Ja dat is ook gewoon griezelig, zo'n opmerking.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het ging ook vreemd. Maar come on, ze heeft zelf gezegd dat ze dat kind er nu wel uit zou poepen als het zo moest.
Ik ook..quote:
Ze staat brood te smeren.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:12 schreef Avenger84 het volgende:
Hummy = John ?
Ja idd, zat ik ook al aan te denkenquote:
nee, op Hummy...quote:
Das dr lunchpakketje, voor de terugreisquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze staat brood te smeren.
Ik denk het niet![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:12 schreef Kimske het volgende:
Ja vo mij wel.. ik vind t onverantwoord hoor, als ze alles krijgt te horen...
En ik vind t jammer... Vond Tanja wel vermakelijk
Zeg dat nog niet te snelquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar goed we krijgen dus een nieuwe bewoner
John zet vast wel een zak geld op tafelquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeg dat nog niet te snelBB is erg slim dus je weet het niet of ze Tanja kunnen overhalen
Met een grote zak geld dan denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeg dat nog niet te snelBB is erg slim dus je weet het niet of ze Tanja kunnen overhalen
Mooie afkortingquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand haar kan overhalen om te blijven is het denk ik wel EPH. Voor die man zou ik iig alles doen!
Een geheime opdracht voor Tanja: "Als je niet meer zeurt over naar huis gaan, krijg je 25.000 euro"quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:15 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
[..]
John zet vast wel een zak geld op tafel![]()
Been there, done that
Ik heb drie kinderen en het kon mij totaal niet boeien WAT het zou worden,jongen of meisje, beiden even welkom, het enige wat voor mij belangrijk was of het gezond zou zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:06 schreef Gert het volgende:
Is het trouwens normaal dat een aanstaande moeder het zó belangrijk vindt om niet te weten of het een jongetje of meisje wordt?
Ik heb er geen ervaring mee.
Ik kan me voorstellen dat de geboorte een mooi moment is om dat te weten te komen.
Ik kan me ook voorstellen dat er teleurstelling is als je het per ongeluk wat eerder te weten komt.
Ik kan met totaal niéts voorstellen bij opmerkingen dat dan "je hele zwangerschap verpest is".
Ik kan me ook niet voorstellen bij haar bewering dat ze echo's voor haar nu niet meer hoeven. Want, aldus Tanja gisteren, ze vond echo's juist zo leuk omdat er dan altijd de spanning was of je niet kon zien wat het geslacht was.
ja die haalt hier de ideen weg hequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kennen jullie allemaal die Hummie ofzo ? Wie is dat. Jullie praten over haar alsof je haar persoonlijk gesproken hebben.
Hmm...de emoties en huilbuien leken daar toch iets te echt voor...mocht dat niet zo zijn, is iedereen erin getrapt maar ik kan me dat haast niet voorstellen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Stel je voor dat het allemaal vantevoren bedacht is, in samenwerking met Tanja zelf.
Alles voor de kijkcijfers zeg maar.
Op het nippertje blijft Tanja nog en BB heeft de komende dagen flink wat kijkers.
Ik welquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kennen jullie allemaal die Hummie ofzo ? Wie is dat. Jullie praten over haar alsof je haar persoonlijk gesproken hebben.
Dat zou nu net de reden zijn voor mij om heel hard weg te rennen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als iemand haar kan overhalen om te blijven is het denk ik wel EPH. Voor die man zou ik iig alles doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |