dus om 19:00 uitkomt dan leert de ervaring dat de server pas rond 24:00 of later gepatched wordt. Als jij dan vrolijk om 19:00 patched dan kan je de server niet meer opquote:Op maandag 23 januari 2006 19:42 schreef RudyCarell het volgende:
Das mooi, dus de server wordt direct gepatched
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef escape_nl het volgende:
ja goeie genade zelfs FJD kan beter vliegen![]()
ik vind het best... zolang er geen problemen ontstaanquote:Op dinsdag 24 januari 2006 06:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
ik zat er al op te wachten tot deze post kwam
en in principe heb ik er niet eens problemen mee
maar aangezien je de vorige keer de boel behoorlijk hebt lopen verstieren zeg ik in eerste instantie toch nee kijken wat derest zegt?
en anders kom je gewoon op de server spelen...
kom maar op met die duitser, geef tenminste een beetje bevrediging als je die krengen ziet ontploffenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:11 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Volgens keer haal ik mijn speciale duitser uit de kast.. die heeft ook een zesde zintuig om die tv guided te besturen
Dit is trouwens een kloon van onze vriend. Kijk maar naar de history van de echte i-spy24 en naar die van deze kloon. Wij willen de echte i-spy24 hier, dus die zonder een hoofdletter ...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef l-spy24 het volgende:
joe... Okay. Ik heb vd week al met een van jullie oppersmurfen hierover gesproken en ik zal het dus ook hier ff in de groep gooien.
Wat vinden jullie ervan als ik weer eens meedraai op jullie server (als die er dan nog is)
Ben een tijdje weggeweest,bewust,maar rondzwerven is op een bepaalt moment ook saai, dus dacht ik " kom laten we weer eens teruggaan naar het begin nl: BOF."
Tis een nieuw jaar,we zijn allemaal intussen aardig gevorderd t.a.v. de ranking en spel,en lijkt me het dus leuk om weer eens met jullie mee te draaien. Bedoel dat jullie gek zijn weet ik intussen ook wel. En ik ben het eigenlijk ook. Bedoel ik mis dat pak zure melk met zijn tours en 2 vingers wel een beetjeen 'sickert'- collega Ajax fan is hier natuurlijk ook in een sterke minderheid tov al die nu in hosana zijnde -omdat v hooijdonk komt-- riiiight- feyenoorders.
Daarnaast is ook weer eens leuk om middels een psychologsche oorlogsvoering - jeweetwel *ding* - vooraf aan de Clanwar ( weten we nog die afzeggingen) ff de tegenpartij weer te zien wegrennen.
![]()
Waarschijnlijk teveel bans gehad op teveel onderdelenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:15 schreef Umm-Qasr het volgende:
Dit is trouwens een kloon van onze vriend. Kijk maar naar de history van de echte i-spy24 en naar die van deze kloon. Wij willen de echte i-spy24 hier, dus die zonder een hoofdletter ...![]()
ik vraag er zelf wel een aan... Sowiezo wel handig...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:34 schreef UnleashMitch het volgende:
Als er hier geen mensen zijn die je kunnen helpen dan leen ik wel even de CC van m'n ma en kan je het daarop aanschaffen.
Alles komt goed
Sickert heeft dat filmpje vast nog wel joh.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:28 schreef kievit19 het volgende:
godver de godver, vanmorgen schijfcrash gehad
Dat mag ook niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:32 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik wist niet dat dat trouwens mocht een cloon aanmaken als je gebanned bent, dan heb je toch niks aan het bannen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:41 schreef kievit19 het volgende:
ruim 100 gig aan data
en zat er aan te denken om backups te gaan maken :S
In zijn flame topic staat er ook het een en ander over vernoemd...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:14 schreef RudyCarell het volgende:
iemand ook gezien dat het nu niet i-spy 24 is maar l-spy 24... waarom is het nu met een kleine L... is het wel de echte... zijn postgeschiedenis is ook erg kort...
rofl had die i-spy gast ze post ff nagelezen, wat een uber no-life dork krijg er gewoon medelij mij..... laat hem alsjeblieft op de bof serverquote:Op dinsdag 24 januari 2006 02:42 schreef l-spy24 het volgende:
![]()
Ik dacht meer aan Zatar en stealmate..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:15 schreef escape_nl het volgende:
Wie zijn er morgen overdag?
En welke maproulatie?
Zat zelf aan Karkand en mashtuur te denken, Mashtuur 64 dan en Karkand 32.
Andere Ideen?
Denk eerder aan waren zijn "internet vrienden" en zelfs dat gaat voor mij al te ver.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:11 schreef Robo0 het volgende:
alleen al het feit dat hij de dingen wat hij meemaakt op internetpost is gewoon lomp, als die vrienden heeft kan die het aan hun vertellen, maar jullie zijn zo te zijn zijn enigste vrienden![]()
grappig dat dit de topic titel is, ik heb special forces ook maar ff gekocht, dus ik zal weer wat actiever zijn.quote:Het Bof Bf2 Topic: De Verloren zoon keert weder?
ik heb bijna alle gfx op laag/middel staan, werkt nu goed, en als ik er wat aan ga doen kapt ie der weer mee, wedden!?!...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:04 schreef CittaR het volgende:
[..]
grappig dat dit de topic titel is, ik heb special forces ook maar ff gekocht, dus ik zal weer wat actiever zijn.
Heb ik gelijk een probleempje, de graphics, is er niet ergens waar je kan zien hoe hoog je de graphics kan zetten zonder irritant stotteren of van die blokjes overal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zet ff je nick er bij is wat handiger ook al zijn jullie maar met zn 2'n
dan maak ik het als ik het binnen heb meteen over naar Netgamez en hebben we plekjes!
Narf!
Hoe doe je dat ? :pquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:55 schreef kievit19 het volgende:
ik ben maar zo vrij geweest om nog even mijn tiscali lijn te misbruiken
Waar stel je dat in ? De gegevens van je router ofzo ?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:59 schreef kievit19 het volgende:
gewoon je oude inloggegevens gebruiken
lukt tot nu toch nog prima
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:04 schreef UnleashMitch het volgende:
http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=73074
Google rules![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |