Nee, daar moet je toch iets verder voor gaan...quote:Op zondag 11 september 2005 00:20 schreef lillymoon het volgende:
Menno zegt; zijn wij nou de Bart en Sabine van BB
Ingrid; Ja
Zit er wel in. Menno liet haar zó links liggen tijdens dat dansen vanavond. Hij had meer oog voor de andere meiden. Volgens mij pakt hij gewoon wat hij pakken kan.quote:Op zondag 11 september 2005 00:21 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid's hartje wordt zo gebroken later![]()
ik vind ook dat al al die wijven vals tegen haar doenquote:Op zondag 11 september 2005 00:19 schreef -Delta- het volgende:
Ik word er langzamerhand een beetje moe van, arme Lieske, ach gut arm meisje toch.![]()
Ze is zelf gewoon naïef en nee ligt niet aan de leeftijd, zo was ik op m'n 19e niet.
En alsof niemand anders roddelt, iedereen in het huis lult wel achter iemand z'n of haar rug om.
Welcome to BB.
Als Lieske lult over Tanja en zodra Tanja erbij zit met een schijnheiligeerbij zit, lig ik er ook niet wakker van, zo gaat dat nou eenmaal, tis een spel en iedereen roddelt wel iets toch. No big deal
![]()
En zo is het ook klote dat Tanja blijft, maar ja... de bewoners kiezen als eerste de bankzittersquote:Op zondag 11 september 2005 00:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Menno, Rikkert, Ralph of Linda het huis moet verlaten en Chantal nog zeker 2 weken in het huis blijft en dat Tanja ook wel in het huis zal blijven aangezien BB moeite noch kosten spaart om haar erin te houden.
Menno zei: "wat zit er in je doos?"quote:
quote:Op zondag 11 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wel in. Menno liet haar zó links liggen tijdens dat dansen vanavond. Hij had meer oog voor de andere meiden. Volgens mij pakt hij gewoon wat hij pakken kan.
Dan doet ze toch ook schijnheilig achter hun rug om, zoals over Tanjaquote:Op zondag 11 september 2005 00:22 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind ook dat al al die wijven vals tegen haar doen
Er liggen hele werelden tussen "zo preuts als een ijsschots" en niet voor het oog van Nederland willen liggen doppen hoor.quote:Op zondag 11 september 2005 00:23 schreef Showtime het volgende:
Die Ingrid is zo preuts het lijkt wel een ijsschots die het BB huis in is komen drijven.
Ja Chantal. In die putten in je kont kan ik poffertjes bakken!quote:Op zondag 11 september 2005 00:24 schreef Dr_Greene het volgende:
Nee Chantal!!
Niemand wil bij jou zitten!!
Zij zat er niet echt mee, Scan, ze had het reuze naar haar zin.quote:Op zondag 11 september 2005 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit er wel in. Menno liet haar zó links liggen tijdens dat dansen vanavond. Hij had meer oog voor de andere meiden. Volgens mij pakt hij gewoon wat hij pakken kan.
Wat had Lieske dan gezegd over Tanja?quote:Op zondag 11 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dan doet ze toch ook schijnheilig achter hun rug om, zoals over Tanja.
Lieske moet het spelletje gewoon net zo hard spelen.![]()
quote:Op zondag 11 september 2005 00:24 schreef phileine het volgende:
even off-topic, is er toevallig iemand in Amsterdam Centrum die mij kan redden van een spin? Anders ga ik niet meer verder met streamen. Ik wil niet met dat beest in één kamer zitten.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Er liggen hele werelden tussen "zo preuts als een ijsschots" en niet voor het oog van Nederland willen liggen doppen hoor.
Pak een glas en en vang dat beest.quote:Op zondag 11 september 2005 00:24 schreef phileine het volgende:
even off-topic, is er toevallig iemand in Amsterdam Centrum die mij kan redden van een spin? Anders ga ik niet meer verder met streamen. Ik wil niet met dat beest in één kamer zitten.
Kelly-Ingrid...doe niet zo engquote:Op zondag 11 september 2005 00:24 schreef Showtime het volgende:
Sabine en Bart![]()
Andries en Kelly zal je bedoelen.![]()
Als ze op de muur zitten gaat dat niet zo makkelijk , dan valt tie naar beneden , brrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Pak een glas en en vang dat beest.
Eventueel met een papiertje het glas afsluiten en naar buiten gooien.
Is maar 1,5 uur rijden kun je zolang wachten?quote:Op zondag 11 september 2005 00:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Pak een glas en en vang dat beest.
Eventueel met een papiertje het glas afsluiten en naar buiten gooien.
LOL... dat zag ik toch heel anders. En Ingrid zei er net ook wat van in bed.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Zij zat er niet echt mee, Scan, ze had het reuze naar haar zin.
Als ik uit ga dans ik ook met andere mannen, jij danst alleen met jouw partner?
Menno had gewoon lol zoals iedereen, en is een vrij man, dus boeiuh!!!!!
ik vond meer dat Liesje een aanval deed op BB dan op Tanja, maar ik heb niet alles meegekregenquote:Op zondag 11 september 2005 00:24 schreef -Delta- het volgende:
Dan doet ze toch ook schijnheilig achter hun rug om, zoals over Tanja.
Lieske moet het spelletje gewoon net zo hard spelen.![]()
Die wil nu sex!quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef Anitra het volgende:
Menno wil geen serieuze gesprekken houden
Ja dat wel, maar al zouden ze echt verder gaan wordt haar hart gewoon gebroken, zo'n type is Menno.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef milagro het volgende:
Zij zat er niet echt mee, Scan, ze had het reuze naar haar zin.
Als ik uit ga dans ik ook met andere mannen, jij danst alleen met jouw partner?
Menno had gewoon lol zoals iedereen, en is een vrij man, dus boeiuh!!!!!
Wat dan?quote:Op zondag 11 september 2005 00:23 schreef ruby het volgende:
Damn, Ingrid vraagt iets intelligents aan Menno.
klein is fijnquote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef Anitra het volgende:
Menno is te klein volgens ingrid
Niets. Dat was vooral een aanklacht tegen BB, niet zozeer tegen Tanja.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat had Lieske dan gezegd over Tanja?
Omdat Ingrid een kelly is mischienquote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef Quembel het volgende:
Menno " Maar warom passen we dan niet bij elkaar?"
Ze willen gewoon allebei maar ze durven niet, dat is vrij duidelijkquote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef milagro het volgende:
Ingrid : we passen echt niet bij elkaar
Menno : nee
Ingrid : : vind jij wel dan?
Menno : nee, maar ik wil weten waarom jij dat vindt
Ingrid : ik ben echt geen meisje voor jou
Menno : Nee, jij ook niet voor mij![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat ze Tanja een keer de waarheid zegt, aangezien die buik ook over haar zat te zeiken en de grootste oordelen zat te vellen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vond meer dat Liesje een aanval deed op BB dan op Tanja, maar ik heb niet alles meegekregen
overigens zou ik haar aanraden Tanja volkomen te negeren
en hard spelen, dat kan ze gewoon niet..... ze snapt het allemaal niet
quote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef milagro het volgende:
Ingrid : ik ben echt geen meisje voor jou
maar dan moet ik de hele nacht de stofzuiger aan laten staan, anders kruipt hij er weer uitquote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef lillymoon het volgende:
Spin;opzuigen met stofzuiger op een afstandje.
Ze vroeg wat "genieten" in verleden tijd was.. Ze zei eerst "geniette" en toen "genoot". "Dat bestaat toch niet "geniette...of wel"?quote:
Heeft Linda daar al niet een octrooi op?quote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef Kokstra het volgende:
De Stem... ook een goeie bijnaam voor Natte Lie
Háháháaaa......quote:Op zondag 11 september 2005 00:24 schreef phileine het volgende:
Prop een sok in de stofzuigerslagquote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef phileine het volgende:
[..]
maar dan moet ik de hele nacht de stofzuiger aan laten staan, anders kruipt hij er weer uit
Oh ik geloof dat ze best een beethe flieft kan worden op hem hier in BBquote:Op zondag 11 september 2005 00:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar al zouden ze echt verder gaan wordt haar hart gewoon gebroken, zo'n type is Menno.
Ik weet niet hoe Ingrid verder is, maar hopelijk ziet ze er verder niks serieus in hem.
Ja 1.75m voor een jongen zullen veel vrouwen blij mee zijnquote:
Mag van mij ook voor dronken Natte gelden hoorquote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Heeft Linda daar al niet een octrooi op?![]()
dan kijk je toch niet niemand verplicht je datquote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef Neutrino het volgende:
boute taal hier.. BB1 was nog te pruimen..
Maar dit is idd echt
Ik bedoel niet dat als hij het bv af zou kappen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Oh ik geloof dat ze best een beethe flieft kan worden op hem hier in BB
Maar ik geloof niet dat hij haar hart zal breken als hij dadelijk het niet doorzet.
Er is een groot verschil tussen effe balen en een gebroken hart, tenslotte.
Bovendien, zal ook buiten BB voor haar alles weer anders (kunnen) zijn, qua eventuele gevoelens.
Of ze moeten er beide tot het einde inblijven en nog elkaar graag zien.
Laten we het hopen!!!quote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Nathalie kruipt wel erg dicht naar Dido toe...
...zou ze Bi zijn??
quote:Op zondag 11 september 2005 00:29 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze vroeg wat "genieten" in verleden tijd was.. Ze zei eerst "geniette" en toen "genoot". "Dat bestaat toch niet "geniette...of wel"?
Zoiets ging het.
quote:
Die zitten elkaar de hele avond al op te geilenquote:Op zondag 11 september 2005 00:31 schreef Dr_Greene het volgende:
Nathalie kruipt wel erg dicht naar Dido toe...
...zou ze Bi zijn??
Dat is gewoon triest en daar moet je gewoon helemaal niet op reageren.quote:Op zondag 11 september 2005 00:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze Tanja een keer de waarheid zegt, aangezien die buik ook over haar zat te zeiken en de grootste oordelen zat te vellen.![]()
Dido is zo "slim" of terughoudend om in BB niks te beginnen, alleen al om problemen en gezeik te voorkomen. Of ze iemand nu wel of niet leuk vindt.quote:Op zondag 11 september 2005 00:33 schreef Peter6000 het volgende:
Rob ziet Dido absoluut niet naar Roel gaan.
Rob denkt dat het voor Roel niet zoveel uitmaakt (wie hij krijgt vd vrouwen)
Ingrid nietquote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef PCaulfield het volgende:
Ze zingen een liedje van een transsexueel. Wie heeft dat ingezet?
dan plegen ze collectief zelfmoord...quote:Op zondag 11 september 2005 00:35 schreef Shirley het volgende:
JEzus Christus...wat als ze zichzelf terugzien zo!!!
Nah... gewoon een keer een kleine opmerking, die wel door de beugel kan, maar die Tanja irriteert en tot nadenken zet.quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gewoon triest en daar moet je gewoon helemaal niet op reageren.
ik gok op linda...quote:Op zondag 11 september 2005 00:35 schreef ruby het volgende:
Wie is die psychopaat die zit te schreeuwen? Malloot.
maar zo schat ik Menno & Ingrid ook in......quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef -Delta- het volgende:
Dido is zo "slim" of terughoudend om in BB niks te beginnen, alleen al om problemen en gezeik te voorkomen. Of ze iemand nu wel of niet leuk vindt.
Daar heb je het alquote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef Kokstra het volgende:
Rob: "Vrouwen zijn heel andere wezens"
Ingrid: "Dat merk ik nu ook"
Is dit een verkapte bekentenis??
ja, hup de broodrooster in het badquote:Op zondag 11 september 2005 00:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
dan plegen ze collectief zelfmoord...
Rallufquote:Op zondag 11 september 2005 00:35 schreef ruby het volgende:
Wie is die psychopaat die zit te schreeuwen? Malloot.
Wie hebben er net nou liggen bekken in bedquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Wup het volgende:
[..]
maar zo schat ik Menno & Ingrid ook in......
ze huppelen heel de dag rond in een bikini, dus ga me niet vertellen dat ze het zo koud hebbben.... die twee drijven dalijk dat bed uit....quote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef BubbleBabe het volgende:
Heeft het nu nog nut om 2 dekbedden over je kop te hebben?
of gebeurd er iets waar we geen weet van hebben
Zolang Rallûf blijft Donderdag vind ik het bestquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat hij weet wie eruit gaat. Het is een jongen en het is Menno niet.
Rob denkt vast dat Ralph eruit gaat.... EN DIE GAAT ER NIET UIT!!!!!!!!!!!
Daar kwam die Seroxat in de live dus vandaanquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Kokstra het volgende:
Ingrid... die is dus echt aan die anti-depressiva!
nee, dat denkt hij dus nietquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat hij weet wie eruit gaat. Het is een jongen en het is Menno niet.
Rob denkt vast dat Ralph eruit gaat.... EN DIE GAAT ER NIET UIT!!!!!!!!!!!
ligt te snurken denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef Jammie het volgende:
Waar is dramaqueen Tanja eigenlijk?
Yep.... maar schrik niet van het gegil en gezangquote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef Shirley het volgende:
Is stream 2 ook bad? Want 1 is slecht geluid.
Rob denkt Rikkert en dat Ralph het net red. Ingrid dacht dat hij Ralph bedoelde.quote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zolang Rallûf blijft Donderdag vind ik het best![]()
Wie?quote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Kokstra het volgende:
Ralluf mag niet wegquote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zei ze dat?quote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Kokstra het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook al.. en erg koud is het buiten ook niet..quote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze huppelen heel de dag rond in een bikini, dus ga me niet vertellen dat ze het zo koud hebbben.... die twee drijven dalijk dat bed uit....
Rikkertquote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
Tanja, rob, menno en ingrid liggen te pitten ( 4 ), 8 zitten er in de jakoezie ( =12 ) en waar is nummer 13? (wie missen we?)
quote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie gelijk heeft.quote:
denk ik ook.quote:
Prikkert toch?quote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
Tanja, rob, menno en ingrid liggen te pitten ( 4 ), 8 zitten er in de jakoezie ( =12 ) en waar is nummer 13? (wie missen we?)
Nee, maar zo komt ze op me over, met haar gelul dat ze alles zo mooi vond om te zien, dat ze zich zo schaamde voor zichzelf en dat ze een man is...quote:
Die vind ik ook vrij zacht.quote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep.... maar schrik niet van het gegil en gezang
Die spoort voor geen meter en kan alleen maar roddelen volgens mij.quote:
Rikkert ligt ook te slapen geloof ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
ow ik wel, ligt eraan hoe jaloers ze wordtquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
Wie hebben er net nou liggen bekken in bed![]()
Zelfs dat zal Dido ws al niet doen.
Morgen krijgt Rallûf alles over zich heenquote:
I agreequote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is steeds leuker aan het worden.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die spoort voor geen meter en kan alleen maar roddelen volgens mij.
Gezelligquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef -Delta- het volgende:
Menno baalt nu als een stekker, dat Rob erbij is komen liggen![]()
![]()
![]()
Of in de vijver, is goed voor de vissenquote:Op zondag 11 september 2005 00:41 schreef BB-King het volgende:
Ga kotsen in het bad Nathalie!!!!!!!!!
Ze wordt steeds maffer.quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda lijkt me een aardige meid, best eerlijk en oprecht, maar mag van mij weg, samen met Rikkert, dus ik hoop dat het 1 van hun wordt.quote:
Volkomen mee eensquote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef VSGdotcom het volgende:
zelfs als man (en hetro) wil ik Ralph erin houden. Hij is stoer, kick die menno er maar uit.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef Sealord het volgende:
kan BB die bubbels niet uitzetten dan kunnen we tenminste iets verstaan
Volgens mijquote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef BB-King het volgende:
Waar is Rikkert eigenlijk???
Ook op bed in die andere kamer, hij had van bed geruild ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef BB-King het volgende:
Waar is Rikkert eigenlijk???
Ze zijn allemaal ergelijk op het moment.quote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Begin met steeds meer te ergeren aan Dido;
Dido; Zullen we een liedje zingen...1,2,3...1,2,3
Rikkert?quote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
ik erger me ook kapot aan haar..... pff arrogant zeikwijfquote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
als ze nu ook nog ruzie trapt met Ralph komt mijn voorspelling uitquote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef BBscanner het volgende:
Zatte Alie voetl zich niet zo lekker,
Chantal; ;kan iemand haar wat cola geven.
Bacootje?
Het zou kunnen dat ze zich mee laat slepen door het geroddel van Chantal, maar ook dat is op zich triest. Die drie meiden zijn echt wel erg. Dat heb ik nog geen van de jongens zien doen. Puur een vrouwenkwaaltje volgens mij. (of generaliseer ik nu te veel?)quote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef milagro het volgende:
[..]
valt toch wel mee .
ze is alleen nieuwsgierig over Dido en Lieske, is dat zo erg of raar?
beetje jammer alleen dat ze CHantals geouwehoer zo serieus neemt.
Verpleegster (met ouderen) hequote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Toch nog sex in het huis vannachtquote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef PCaulfield het volgende:
Ze verkrachten Mandy
Neequote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze zich mee laat slepen door het geroddel van Chantal, maar ook dat is op zich triest. Die drie meiden zijn echt wel erg. Dat heb ik nog geen van de jongens zien doen. Puur een vrouwenkwaaltje volgens mij. (of generaliseer ik nu te veel?)
quote:Op zondag 11 september 2005 00:44 schreef -Delta- het volgende:
Menno ligt Ingrid gewoon onder de dekens te beffen en Ingrid praat gewoon verder, zodat het niet opvalt.
Inmiddels was het ff tijd voor een adempauze, vandaar Menno's korte bijdrage aan het gesprek
Hij gaat hier echt punten mee scoren a.s. donderdag! Die blijft opzeker leuk voor Robquote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef BB-King het volgende:
Ralph komt los... hij zingt.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:46 schreef milagro het volgende:
[..]![]()
![]()
oe, nu heeftie hij het juiste plekje en dito tempo, want ik hoor ze allebei niet meer
quote:Op zondag 11 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Rob is niet echt tactvol trouwens... ROT OP MAN!
quote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef Showtime het volgende:
Wist niet dat kraaien konden zwemmen, kan iemand aub ff die Chantal met zijn luchtbuks neerknallen me boxen ontploffen hier bijna.
Truste!quote:Op zondag 11 september 2005 00:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aangezien de live softporno er niet meer inzit met dat lijzige onboeiende geouwehoer van rob er door heen (HAVE YOU NO SHAME!?) ga ik maar naar bed.
Trusten allemaal!
Niemand heeft iets in de gaten, dat Menno nu Ingrid tot grote hoogtes brengtquote:Op zondag 11 september 2005 00:47 schreef Lolalala het volgende:
Het is echt goeie timing dat Rob daar komt. Want nu zijn ze aan het klooien onder de dekens zonder dat ze daar over kunnen praten. Geweldig.
Dat er (goedmaak)seks in BB komt !!quote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef milagro het volgende:
[..]
als ze nu ook nog ruzie trapt met Ralph komt mijn voorspelling uit
quote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef Zapje het volgende:
Ralph die zingt en swingt er maar lekker op los..................goeie gozah....
nee, maar je overdrijft wel heel ergquote:Op zondag 11 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat ze zich mee laat slepen door het geroddel van Chantal, maar ook dat is op zich triest. Die drie meiden zijn echt wel erg. Dat heb ik nog geen van de jongens zien doen. Puur een vrouwenkwaaltje volgens mij. (of generaliseer ik nu te veel?)
Rob komt áltijd met lange verhalen als het niet uitkomtquote:Op zondag 11 september 2005 00:48 schreef k_i_m het volgende:
Ik word nerveus van dat gedoe onder die dekens en die stomme Rob die maar blijft praten.
Wanneer is hij dat wel danquote:Op zondag 11 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Rob is niet echt tactvol trouwens... ROT OP MAN!
Veel vrouwen kunnen er wel wat van, er is soms gewoon veel jaloezie en gebitch achter ieders rug om, maar gelukkig genoeg leuke vrouwen die gewoon relaxt en normaal doen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar je overdrijft wel heel erg
jij zou wat dat betreft er prima tussen passen, vrouwen zien ook overal jaloezie en samenspannerij
Ik had er net 1 op mijn arm zitten.quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef phileine het volgende:
scan: geen generalisatie hoor. Waarom denk je dat soaps zo populair zijn?
trouwens... wij zijn hier trouwens ook een stelletje roddelende wijven met zijn allen
de spin zit er nog steeds. zolang hij blijft zitten vind ik het best. Het enige dat enger is dan een spin die op de muur zit, is een spin die opeens NIET meer op de muur zit....
mee eens is. Hij snapt het echt niet....quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Rob komt áltijd met lange verhalen als het niet uitkomt![]()
Als Rob nou ff met Chantal apart gaat lopen frunniken. Dan kunnen de streamers bij het bad rustig zonder dat kraaiengeluid genieten. En de streamers bij Menno en Ingrid kunnen Menno 2nd base zien halen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Misschien is Rob geïnteresseerd in een trio
spinnen kunnen toch dood?quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef phileine het volgende:
de spin zit er nog steeds. zolang hij blijft zitten vind ik het best. Het enige dat enger is dan een spin die op de muur zit, is een spin die opeens NIET meer op de muur zit....
Quartet, z'n prothese doet ook mee.quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef Dr_Greene het volgende:
Misschien is Rob geïnteresseerd in een trio
Daar zijn we op gecast hoor via fokquote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef phileine het volgende:
trouwens... wij zijn hier trouwens ook een stelletje roddelende wijven met zijn allen
opstofzuigen en dan de stofzuiger op het balkon zetten, deur dicht doen en aftapen aan de binnenkantquote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef phileine het volgende:
Ik geef me de volgende keer op, okeequote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, maar je overdrijft wel heel erg
jij zou wat dat betreft er prima tussen passen, vrouwen zien ook overal jaloezie en samenspannerij
Sla dood meid, ik heb het ook niet op spinnenquote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef phileine het volgende:
precies, maar het is wel een typisch vrouwending, dat bedoel ik, en van een enkele manquote:Op zondag 11 september 2005 00:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Veel vrouwen kunnen er wel wat van, er is soms gewoon veel jaloezie en gebitch achter ieders rug om, maar gelukkig genoeg leuke vrouwen die gewoon relaxt en normaal doen.
DOE ES!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 11 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef me de volgende keer op, okee
Gadver, ik zie het voor me.quote:Op zondag 11 september 2005 00:51 schreef Lolalala het volgende:
Rob wordt hier ook geil van. Is zichzelf ook een beetje aan het rukken.
Ohhhhhh jawel, hij snapt het wel, weet best wel wat dingen van vrouwen af, maar wílt het gewoon niet zo doen.quote:Op zondag 11 september 2005 00:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
mee eens is. Hij snapt het echt niet....
Dat idee had ik ook al.quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
Heb het idee dat Roel zich zwaar zit te ergeren aan die mongolen in het bad. Heb medelijden met Roel!![]()
Doeettie?quote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik erger me dooood aan die Rob-gast. Nokken, sukkel!
Roddelen is goed voor het groepsgevoel.quote:Op zondag 11 september 2005 00:51 schreef milagro het volgende:
[..]
precies, maar het is wel een typisch vrouwending, dat bedoel ik, en van een enkele man![]()
Waarom zou ze?quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
En Ingrid blijft maar ouwehoeren, zit er geen mute knop op dat wijf.
Het is tijd dat menno hem met z'n eigen been in mekaar tremt! Ophorken met die rob!quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef Wokkel het volgende:
Niet te geloven toch dit? Menno is ready for the kill en dan komt de eenbenige bandiet even kletsen.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef Shirley het volgende:
Vanaf dag 1 erger ik me al aan Rob... ophoeren!
Hoe langer het voorspel hoe heter de sexquote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef Pinball het volgende:
Wat een hork is Rob toch. Zelfs de stilte schreeuwt: "ROT OP", maar hij hoort het niet.
StomperStumper.
Ga dan is ff je zender checkenquote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn echte naam is Leroy, wist je dat al?
quote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef Zapje het volgende:
die omgebouwde strijkplank komt er ook weer met een banaan bij................
Het schijnt dat Ingrid sterker isquote:Op zondag 11 september 2005 00:54 schreef sam_the_man het volgende:
Het is tijd dat menno hem met z'n eigen been in mekaar tremt! Ophorken met die rob!
haha ja als die aanbreekt dan is hij niet te stoppen, zijn verhalen worden vervolgens minstens 3x door je strot gepropt als je nou wel of niet wilt luisterenquote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
Gewoon Rob's (s)preekuurtje aanbreken als het hem uitkomt![]()
Dus je bent een grote atletische neger?quote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zei gisternacht nou dat Roel zo alleen en op zichzelf is.quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
Heb het idee dat Roel zich zwaar zit te ergeren aan die mongolen in het bad. Heb medelijden met Roel!![]()
Welcome back!quote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef mr2004 het volgende:
Vanwege dat ontiegelijke slappe geouwehoer van die Rob heb ik mijn Fok wachtwoord eens opgezocht.
kun je die spin niet nomineren en vervolgens wegstemmen???quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef phileine het volgende:
En ik ben de zwangere reservekandidaatquote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Exactquote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Waarom zou ze?Ze kan zo ongestoord doen alsof er niks aan de hand is en ondertussen ligt Menno tussen d'r benen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |