Ik heb nog nergens gezegd dat ik het niet met jou eens ben of wel Rica?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:31 schreef Rica het volgende:
[..]
En je ziet niet het tegenstrijdige van wel erkennen dat ze labiel en emotioneel onvolwassen is en anderzijds in het moreel oordeel dat ineens helemaal aan de kant schuiven?
Het welzijn van moeder en kind zie ik als één trouwens. Dat is nu zelf letterlijk zo.
Zoals ze het zegt lijkt het net of het kind niet meer geboren kan wordenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef Flakkie01 het volgende:
zwangerschap verpest??!! akelige uitspraak![]()
Tweede sigaret al vandaagquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:41 schreef riri het volgende:
ze rookt als een ketter sinds gisteren
bb moet die baby beschermen en zo snel mogelijk haar het huis uit laten
bij 300 reacties gaat het topic automatisch op slot en wordt er een nieuwe door een willekeurige user aangemaaktquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:41 schreef Nostalgist het volgende:
Waarom gaat 133 ineens dicht ? Op het spannendste moment....
ja jaa weer een spel element weg in BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:42 schreef Inca het volgende:
ach die john de mol trekt ff zijn knip open en dan blijft ze wel
Ze zegt net dat het gevoel om naar huis te willen al niet meer zo sterk isquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:42 schreef Gert het volgende:
Hopelijk is het niet wéér een vorm van aandachttrekkerij.
kut zegquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja anders zet je de camera gewoon op een paar slapende mensen ipv het gesprek :|
Stream is geswitchedquote:
Stream 1 gaat gesprek verderquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
O ja anders zet je de camera gewoon op een paar slapende mensen ipv het gesprek :|
is ze ook, ze had gehoopt op een jongetje, devadervanhetkind ook, blijkt het een meisje te zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:43 schreef riri het volgende:
wordt gek van dat gezeur van haar
lijkt wel of ze vreselijk teleurgesteld dat het een meisje is
Zullen ze wel bewust doen denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:45 schreef miss_bleu het volgende:
regie is echt kut
Ik denk eerder dat Leroy zijn intrede doet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:45 schreef schatje het volgende:
Als Tanja vertrekt gaat er een donderdag misschien niemand uit.
Ja maar DAT vindt Tanja heerlijk, lekker veel aandachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:43 schreef bemeall het volgende:
En als ze naar huis gaat is ze ook echt niet alleen. Reken maar dat er flink wat fotografen/cameraploegen en pers op haar staan te wachten dan
Die zijn dan ook meedogenloos
ik heb alle 4 hetzelfde iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou 4 streams, maar alle 4 op hetzelfde met geluid alsof je op de a16 zit.
zullen ze dan toch meelezen hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zullen ze wel bewust doen denk ik
Zoals Roel gister al zei, als de Prive, Weekend en Story in je tuin gaan liggen, is dat niet de aandacht die je wil...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar DAT vindt Tanja heerlijk, lekker veel aandacht
Leuk ook voor het kind, om dat later terug te horen, als het in een of ander tehuis zit:quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef AnTjUh het volgende:
ze geeft BB de schuld ervan dat die haar zwangerschap hebben verpest
Ja waarom doen ze zit nouquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Wel kansloos dat BB alle streams op de tuin zet... zet het beeld dan gewoon op zwart![]()
Dat weet ik bijna zekerquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zullen ze dan toch meelezen hier
hebben die allemaal zo'n beperkt denkertje dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef riri het volgende:
ze gaat wel hoor...ze is een groninger dus dan weet je het wel
die houden voet bij stuk
Ja maar.. ja maar...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
er moet wel wat exclusief blijven he
En Tanja zág een echoquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef miss_bleu het volgende:
Ik hoor een echo
Ja want ze zou er immers ook nooooit uitgaan, dat zei ze alleen voor de aandacht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar DAT vindt Tanja heerlijk, lekker veel aandacht
Reken maar dat Ome John wel iets slimmer is dan de crackhoer met dikke buik - dus ook dit heeft -ie allang voorzien. Sowieso is dat hele BB een uitgekauwd psychologisch concept.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
PANIEK IN DE TENT
Reken maar dat BB nu echt even met de handen in het haar zit.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef miss_bleu het volgende:
Ik hoor een echo
Ik denk zoals fantastrick al zei dat ze bepaalde beelden voor uitzending willen bewaren ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godsakke dit vind ik echt bizar! Je biedt livestreams aan of niet, niet zodra het spannend wordt de boel op een bubbelbad waar geeneens blote mensen in zitten!
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
PANIEK IN DE TENT
Reken maar dat BB nu echt even met de handen in het haar zit.
Dan heb je zeker nog niet de rest van haar uitspraken gelezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:
Haar zwangerschap vindt ze dus verpest omdat ze nu het geslacht weet?
Wat een BS.
Okay, misschien niet leuk om van te voren te weten, als dat je wens is. Maar om nu meteen van een verpestte zwangerschap te spreken is ook wel overdrive.
Ja, dat snap ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
Die uitspraken zijn misschien wat stom, maar ze is gewoon heel erg teleurgesteld dat de verrassing er af is. Dat snap ik dan ook wel weer.
en waarschijnlijk is er nu ook crisisoverleg met tanja bezigquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk zoals fantastrick al zei dat ze bepaalde beelden voor uitzending willen bewaren ofzo.
Ja tuurlijk, dat is zo, zei ik gisteren ook al. Ik denk alleen dat tanja heel erg naïef is geweest wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook.
Maar tegelijkertijd wéét je ook dat bij deelname aan BB onder elke grassprietje een addertje verborgen kan zitten.
Volgens Tanja net hebben ze nog 99 andere zwangeren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:51 schreef Apie74 het volgende:
Zouden ze een vervang zwangere hebben ?
Voor abortus is ze toch echt een paar weekjes te laatquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef schatje het volgende:
Ze zei zelfs dat ze geen zin meer heeft in d'r zwangerschap.
Dit keer zonder klerenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef Ireth het volgende:
Als ze dan toch 4 maal die jakoezi in beeld brengen, kunnen ze dan op zijn minst Roel en Lieske er niet even in sturen...![]()
weg geven kan ook nogquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor abortus is ze toch echt een paar weekjes te laat
Nee, ze zei dat er 9 anderen waren... Dan kom je inderdaad op 10.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Tanja net hebben ze nog 99 andere zwangeren.
Zal wel onzin zijn geweest. Moesten ze niet kiezen uit 10 ofzo
nog 99...?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Tanja net hebben ze nog 99 andere zwangeren.
Zal wel onzin zijn geweest. Moesten ze niet kiezen uit 10 ofzo
Dat snapt iedereen denk ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
Die uitspraken zijn misschien wat stom, maar ze is gewoon heel erg teleurgesteld dat de verrassing er af is. Dat snap ik dan ook wel weer.
Nee dat was Joost volgens mij die ook net wakker is geworden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:57 schreef Debbus het volgende:
Rob liep net door het beeld op Stream 1. En 2, en 3 en 4...
k ga denk ik eerst maar lunchen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:57 schreef miss_bleu het volgende:
kom op met die streaming man! Laat die koffie staan en ga aan je werk regie!
moet ze naar binnen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:57 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja naar binnen...
Ja dat heb ik gisteren ook al gedachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef fantastrick het volgende:
als ze al gaat dan duurt dat nog ff hoor... familie bellen... camaraploegen klaar zetten, Bridget en/of Ruud bellen.. gaat allemaal niet zo snel...
Nou het was natuurlijk de bedoeling dat ze wel iets zou toevoegen. De eerste BB-Baby.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.
Ze hadden hier überhaupt nooit aan moeten beginnen. Tanja zou nooit zijn gecast als ze niet zwanger was geweest. Ik wil bewoners in het Huis die ook echt wat toevoegen.
Wat zeg je ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik had mijn speakers te hard staan
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Ja dat was Ralphquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:00 schreef Debbus het volgende:
Die blauwe kamerjas was toch Ralph?
Is een normale zwangere in BB geen tegenstelling?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef Sissey het volgende:
Ik word moe van Tanja..... Ze moeten een "normale" zwangere in het huis zetten.
had van alle streams het geluid aanstaan Ralph moest wel 8 keer zijn zender checkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Het ging ook vreemd. Maar come on, ze heeft zelf gezegd dat ze dat kind er nu wel uit zou poepen als het zo moest. Lekker luchtig doen overe en vroeggeboorte omdat je weet dat hete en meisje is. Nou sorry hoor, dat trek ik gewoon slecht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat snapt iedereen denk ik wel.
En het ging ook een beetje vreemd gisteren, ze hadden best nog even bij Tanja kunnen checken of ze het écht niet wilde dat het verteld zou worden.
Aan de andere kant: ze heeft destijds gewoon toestemming gegeven, voordat ze het huis in ging. BB heeft daar een verhaallijn op uitgezet, dat het publiek een naam kon gaan verzinnen e.d.
Daar komt nog bij, dat Tanja het niet had hoéven weten. Maar door een of andere gedachtenkronkel over mensen die bij het hek zouden gaan gillen, wilde ze het gisteren zelf óók weten.
Ja iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef schatje het volgende:
Er is duidelijk paniek in de tent.
Ja en wij zitten nog steeds te kijken naar een paar bomen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef schatje het volgende:
Er is duidelijk paniek in de tent.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Huuuh ik zie dat Tanja weet dat het een meisje is.. hoe kan dat???
Jup worden we weer eens gedwongen om te kijken vanavondquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef Avenger84 het volgende:
[..]
Ja en wij zitten nog steeds te kijken naar een paar bomen!![]()
dat denkt zequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Nee joh, juist niet. Dan waren er niet al 134 topics volgeluld.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef Sissey het volgende:
Ik word moe van Tanja..... Ze moeten een "normale" zwangere in het huis zetten.
Misschien eerst eens teruglezen voor je wat post?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Er kwam een reclamevliegtuig over met "Tanja krijgt een meisje!"quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Sjonnie zal not amused zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Zou wel een ENORME flater zijn voor BB als Tanja echt weg gaat. En het 'erge' voor hun is dat ze het deels aan zichzelf hebben te wijten. Dat moet echt wel steken.
Geen maar ik zie dat bij streamverslagen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?![]()
Vooruit dan:quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Even de 'frontpage' van de blog doorlezen... beginnen met direct na de live-uitzending van gisteren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:05 schreef sannuh het volgende:
[..]
Geen maar ik zie dat bij streamverslagen..
Ooh oke! Thanks!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vooruit dan:
Gisteren is echt getoond op de tv. Vervloskundige zei aan de kijkers dat het een meisje werd. Tanja kreeg te horen dat het aan het Nederlandse publiek is verteld. Daarop werd ze pissig, is de dbk ingegaan om haar exit aan te kondigen. Daar wisten ze haar nog even tegen te houden, lieten haar met haar moeder praten... en die heeft haar verteld dat het een meisje is. Tanja wilde het risico niet lopen dat iemand het vanachter de hekken zougaan roepen en ze het zo dus van een onbekende zou horen. Voor haar is de lol er nu helemaal af.
[POLL] Zal Tanja het huis vrijwillig verlaten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:07 schreef janique het volgende:
Wie denkt dat ze echt gaat (en niet wordt omgekocht?)
Ja dat is ook gewoon griezelig, zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het ging ook vreemd. Maar come on, ze heeft zelf gezegd dat ze dat kind er nu wel uit zou poepen als het zo moest.
Ik ook..quote:
Ze staat brood te smeren.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:12 schreef Avenger84 het volgende:
Hummy = John ?
Ja idd, zat ik ook al aan te denkenquote:
nee, op Hummy...quote:
Das dr lunchpakketje, voor de terugreisquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze staat brood te smeren.
Ik denk het niet![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:12 schreef Kimske het volgende:
Ja vo mij wel.. ik vind t onverantwoord hoor, als ze alles krijgt te horen...
En ik vind t jammer... Vond Tanja wel vermakelijk
Zeg dat nog niet te snelquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar goed we krijgen dus een nieuwe bewoner
John zet vast wel een zak geld op tafelquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeg dat nog niet te snelBB is erg slim dus je weet het niet of ze Tanja kunnen overhalen
Met een grote zak geld dan denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeg dat nog niet te snelBB is erg slim dus je weet het niet of ze Tanja kunnen overhalen
Mooie afkortingquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand haar kan overhalen om te blijven is het denk ik wel EPH. Voor die man zou ik iig alles doen!
Een geheime opdracht voor Tanja: "Als je niet meer zeurt over naar huis gaan, krijg je 25.000 euro"quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:15 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
John zet vast wel een zak geld op tafel![]()
Been there, done that
Ik heb drie kinderen en het kon mij totaal niet boeien WAT het zou worden,jongen of meisje, beiden even welkom, het enige wat voor mij belangrijk was of het gezond zou zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:06 schreef Gert het volgende:
Is het trouwens normaal dat een aanstaande moeder het zó belangrijk vindt om niet te weten of het een jongetje of meisje wordt?
Ik heb er geen ervaring mee.
Ik kan me voorstellen dat de geboorte een mooi moment is om dat te weten te komen.
Ik kan me ook voorstellen dat er teleurstelling is als je het per ongeluk wat eerder te weten komt.
Ik kan met totaal niéts voorstellen bij opmerkingen dat dan "je hele zwangerschap verpest is".
Ik kan me ook niet voorstellen bij haar bewering dat ze echo's voor haar nu niet meer hoeven. Want, aldus Tanja gisteren, ze vond echo's juist zo leuk omdat er dan altijd de spanning was of je niet kon zien wat het geslacht was.
ja die haalt hier de ideen weg hequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kennen jullie allemaal die Hummie ofzo ? Wie is dat. Jullie praten over haar alsof je haar persoonlijk gesproken hebben.
Hmm...de emoties en huilbuien leken daar toch iets te echt voor...mocht dat niet zo zijn, is iedereen erin getrapt maar ik kan me dat haast niet voorstellen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Stel je voor dat het allemaal vantevoren bedacht is, in samenwerking met Tanja zelf.
Alles voor de kijkcijfers zeg maar.
Op het nippertje blijft Tanja nog en BB heeft de komende dagen flink wat kijkers.
Ik welquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kennen jullie allemaal die Hummie ofzo ? Wie is dat. Jullie praten over haar alsof je haar persoonlijk gesproken hebben.
Dat zou nu net de reden zijn voor mij om heel hard weg te rennen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand haar kan overhalen om te blijven is het denk ik wel EPH. Voor die man zou ik iig alles doen!
Jepquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik kan het me ook niet voorstellenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...de emoties en huilbuien leken daar toch iets te echt voor...mocht dat niet zo zijn, is iedereen erin getrapt maar ik kan me dat haast niet voorstellen...
ZIj heeft er al rekening mee gehouden dat het kind niet 100% isquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef cuall het volgende:
[..]
welkom, het enige wat voor mij belangrijk was of het gezond zou zijn
Jij kent Hummie niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ik ben een BB-n00b en een Hummie-leek. Kennelijk kent iedereen haar of hem. Snap er niks van.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ik ben een BB-n00b en een Hummie-leek. Kennelijk kent iedereen haar of hem. Snap er niks van.
Ik zou een "Wil Tanja nu haar Shag inleveren in de dagboekkamer" wel leuk vindenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het een mooi moment voor het breken van de vliezen!
Hummie is ook geregged hier op FOK!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ik ben een BB-n00b en een Hummie-leek. Kennelijk kent iedereen haar of hem. Snap er niks van.
Klopt. Ze voelt het als geschonden vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef phileine het volgende:
Gert, het gaat geloof ik niet zozeer om het wel of niet weten (alhoewel ik het zelf een heel bijzonder moment vond toen ik die echo kreeg), maar dat BB zo over haar heen heeft gewalst. Dat zou mij in ieder geval erg kwaad maken.
Wil echt niemand dit heel even uitleggen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n raar wijf joh!
"m'n zwangerschap is helemaal verpest" oh my god! "Vind je 't niet belangrijker dat 't gezond is?" "het is nu toch al verkloot"![]()
Wat is er overigens precies gebeurt? Ik heb de streamverslagen gelezen maar ik kan maar niet ontdekken wat er nou echt is gebeurt, hoe is ze te weten gekomen dat 't 'n meisje is?
Of weet ze dat nog niet, want ze zit ook nog steeds de hele tijd "10 tegen 1 dat ze 't over 't hek gaan roepen" , ze weet 't toch al? Wat maakt dat dan uit?![]()
ik dacht dat die allang in de overgang geweest is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Chantal is ongesteld iets wat ik niet wil weten
Tanja gaat weg. De reactie van de bewoners:quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Maerycke het volgende:
Mag ik please een screenshot van de gezelligheid in de keuken voor de op de Big Brother Blog?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
Tanja gaat weg. De reactie van de bewoners:
[afbeelding]
Dáár heb ik ook begrip voor, zoals ik al schreef. Ze hadden tijd genoeg om nog even met haar te overleggen, maar drukten lomp hun scenario door.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef phileine het volgende:
Gert, het gaat geloof ik niet zozeer om het wel of niet weten (alhoewel ik het zelf een heel bijzonder moment vond toen ik die echo kreeg), maar dat BB zo over haar heen heeft gewalst. Dat zou mij in ieder geval erg kwaad maken.
Thanks scanmanquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Gisteren is echo getoond op de tv. Vervloskundige zei aan de kijkers dat het een meisje werd. Tanja kreeg te horen dat het aan het Nederlandse publiek is verteld. Daarop werd ze pissig, is de dbk ingegaan om haar exit aan te kondigen. Daar wisten ze haar nog even tegen te houden, lieten haar met haar moeder praten... en die heeft haar verteld dat het een meisje is. Tanja wilde het risico niet lopen dat iemand het vanachter de hekken zougaan roepen en ze het zo dus van een onbekende zou horen. Voor haar is de lol er nu helemaal af.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n raar wijf joh!
Wat is er overigens precies gebeurt? Ik heb de streamverslagen gelezen maar ik kan maar niet ontdekken wat er nou echt is gebeurt, hoe is ze te weten gekomen dat 't 'n meisje is?
Of weet ze dat nog niet, want ze zit ook nog steeds de hele tijd "10 tegen 1 dat ze 't over 't hek gaan roepen" , ze weet 't toch al? Wat maakt dat dan uit?![]()
Hummie is Big Brother.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Geintje zeker. Hummie is toch iemand die in het BB-team zat ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:23 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hummie is ook geregged hier op FOK!
onder de naam yvonne
Nee joh, dan moet ze de aandacht delen met het kind. En zelfs aandacht géven aan het kind!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:25 schreef Spindizzy het volgende:
BB heeft haar het allermooiste afgenomen
Lijkt mij dat het allermooiste pas over een paar weken komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |