dan plegen ze collectief zelfmoord...quote:Op zondag 11 september 2005 00:35 schreef Shirley het volgende:
JEzus Christus...wat als ze zichzelf terugzien zo!!!
Nah... gewoon een keer een kleine opmerking, die wel door de beugel kan, maar die Tanja irriteert en tot nadenken zet.quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is gewoon triest en daar moet je gewoon helemaal niet op reageren.
ik gok op linda...quote:Op zondag 11 september 2005 00:35 schreef ruby het volgende:
Wie is die psychopaat die zit te schreeuwen? Malloot.
maar zo schat ik Menno & Ingrid ook in......quote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef -Delta- het volgende:
Dido is zo "slim" of terughoudend om in BB niks te beginnen, alleen al om problemen en gezeik te voorkomen. Of ze iemand nu wel of niet leuk vindt.
Daar heb je het alquote:Op zondag 11 september 2005 00:34 schreef Kokstra het volgende:
Rob: "Vrouwen zijn heel andere wezens"
Ingrid: "Dat merk ik nu ook"
Is dit een verkapte bekentenis??
ja, hup de broodrooster in het badquote:Op zondag 11 september 2005 00:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
dan plegen ze collectief zelfmoord...
Rallufquote:Op zondag 11 september 2005 00:35 schreef ruby het volgende:
Wie is die psychopaat die zit te schreeuwen? Malloot.
Wie hebben er net nou liggen bekken in bedquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Wup het volgende:
[..]
maar zo schat ik Menno & Ingrid ook in......
ze huppelen heel de dag rond in een bikini, dus ga me niet vertellen dat ze het zo koud hebbben.... die twee drijven dalijk dat bed uit....quote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef BubbleBabe het volgende:
Heeft het nu nog nut om 2 dekbedden over je kop te hebben?
of gebeurd er iets waar we geen weet van hebben
Zolang Rallûf blijft Donderdag vind ik het bestquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat hij weet wie eruit gaat. Het is een jongen en het is Menno niet.
Rob denkt vast dat Ralph eruit gaat.... EN DIE GAAT ER NIET UIT!!!!!!!!!!!
Daar kwam die Seroxat in de live dus vandaanquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Kokstra het volgende:
Ingrid... die is dus echt aan die anti-depressiva!
nee, dat denkt hij dus nietquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Rob denkt dat hij weet wie eruit gaat. Het is een jongen en het is Menno niet.
Rob denkt vast dat Ralph eruit gaat.... EN DIE GAAT ER NIET UIT!!!!!!!!!!!
ligt te snurken denk ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef Jammie het volgende:
Waar is dramaqueen Tanja eigenlijk?
Yep.... maar schrik niet van het gegil en gezangquote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef Shirley het volgende:
Is stream 2 ook bad? Want 1 is slecht geluid.
Rob denkt Rikkert en dat Ralph het net red. Ingrid dacht dat hij Ralph bedoelde.quote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zolang Rallûf blijft Donderdag vind ik het best![]()
Wie?quote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Kokstra het volgende:
Ralluf mag niet wegquote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zei ze dat?quote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef Kokstra het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook al.. en erg koud is het buiten ook niet..quote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze huppelen heel de dag rond in een bikini, dus ga me niet vertellen dat ze het zo koud hebbben.... die twee drijven dalijk dat bed uit....
Rikkertquote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
Tanja, rob, menno en ingrid liggen te pitten ( 4 ), 8 zitten er in de jakoezie ( =12 ) en waar is nummer 13? (wie missen we?)
quote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie gelijk heeft.quote:
denk ik ook.quote:
Prikkert toch?quote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
Tanja, rob, menno en ingrid liggen te pitten ( 4 ), 8 zitten er in de jakoezie ( =12 ) en waar is nummer 13? (wie missen we?)
Nee, maar zo komt ze op me over, met haar gelul dat ze alles zo mooi vond om te zien, dat ze zich zo schaamde voor zichzelf en dat ze een man is...quote:
Die vind ik ook vrij zacht.quote:Op zondag 11 september 2005 00:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yep.... maar schrik niet van het gegil en gezang
Die spoort voor geen meter en kan alleen maar roddelen volgens mij.quote:
Rikkert ligt ook te slapen geloof ikquote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
ow ik wel, ligt eraan hoe jaloers ze wordtquote:Op zondag 11 september 2005 00:37 schreef -Delta- het volgende:
Wie hebben er net nou liggen bekken in bed![]()
Zelfs dat zal Dido ws al niet doen.
Morgen krijgt Rallûf alles over zich heenquote:
I agreequote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ralph is steeds leuker aan het worden.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die spoort voor geen meter en kan alleen maar roddelen volgens mij.
Gezelligquote:Op zondag 11 september 2005 00:36 schreef -Delta- het volgende:
Menno baalt nu als een stekker, dat Rob erbij is komen liggen![]()
![]()
![]()
Of in de vijver, is goed voor de vissenquote:Op zondag 11 september 2005 00:41 schreef BB-King het volgende:
Ga kotsen in het bad Nathalie!!!!!!!!!
Ze wordt steeds maffer.quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Linda lijkt me een aardige meid, best eerlijk en oprecht, maar mag van mij weg, samen met Rikkert, dus ik hoop dat het 1 van hun wordt.quote:
Volkomen mee eensquote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef VSGdotcom het volgende:
zelfs als man (en hetro) wil ik Ralph erin houden. Hij is stoer, kick die menno er maar uit.
quote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2005 00:42 schreef Sealord het volgende:
kan BB die bubbels niet uitzetten dan kunnen we tenminste iets verstaan
Volgens mijquote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef BB-King het volgende:
Waar is Rikkert eigenlijk???
Ook op bed in die andere kamer, hij had van bed geruild ofzoquote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef BB-King het volgende:
Waar is Rikkert eigenlijk???
Ze zijn allemaal ergelijk op het moment.quote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Begin met steeds meer te ergeren aan Dido;
Dido; Zullen we een liedje zingen...1,2,3...1,2,3
Rikkert?quote:Op zondag 11 september 2005 00:39 schreef Ireth het volgende:
ik erger me ook kapot aan haar..... pff arrogant zeikwijfquote:Op zondag 11 september 2005 00:43 schreef BBscanner het volgende:
Begin met steeds meer te ergeren aan Dido;
Dido; Zullen we een liedje zingen...1,2,3...1,2,3
als ze nu ook nog ruzie trapt met Ralph komt mijn voorspelling uitquote:Op zondag 11 september 2005 00:40 schreef BBscanner het volgende:
Zatte Alie voetl zich niet zo lekker,
Chantal; ;kan iemand haar wat cola geven.
Bacootje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |