Anitra! Ik moet stiekem een beetje lachen om je vergelijking, maar wel kut dat het niet is wat je ervan had verwacht. Ik vind Potion eigenlijk niet zo lekker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:00 schreef Anitra het volgende:
Oops.. Almond kisses is de geur heerlijk van, alleen de creme zelf is dus uitermate K*t. Heb het gevoel of ik 6 lagen make up op heb en door een verschrikkelijke smerige berg motorolie ben gekropen
Wat je ouders ook probeerden, jouw opvoeding is niet compleet geweest zonder Pittige Tijdenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ken Pittige Tijden niet. Dat was uit de periode dat mijn woonplaats nog niet gezegend was met kabel
.
Oké, iedereen heeft een andere manier van gebeurtenissen verwerken, maar dit meen je serieus?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Best erg, daarna gaan mijn moeder en ik shoppen in Maastricht.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb trouwens ook een onderhuidse pukkel door de creme Enzymion.
Het is de schuld van de kabelmaatschappij dat ze ons buitengebied niet wilden aansluiten, niet de schuld van mijn oudersquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:04 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wat je ouders ook probeerden, jouw opvoeding is niet compleet geweest zonder Pittige Tijden![]()
Een parodie op Goede Tijden, slechte tijden. Gemaakt door Irene Moors en Carlo Boszhard, het gouden koppel van Telekids
Mij ook, maar ik heb de laatste tijd bijna nooit puistjes meerquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Vava het volgende:
[..]
en die creme leek me juist wel een creme tegen vette huid/puistjes!
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Oké, iedereen heeft een andere manier van gebeurtenissen verwerken, maar dit meen je serieus?
Ik was er ook zo goed als vanaf, tot de Gorgeous... hmm...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:07 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Mij ook, maar ik heb de laatste tijd bijna nooit puistjes meer
Het voelt echt zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Anitra! Ik moet stiekem een beetje lachen om je vergelijking, maar wel kut dat het niet is wat je ervan had verwacht. Ik vind Potion eigenlijk niet zo lekker.
Dat extra steuntje in de rugquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is de schuld van de kabelmaatschappij dat ze ons buitengebied niet wilden aansluiten, niet de schuld van mijn ouders.
Mja, je post het zelf en je gaat dan reacties negeren? Post 't dan niet ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:
Je weet niet heel het verhaal...
laten we het daar maar op houden.
(en ik kan me best voorstellen dat je zo reageert, hoor)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef Maeghan het volgende:
Het is dan trouwens wel de bedoeling dat ik minder uitgeef dan 120 pond =P
Herkenbaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik was er ook zo goed als vanaf, tot de Gorgeous... hmm...
Waarom ga je dan uberhaupt naar die begrafenis toe? Ik kan het me echt niet voorstellen hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik doe maar net of deze reactie er niet stond, maar ik kan het toch niet laten om te reageren:
Ik ben wel eens naar een crematie geweest van iemand die ik bijn niet kende. Kwam er voorde familie van de persoon die overleden was. Maar na het zien van al het verdriet van andere mensen was ik toch aardig van slag. Ik persoonlijk zou dan niet de stad in kunnen gaan om te winkelen. Maar dat is persoonlijk. Wil er ook niemand mee aanvallen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja, moet je tegen die tijd maar een keer roepen dan. Ik weet ook nog niet 100% of ik ga. Ik denk het wel, maar dat weet ik eigenlijk pas begin oktober. Dan ontmoet ik degene waar ik bij kan slapen nog een keer, en dan moet ik bedenken of ik dat dus nog steeds wil dan =P (Klinkt vast vaag maar ja...)quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:12 schreef PeRi het volgende:
Maeghan kan ik weer een lijstje afgeven?dan kom je heus wel aan die 120
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Waarom ga je dan uberhaupt naar die begrafenis toe? Ik kan het me echt niet voorstellen hoor.
Of ik het verhaal nou weet of niet, dan moet je het hier niet posten want dan kan je er donder op op zeggen dat je reacties krijgt.
Ongelofelijk, echt.
Het gaat er niet om of het door de beugel kan of niet. Maar dat iemand dingen post en dan raar opkijkt als er rare reacties op komen. Daarbij gaat het niet over Lush, waar dit topic voor bedoeld is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.
Reageren is inderdaad logisch als je post maar ondoordachte botte reacties vind ik niet echt aardig, zeker niet als er een oma is overledenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het door de beugel kan of niet. Maar dat iemand dingen post en dan raar opkijkt als er rare reacties op komen. Daarbij gaat het niet over Lush, waar dit topic voor bedoeld is.
Ik heb het toch niet tegen jou?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:14 schreef Vava het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg! Wat mij betreft mag er op Fok gepost worden wat iemand wil, als het niet door de beugel kan is er wel een mod die het weghaalt.
Ik wel tegen jouquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet tegen jou?
En ik zeg niet dat haar post niet door de beugel kan, ikvind het nogal respectloos om na een begrafenis te gaan shoppen, alsof je iets gezelligs te vieren hebt ofzo. Dan kan je net zo goed niet naar die begrafenis gaan.
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dus respectloos schijn te zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:20 schreef debby1973 het volgende:
Vergeet jij een trieste begravenis door te gaan winkelen?!
Ik quote jezelf even Vava. Wat is er hier niet bot aan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:19 schreef Vava het volgende:
wat is er mis om even de trieste begrafenis te vergeten door even gezellig te gaan winkelen? Het is 3 uur reizen vanaf hier
Ik ga niet gezellig winkelen als ik mijn oma net haar laatste afscheid heb gegeven. Ik zeg ook niet dat je fout bent, maar dat ik er hele andere gewoontes op na hou en ik het onbegrijpelijk vind in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vava, laat maar PeRi en Skaai hebben gewoon andere behoeftes om een overleden persoon te verwerken.
Zie boven... en in Brabant en Limburg is het volkomen normaal om na een begravenis wat gezelligs te gaan doen. Verder hou ik er over op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik quote jezelf even Vava. Wat is er hier niet bot aan?
Dat doe je dan omdat je oma dat waarschijnlijk zo gewild zou hebben is heel anders. Zo, en nu zal ik er ook over op houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na de begrafenis van mijn oma zijn we met een groep de kroeg ingedoken en hebben we een flinke borrel gedronken op haar. Ze lustte zelf ook graag een Beerenburgertje en hebben herinneringen opgehaald en een hoop lol gehad... Sinds wanneer is dat dan verkeerd?
Wat is er allemaal aan de hand Anitra?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Anitra het volgende:
Ik heb mezelf gister verwent maar voel me vandaag dood ongelukkig en dan kan ik beter onder een douche gaan staan of in bad gaan zitten dan voor me uit zitten staren en zitten janken.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef debby1973 het volgende:
Oke, dan nog 1 ding. Ik heb er ook neergezet dat het heel persoonlijk is en dat ik niemand wil aanvallen. Het ging me meer om dit zinnetje:
verdrietige begravenis VERGETEN door te gaan shoppen.
Dat snapte ik niet goed.
Nee nog niet maar de post komt hier wel vaker een dag later aan, vooral als het niet uit een grote stad komt. Dus ik verwacht het maandagquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Anitra het volgende:
OT
Vava heb jij je envelopje al gehad?
Ik heb zelfs nog naar huis gebeld vandaagquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:07 schreef Anitra het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat je er van vind.
Kan ik misschien baby kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Vava ik woon in den buurt van maastricht![]()
alhoewel misschien ben ik tegen die tijd wel al aan het bevallen
als je er bent
![]()
Ik heb nog niets geprobeerd, de smitten ruikt heerlijk. de Bare Naked Lady ruik ik (nog) niet vanwege de verstopte neus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sinkwanee: Hoe vind je de proefjes, heb je ze al geprobeerd?
Ik kan het niet zo goed omschrijven, vind het ver iets weg hebben van Mirror Mirror. Verder ruik je amandelen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef morgaine21 het volgende:
Waar rukt potion nu eigenlijk naar?
Da's best moeilijk te omschrijven. Een licht kruidige, bloemige geur. Ik ruik anjers en amandelen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef morgaine21 het volgende:
Waar rukt potion nu eigenlijk naar?
Heel goed plan, inderdaad, anders is het zondequote:Op zondag 25 september 2005 00:13 schreef Sinkwanee het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geprobeerd, de smitten ruikt heerlijk. de Bare Naked Lady ruik ik (nog) niet vanwege de verstopte neus.
Haha, mijn vriend rook gister ook kattenpis, was het m'n Alkmaar zeepquote:Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef debby1973 het volgende:
Je gaat een lijstje maken! Altijd leuk. Ik had laatst blue skies in mijn bad gedaan. Ik zag mijn vriend de hele tijd door het huis heen en weer lopen. Toen ik hem vroeg wat hij zocht zei hij dat de kat ergens in huis had geplast. Het stonk in huis naar kattepies. Het was dus gewoon de blue skies die hij rook. Heb na de tijd dus maar een bult candy fluff opgedaan.
Als die dan naar bloemetjes zou moeten ruiken maar het dan niet doet waar ruikt die dan naar?quote:Op zondag 25 september 2005 11:30 schreef heaven7 het volgende:
Ze zeiden bloemetjes en zoet iig, maar ik vond em niet lekker
Ja gelezen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef debby1973 het volgende:
Heb je mijn mailtje nog gekregen Sanne?
De ballistics schuimen volgens mij helemaal niet. Wel een lekkere geur en een leuk kleurtje maar geen schuim.quote:Op zondag 25 september 2005 14:47 schreef Nugget het volgende:
Dus de Bubble bar slices schuimen meer dan de bath ballistics? *noteert* Dan ga ik voor de slices, ik wil wel bubbbellsss!
Ze hebben er op zich wel leuke dingetjes, maar op de één of andere manier trekt het me ook niet zo heel erg. Ze hebben wel hele leuke washandjesquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
ohja, ik was gisteren in antwerpen, toen kwam ik daar 'soap story' tegen.
het lijkt qua inrichting, presentatie en zeep hel veel op lush! maar ik vond er niks aan..![]()
zaten geen lekere zeepjestussen vond ik.
ik ook, ben ik bang.quote:Op zondag 25 september 2005 16:22 schreef noekje het volgende:
Ik heb even op de site gekeken van soap story. Ziet er wel fris en leuk uit. Je kunt zelfs met hulp van hun een eigen winkel starten. Dat is wel leuk.
Dat zou een lush nou ook moeten doen. Dan zou ik er zeker werk van gaan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |