Het ging ook vreemd. Maar come on, ze heeft zelf gezegd dat ze dat kind er nu wel uit zou poepen als het zo moest. Lekker luchtig doen overe en vroeggeboorte omdat je weet dat hete en meisje is. Nou sorry hoor, dat trek ik gewoon slecht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat snapt iedereen denk ik wel.
En het ging ook een beetje vreemd gisteren, ze hadden best nog even bij Tanja kunnen checken of ze het écht niet wilde dat het verteld zou worden.
Aan de andere kant: ze heeft destijds gewoon toestemming gegeven, voordat ze het huis in ging. BB heeft daar een verhaallijn op uitgezet, dat het publiek een naam kon gaan verzinnen e.d.
Daar komt nog bij, dat Tanja het niet had hoéven weten. Maar door een of andere gedachtenkronkel over mensen die bij het hek zouden gaan gillen, wilde ze het gisteren zelf óók weten.
Ja iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef schatje het volgende:
Er is duidelijk paniek in de tent.
Ja en wij zitten nog steeds te kijken naar een paar bomen!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:01 schreef schatje het volgende:
Er is duidelijk paniek in de tent.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Huuuh ik zie dat Tanja weet dat het een meisje is.. hoe kan dat???
Jup worden we weer eens gedwongen om te kijken vanavondquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef Avenger84 het volgende:
[..]
Ja en wij zitten nog steeds te kijken naar een paar bomen!![]()
dat denkt zequote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Nee joh, juist niet. Dan waren er niet al 134 topics volgeluld.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef Sissey het volgende:
Ik word moe van Tanja..... Ze moeten een "normale" zwangere in het huis zetten.
Misschien eerst eens teruglezen voor je wat post?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Er kwam een reclamevliegtuig over met "Tanja krijgt een meisje!"quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Sjonnie zal not amused zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef scanman01 het volgende:
Zou wel een ENORME flater zijn voor BB als Tanja echt weg gaat. En het 'erge' voor hun is dat ze het deels aan zichzelf hebben te wijten. Dat moet echt wel steken.
Geen maar ik zie dat bij streamverslagen..quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan?![]()
Vooruit dan:quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:02 schreef sannuh het volgende:
Even de 'frontpage' van de blog doorlezen... beginnen met direct na de live-uitzending van gisteren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:05 schreef sannuh het volgende:
[..]
Geen maar ik zie dat bij streamverslagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |