zo te zien welquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:04 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn computer trekt de streams weer eens niet, maar alle bewoners liggen te slapen?
ja logisch las in de streamverslagen dat Tanja tot een uur of 6 vanochtend is blijven bleren dat ze het echt niet had willen weten en dat ze nu liever echt naar huis gaat......quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:31 schreef fantastrick het volgende:
Goedemorgen deze morgen
wellicht was het een geheime opdracht van Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:41 schreef J-net het volgende:
[..]
ja logisch las in de streamverslagen dat Tanja tot een uur of 6 vanochtend is blijven bleren dat ze het echt niet had willen weten en dat ze nu liever echt naar huis gaat......![]()
heeel de nacht lang....... arme medebewoners
![]()
Ja, dat heb ik net ook allemaal zitten bijlezen. Had Tanja niet meteen die taxi kunnen laten komen???quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:41 schreef J-net het volgende:
[..]
ja logisch las in de streamverslagen dat Tanja tot een uur of 6 vanochtend is blijven bleren dat ze het echt niet had willen weten en dat ze nu liever echt naar huis gaat......![]()
heeel de nacht lang....... arme medebewoners
![]()
Morguh en werkzequote:Op vrijdag 9 september 2005 07:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
[offtopic]
Werkze vandaag.. ik ga er vandoor naar de kiddies![]()
[/offtopic]
Denk ook niet dat ze gaat...quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net ook allemaal zitten bijlezen. Had Tanja niet meteen die taxi kunnen laten komen???
Neej ik ook niet maar ja ze kan op deze manier wel lekker medelijden wekken bij de andere bewoners en natuurlijk heeft ze nu een punt waar ze de komende 6 weken over door kan zeuren (denk trouwens dat ze binnen een maand bevalt door het roken etc dat dat kind te vroeg komt)quote:
hmz...quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:11 schreef Darklight het volgende:
volgens mij is dat tanja, dus zo leuk is dat allemaal niet
Mogguh... denk ook niet dat er iemand gaat... nog lekker rustig in het huis.. het regent... dus dat wordt binnenzitten en irritaties opwekken..quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:19 schreef vw_caddy het volgende:
Niemand dus nog naar huis..... jammer![]()
Mogguh trouwens
Wat erin zit is kutquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:18 schreef fantastrick het volgende:
ach de string is leuk.. wat er in zit misschien minder...
Als niemand het Lieske verteld heeft dat het nu niet meer hoeft weet ze het ws nog niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:28 schreef misterDre het volgende:
Ik zag dat Menno nog gewoon naast Ingrid ligt. Zijn ze nu officieel een setje of heeft hij z'n nest niet teruggekregen van Lieske????
uh huhquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef LuQas het volgende:
Ik had Rikkert net aan de telefoon: 'Onwijs gaaf dat je op mij hebt gestemd, thanks!'![]()
Ik had net Ralph aan de telefoon: "Je hebt op mij gestemd..DAT MEEN JE NIET".quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef LuQas het volgende:
Ik had Rikkert net aan de telefoon: 'Onwijs gaaf dat je op mij hebt gestemd, thanks!'![]()
laten we het hopenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gaat Tanja nu wel weg?
Dat kan ook nog!quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Als niemand het Lieske verteld heeft dat het nu niet meer hoeft weet ze het ws nog niet.
Daar is ze nog niet helemaal uit zegt ze, maar volgens mij is ze gewoon een rookgordijn aan het optrekken, en is ze dadelijk ineens weg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gaat Tanja nu wel weg?
Ik zeg 80% ja, 20% nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gaat Tanja nu wel weg?
Zijn twee hoofdredenen dat ze het huis is in gegaan:quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:36 schreef fantastrick het volgende:
reken er maar niet op dat ze gaat
Nee dan komt Leeroy zenders checken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:35 schreef washandje het volgende:
Goeiemorgen
Tanja nog steeds niet weg? Hopen dat ze vandaag oprot dan maar. En als Tanja gaat, gaat er dan ook nog iemand weg vanwege nominaties?
Ojaquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee dan komt Leeroy zenders checken.
Alles beter dan Tanjaquote:
En dat is blogger.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zijn twee hoofdredenen dat ze het huis is in gegaan:
- Ze heeft torenhoge schulden (crack is duur tegenwoordig)
- Haar moeder heeft haar opgegeven omdat ze thuis niet alleen voor de baby kan zorgen
Als ze gaat kappen zal haar moeder niet blij zijn![]()
Analytisch denken enzoquote:
Haar moeder heeft haar opgegeven zodat ze zelf ff rust heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zijn twee hoofdredenen dat ze het huis is in gegaan:
- Ze heeft torenhoge schulden (crack is duur tegenwoordig)
- Haar moeder heeft haar opgegeven omdat ze thuis niet alleen voor de baby kan zorgen
Als ze gaat kappen zal haar moeder niet blij zijn![]()
dan is die rust snel voorbijquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Haar moeder heeft haar opgegeven zodat ze zelf ff rust heeft
Dan zou je op zijn minst moeten weten dat haar vader de stuwende kracht achter haar deelname was bijvoorbeeld.quote:
Ik denk dat dat suggesties moeten zijn, zelfs Tanja gaat haar kind niet Nicorette noemen, omdat Nederland dat heeft beslotenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:53 schreef Faithz het volgende:
Ze zei ook dat ze al een naam had voor het kind.. maar dat werd toch een sms/bel spel?!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Dan zou je op zijn minst moeten weten dat haar vader de stuwende kracht achter haar deelname was bijvoorbeeld.
Is die naam al bekend dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:53 schreef Faithz het volgende:
Ze zei ook dat ze al een naam had voor het kind.. maar dat werd toch een sms/bel spel?!
Ja en? Haar moeder heeft haar toch echt opgegeven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Dan zou je op zijn minst moeten weten dat haar vader de stuwende kracht achter haar deelname was bijvoorbeeld.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef vw_caddy het volgende:
Als ze gaat kappen zal haar moeder vader niet blij zijn![]()
De live-uitzending van 1 september 2005quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rowena en Savannah.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:18 schreef Debbus het volgende:
Lorena Savannah (voor de volledigheid)
Ik had ergens gelezen dat het 2 namen waren, eerste weet ik niet meer de 2de was :quote:
Ik kan niet wacht tot die haan weer voorbij vliegt en dan maar eens even zien of Tanja een man van haar woord is door weg te gaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:27 schreef Debbus het volgende:
Zou er vanochtend ook een haan door speakers klinken?
Jij ook veel plezier en tot laterquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:32 schreef KRIBBET het volgende:
Dit zal even 1 van de laatste berichtjes van deze kant zijn.
Volgende week vrijdag ben ik weer terug!
Zal de komende week het met de tv uitzendindingen moeten en ook Talpa teletext zal ik geregeld raadplegen.
Veel plezier en tot later!![]()
Tanja een man van haar woord is? Dat is pas een onthulling!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:40 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Ik kan niet wacht tot die haan weer voorbij vliegt en dan maar eens even zien of Tanja een man van haar woord is door weg te gaan![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:40 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Ik kan niet wacht tot die haan weer voorbij vliegt en dan maar eens even zien of Tanja een man van haar woord is door weg te gaan![]()
Jammer.quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:32 schreef KRIBBET het volgende:
Volgende week vrijdag ben ik weer terug!
ze laat nog ff duidelijk zien dat ze niet spoortquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rowena en Savannah.
damn wat een kampnaam is dat..quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:18 schreef Debbus het volgende:
Lorena Savannah (voor de volledigheid)
Thuis kan ze dat niet.. even bunkeren nog en een speklaag voor de koude winter opbouwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:08 schreef Debbus het volgende:
Voorlopig gaat ze nog even uitgebreid ontbijten zo te zien...
Ja ik vind ook dat ze d'r uit moetquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:11 schreef Sealord het volgende:
pfpf wat ziet ze eruit zeg
Het is toch niet eens zeker of ze het huis gaat verlaten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:13 schreef Darklight het volgende:
Heeft ze haar koffer nog niet gepakt, schiet eens op JUNK![]()
die zitten ook niet te wachten op de gesmek en gesmakquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:14 schreef Nostalgist het volgende:
Vraagt BB haar niet de zender te checken ????
ja, ze zit er helemaal doorheen. Het heeft ook allemaal een behoorlijke impact op haar gehad en dat is ook wel goed te begrijpen. Alle emoties komen er nu uit. Is geen fijn gevoel...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:17 schreef Sasami het volgende:
Hmm zit ze nu te huilen dan?
Of begint ze nu af te kicken en is ze daar zo emotioneel onderquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:19 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ja, ze zit er helemaal doorheen. Het heeft ook allemaal een behoorlijke impact op haar gehad en dat is ook wel goed te begrijpen. Alle emoties komen er nu uit. Is geen fijn gevoel...
je ziet toch geen spoken he??quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Zagen jullie nou ook een schaduw langs dat hek lopen en dat Tanja d'r hoofd schudde?
Nee er liep serieus iemand langs dat witte hek.quote:
Een serieus iemand, in BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:21 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee er liep serieus iemand langs dat witte hek.
Ik gebruik ff je fotootje voor de streamverslagen hoor
idd, volgens mij moet ze gewoon een nieuw shotje hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef Wanco het volgende:
[..]
Of begint ze nu af te kicken en is ze daar zo emotioneel onder
misschien zijn ze de loper al aan t uitrollenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:21 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee er liep serieus iemand langs dat witte hek.
Ik begin me toch wel zorgen te maken over het welzijn van de haan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:09 schreef AnTjUh het volgende:
nu de snel de haan
Maar toch eerst dat dommetje kippetje d'r uitquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik begin me toch wel zorgen te maken over het welzijn van de haan...
Haan is genomineerd door de bewoners vrees ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik begin me toch wel zorgen te maken over het welzijn van de haan...
Die had ze vannacht ook al afgedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:16 schreef Nostalgist het volgende:
Het niet dragen van een zender is al een duidelijk FY-teken...
een schaduw achter dat witte hek naar buiten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:25 schreef Nostalgist het volgende:
ze schudde "Nee" Maar heb niemand zien langslopen
Ik bedoelde eigenlijk lekkerdje, ik ben de el vergeten, maar ekkerdje past beter bij jequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Hoi Tink![]()
Wat is een ekkerdje?![]()
denk dat we haar nu even moeten ontzien. ze is echt niet happy en kan me dat ook best voorstellen. het is nu ook wel erg gemakkelijk om haar aan te vallen. heb ook een beetje respect voor de k situatie waar ze inzit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:26 schreef Djoj het volgende:
Vraag me af waarom zij haar zender niet om moet, dit is toch ten alle tijden verplicht, ondanks er niets gezegd wordt...hoop zo dat ze haar niet nog meer gaan ontzien...
Waarom ontzien, met welke reden...dit is een keuze die zij gemaakt heeft, net als de overige bewonders, dus niets ontzien wat mij betreft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef fantastrick het volgende:
[..]
denk dat we haar nu even moeten ontzien. ze is echt niet happy en kan me dat ook best voorstellen. het is nu ook wel erg gemakkelijk om haar aan te vallen. heb ook een beetje respect voor de k situatie waar ze inzit.
Oke oneyquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk lekkerdje, ik ben de el vergeten, maar ekkerdje past beter bij je![]()
![]()
Oh pfew ligt dus niet aan mijn internet verbinding!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:28 schreef Djoj het volgende:
Kut...stream 1 en 2 weg...
Ik mag hopen dat ze dat niet zo gezegd heeft?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ze wil het huis uit; het geslacht van de baby is bekend... en nu is de lol van de hele zwangerschap af, aldus tanja.
Jawel hoor, echt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat niet zo gezegd heeft?
Echt, krijg hoe langer hoe meer medelijden met dat kind![]()
Jazeker welquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zo heeft ze het toch echt gezegtquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Yep zo heb ze het echt gezegdquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee zwangere vrouwen hebben honger. Dat begrijp ik nog wel *brood zoekt*quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:35 schreef AnTjUh het volgende:
je gaat toch niet eerst een beschuitje en crackers eten en dan eruit??
dan ga je toch meteen lijkt mij...
dat is john de molquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:38 schreef BlackSunday het volgende:
wie staat er bij de terrasdeur dan?
Liever niet, want dan zien we haar terug in de Playboyquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:39 schreef Debbus het volgende:
Nostalgie: Lijkt op de exit van Tara (BB1). (streams op zwart)
Denk dat zij er niet voor gekozen heeft om dit zo te laten verlopen. Er is een verschil tussen een spel en menselijk leed. Ze heeft inderdaad misschien zelf niet slim gehandeld door het contract niet goed te lezen, waar waarschijnlijk instaat dat het bekend gemaakt mag worden, maar dan nog... kan me heel goed voorstellen dat ze nu zwaar pissig is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:29 schreef Djoj het volgende:
[..]
Waarom ontzien, met welke reden...dit is een keuze die zij gemaakt heeft, net als de overige bewonders, dus niets ontzien wat mij betreft.![]()
Die baalt dat er niemand voor de streams betaaldquote:
Dan woon je in Aalsmeer en hebt een hogedrukspuit als douche !quote:
Ze heeft met haar volle verstand de intimiteit van haar zwangerschap verkwanseld. Dan is het niet zo gek dat ze ook het geslacht van het kindje, dat zij bewust "poubliek bezit" heeft gemaakt, bekend maken. Naieviteit ten topquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:40 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Denk dat zij er niet voor gekozen heeft om dit zo te laten verlopen. Er is een verschil tussen een spel en menselijk leed. Ze heeft inderdaad misschien zelf niet slim gehandeld door het contract niet goed te lezen, waar waarschijnlijk instaat dat het bekend gemaakt mag worden, maar dan nog... kan me heel goed voorstellen dat ze nu zwaar pissig is.
Das een mooie. Precies zoals het is.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze heeft met haar volle verstand de intimiteit van haar zwangerschap verkwanseld.
quote:Tanja: 'Ik weet heel goed waarvoor ik heb getekend, alhoewel ik het contract niet heb kunnen lezen'.
klopt wel, maar toch verbaas ik me er wel over hoe BB er mee omgaat. Maar goed, alles voor de kijkcijfers denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze heeft met haar volle verstand de intimiteit van haar zwangerschap verkwanseld. Dan is het niet zo gek dat ze ook het geslacht van het kindje, dat zij bewust "poubliek bezit" heeft gemaakt, bekend maken. Naieviteit ten top
Das tegen het concept vind ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Maerycke het volgende:
Misschien omdat we er gisteren wel erg bovenop zaten en Talpa graag ook nog wat exclusief materiaal wil
Dit zijn wat uitspraken van Tanja, vannacht gelogd door ondergetekende:quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Rica het volgende:
Beetje net als de samenleving is dit. Alle agressie naar de meest kwetsbaren en zwakken.
Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/284quote:Wat bijzonder charmante uitspraken van onze Tanja (zodat al uw medelijden gelijk weer wordt verholpen):
- 'Al het leuke van de zwangerschap is er nu wel af'.
- 'Hoe het kindje eruit ziet, maakt nu niets meer uit. Het is echt niet leuk meer'.
- 'Ik heb helemaal geen zin in heel die bevallig niet meer'.
- 'Ik vond het gewoon leuk om met iedereen de bevalling te delen, maar het leukste vond ik om de verrassing te delen. Maar dat is nou gewoon weg. Dat leek mij het geweldigste, dat je denkt dat het dit is en dat het uiteindelijk toch dat is'.
- 'Nou kan ik allemaal meisjeskleren gaan kopen' (insert 'enorm chagerijnige bek hier').
- 'Ik weet heel goed waarvoor ik heb getekend, alhoewel ik het contract niet heb kunnen lezen'.
- 'Ik zie het als een kado en dat moet je niet verpesten door een echo'.
- 'Laat nou maar komen, ik weet nu toch al wat het is. Een hoofdje van een baby van 35 weken kan ik nog wel uitpersen'.
Tanja heeft zelf toegegeven dat ze tegen BB heeft aan gegeven het niet erg zou vinden als de rest van Nederland het wel zou horen, maar wilde het zelf niet wetenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Maar hoe zit dat dan met echo's, afspraken en beroepsgeheim van de arts die strafbaar is als hij/zij dat schendt?En de betrokkenheid van BB bij het maken van de echo?
waarschijnlijk heeft dat allemaal in het contract gestaan wat ze getekend heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Maar hoe zit dat dan met echo's, afspraken en beroepsgeheim van de arts die strafbaar is als hij/zij dat schendt?En de betrokkenheid van BB bij het maken van de echo?
Je neemt het nu op voor Tanja ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:52 schreef Rica het volgende:
Beetje net als de samenleving is dit. Alle agressie naar de meest kwetsbaren en zwakken.
zelfs als je opgesloten blijft, komt het nieuws toch wel binnen, dus erg naief van Tanja om er zo tegenover te staan. Blijft dat ik het een luizenstreek vindquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:55 schreef cuall het volgende:
[..]
Tanja heeft zelf toegegeven dat ze tegen BB heeft aan gegeven het niet erg zou vinden als de rest van Nederland het wel zou horen, maar wilde het zelf niet weten
Dus dan laat er eentje een scheet, dan draait iemand zich nog even om, dangaapt iemand nog even wat en dan staan ze met een ochtendkegel op....quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef LuukBes het volgende:
Neenee, er wordt niks gepraat, ze liggen allemaal in hun nest. Ik heb gewoon beeld.
Je gelooft toch niet dat Talpa een echo gaat uitzenden zonder daar toestemming voor te hebben. Reken maar dat zij hun zaakjes juridisch gezien in orde hebben.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Het principe van BB is het opgeven van privacy. Dat had Tanja kunnen weten, dus Talpa zit goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:53 schreef Waxxer het volgende:
Ze lagen er 5 of 6 uur in joh.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus dan laat er eentje een scheet, dan draait iemand zich nog even om, dangaapt iemand nog even wat en dan staan ze met een ochtendkegel op....
Nou, keihajd wejken hooj, dat Big Bjothej, keihajd wejken.Tot elf uur in je nest liggen....
en zelfs dat vraag ik me af ....quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef Debbus het volgende:
[..]
Het principe van BB is het opgeven van privacy. Dat had Tanja kunnen weten, dus Talpa zit goed.
Van te voren is er over gesproken, en Tanja heeft gezegd/getekend dat het geslacht bekend mocht worden gemaakt, dus Talpa zit goed.
Tijdens de uitzending heeft Talpa niet bekend gemaakt wat het geslacht is, dus Talpa zit goed.
Houd je over degene die de echo gemaakt heeft en het '(beroeps)geheim' bekend heeft gemaakt. Die zou je kunnen vervolgen...
Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:57 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Talpa een echo gaat uitzenden zonder daar toestemming voor te hebben. Reken maar dat zij hun zaakjes juridisch gezien in orde hebben.
Dat had je al duidelijk gemaakt. Meer dan één keer ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dit zijn wat uitspraken van Tanja, vannacht gelogd door ondergetekende:
[..]
Bron: http://bigbrother.fok.nl/blog/284
Zoveel medelijden kan ik hier echt niet voor opbrengen hoor.. Sorry
Het was geen arts, maar een echoscopiste. Voor zover ik weet is dat geen beschermd beroep en leggen ze geen eed af en hebben geen beroepsgeheim.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...
Hoe ging dat dan ook alweer? Is die er ook vrijwillig uitgegaan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:39 schreef Debbus het volgende:
Nostalgie: Lijkt op de exit van Tara (BB1). (streams op zwart)
Dit was volgens mij geen dokter hoor, om een echo uit te mogen/kunnen voeren hoef je geen arts te zijn. Zover ik begreep werkt deze mevrouw voor een 'pretecho' bureauquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:02 schreef -Rudi- het volgende:
[..]
Hoe ging dat dan ook alweer? Is die er ook vrijwillig uitgegaan?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat had je al duidelijk gemaakt. Meer dan één keer ook.
Als je met die quotes wilt aantonen hoe slecht en afkeuringswaardig Tanja wel niet is hoef je dat voor mij niet te doen, ik heb alles gevolgd vannacht.
Wie het welzijn van moeder en kind iets waard vindt moet imo gewoon erkennen dat dit zo niet gaat en al deze stress funest is. Al dat leedvermaak vind ik erg triest.
Voor Tanja zelf ook met d'r gelieg en bedrieg, neem me niet kwalijk zeg. Laat staan voor d'r eigen kind met d'r gerook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef Sealord het volgende:
Respect is voor veel mensen een vreemd woord geloof ik.
Woonkamerquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:05 schreef Avenger84 het volgende:
Waar is ze heen gelopen?
Mogen ze geen klok hebben ofzo??quote:
Ik kots op Tanja. Om haar gedrag, om haar uitspraken over haar kind terwijl er zoveel mensen zijn die graag een kind willen, maar het niet kunnen krijgen, om haar asociale gedrag naar de anderen toe, om haar gerook tijdens haar zwangerschap. Tanja is uitschot wat mij betreft en had nooit zwanger mógen worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat had je al duidelijk gemaakt. Meer dan één keer ook.
Als je met die quotes wilt aantonen hoe slecht en afkeuringswaardig Tanja wel niet is hoef je dat voor mij niet te doen, ik heb alles gevolgd vannacht.
Wie het welzijn van moeder en kind iets waard vindt moet imo gewoon erkennen dat dit zo niet gaat en al deze stress funest is. Al dat leedvermaak vind ik erg triest.
Het punt is dat er moet worden aangetoond dat er een geheim is geschonden en dat is maar zeer de vraag of dat zal lukken. Het zijn immers de beelden van de echo die aantonen dat de baby een meisje is. Dat de echoscopiste het vervolgens uitlegt aan de leken doet daar niets aan af. Als Tanja toestemming heeft gegeven voor uitzending van de beelden, had ze redelijkerwijs kunnen weten dat daarbij het geslacht van de baby bekend zou worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:
Tanja troosten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:06 schreef Waxxer het volgende:
Wat DOEN die mensen als ze hele nachten wakker blijven??
3 en 4 doen hetquote:
Oke: spontane meet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:03 schreef cuall het volgende:
Kan er niet ff iemand uit Aalsmeer langs het huis gaan rijden en HEEL hard toeteren?
Ja idd, ze is naief geweest, maar sowieso ben je dom als je op deze manier aan het programma meewerkt. En dan dat gepaf, dat spreekt boekdelen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:09 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het punt is dat er moet worden aangetoond dat er een geheim is geschonden en dat is maar zeer de vraag of dat zal lukken. Het zijn immers de beelden van de echo die aantonen dat de baby een meisje is. Dat de echoscopiste het vervolgens uitlegt aan de leken doet daar niets aan af. Als Tanja toestemming heeft gegeven voor uitzending van de beelden, had ze redelijkerwijs kunnen weten dat daarbij het geslacht van de baby bekend zou worden.
Nee emotioneel en materieel niet klaar voor een kind. Emotioneel is ze het zelf nog.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kots op Tanja. Om haar gedrag, om haar uitspraken over haar kind terwijl er zoveel mensen zijn die graag een kind willen, maar het niet kunnen krijgen, om haar asociale gedrag naar de anderen toe, om haar gerook tijdens haar zwangerschap. Tanja is uitschot wat mij betreft en had nooit zwanger mógen worden.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke: spontane meet!
1) www.fok.nl en een zwangerschap, da's maar een klein bruggetje!
2) We hebben allemaal een band, een hechte, virtuele band, want we zijn allemaal geregistreerde users van Fok.
3) Met zijn allen meer indruk
En dan gaan we er NU heen en dan zingen we "Het is een meeeiiisje, het is een meeeiiissje, haar longen zwart geteerd! Het is een meeeeiiisje, het is een meeeeeiiiisje, en mam is áfgepeerd!"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke: spontane meet!
En dan gaan we er NU heen en dan zingen we "Het is een meeeiiisje, het is een meeeiiissje, haar longen zwart geteerd! Het is een meeeeiiisje, het is een meeeeeiiiisje, en mam is áfgepeerd!"
Die heeft zeker de hele nacht niet geslapen...quote:
zou ik ook doen...... dat gezanik van die buik zit je toch niet op te wachten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:11 schreef Debbus het volgende:
Verstandhouding tussen Natalie en Tanja niet zo goed?
Natalie keek om het hoekje, zag Tanja, en 'vluchtte' de slaapkamer weer in...
Volgens mij jankt ze om de topics hier ipv het nieuwsquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:14 schreef LuukBes het volgende:
Ik heb ook nul komma nul respect voor een rokende crackhoer die op het punt staat een baby ter wereld brengen en overduidelijk een totaal ongeinteresseerde houding heeft t.o.v. haar kind. Een smerig egoisitsch misbaksel is het, dat gejank is allemaal opgekropt coke-hoer-verdriet dat nu getriggered is door iets onnozels onbenulligs, als je daar de hele nacht om kan janken ben je gewoon emotioneel/psychisch totaal niet in orde. Dit gaat echt helemaal nergens over. Typisch iets van meiden om daarin mee te gaan en niet door die flauwekul heen te prikken. Die moet gewoon kei- en keihard aangepakt worden, anders leert ze het nooit.
Dit soort tyfusvolk moet wettelijk verboden worden om kinderen te krijgen, het zijn broeinesten van toekomstige Tokkie's. Ze is geen kind waard, ze heeft totaal geen moederlijke verantwoordelijkheid en bovendien moet ze haar bek houden tegen andere bewoners over sletterig gedrag.
Mensen die kritiekloos meegaan in de slachtofferrol van dit soort uitschot zijn niet beter dan haarzelf, want ze gedogen instemmend haar verwerpelijke houding en gedrag, die als dit aanhoudt een tweede kleine crackhoer oplevert. Circel blijft in stand totdat iemand dit soort gevallen hard onder hun kont schopt, ze de waarheid vertelt en meteen in een gesticht cq afkickcentrum plaatst voor al haar vreemde gewoontes.
Doorgespoeld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef AnTjUh het volgende:
lin is naar de plee geweest
Ja goed.quote:olgens mij jankt ze om de topics hier ipv het nieuws
Hey goeiemorge joh!! Hoes't?
en voel je je nu beter nu je je hart heb gelucht??quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja goed.
Ik had even een Dr Phill moment.
welke site is dat? bij mij zijn stream 1 en 2 nog steeds zwartquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Waxxer het volgende:
John de Mol cam 1
Oh ja jij doet SPW of SPH he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja goed.
Ik had even een Dr Phill moment.
Ja, het komt recht uit het hart, dat zijn meestal de beste adviezen. Ze klinken wat hard, maar het is beter dan het kritiekloze "ja wat is ze toch zielig, hier neem nog een cigaretje"-gedrag van mensen die zich structureel laten flessen door slachtofferol-aanstellerij. Meiden zijn daar onderling echt zo goed in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en voel je je nu beter nu je je hart heb gelucht??
Dat is dan ook de meest 'zwakke'' in dit hele gedoe. Laten we dat vooral niet vergeten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik ben normaal gesproken overigens juist iemand die het opneemt voor zwakkeren, maar in dit geval ben ik meer geneigd om het op te nemen voor de baby.
Stel je niet zo aan man, verreweg de meeste kritiek krijgt Tanja hier van vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja, het komt recht uit het hart, dat zijn meestal de beste adviezen. Ze klinken wat hard, maar het is beter dan het kritiekloze "ja wat is ze toch zielig, hier neem nog een cigaretje"-gedrag van mensen die zich structureel laten flessen door slachtofferol-aanstellerij. Meiden zijn daar onderling echt zo goed in.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja jij doet SPW of SPH he?![]()
Als ze met jou gaat praten, gaat ze volgens mij nog met breinaalden aan de gang![]()
![]()
![]()
Dit zou het verhaal een stuk mooier makenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Waxxer het volgende:
John kijkt hoofdschuddend, staat te praten, kunt hem net zien, rookt sigaret.... Oh! Tanja staat erbij!!!....krijgt ook peuk aangeboden.... Praten nu..... John kijkt naar buik... Hummie komt eraan gehuppeld op hakjes met stapel A4'tjes...
Bewoners doen paniekerig!!
Aaawww, nee hoordit alles zuig ik uit mijn duim.
Geen John, geen Hum, geen cam, helemaal niks.
![]()
Ik heb het de afgelopen weken een beetje aan zitten kijken hier en ik vind dat het gebruik van scheldwoorden en beledigingen aan het adres van BB deelneemster Tanja de grenzen VER en VER over de grenzen van het betamelijke overschrijden. Woorden als crackhoer, misbaksel en tyfushoer die jij gebruikt, vind ik persoonlijk te walgelijk voor woorden. Het feit dat je lekker anonym achter je pc'tje verlekkert dit soort woorden en volzinnen over iemand kunt spuien, geeft je nog niet het recht om dit ook daadwerkelijk BIJ HERHALING te doen. Na 1 keer weten wij ook wel dat een hekel aan iemand hebt. Iemand die jou persoonlijk bij mijn weten nooit kwaad heeft gedaan. Om over je verdere opmerkingen over Tokkie-volk maar te zwijgen. Je voelt je kennelijk dusdanig mijlenver verheven boven 'dit soort mensen' dat je je bevoegd voelt om een waardeoordeel over deze mensen meent te mogen uitstorten. Ik persoonlijk kots op jouw mening en op jou persoonlijk. Als een moderator hier niet strenger op ingrijpt, dan zal ik persoonlijk zorgen dat je geband wordt en anders kun je er op rekenen dat ik je in het vervolg een koekje van eigen deeg zal blijven geven. Want het feit dat je over een gedegen woordenschat beschikt, ontslaat ook jou niet van de normen en waarden waar wij ons op dit forum aan dienen te houden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:14 schreef LuukBes het volgende:
Ik heb ook nul komma nul respect voor een rokende crackhoer die op het punt staat een baby ter wereld brengen en overduidelijk een totaal ongeinteresseerde houding heeft t.o.v. haar kind. Een smerig egoisitsch misbaksel is het, dat gejank is allemaal opgekropt coke-hoer-verdriet dat nu getriggered is door iets onnozels onbenulligs, als je daar de hele nacht om kan janken ben je gewoon emotioneel/psychisch totaal niet in orde. Dit gaat echt helemaal nergens over. Typisch iets van meiden om daarin mee te gaan en niet door die flauwekul heen te prikken. Die moet gewoon kei- en keihard aangepakt worden, anders leert ze het nooit.
Dit soort tyfusvolk moet wettelijk verboden worden om kinderen te krijgen, het zijn broeinesten van toekomstige Tokkie's. Ze is geen kind waard, ze heeft totaal geen moederlijke verantwoordelijkheid en bovendien moet ze haar bek houden tegen andere bewoners over sletterig gedrag.
Mensen die kritiekloos meegaan in de slachtofferrol van dit soort uitschot zijn niet beter dan haarzelf, want ze gedogen instemmend haar verwerpelijke houding en gedrag, die als dit aanhoudt een tweede kleine crackhoer oplevert. Circel blijft in stand totdat iemand dit soort gevallen hard onder hun kont schopt, ze de waarheid vertelt en meteen in een gesticht cq afkickcentrum plaatst voor al haar vreemde gewoontes.
En je ziet niet het tegenstrijdige van wel erkennen dat ze labiel en emotioneel onvolwassen is en anderzijds in het moreel oordeel dat ineens helemaal aan de kant schuiven?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Dat is dan ook de meest 'zwakke'' in dit hele gedoe. Laten we dat vooral niet vergeten.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:29 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen weken een beetje aan zitten kijken hier en ik vind dat het gebruik van scheldwoorden en beledigingen aan het adres van BB deelneemster Tanja de grenzen VER en VER over de grenzen van het betamelijke overschrijden. Woorden als crackhoer, misbaksel en tyfushoer die jij gebruikt, vind ik persoonlijk te walgelijk voor woorden. Het feit dat je lekker anonym achter je pc'tje verlekkert dit soort woorden en volzinnen over iemand kunt spuien, geeft je nog niet het recht om dit ook daadwerkelijk BIJ HERHALING te doen. Na 1 keer weten wij ook wel dat een hekel aan iemand hebt. Iemand die jou persoonlijk bij mijn weten nooit kwaad heeft gedaan. Om over je verdere opmerkingen over Tokkie-volk maar te zwijgen. Je voelt je kennelijk dusdanig mijlenver verheven boven 'dit soort mensen' dat je je bevoegd voelt om een waardeoordeel over deze mensen meent te mogen uitstorten. Ik persoonlijk kots op jouw mening en op jou persoonlijk. Als een moderator hier niet strenger op ingrijpt, dan zal ik persoonlijk zorgen dat je geband wordt en anders kun je er op rekenen dat ik je in het vervolg een koekje van eigen deeg zal blijven geven. Want het feit dat je over een gedegen woordenschat beschikt, ontslaat ook jou niet van de normen en waarden waar wij ons op dit forum aan dienen te houden.
Volgens mij loopt de ene stream een beetje achter op de anderequote:Op vrijdag 9 september 2005 11:31 schreef cuall het volgende:
wat doen ze daar bij de regie?? ik hoor ze 2x op precies dezelfde toon zeggen Goedemorgen Linda zou jij zo vriendelijk willen zijn om je battrij te wisselen,....
Paar minuten later precies hetzelfde, zitten ze ons soms foute beelden toe te spelen?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:29 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen weken een beetje aan zitten kijken hier en ik vind dat het gebruik van scheldwoorden en beledigingen aan het adres van BB deelneemster Tanja de grenzen VER en VER over de grenzen van het betamelijke overschrijden. Woorden als crackhoer, misbaksel en tyfushoer die jij gebruikt, vind ik persoonlijk te walgelijk voor woorden. Het feit dat je lekker anonym achter je pc'tje verlekkert dit soort woorden en volzinnen over iemand kunt spuien, geeft je nog niet het recht om dit ook daadwerkelijk BIJ HERHALING te doen. Na 1 keer weten wij ook wel dat een hekel aan iemand hebt. Iemand die jou persoonlijk bij mijn weten nooit kwaad heeft gedaan. Om over je verdere opmerkingen over Tokkie-volk maar te zwijgen. Je voelt je kennelijk dusdanig mijlenver verheven boven 'dit soort mensen' dat je je bevoegd voelt om een waardeoordeel over deze mensen meent te mogen uitstorten. Ik persoonlijk kots op jouw mening en op jou persoonlijk. Als een moderator hier niet strenger op ingrijpt, dan zal ik persoonlijk zorgen dat je geband wordt en anders kun je er op rekenen dat ik je in het vervolg een koekje van eigen deeg zal blijven geven. Want het feit dat je over een gedegen woordenschat beschikt, ontslaat ook jou niet van de normen en waarden waar wij ons op dit forum aan dienen te houden.
Hey doe es ontopic reageren of ga in KLB zitten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:29 schreef JooB het volgende:
[..]
er zijn bewust tijdsverschillen op de streams gezet, hierdoor krijg je betere kwaliteit beeld en kan er crisis interventie plaatsvinden mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:32 schreef bemeall het volgende:
[..]
Volgens mij loopt de ene stream een beetje achter op de andere
Blahblahblah. Ik zou het haar in het gezicht zeggen als ze hier naast me zat hoor. Het IS een crackhoer. Ze zat immers 2 jaar aan de crack. En iemand ze zich na een week relatie al laat bezwangeren is het bij mij een hoer. Interesseert me geen fuck wat jij daar van vindt. En je moet niet denken dat je hier enige macht hebt, dus sodemieter een end op met je dreigementen. Duidelijk ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:29 schreef JooB het volgende:
[..]
Tip. misschien beter dat je hier je licht op gaat stekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:29 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik lees hier een bedreiging in kijk maar uit of ik je word zelf aangegevenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:29 schreef JooB het volgende:
[..]
Ik heb het de afgelopen weken een beetje aan zitten kijken hier en ik vind dat het gebruik van scheldwoorden en beledigingen aan het adres van BB deelneemster Tanja de grenzen VER en VER over de grenzen van het betamelijke overschrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |