Het is tijd dat menno hem met z'n eigen been in mekaar tremt! Ophorken met die rob!quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef Wokkel het volgende:
Niet te geloven toch dit? Menno is ready for the kill en dan komt de eenbenige bandiet even kletsen.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef Shirley het volgende:
Vanaf dag 1 erger ik me al aan Rob... ophoeren!
Hoe langer het voorspel hoe heter de sexquote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef Pinball het volgende:
Wat een hork is Rob toch. Zelfs de stilte schreeuwt: "ROT OP", maar hij hoort het niet.
StomperStumper.
Ga dan is ff je zender checkenquote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn echte naam is Leroy, wist je dat al?
quote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef Zapje het volgende:
die omgebouwde strijkplank komt er ook weer met een banaan bij................
Het schijnt dat Ingrid sterker isquote:Op zondag 11 september 2005 00:54 schreef sam_the_man het volgende:
Het is tijd dat menno hem met z'n eigen been in mekaar tremt! Ophorken met die rob!
haha ja als die aanbreekt dan is hij niet te stoppen, zijn verhalen worden vervolgens minstens 3x door je strot gepropt als je nou wel of niet wilt luisterenquote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef -Delta- het volgende:
Gewoon Rob's (s)preekuurtje aanbreken als het hem uitkomt![]()
Dus je bent een grote atletische neger?quote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie zei gisternacht nou dat Roel zo alleen en op zichzelf is.quote:Op zondag 11 september 2005 00:52 schreef BBscanner het volgende:
Heb het idee dat Roel zich zwaar zit te ergeren aan die mongolen in het bad. Heb medelijden met Roel!![]()
Welcome back!quote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef mr2004 het volgende:
Vanwege dat ontiegelijke slappe geouwehoer van die Rob heb ik mijn Fok wachtwoord eens opgezocht.
kun je die spin niet nomineren en vervolgens wegstemmen???quote:Op zondag 11 september 2005 00:49 schreef phileine het volgende:
de spin zit er nog steeds. zolang hij blijft zitten vind ik het best. Het enige dat enger is dan een spin die op de muur zit, is een spin die opeens NIET meer op de muur zit....
En ik ben de zwangere reservekandidaatquote:Op zondag 11 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |