Geen probleem, ben er wel een voorstander van. Trouwens me bericht gelezen van die BF cheaters? Snap sowieso niet hoe je de bovenkant van een tank snel laat ronddraaien maargoed... mochten wij ze tegenkomen op onze server: eeuwige ban.quote:Op maandag 23 januari 2006 10:47 schreef escape_nl het volgende:
Aankomende woensdag ben ik vrij, dus wilde ik de server op Karkand Only zetten.
iemand hier op tegen??
quote:Also, if you use AMD dual cores, download and apply AMDs Dual Core Windows Driver. This really helps things chug along nicely. I thought that my system would have come with this pre-loaded, but after a lengthy search I realised it hadn't been applied.
So, to summerise, get the Windows Hotfix AND AMDs Dual Core Windows Driver if you are running an AMD Dual Core
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=14982&sid=021201c4391cbcc1e8196785a8057dabquote:Op maandag 23 januari 2006 12:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
waar heb je dat gevonden? Ik heb de AMD driver wel maar niet die hotfix...ff zoeken dus.
quote:Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef kievit19 het volgende:
godver,
ik ben zo ziek als een hond :S
btw , tsjek dezehttp://weblog.fok.nl/blog/10098
Vage mods trouwens. Ik reageerde gisteren op die keuken, mag ik niet meer in dat topic reageren. Maar de tekst over de amerikaanse stopcontacten hebben ze wel van me overgenomenquote:Op maandag 23 januari 2006 08:24 schreef kievit19 het volgende:
godver,
ik ben zo ziek als een hond :S
btw , tsjek dezehttp://weblog.fok.nl/blog/10098
hij word compleet afgezeken in die blog
en terecht trouwens, het word zelfs onderbouwd waarom hij een kneus is
pff. waarom kunnen die gasten niet gewoon een leuk spelletje spelen... als battlefield ze niet meer interesseren, koop dan [of download dan] gewoon een ander spel, maar ga je ons niet het leven zuur makenquote:Op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cheaters...![]()
![]()
Cheaters zijn misschien wel de meest inventieve gamers die er zijn. Ze vinden altijd wel ergens iets waarmee ze anderen het leven zuur kunnen maken. Dit keer is Battlefield 2 aan de beurt met een leuke exploit. Het komt er op neer dat mensen het bovenste deel van een tank heel snel laten draaien en dat dit ook gewoon blijft doorgaan als ze zijn uitgestapt. Vervolgens worden ze dan door deze ronddraaiende bovenkant in gebouwen geduwd.
Eenmaal in het gebouw kunnen de buitenstaanders hen wel zien, maar niet raken. De spelers in het gebouw kunnen de spelers die buiten staan wel gewoon raken. Wat natuurlijk tot erg flauwe en irritante situaties kan leiden. Een paar van deze bikkels hebben er ook een filmpje van gemaakt.
Natuurlijk zijn de developers druk bezig met een patch om dit te verhelpen.
Filmpje: http://media.putfile.com/Karklandexploit2
Makkie met een op resolutie instelbare muis. Ik heb hier een MX-518 en als ik die op maximaal zet en dan in een tank ga zitten en rondraai wordt je echt compleet gestoord. Wil vanavond wel effe een klein servertje opzetten om te testen ??quote:Op maandag 23 januari 2006 11:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Geen probleem, ben er wel een voorstander van. Trouwens me bericht gelezen van die BF cheaters? Snap sowieso niet hoe je de bovenkant van een tank snel laat ronddraaien maargoed... mochten wij ze tegenkomen op onze server: eeuwige ban.
als ze nou eens uitlegden HOE ze dat deden......quote:Op maandag 23 januari 2006 00:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Cheaters...![]()
![]()
Cheaters zijn misschien wel de meest inventieve gamers die er zijn. Ze vinden altijd wel ergens iets waarmee ze anderen het leven zuur kunnen maken. Dit keer is Battlefield 2 aan de beurt met een leuke exploit. Het komt er op neer dat mensen het bovenste deel van een tank heel snel laten draaien en dat dit ook gewoon blijft doorgaan als ze zijn uitgestapt. Vervolgens worden ze dan door deze ronddraaiende bovenkant in gebouwen geduwd.
Eenmaal in het gebouw kunnen de buitenstaanders hen wel zien, maar niet raken. De spelers in het gebouw kunnen de spelers die buiten staan wel gewoon raken. Wat natuurlijk tot erg flauwe en irritante situaties kan leiden. Een paar van deze bikkels hebben er ook een filmpje van gemaakt.
Natuurlijk zijn de developers druk bezig met een patch om dit te verhelpen.
Filmpje: http://media.putfile.com/Karklandexploit2
mwah mashtuur ging ook lekker gister, met z'n allen weer in de blackhawk, en rapen die vlagquote:Op maandag 23 januari 2006 00:19 schreef domolanglekker het volgende:
net weer een karkand ronde zoals t hoort.. teamplay.. met een volle APC rondrijden en vlaggen pakken voor t leven![]()
Precies, ging erg lekker, 140 puntjes met 55 kills, gelijk mijn hoogte killstreak en veel medic heals.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:04 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mwah mashtuur ging ook lekker gister, met z'n allen weer in de blackhawk, en rapen die vlag
Ja dat was s'middags toen Calabriakiller ging vliegen met jou en en of andere cold achter de guns...quote:Op maandag 23 januari 2006 16:18 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Precies, ging erg lekker, 140 puntjes met 55 kills, gelijk mijn hoogte killstreak en veel medic heals.
Moeten we vaker doen.
Wil hem ook wel op Mashtuur 64 zetten woensdag
Ligt ook aan de kant waar je zit. Sommige piloten hebben een favoriete kant waar ze altijd naar toe draaien als ze iemand zien en zo kan het zijn dat altijd dezelfde gunner de kills krijgt.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja dat was s'middags toen Calabriakiller ging vliegen met jou en en of andere cold achter de guns...Die mafkees had er maar 12 neergeschoten ofzo... Ga dan NIET achter een gun zitten..
Check de OP even, download Xfire, en de admins helpen je graag verder! Verder... Welkom op het forum der forums..quote:Op maandag 23 januari 2006 17:08 schreef SuperBiggetje het volgende:
Kan 1 me ff adden op me mail, ik snap er niks van![]()
en werkt het voor jou escape?quote:Op maandag 23 januari 2006 13:19 schreef escape_nl het volgende:
[..]
http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=14982&sid=021201c4391cbcc1e8196785a8057dab
whehehe gefeliquote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef domolanglekker het volgende:
nou net een assesment met goed gevolg afgesloten dus heb weer twee weken vakantiedus maak jullie borsten maar nat dames
Mooi Domo, congratsquote:Op maandag 23 januari 2006 17:15 schreef domolanglekker het volgende:
nou net een assesment met goed gevolg afgesloten dus heb weer twee weken vakantiedus maak jullie borsten maar nat dames
Komop je was er bijnaquote:Op maandag 23 januari 2006 17:19 schreef Sickert het volgende:
[..]
whehehe gefeli
omg! nu haal ik domo nooit meer in
quote:Op maandag 23 januari 2006 17:44 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Mooi Domo, congrats
Ben je er woensdag overdag ook? Kunnen we samen met diamond, inco, jij en ikke flink punten scoren
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Komende week brengt DiCE patch 1.2 uit van Battlefield 2. Deze patch ondersteunt de nieuwe boosterpacks (nieuwe wapens, nieuwe mappen, nieuwe voertuigen) en elke BF2 gameserver is na patchen in staat om deze nieuwe mappen te draaien. Deze mappen kunnen worden gebruikt in dezelfde mapcycle als de normale BF2 mappen (geen Special Forces!).
Dat kreeg ik net in m'n mail
quote:Op maandag 23 januari 2006 18:48 schreef UnleashMitch het volgende:
Komende week brengt DiCE patch 1.2 uit van Battlefield 2. Deze patch ondersteunt de nieuwe boosterpacks (nieuwe wapens, nieuwe mappen, nieuwe voertuigen) en elke BF2 gameserver is na patchen in staat om deze nieuwe mappen te draaien. Deze mappen kunnen worden gebruikt in dezelfde mapcycle als de normale BF2 mappen (geen Special Forces!).
Dat kreeg ik net in m'n mail
Nee ook in 32, linksonder op de kaart klikquote:Op maandag 23 januari 2006 19:36 schreef JumperJack het volgende:
wil ook wel eens een max score van meer dan 100, wil steeds nie lukken![]()
trouwens waar zit de blackhawk nou eigenlijk in mashtuurof zit ie alleen maar bij 64 players???
![]()
Hangt van het land af. En Engelsen gebruiken de de L85A1 of de A2 versie, de Fransen gebruiken de FAMAS en de Duitsters de G36. En die laatste hebben we al ...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:34 schreef BaraCuda het volgende:
Is al bekend welke wapens er bij komen?
Europese legers werken toch met de M4?
De L85A1 ookquote:Op maandag 23 januari 2006 20:19 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Hangt van het land af. En Engelsen gebruiken de de L85A1 of de A2 versie, de Fransen gebruiken de FAMAS en de Duitsters de G36. En die laatste hebben we al ...![]()
was 't maar kutwerk..dan had je er nog wat aan...quote:Op maandag 23 januari 2006 21:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(oftewel tis kutwerk en tijdelijk)
Wat doe je nu voor werk dan??quote:Op maandag 23 januari 2006 21:52 schreef Incolumis het volgende:
ja ik kan er zelfs mijn pik er niet in kwijt, blijft ook maar hangen met dit werk
alhoewel, ik heb wel 2 superlekkere vrouwmensen op de afdeling
ja goeie genade zelfs FJD kan beter vliegenquote:Op maandag 23 januari 2006 21:43 schreef Sickert het volgende:
na maanden weer eens goud!
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06041/JEEJ.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
en daarvoor zilver
heerlijk heli hoeren @ mashtuur
helaas in dat rondje goud had ik meer kunnen hebben als die malloot die vloog eens beter zn best had gedaan (of niet escape)
en 2 badges en 1 ribbon erbij
quote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef escape_nl het volgende:
[..]
ja goeie genade zelfs FJD kan beter vliegen![]()
Lolquote:Op maandag 23 januari 2006 22:17 schreef Incolumis het volgende:
effe tijdelijk tot ik dus die stageplek krijg bij de luchtmacht
bij TNT Fashion, doen vooral in schoenen en kleren, grote magazijn, vrachtwagens lossen die tot de nok toe vol zitten met dozen van 23 kilo![]()
en vervolgens die dozen uitpakken en in stellingen gooien
't is breinloos werk, iedere domme doos kan het, maar het is beter dan ww (nog maar net)
ik ook.. moet nog 20 huisjes in de hens zettenquote:Op maandag 23 januari 2006 22:54 schreef jpjedi het volgende:
Zo weer even thuis achter de pc.
Deze week 64 uur brandweer naast mijn gewone werk. Kom amper aan BF2 toe zeg de laatste tijd..
Moet die gamepc terugverdienen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |